Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2021, 13:19
Μπα,φεικ νιουζ,ο Μασπολι τα εξηγει καλα,νομιζω.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Μπα,φεικ νιουζ,ο Μασπολι τα εξηγει καλα,νομιζω.
Ο νηματοθετης δεν ξερει,αν πρεπει,να πανηγυριζει που νικησε ο Πας ή να κλαιει που εχασε ο παοκ.
οτι νάναι λεςMaspoli έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 15:19Όπως έγραψα και σε άλλο ποστάρισμα, τα βρομοσκυλα είχαν διαχρονικά δώσει έμφαση στα δεξαμενοπλοια αλλά από εδώ και πέρα αυτός ο όγκος δουλειάς θα βαίνει μειούμενος. Η πτώση ήδη έχει αρχίσει και θα επιταχυνθεί στο μέλλον (λίγο περισσότερο θα βαστήξει η μεταφορά φυσικού αερίου με πλοία, όχι όμως για πάρα πολύ).
H μεταφορά των κοντέινερ δεν γίνεται με δεξαμενόπλοια. Να στο κάνω πιο λιανά: Στο νήμα τέθηκε το σκεπτικό ότι ο ρόλος των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου θα συρρικνωθεί σε σχέση με τα πλοία που μεταφέρουν κοντέινερ. Οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν διαχρονικά τη μεγαλύτερη δραστηριότητά τους σε αυτόν τον τομέα. Οι ανταγωνιστές τους, στον τομέα των container έχουν και πολύ ισχυρή παρουσία και μια σειρά από μεγάλα πλεονεκτήματα.Σέλευκας έγραψε: ↑21 Σεπ 2021, 12:05οτι νάναι λεςMaspoli έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 15:19Όπως έγραψα και σε άλλο ποστάρισμα, τα βρομοσκυλα είχαν διαχρονικά δώσει έμφαση στα δεξαμενοπλοια αλλά από εδώ και πέρα αυτός ο όγκος δουλειάς θα βαίνει μειούμενος. Η πτώση ήδη έχει αρχίσει και θα επιταχυνθεί στο μέλλον (λίγο περισσότερο θα βαστήξει η μεταφορά φυσικού αερίου με πλοία, όχι όμως για πάρα πολύ).
το κοντέινερ απο 2000 πήγε στα 13000 σε ένα χρόνο
οκ δεν το είδα για τα δεξαμενοπλοια.Maspoli έγραψε: ↑21 Σεπ 2021, 12:21H μεταφορά των κοντέινερ δεν γίνεται με δεξαμενόπλοια. Να στο κάνω πιο λιανά: Στο νήμα τέθηκε το σκεπτικό ότι ο ρόλος των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου θα συρρικνωθεί σε σχέση με τα πλοία που μεταφέρουν κοντέινερ. Οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν διαχρονικά τη μεγαλύτερη δραστηριότητά τους σε αυτόν τον τομέα. Οι ανταγωνιστές τους, στον τομέα των container έχουν και πολύ ισχυρή παρουσία και μια σειρά από μεγάλα πλεονεκτήματα.Σέλευκας έγραψε: ↑21 Σεπ 2021, 12:05οτι νάναι λεςMaspoli έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 15:19Όπως έγραψα και σε άλλο ποστάρισμα, τα βρομοσκυλα είχαν διαχρονικά δώσει έμφαση στα δεξαμενοπλοια αλλά από εδώ και πέρα αυτός ο όγκος δουλειάς θα βαίνει μειούμενος. Η πτώση ήδη έχει αρχίσει και θα επιταχυνθεί στο μέλλον (λίγο περισσότερο θα βαστήξει η μεταφορά φυσικού αερίου με πλοία, όχι όμως για πάρα πολύ).
το κοντέινερ απο 2000 πήγε στα 13000 σε ένα χρόνο
Το θέμα δεν μπαίνει για τα ελληνικά δεξαμενόπλοια. Όλος ο συγκεκριμένος κλάδος θα συρρικνωθεί, όχι μόνο τα ελληνικά δεξαμενόπλοια.