Ζαποτέκος έγραψε: ↑07 Αύγ 2021, 12:32
Nandros έγραψε: ↑31 Αύγ 2019, 15:17
έχω δώσει πάγιες εντολές στην τράπεζα μου για όλους τους λογ/σμούς ΔΕΚΟ. Τα έκτακτα: φόροι, ασφάλεια, κλπ, τα πληρώνω μέσω phone banking.
Μερικές απορίες φίλε Nandros.
Α1) Οι λογαριασμοί ΔΕΚΟ πρέπει να είναι στο όνομά σου ; Ας πούμε εγώ να δώσω πάγια εντολή για δικό μου λογαριασμό , αλλά η ΔΕΗ , η ΕΥΔΑΠ κ.λπ. να είναι στο όνομα του πατέρα μου ή της μάνας μου ή του παππού μου ή της γιαγιάς μου ή κάποιου απ' τα αδέρφια μου. Γίνεται αυτό ; Ή πρέπει ο λογαριασμός τραπέζης να έχει το ίδιο όνομα με τον λογαριασμό της ΔΕΚΟ ;
A2) Όταν πληρώνω ΔΕΚΟ με κάρτα στο μηχάνημα της τράπεζας πιάνεται στο αφορολόγητο ( δηλαδή το ποσό που πρέπει να κάνω κάθε χρόνο με κάρτα ). Όταν όμως το πληρώσω μέσω βιβλιαρίου στο ταμείο δεν πιάνεται. Με την πάγια εντολή τι γίνεται ; Θα πιάνεται ή όχι ;
B) Το Phone banking τι ακριβώς είναι ; Παίρνω τηλέφωνο στην τράπεζα , τους δίνω τα στοιχεία μου και την ταυτότητα οφειλής και τότε από τον λογαριασμό μου στην τράπεζα πληρώνεται ο φόρος ;
Α1) Η αδελφή μου πληρώνει με πάγιες εντολές στην ΕΤΕ για ΔΕΗ/ΕΥΔΑΠ που είναι στο όνομα του μακαρίτη πατέρα μας. Η διαδικασία έγινε το 2013 με φυσική παρουσία της στην τράπεζα και υποβολή αντιγράφων λογ/σμών.
Εγώ πληρώνω μέσω Eurobank για μια γκαρσονιέρα με λογ/σμούς στο όνομα κάποιας προηγούμενης ιδιοκτήτριας. Τις πάγιες εντολές τις είχα δώσει πριν κάποιες δεκαετίες τηλεφωνικά (phone banking). Η τράπεζα δεν έχει αντίγραφα λογ/σμών, παρά μόνο κάποιους κωδικούς που μου ζήτησαν. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει το ίδιο σήμερα.
Α2) Όλες οι ηλεκτρονικές πληρωμές για υπηρεσίες/αγαθά που προβλέπονται από τον νόμο (και για τις ΔΕΚΟ), υπολογίζονται για το χτίσιμο του αφορολόγητου. Κάθε φορά που μπαίνω στο e-banking μου βλέπω πρώτη μούρη το ποσό που έχω μαζέψει την δεδομένη στιγμή.
Β) Ξεκίνησα phone banking με την Eurobank πριν κάτι δεκαετίες. Έχω και με την ΑΛΦΑ αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα.
Στην πρώτη περίπτωση πήρα τηλέφωνο, μου ζήτησαν κάποια στοιχεία για ταυτοποίηση και μαζί ζήτησαν ένα 4ψήφιο αριθμό για περισσότερη ασφάλεια. Τους έδωσα το ΡΙΝ του κινητού μου για δική μου ευκολία.
Όποτε θέλω να κάνω phone banking τους καλώ, ακολουθώ τις φωνητικές οδηγίες ταυτοποίησης και μετά το σύστημα με συνδέει με κάποιον υπάλληλο για τα περαιτέρω.
Για σοβαρές συναλλαγές, πχ πληρωμές στο Δημόσιο που δεν το εμπιστεύεται κανείς, ζητώ και μου στέλνουν ταχυδρομικά αντίγραφο της κίνησης. Μπορούν να το στείλουν και με e-mail αν έχεις εκτυπωτή.
Γ) Πριν κάποια χρόνια έστησα και e-banking, στην Eurobank τηλεφωνικά, στην ΑΛΦΑ με φυσική παρουσία. Το χρησιμοποιώ για οποιαδήποτε συναλλαγή εκτός παγίων εντολών. Κοντολογίς η Eurobank δεν έχει δει την φάτσα μου κάποιες δεκαετίες και η ΑΛΦΑ κάμποσα χρόνια.
Οι πάγιες εντολές πληρώνονται αυτόματα την τελευταία ημέρα της προθεσμίας. Σε κάθε λογ/σμό αναγράφεται ότι η εξόφληση θα γίνει από τη Χ τράπεζα.
Δεν είχα ποτέ πρόβλημα, παρά μόνο μια φορά που έλαβα λογ/σμό της Vodafone για το σταθερό, που μου χρέωνε και τον προηγούμενο μήνα.
Αφού βεβαιώθηκα ότι η πληρωμή είχε γίνει εμπρόθεσμα, τους πήρα τηλέφωνο και τους ξέχεσα ευγενικά (πιο ευγενικά από το χέσιμο που ρίχνω στα κομματόσκυλα εδώ μέσα
).
Μετά από εσωτερικό έλεγχο με ενημέρωσαν ότι ο διπλοχρεωμένος λογ/σμός εκδόθηκε την ίδια μέρα κάποιες ώρες πριν την αυτόματη πληρωμή του προηγουμένου. Εννοείται ότι τελικά εισέπραξαν το σωστό ποσόν.
Στην διάθεση σου αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες.
.