Κάποιος από τους δυό μας έχει όντως πρόβλημα αντίληψης...Maspoli έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 16:17Tους μεταφέρει η Aegean, δεν μεταφέρονται μόνο και μόνο επειδή υπάρχει η Aegean. Όταν αντιληφθείς τη διαφορά τα λέμε.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:52Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Υποθέτω πως η Aegean, όπως και κάθε άλλη αεροπορική εταιρεία ενδιαφέρεται να βρεί επιβάτες να μεταφέρει, προκειμένου να κερδίσει από αυτούς. Ιδανικά θα μπορούσε και μία ξένη εταιρεία να κάνει το ίδιο έργο. Αλλά στην περίπτωση αυτή, ένα σημαντικό τμήμα του Ελληνικού τουρισμού θα είχε μεγάλη εξάρτηση από τις διαθέσεις της ξένης εταιρείας. Και θα έπρεπε φυσικά να διαπραγματευθεί με τους ξένους τους όρους μεταφοράς.Αρχέλαος έγραψε: ↑09 Μάιος 2020, 03:36H Αegean μπορεί και πρέπει να βοηθηθεί από το κράτος με κάποιους εύλογους όρους.Αυτοί οι τουρίστες αν το έργο της Aegean το κάλυπταν άλλες αεροπορικές εταιρείες δεν θα έρχονταν και πάλι;Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:52Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Και φυσικά στην περίπτωση αυτή οι, υψηλής εξειδίκευσης, εργαζόμενοι στην Aegean θα έμεναν άνεργοι.
Αν λοιπόν κανείς πιστεύει πως θα πρέπει να κινηθούμε σε μία κατεύθυνση να κλείσουμε μία Ελληνική αεροπορική εταιρεία προκειμένου να "δουλέψει" μία ξένη, ας βγεί να το πεί...