sharp έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 01:01
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 00:55
sharp έγραψε: ↑24 Μαρ 2020, 00:43
Δεν σε καταλαβαίνω, τι να κανονίσεις; Αντί να τρέχουν όλοι στην αίθουσα κάνουν το μάθημα από το σπίτι τους. Στο σχολείο δεν είναι προγραμματισμένο το μάθημα, ποια ώρα και ποια μέρα; Το ίδιο ακριβώς γίνεται και ονλάιν. Έχεις παρακολουθήσει μάθημα πανεπιστημίου ονλάιν; Μπορούν να μετέχουν π.χ. 50 και να γράφουν ή ακόμη και να μιλάνε (συνήθως γράφουν για να μην γίνει χαμός με τις ομιλίες)
Άρα, αν εξαιρέσεις το κόστος των υλικοτεχνικών υποδομών που ακριβώς βρίσκεται το όφελος? 8 η ώρα λέει ο δάσκαλος ότι είναι το μάθημα
8 μπαίνουν άπαντες στο skype. Δεν υφίσταται το επιχείρημα του foscilis που λέει ότι ο καθηγητής μπορεί να προσελκύσει περισσότερους
πελάτες λόγω της μεγαλύτερης χρονικής ευελιξίας. Άσε που δε μου φαίνεται και πολύ αποδοτικό να σπαμάρουν 50 άτομα ταυτόχρονα "Κύριε, πως λύνεται αυτή η άσκηση, κύριε πως λύνεται ετούτη" αλλά οκ ας το προσπεράσω αυτό γιατί δέχομαι ότι ο καθηγητής μπορεί να έχει τις
δεξιότητες που απαιτούνται για να επιβληθεί στην ιντερνετική του τάξη.
Γιατί άμα 50 σηκώνουν το χέρι είναι αποδοτικότερο; Τα οφέλη είναι πολλά. Μπορείς να φοιτάς ενώ μένεις σε άλλη πόλη. Ακόμη και σε άλλη χώρα! Τέρμα ο ξενιτεμός, έξοδα κλπ. Αυτό ήδη γίνεται κατά κόρον, πάρα πολλοί φοιτούν έτσι. Ίσως δεν ισχύει π.χ. για Ιατρική, αλλά σε πολλά άλλα γίνεται. Ύστερα σε μετεκπαίδευση είναι ακόμη πιο αποδοτικό, δουλεύεις και φοιτάς παράλληλα κ.ο.κ.
Όσον αφορά την επιβολή στην τάξη, δεν μιλάμε για νηπιαγωγείο, αλλά για πανεπιστήμιο. Τώρα αν έχεις υπ' όψη σου αίθουσες που πετάνε σαίτες ή ανάβουν φωτιές στα πίσω έδρανα, τότε ναι, αυτό δεν μπορεί να γίνει ονλάιν.
Απορώ που τα ρωτάς. Μήπως είσαι σε ελληνικό πανεπιστήμιο και φοβάσαι να καταστείς άχρηστος;
Έχω τελειώσει το πανεπιστήμιο και δεν εργάζομαι ως ακαδημαϊκός. Πέραν τούτου, το επαναλαμβάνω, τα προγράμματα e-learning διδασκαλίας
υπάρχουν στα ελληνικά πανεπιστήμια, εδω και μία δεκαετία τουλάχιστον. Και διδάσκουν σε αυτά οι καθηγητές που κάνουν και τα "κανονικά" μαθήματα,έναντι αδράς αμοιβής μάλιστα.
Στο θέμα μας, βλέπω καταρχήν ότι παραδέχεσαι σιωπηρά πως κάποια γνωστικά αντικείμενα δε μπορούν να διδαχθούν εξ'αποστάσεως.
Η Ιατρική είναι ένα παράδειγμα, αλλά δεν είναι το μονάδικό. Σκέψου πόσες σχολές, έχουν εργαστήρια. Ένα το κρατούμενο. Στις παραδόσεις
που δεν υπάρχουν εργαστήρια, παίζει μεγάλο ρόλο ο ανθρώπινος παράγοντας που λέει και ο dna replication. Μπορείς να κάνεις μία διάλεξη
σχετικά με το έργο του Χέγκελ στο πανεπιστήμιο, αλλά πρέπει να γίνει και διάλογος από κάτω για να καταλάβουν οι φοιτητές τι είναι ο
διαλεκτικός υλισμός.
Αυτά εις ότι αφορά τα πανεπιστήμια. Στα σχολεία,υπάρχουν άλλοι κανόνες. Σκέψου ότι αν είναι δύσκολο να επιβάλλεις τη παρουσία
σε 20 παιδάκια ή έφηβους που υποχρεώνονται να κλειστουν σε μία αίθουσα και να σε ακούσουν, πόσο δύσκολο θα είναι να επικοινωνήσεις
με αυτά τα άτομα όταν θα τους μιλάς και θα χαζεύουν στο instagram.