Σελίδα 12 από 13

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2021, 13:19
από Thor
Μπα,φεικ νιουζ,ο Μασπολι τα εξηγει καλα,νομιζω.

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2021, 12:58
από Thor
Και η τσαπου συνεχιζεται...

https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story ... toy-stoloy

Στο 70% του ΑΕΠ της Ελλάδας η αξία του ελληνόκτητου στόλου

Ο ελληνόκτητος στόλος παραμένει ο μεγαλύτερος του κόσμου με 5.774 πλοία, 410 εκατ. dwt και 242,3 εκατ. gt.

Σύμφωνα με την Clarksons research αποτελεί με όρους τονάζ το 16,5% του παγκοσμίου στόλου, ενώ πριν από δέκα χρόνια αποτελούσε μόλις το 13,6%.
Κατά την Clarksons η αξία του ελληνόκτητου στόλου ανέρχεται στα 141,7 δισ. δολάρια σήμερα ή περίπου στο 70% του ελληνικού ΑΕΠ.

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες διαθέτουν τον μεγαλύτερο στόλο δεξαμενόπλοιων στον κόσμο (1.566 πλοία, 163,4 εκατ. dwt, μερίδιο 24% του παγκοσμίου στόλου), τον δεύτερο μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων (2.479 πλοία, 203,8 εκατ. dwt και 23% μερίδιο του παγκοσμίου στόλου).

Επίσης κατέχουν το 20% του παγκοσμίου στόλου πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αέριου (122 πλοία, 10,9 εκατ. dwt).

Να σημειωθεί πως ο ελληνόκτητος στόλος θα παραμείνει σε αυξητική τροχιά και την επόμενη τριετία. Σύμφωνα με την έκθεση Bimco ICS Seafarer Workforce 2021, στις αρχές του 2021 ο εμπορικός παγκόσμιος στόλος αποτελούνταν από 74.505 πλοία σε 11 κύριους κλάδους και αναμένεται να φτάσει τα 79.282 πλοία έως το τέλος του 2025.

Από το 2021 και μετά, η Bimco προβλέπει ότι ο στόλος θα έχει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 1,25% σε ένα βασικό σενάριο έως τις αρχές του 2026. Το CAGR για τα προηγούμενα πέντε χρόνια είναι 1,44%. Εκτός από το βασικό, περιγράφονται επίσης ένα λιγότερο και ένα πιο αισιόδοξο σενάριο αναλόγως των πιθανών εξελίξεων.

Η Bimco αναφέρει ότι η πορεία του στόλου εξαρτάται και από την πορεία του παγκόσμιου εμπορίου. Σε ένα σενάριο στο οποίο εξετάζεται μια πιο αδύναμη από την αρχική προοπτική του παγκόσμιου εμπορίου, ο στόλος θα αναπτυχθεί με βραδύτερο ρυθμό και αναμένεται να έχει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 0,75%.

Στο σενάριο χαμηλής ανάπτυξης, θα υπάρχουν κατά μέσο όρο 567 πλοία που εισέρχονται στον στόλο κάθε χρόνο, μια σημαντική μείωση από τον μέσο όρο των 955 πλοίων στο βασικό σενάριο.

Σε περίπτωση καλύτερης πορείας του παγκόσμιου εμπορίου ο παγκόσμιος στόλος αναμένεται να υπερβεί τα 80.000 πλοία το 2025, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 1,75%.

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2021, 13:01
από Εμπεδοκλής
Πάντως η Ελστατ βλέπει μία μείωση για τα πλοία πάνω από 100 ΚΟΧ...
https://www.statistics.gr/documents/201 ... 2ec5315ce4

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2021, 12:41
από Zelda
https://www.euro2day.gr/news/world/arti ... tias-.html

Ειναι πολυ καλη περίοδος για τους εφοπλιστές
500% πανω οι ναυλοι
Δεν ειμαι βεβαιος για τα ποσοστα... στα κοντεϊνερ οι Ελληνες πρέπει να ειναι γυρω στο 15% και στα πλοια χυδην φορτίου γυρω στο 20%

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2021, 12:58
από Thor
Ναι αλλα, η τσαπου ερχεται...
Ή μαλλον οπως λεει κι ο τιτλος του νηματος,εφτασε!

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2021, 13:15
από Nandros
Thor έγραψε:
13 Σεπ 2021, 12:58
Ναι αλλα, η τσαπου ερχεται...
Ή μαλλον οπως λεει κι ο τιτλος του νηματος,εφτασε!
Ο νηματοθέτης γιατί εξαφανίστηκε; :smt005:



ΥΓ. Την τσαπού θα την φάμε εμείς οι καταναλωτές.
.

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2021, 13:23
από Lord Brum
Nandros έγραψε:
13 Σεπ 2021, 13:15
Thor έγραψε:
13 Σεπ 2021, 12:58
Ναι αλλα, η τσαπου ερχεται...
Ή μαλλον οπως λεει κι ο τιτλος του νηματος,εφτασε!
Ο νηματοθέτης γιατί εξαφανίστηκε; :smt005:



ΥΓ. Την τσαπού θα την φάμε εμείς οι καταναλωτές.
.
Ο νηματοθετης τρωει τσαπου τωρα δεν έχει χρόνο για φόρουμ

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2021, 14:23
από Thor
Nandros έγραψε:
13 Σεπ 2021, 13:15
Thor έγραψε:
13 Σεπ 2021, 12:58
Ναι αλλα, η τσαπου ερχεται...
Ή μαλλον οπως λεει κι ο τιτλος του νηματος,εφτασε!
Ο νηματοθέτης γιατί εξαφανίστηκε; :smt005:



ΥΓ. Την τσαπού θα την φάμε εμείς οι καταναλωτές.
.
Ο νηματοθετης δεν ξερει,αν πρεπει,να πανηγυριζει που νικησε ο Πας ή να κλαιει που εχασε ο παοκ.
Βρισκεται σε σύγχυση.

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2021, 19:51
από wooded glade
Οι Κινέζοι περιέργως δεν έφτιαξαν ποτέ στόλο.
Μιά φορά είχε φτιάξει στόλο ένας αυτοκράτορας αλλά οι επόμενοι αυτοκράτορες το εγκατέλειψαν - τα πλοία έμειναν στην παραλία για να παίζουν τα παιδιά.
Οι Κινέζοι σήμερα θέλουν να κατακτήσουν τις θάλασσες και να νικήσουν τους Έλληνες.
Αλλά ο Σύριζα γιατί πανηγυρίζει ;;;
Δεν κάνει να υπάρχει λαϊκός στόλος που θα αντικαταστήσει τους εφοπλιστές.
Θα υπάρξει οικονομικό πλήγμα κατά της Ελλάδος.
Γι αυτό πανηγυρίζουν.

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2021, 20:13
από Daje
Αφου δεν υπαρχουν ΜΟΥΝΑΡΕΣ στην κινα για να συρουν καραβια, οποτε τι να τον κανουν τον στολο.

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2021, 11:42
από Thor
Ποιος το ειπε οτι δεν υπαρχουν;

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2021, 12:05
από Σέλευκας
Maspoli έγραψε:
11 Ιουν 2021, 15:19
Όπως έγραψα και σε άλλο ποστάρισμα, τα βρομοσκυλα είχαν διαχρονικά δώσει έμφαση στα δεξαμενοπλοια αλλά από εδώ και πέρα αυτός ο όγκος δουλειάς θα βαίνει μειούμενος. Η πτώση ήδη έχει αρχίσει και θα επιταχυνθεί στο μέλλον (λίγο περισσότερο θα βαστήξει η μεταφορά φυσικού αερίου με πλοία, όχι όμως για πάρα πολύ).
οτι νάναι λες
το κοντέινερ απο 2000 πήγε στα 13000 σε ένα χρόνο

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2021, 12:21
από Maspoli
Σέλευκας έγραψε:
21 Σεπ 2021, 12:05
Maspoli έγραψε:
11 Ιουν 2021, 15:19
Όπως έγραψα και σε άλλο ποστάρισμα, τα βρομοσκυλα είχαν διαχρονικά δώσει έμφαση στα δεξαμενοπλοια αλλά από εδώ και πέρα αυτός ο όγκος δουλειάς θα βαίνει μειούμενος. Η πτώση ήδη έχει αρχίσει και θα επιταχυνθεί στο μέλλον (λίγο περισσότερο θα βαστήξει η μεταφορά φυσικού αερίου με πλοία, όχι όμως για πάρα πολύ).
οτι νάναι λες
το κοντέινερ απο 2000 πήγε στα 13000 σε ένα χρόνο
H μεταφορά των κοντέινερ δεν γίνεται με δεξαμενόπλοια. Να στο κάνω πιο λιανά: Στο νήμα τέθηκε το σκεπτικό ότι ο ρόλος των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου θα συρρικνωθεί σε σχέση με τα πλοία που μεταφέρουν κοντέινερ. Οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν διαχρονικά τη μεγαλύτερη δραστηριότητά τους σε αυτόν τον τομέα. Οι ανταγωνιστές τους, στον τομέα των container έχουν και πολύ ισχυρή παρουσία και μια σειρά από μεγάλα πλεονεκτήματα.

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2021, 12:23
από Σέλευκας
Maspoli έγραψε:
21 Σεπ 2021, 12:21
Σέλευκας έγραψε:
21 Σεπ 2021, 12:05
Maspoli έγραψε:
11 Ιουν 2021, 15:19
Όπως έγραψα και σε άλλο ποστάρισμα, τα βρομοσκυλα είχαν διαχρονικά δώσει έμφαση στα δεξαμενοπλοια αλλά από εδώ και πέρα αυτός ο όγκος δουλειάς θα βαίνει μειούμενος. Η πτώση ήδη έχει αρχίσει και θα επιταχυνθεί στο μέλλον (λίγο περισσότερο θα βαστήξει η μεταφορά φυσικού αερίου με πλοία, όχι όμως για πάρα πολύ).
οτι νάναι λες
το κοντέινερ απο 2000 πήγε στα 13000 σε ένα χρόνο
H μεταφορά των κοντέινερ δεν γίνεται με δεξαμενόπλοια. Να στο κάνω πιο λιανά: Στο νήμα τέθηκε το σκεπτικό ότι ο ρόλος των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου θα συρρικνωθεί σε σχέση με τα πλοία που μεταφέρουν κοντέινερ. Οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν διαχρονικά τη μεγαλύτερη δραστηριότητά τους σε αυτόν τον τομέα. Οι ανταγωνιστές τους, στον τομέα των container έχουν και πολύ ισχυρή παρουσία και μια σειρά από μεγάλα πλεονεκτήματα.
οκ δεν το είδα για τα δεξαμενοπλοια.
Εσυ γιατί θες νε γαμηθούν τα ελληνικά δεξαμενόπλοια; Πιστεύεις οτι ετσι θα επικρατήσει ο κομμουνισμός; Πιστευεις οτι θα τα μοιράσουν στους ΔΥ της Ελλάδας; Εχω μεγάλη απορία.

Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.

Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2021, 12:36
από Maspoli
Σέλευκας έγραψε:
21 Σεπ 2021, 12:23
οκ δεν το είδα για τα δεξαμενοπλοια.
Εσυ γιατί θες νε γαμηθούν τα ελληνικά δεξαμενόπλοια; Πιστεύεις οτι ετσι θα επικρατήσει ο κομμουνισμός; Πιστευεις οτι θα τα μοιράσουν στους ΔΥ της Ελλάδας; Εχω μεγάλη απορία.
Το θέμα δεν μπαίνει για τα ελληνικά δεξαμενόπλοια. Όλος ο συγκεκριμένος κλάδος θα συρρικνωθεί, όχι μόνο τα ελληνικά δεξαμενόπλοια.
Το νήμα αφορά τους Έλληνες εφοπλιστές, τον κλάδο που διαχρονικά διακρίθηκε στο να παίρνει κάθε προστασία του κράτους και να δίνει ελάχιστα σε αυτό και τώρα κάνει σαμποτάζ σαμποτάζ στην ανάδειξη της χώρας (του λιμανιού του Πειραιά συγκεκριμένα) σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο επειδή νιώθουν να χάνουν έδαφος από τον ανταγωνισμό.