Απλά είναι δύο τα τίνα:George_V έγραψε: ↑15 Δεκ 2022, 16:23Προ ενος ετους κοιτάζοντας κατι χαρτια ειδα οτι ο μακαρίτης ο πατέρας μου ειχε λογαριασμο στην τραπεζα που τον ειχα ξεχάσει.
Ο συγκεκριμένος λογαριασμος ειχε μεσα 780 ευρω οποτε λεω γιατι να τα αφησω εκει να καθονται?
Παω λοιπον στην τράπεζα που ειχε ανοιχτει ο λογαριασμος και μιλαω με εναν υπαλληλο.
Μου δινει μια λιστα με χαρτια νομιμοποιησης και εξουσιοδοτησεις που χρειαζονταν και φευγω για να τα μαζεψω.
15 μερες μετα παω με τα χαρτια στην τράπεζα τα εξετάζει ο υπάλληλος ολα κομπλε μου λεει.
Μου μεταφέρει 700 ευρω στο λογαριασμο (τα υπολοιπα 80 κρατηθηκαν για προμηθειες και λοιπες πιπες της τράπεζας) χαιρετιομαστε φευγω.
Fast Forward στο σημερα.
Με παιρνουν τηλέφωνο απο τα κεντρικα της Τραπεζας προ ημερων και με ρωτάνε γιατι 5+ χρονια μετα το θανατο του μακαριτη δεν εχω κανει νομιμοποιηση κληρονομων και δεν εχω κλεισει τον λογαριασμο του στην τραπεζα.
Αιφνιδιαζομαι αλλα τους λεω πως ειχα μιλησει 11 μηνες πριν με τον τάδε υπαλληλο στο τάδε κατάστημα και πως αυτος παρελαβε ολα τα δικαιολογητικα και εκλεισε το λογαριασμο δινοντας μου 700 ευρω.
Αλλα αυτη μου λεει πως η τραπεζα και η Νομικη Υπηρεσια δεν εχουν κανενα χαρτι στα χέρια τους. Και μαλιστα εδειξε να αιφνιδιαζεται οταν της ειπα οτι πηρα 700 ευρω απο το λογαριασμο και πως μου κρατησαν 80 ευρω για προμηθειες (οι κρατησεις ηταν σωστες αιφνιδιαστηκε απο το γεγονος οτι τα πηρα χωρις να εχει ενημερωθει η τραπεζα).
Και μου λεει να ξαναστειλω τα δικαιολογητικα.
Της απαντω "τα εχει το ταδε κατάστημα που τα κατέθεσα. Παρτε τα απο εκει".
Μου λεει "Δεν μπορουμε να το κάνουμε αυτο πρεπει να τα στειλετε εσεις".
Απαντω "Δεν μπορειτε να μιλησετε με τον υπαλληλο σας να δειτε τι εγινε? Εγω τα χαρτια τα εχω καταθεσει εκει. Και στο φιναλε εγω θα σας λυσω το εσωτερικο σας προβλημα μεταξυ υποκαταστηματος-Κεντρικων-Νομικης Υπηρεσιας"
Μου λεει "Παρτε τηλεφωνο τον υπαλληλο να τον ρωτησετε τι εγινε και μετα να μας πειτε και εμας."
Και λεω "Εγω θα παρω τηλεφωνο να ρωτησω τι γιναν τα χαρτια που κατέθεσα? Τι με νοιαζει εμενα τι τα εκανε ο υπαλληλος σας? Θα θεωρηθω υπευθυνος και για το εσωτερικο σας προβλημα τωρα?"
Και λεει "Μα εσεις πρεπει να το κανετε βασει οδηγιας της τραπεζας"
Και ξαναλεω "Επειδη τα χασατε η δε ξερω γω τι αλλο πρεπει να ενδιαφερθω εγω? Μιληστε με το καταστημα σας να δειτε τι συμβαινει. Δε θα κανω εγω το σπασμενο τηλεφωνο μεταξυ Κεντρικων και Υποκαταστηματος. Συγνωμη δε μιλατε τα καταστηματα μεταξυ σας και πρεπει να μπω σφηνα εγω?"
Και επιμενει "Θελετε να βοηθησετε κυριε? Παρτε τηλεφωνο το κατάστημα και μετα ενημερωστε μας".
Και καπου εκει εκλεισα το τηλέφωνο και φυσικα τους εγραψα στα @@ μου.
Ειναι εντελως ηλιθιοι οι τραπεζουπαλληλοι? Εγω θα παιρνω τηλεφωνο να μαθω τι εκανε ο υπαλληλος με τα χαρτια 1 χρονο πριν και μετα θα παιρνω στα κεντρικα να τους λεω τι μου ειπε ο υπαλληλος? Αν τα εχασε ο υπαλληλος ας με παρει αυτος ο ιδιος να μου πει "ξερεις τα εχασα φερε μου αλλα" οχι να παιρνω εγω τηλεφωνο να ρωταω και μετα να ενημερωνω εγω τα Κεντρικα της τραπεζας.
Δεν απορω που οι τραπεζες ειναι ενα μπουρδέλο και μισο στην Ελλάδα.
1. Βαριέται την διαδικασία και προσπαθεί να σε πείσει να κάνεις την δουλειά της
2. Είναι ευθυνοφοβη και ανησυχεί μην κατηγορηθεί για κάποιο λάθος.
Και τα δύο είναι ο κανόνας στην Ελληνική αγορά εργασίας υπαλλήλων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Σπάνια έχω συναντήσει άτομα που δεν τα διαθέτουν.