Όταν αποφάσισα να επιστρέψω στην Ελλάδα από την Βραζιλία, έκανα έρευνα κόστους για μεταφορά οικοσκευής.vatraxos έγραψε: ↑16 Νοέμ 2018, 13:58Εξήγησα τι εννούσα με τον όρο markup, προφανώς ήταν λάθος, εννούσα την ποσοστιαία διαφορά στο όφελος από το κέρδος που απομένει στους εφοπλιστές συγκρίνοντας τη διαφορά στην τάξη μεγέθους των φόρων έναντι των άλλων επιχειρήσεων.
Το γεγονός ότι αυτά τα κέρδη αφορούν μεταφορές για λογαριασμό τρίτων δε συνεπάγεται ότι πρέπει να μένουν αφορολόγητα, γενικά. Με το ισχύον καθεστώς, απολαμβάνουν μίας απίστευτης φορολογικής ασυλίας παγκοσμίως. Δεύτερες έρχονται οι πολυεθνικές που με τη χρήση φορολογικών παραδείσων επιτυγχάνουν ποσοστά φόρου κάτω από 6% όπως η Apple.
Το θαλάσσιο σκέλος Σάντος-Πειραιάς ήταν ασήμαντο, 200-300 δολάρια, σε σχέση με το κόστος μεταφοράς δια ξηράς, κατοικία-Σάντος και Πειραιάς-νέα κατοικία. Τελικά πούλησα τα πάντα και αγόρασα εδώ καινούργια επειδή δεν συνέφερε όσο καλή/ ακριβή και αν ήταν η οικοσκευή μου.
Συγκρίνετε την απλή οικοσκευή με τις τεράστιες ποσότητες μεταφερόμενων αγαθών παγκοσμίως για κάλυψη από τις βασικές ανάγκες επιβίωσης μέχρι πολυτέλειες.
Συμπέρασμα: Αν αυξηθεί και άλλο η φορολογία επί των θαλάσσιων μεταφορών, το κόστος θα καταλήξει στον καταναλωτή.
Ευχαριστώ, αλλά δεν θα πάρω!
.