Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25264
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 24 Μαρ 2020, 00:31

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:29
Στην εκπαίδευση πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να είναι αποδότικο το remote.
Δε βλέπω το όφελος πέρα από την εξοικονόμηση υλικοτεχνικών υποδομών όπως τα
κτίρια για παράδειγμα. Ας πούμε ότι είσαι μαθηματικός για παράδειγμα και παρουσιάζεις
ένα μάθημα στην εφαρμογή distant learning, δε θα ρωτήσει κάποιος μαθητής μία απορία?
Αν δεν είσαι εκεί για να του τη λύσεις επιτόπου,πως θα το κάνεις? Θα κάθεσαι να απαντάς
σε κάθε σχόλιο, με ότι σημαίνει αυτό για το κόπο και τη καθυστέρηση που θα προκύψουν?
Θα ορίσεις κάποια ημέρα και ώρα ιντερνετικής συνάντησης με στόχο "να απαντήσω στις απορίες
σας παιδιά"? Και τι διαφορά έχει αυτή η ιντερνετική συνάντηση με ένα προκαθορισμένης ημερομηνίας
και ώρας μάθημα?
οπως κανουν τωρα σχεδον παντου.
ολα τα μαθηματα της κορης γινονται πλεον distant

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 24 Μαρ 2020, 00:34

Dwarven Blacksmith έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:28
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:21
Χώρια το γεγονός ότι η εξ'αποστάσεως εργασία επηρεάζει και το τρόπο πληρωμής των εργαζομένων.
Θα σου πει η εταιρεία αύριο μεθαύριο ότι πληρώνεσαι με τίτλο κτήσης, κάτι που σημαίνει ότι θα σε
πληρώνει μία φορά το τρίμηνο. Χώρια ότι η πληρωμή μπορεί να γίνεται με το κομμάτι. Να σου λέει
για παράδειγμα ότι είσαι προγραμματιστής, πρέπει να κάνεις αυτά τα tasks μέσα στο προβλεπόμενο
deadline και θα πληρωθείς τόσα ευρώ για το καθένα από αυτά, οπότε τρέχε φουκαρά μετά.
Και γιατί όλα αυτά δε στα λέει και τώρα άμα είναι, δεν κατάλαβα.
Η πραγματικότητα νομίζω λέει προσφορά και ζήτηση, αν οι προγραμματιστές συνεχίσουν να είναι λιγότεροι από τις ανάγκες, δεν πα να δουλεύουν και από την τουαλέτα, θα πληρώνονται καλά. Άμα βρουνε πολλούς, πάει.
Σε κάποιες περιπτώσεις στα λέει και τώρα. Υπάρχουν αρκετοί εργαζόμενοι εκεί έξω που δουλεύουν με τίτλο
κτήσης ή με μπλοκάκι ως πάροχοι υπηρεσίων. Πέρα από τη προσφορά και τη ζήτηση, υπάρχει και το θέμα
της συνδικαλιστικής εκπροσώπησης. Αν οι εργαζόμενοι συναντιούνται στον ίδιο χώρο, μπορούν να οργανωθούν
και να απεργήσουν. Αριστερά ή δεξιά η ουσία είναι ότι κάθε επιχειρηματίας προσπαθεί να μειώσει το εργατικό
κόστος και άμα μπορεί να προσλαμβάνει ανθρώπους που εργάζονται μακριά ο ένας από τον άλλο, δεν είναι
ιδιαίτερα εξιδεικευμένοι ή απασχολούνται σε κάποιο υπερκορεσμένο κλάδο και η παραγωγικότητα τους
μπορεί να μετράται κομμάτι-κομμάτι γιατί να τους δίνει μισθό μετά?

sharp
Δημοσιεύσεις: 21217
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 24 Μαρ 2020, 00:37

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:29
Στην εκπαίδευση πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να είναι αποδότικο το remote.
Δε βλέπω το όφελος πέρα από την εξοικονόμηση υλικοτεχνικών υποδομών όπως τα
κτίρια για παράδειγμα. Ας πούμε ότι είσαι μαθηματικός για παράδειγμα και παρουσιάζεις
ένα μάθημα στην εφαρμογή distant learning, δε θα ρωτήσει κάποιος μαθητής μία απορία?
Αν δεν είσαι εκεί για να του τη λύσεις επιτόπου,πως θα το κάνεις? Θα κάθεσαι να απαντάς
σε κάθε σχόλιο, με ότι σημαίνει αυτό για το κόπο και τη καθυστέρηση που θα προκύψουν?
Θα ορίσεις κάποια ημέρα και ώρα ιντερνετικής συνάντησης με στόχο "να απαντήσω στις απορίες
σας παιδιά"? Και τι διαφορά έχει αυτή η ιντερνετική συνάντηση με ένα προκαθορισμένης ημερομηνίας
και ώρας μάθημα?
Ο μαθητής θα σε ρωτήσει ονλαιν και θα απαντήσεις ονλαιν. Αν είναι πολλές οι ερωτήσεις θα απαντήσεις σε όλες όπως θα έκανες και στην τάξη. Ποια είναι η απορία σου;

sharp
Δημοσιεύσεις: 21217
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 24 Μαρ 2020, 00:38

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:34
Dwarven Blacksmith έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:28
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:21
Χώρια το γεγονός ότι η εξ'αποστάσεως εργασία επηρεάζει και το τρόπο πληρωμής των εργαζομένων.
Θα σου πει η εταιρεία αύριο μεθαύριο ότι πληρώνεσαι με τίτλο κτήσης, κάτι που σημαίνει ότι θα σε
πληρώνει μία φορά το τρίμηνο. Χώρια ότι η πληρωμή μπορεί να γίνεται με το κομμάτι. Να σου λέει
για παράδειγμα ότι είσαι προγραμματιστής, πρέπει να κάνεις αυτά τα tasks μέσα στο προβλεπόμενο
deadline και θα πληρωθείς τόσα ευρώ για το καθένα από αυτά, οπότε τρέχε φουκαρά μετά.
Και γιατί όλα αυτά δε στα λέει και τώρα άμα είναι, δεν κατάλαβα.
Η πραγματικότητα νομίζω λέει προσφορά και ζήτηση, αν οι προγραμματιστές συνεχίσουν να είναι λιγότεροι από τις ανάγκες, δεν πα να δουλεύουν και από την τουαλέτα, θα πληρώνονται καλά. Άμα βρουνε πολλούς, πάει.
Σε κάποιες περιπτώσεις στα λέει και τώρα. Υπάρχουν αρκετοί εργαζόμενοι εκεί έξω που δουλεύουν με τίτλο
κτήσης ή με μπλοκάκι ως πάροχοι υπηρεσίων. Πέρα από τη προσφορά και τη ζήτηση, υπάρχει και το θέμα
της συνδικαλιστικής εκπροσώπησης. Αν οι εργαζόμενοι συναντιούνται στον ίδιο χώρο, μπορούν να οργανωθούν
και να απεργήσουν. Αριστερά ή δεξιά η ουσία είναι ότι κάθε επιχειρηματίας προσπαθεί να μειώσει το εργατικό
κόστος και άμα μπορεί να προσλαμβάνει ανθρώπους που εργάζονται μακριά ο ένας από τον άλλο, δεν είναι
ιδιαίτερα εξιδεικευμένοι ή απασχολούνται σε κάποιο υπερκορεσμένο κλάδο και η παραγωγικότητα τους
μπορεί να μετράται κομμάτι-κομμάτι γιατί να τους δίνει μισθό μετά?
Αυτά δεν έχουν να κάνουν με ρημόουτ ή όχι. Τα περί απεργίας είναι άλλη ιστορία αλλά και αυτά γίνονται με ψηφοφορίες ονλαιν.

Εδώ γίνεται σεξ ονλάιν, πλάκα κάνουμε; :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sharp την 24 Μαρ 2020, 00:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 24 Μαρ 2020, 00:38

talaipwros έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:31
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:29
Στην εκπαίδευση πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να είναι αποδότικο το remote.
Δε βλέπω το όφελος πέρα από την εξοικονόμηση υλικοτεχνικών υποδομών όπως τα
κτίρια για παράδειγμα. Ας πούμε ότι είσαι μαθηματικός για παράδειγμα και παρουσιάζεις
ένα μάθημα στην εφαρμογή distant learning, δε θα ρωτήσει κάποιος μαθητής μία απορία?
Αν δεν είσαι εκεί για να του τη λύσεις επιτόπου,πως θα το κάνεις? Θα κάθεσαι να απαντάς
σε κάθε σχόλιο, με ότι σημαίνει αυτό για το κόπο και τη καθυστέρηση που θα προκύψουν?
Θα ορίσεις κάποια ημέρα και ώρα ιντερνετικής συνάντησης με στόχο "να απαντήσω στις απορίες
σας παιδιά"? Και τι διαφορά έχει αυτή η ιντερνετική συνάντηση με ένα προκαθορισμένης ημερομηνίας
και ώρας μάθημα?
οπως κανουν τωρα σχεδον παντου.
ολα τα μαθηματα της κορης γινονται πλεον distant
Πόσο χρονών είναι η κόρη σου? Και πως μπορεί να λύνει τις απορίες της on-time? Δεν είναι
τυχαίο που τα μαθήματα e-learning των πανεπιστημίων θεωρούνται υποδεέστερα των
κανονικών. Και για να προλάβω μία πιθανή απάντηση, τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα και
τη Κύπρο βγάζουν χοντρά λεφτά από το e-learning,παρόλα αυτά δεν έχω ακούσει κανέναν
από τους καθηγητές να τα προτείνει έναντι των κανονικών.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 24 Μαρ 2020, 00:39

sharp έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:37
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:29
Στην εκπαίδευση πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να είναι αποδότικο το remote.
Δε βλέπω το όφελος πέρα από την εξοικονόμηση υλικοτεχνικών υποδομών όπως τα
κτίρια για παράδειγμα. Ας πούμε ότι είσαι μαθηματικός για παράδειγμα και παρουσιάζεις
ένα μάθημα στην εφαρμογή distant learning, δε θα ρωτήσει κάποιος μαθητής μία απορία?
Αν δεν είσαι εκεί για να του τη λύσεις επιτόπου,πως θα το κάνεις? Θα κάθεσαι να απαντάς
σε κάθε σχόλιο, με ότι σημαίνει αυτό για το κόπο και τη καθυστέρηση που θα προκύψουν?
Θα ορίσεις κάποια ημέρα και ώρα ιντερνετικής συνάντησης με στόχο "να απαντήσω στις απορίες
σας παιδιά"? Και τι διαφορά έχει αυτή η ιντερνετική συνάντηση με ένα προκαθορισμένης ημερομηνίας
και ώρας μάθημα?
Ο μαθητής θα σε ρωτήσει ονλαιν και θα απαντήσεις ονλαιν. Αν είναι πολλές οι ερωτήσεις θα απαντήσεις σε όλες όπως θα έκανες και στην τάξη. Ποια είναι η απορία σου;
Άρα πρέπει να κανονίσεις συνάντηση με τους μαθητές/φοιτητές σου για να τους λύσεις τις απορίες. Ίδιος ή και περισσότερος
χρόνος σε σχέση με το παραδοσιακό μοντέλο. Και εξάλειψη του υποτιθέμενου οφέλους της ευελιξίας. Σου λέει ο μαθητής ότι
θα είναι στις 8 το απόγευμα στο skype και πρέπει να είσαι και εσύ εκεί.

sharp
Δημοσιεύσεις: 21217
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 24 Μαρ 2020, 00:40

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:38
talaipwros έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:31
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:29
Στην εκπαίδευση πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να είναι αποδότικο το remote.
Δε βλέπω το όφελος πέρα από την εξοικονόμηση υλικοτεχνικών υποδομών όπως τα
κτίρια για παράδειγμα. Ας πούμε ότι είσαι μαθηματικός για παράδειγμα και παρουσιάζεις
ένα μάθημα στην εφαρμογή distant learning, δε θα ρωτήσει κάποιος μαθητής μία απορία?
Αν δεν είσαι εκεί για να του τη λύσεις επιτόπου,πως θα το κάνεις? Θα κάθεσαι να απαντάς
σε κάθε σχόλιο, με ότι σημαίνει αυτό για το κόπο και τη καθυστέρηση που θα προκύψουν?
Θα ορίσεις κάποια ημέρα και ώρα ιντερνετικής συνάντησης με στόχο "να απαντήσω στις απορίες
σας παιδιά"? Και τι διαφορά έχει αυτή η ιντερνετική συνάντηση με ένα προκαθορισμένης ημερομηνίας
και ώρας μάθημα?
οπως κανουν τωρα σχεδον παντου.
ολα τα μαθηματα της κορης γινονται πλεον distant
Πόσο χρονών είναι η κόρη σου? Και πως μπορεί να λύνει τις απορίες της on-time? Δεν είναι
τυχαίο που τα μαθήματα e-learning των πανεπιστημίων θεωρούνται υποδεέστερα των
κανονικών. Και για να προλάβω μία πιθανή απάντηση, τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα και
τη Κύπρο βγάζουν χοντρά λεφτά από το e-learning,παρόλα αυτά δεν έχω ακούσει κανέναν
από τους καθηγητές να τα προτείνει έναντι των κανονικών.
Δεν τα προτείνουν γιατί φοβούνται ότι θα χάσουν την εξουσία τους, αυτό δεν είναι δύσκολο να το καταλάβεις. Αμα κάνεις ονλαιν πας και σε καλύτερο πανεπιστήμιο σε όλο τον κόσμο, δεν εξαρτάσαι από τον Προφέσορ Μπάμπης.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42987
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 24 Μαρ 2020, 00:41

Εγώ δεν θα ήθελα να δουλεύω κάθε μέρα remote. Μία φορά τη βδομάδα είναι καλά.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

sharp
Δημοσιεύσεις: 21217
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 24 Μαρ 2020, 00:43

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:39
sharp έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:37
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:29
Στην εκπαίδευση πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να είναι αποδότικο το remote.
Δε βλέπω το όφελος πέρα από την εξοικονόμηση υλικοτεχνικών υποδομών όπως τα
κτίρια για παράδειγμα. Ας πούμε ότι είσαι μαθηματικός για παράδειγμα και παρουσιάζεις
ένα μάθημα στην εφαρμογή distant learning, δε θα ρωτήσει κάποιος μαθητής μία απορία?
Αν δεν είσαι εκεί για να του τη λύσεις επιτόπου,πως θα το κάνεις? Θα κάθεσαι να απαντάς
σε κάθε σχόλιο, με ότι σημαίνει αυτό για το κόπο και τη καθυστέρηση που θα προκύψουν?
Θα ορίσεις κάποια ημέρα και ώρα ιντερνετικής συνάντησης με στόχο "να απαντήσω στις απορίες
σας παιδιά"? Και τι διαφορά έχει αυτή η ιντερνετική συνάντηση με ένα προκαθορισμένης ημερομηνίας
και ώρας μάθημα?
Ο μαθητής θα σε ρωτήσει ονλαιν και θα απαντήσεις ονλαιν. Αν είναι πολλές οι ερωτήσεις θα απαντήσεις σε όλες όπως θα έκανες και στην τάξη. Ποια είναι η απορία σου;
Άρα πρέπει να κανονίσεις συνάντηση με τους μαθητές/φοιτητές σου για να τους λύσεις τις απορίες. Ίδιος ή και περισσότερος
χρόνος σε σχέση με το παραδοσιακό μοντέλο. Και εξάλειψη του υποτιθέμενου οφέλους της ευελιξίας. Σου λέει ο μαθητής ότι
θα είναι στις 8 το απόγευμα στο skype και πρέπει να είσαι και εσύ εκεί.
Δεν σε καταλαβαίνω, τι να κανονίσεις; Αντί να τρέχουν όλοι στην αίθουσα κάνουν το μάθημα από το σπίτι τους. Στο σχολείο δεν είναι προγραμματισμένο το μάθημα, ποια ώρα και ποια μέρα; Το ίδιο ακριβώς γίνεται και ονλάιν. Έχεις παρακολουθήσει μάθημα πανεπιστημίου ονλάιν; Μπορούν να μετέχουν π.χ. 50 και να γράφουν ή ακόμη και να μιλάνε (συνήθως γράφουν για να μην γίνει χαμός με τις ομιλίες)

sharp
Δημοσιεύσεις: 21217
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 24 Μαρ 2020, 00:44

Dwarven Blacksmith έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:41
Εγώ δεν θα ήθελα να δουλεύω κάθε μέρα remote. Μία φορά τη βδομάδα είναι καλά.
Αυτό είναι το πρόβλημα, ότι ο άνθρωπος χρειάζεται εναλλαγές στη δουλειά του και τη ζωή του γενικώτερα. Άντε βρες το όμως...

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25264
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 24 Μαρ 2020, 00:46

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:38
talaipwros έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:31
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:29
Στην εκπαίδευση πάλι δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να είναι αποδότικο το remote.
Δε βλέπω το όφελος πέρα από την εξοικονόμηση υλικοτεχνικών υποδομών όπως τα
κτίρια για παράδειγμα. Ας πούμε ότι είσαι μαθηματικός για παράδειγμα και παρουσιάζεις
ένα μάθημα στην εφαρμογή distant learning, δε θα ρωτήσει κάποιος μαθητής μία απορία?
Αν δεν είσαι εκεί για να του τη λύσεις επιτόπου,πως θα το κάνεις? Θα κάθεσαι να απαντάς
σε κάθε σχόλιο, με ότι σημαίνει αυτό για το κόπο και τη καθυστέρηση που θα προκύψουν?
Θα ορίσεις κάποια ημέρα και ώρα ιντερνετικής συνάντησης με στόχο "να απαντήσω στις απορίες
σας παιδιά"? Και τι διαφορά έχει αυτή η ιντερνετική συνάντηση με ένα προκαθορισμένης ημερομηνίας
και ώρας μάθημα?
οπως κανουν τωρα σχεδον παντου.
ολα τα μαθηματα της κορης γινονται πλεον distant
Πόσο χρονών είναι η κόρη σου? Και πως μπορεί να λύνει τις απορίες της on-time? Δεν είναι
τυχαίο που τα μαθήματα e-learning των πανεπιστημίων θεωρούνται υποδεέστερα των
κανονικών. Και για να προλάβω μία πιθανή απάντηση, τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα και
τη Κύπρο βγάζουν χοντρά λεφτά από το e-learning,παρόλα αυτά δεν έχω ακούσει κανέναν
από τους καθηγητές να τα προτείνει έναντι των κανονικών.
13
επισης αυριο εχει βιολι απο skype , ετοιμαζουμε και Drama skype και ακομα και καρατε ψαχνομαστε να κανουμε κατι ονλαιν

sharp
Δημοσιεύσεις: 21217
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 24 Μαρ 2020, 00:47

Ο άλλος αφρικανός στο ακόντιο κέρδισε παγκόσμιο χρυσό μαθαίνοντας να ρίχνει από το ίντερνετ.

Άβαταρ μέλους
Northern Spirit
Δημοσιεύσεις: 10759
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 22:19

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Northern Spirit » 24 Μαρ 2020, 00:48

εγω διαβαζω μεχρι και για πτωση 50% του ΑΕΠ στο επομενο τριμηνο σε καποιες μεγαλες δυτικες χωρες και για 30% ανεργια στις ΗΠΑ...

Μιλαμε για πρωτοφανεις καταστασεις..
"Έκαστος τόπος έχει την πληγήν του: Η Αγγλία την ομίχλην, η Αίγυπτος τας οφθαλμίας, η Βλαχία τας ακρίδας και η Ελλάς τους Έλληνας".

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 24 Μαρ 2020, 00:48

sharp έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:40
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:38
talaipwros έγραψε:
24 Μαρ 2020, 00:31


οπως κανουν τωρα σχεδον παντου.
ολα τα μαθηματα της κορης γινονται πλεον distant
Πόσο χρονών είναι η κόρη σου? Και πως μπορεί να λύνει τις απορίες της on-time? Δεν είναι
τυχαίο που τα μαθήματα e-learning των πανεπιστημίων θεωρούνται υποδεέστερα των
κανονικών. Και για να προλάβω μία πιθανή απάντηση, τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα και
τη Κύπρο βγάζουν χοντρά λεφτά από το e-learning,παρόλα αυτά δεν έχω ακούσει κανέναν
από τους καθηγητές να τα προτείνει έναντι των κανονικών.
Δεν τα προτείνουν γιατί φοβούνται ότι θα χάσουν την εξουσία τους, αυτό δεν είναι δύσκολο να το καταλάβεις. Αμα κάνεις ονλαιν πας και σε καλύτερο πανεπιστήμιο σε όλο τον κόσμο, δεν εξαρτάσαι από τον Προφέσορ Μπάμπης.
Αναφέρομαι στα προγράμματα εξ'αποστάσεως εκπαίδευσης που υλοποιούνται από τα ήδη υπάρχοντα πανεπιστήμια και
στα οποία διδάσκουν οι ήδη υπάρχοντες καθηγητές. Μπορώ να σου πω κιόλας ότι βγάζουν καλό μηνιάτικο από αυτά
τα προγράμματα, σε τέτοιο βαθμό που θα τους συνέφερε να τα προωθήσουν.

Άβαταρ μέλους
Βλήμα
Δημοσιεύσεις: 5555
Εγγραφή: 04 Ιαν 2020, 15:32

Re: Η οικονομία μετά τον κορωνοϊό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βλήμα » 24 Μαρ 2020, 00:49

Με την τηλεργασία είναι πολύ πιο δύσκολο να διεκδικήσεις συλλογικά τα δικαιώματά σου ως εργαζόμενος.
Ρε, τον Σιμπλίκιο Σιμπλικίσιμο τον διαβάσατε ή ακόμα;

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών