Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Alphabet » 27 Μάιος 2021, 14:33
Fluffy και Βλημα εισαστε ασχετοι με το θεμα οποτε παρατηστε το.
Η συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων εφοπλιστων και ειδικα του tonnage ειναι στη ποντοπορο ναυτιλια, η οποια δεν εχει επιδοτησεις. Στην ακτοπλοικη υπαρχουν καποιες, αλλα ειναι απαραιτητες για την διακινηση αγαθων και επιβατων. Αν δεν υπηρχαν, δεν θα υπηρχαν ακτοπλοικες συγκοινωνιες. Δεν υπαρχουν μαλακες να αγοραζουν πλοια για να χανουν λεφτα. Η εναλλακτικη λυση θα ηταν να αγοραζει ή να νοικιαζει πλοια το κρατος και να τα τρεχει με ...δημοσιους υπαλληλους, που βεβαια θα σας στοιχιζαν πολυ περισσοτερα.
Σύμφωνα με τη μελέτη της BCG (The Boston Consulting Group) το Μάιο του 2013,η άμεση συνεισφορά του βασικού ναυτιλιακού κλάδου υπολογίζεται περίπου στα 7,6 δισεκατομμύρια €, ποσό που αντιστοιχεί σε 3,5% του ελληνικού ΑΕΠ. Από αυτά, η ποντοπόρος ναυτιλία έχει την μεγαλύτερη συνεισφορά, προσφέροντας 6,5 δισεκατομμύρια €. Επιπροσθέτως, ο ελληνικός ναυτιλιακός κλάδος συνεισφέρει έμμεσα, μέσω των υποστηρικτικών υπηρεσιών της ναυτιλίας, 2,3 δισεκατομμύρια € ενώ 3,4 δισεκατομμύρια είναι τα υπολογιζόμενα επαγωγικά9οφέλη. Συνολικά, ο ναυτιλιακός κλάδος συνεισφέρει περίπου 13,4 δισεκατομμύρια €,ποσό που αντιστοιχεί στο 6%του ελληνικού ΑΕΠ, βάσει στατιστικών του 2010. Η συνολική συνεισφορά του ελληνικού ναυτιλιακού κλάδου στο ΑΕΠ παραμένει σταθερή διαχρονικά, γεγονός που υποδεικνύει ότι η συνολική συνεισφορά του για το έτος 2012 θα μπορούσε να αντιστοιχεί σε περισσότερο από 7% του συνολικού ΑΕΠ της χώρας δεδομένης της συρρίκνωσης του ελληνικού ΑΕΠ τα τελευταία χρόνια. Ο ελληνικός ναυτιλιακός κλάδος υπολογίζεται ότι απασχολεί περισσότερα από 165.000 άτομα (με πολυ καλους μισθους), δηλαδή το 3,5% της συνολικής απασχόλησης στην Ελλάδα.
Αν δεν σας αρεσουν αυτα, μπορειτε να τους διωξετε, να πανε τα γραφεια τους σε οποιαδηποτε αλλη Ευρωπαικη χωρα και να πληρωνουν λιγοτερα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
Alphabet την 27 Μάιος 2021, 15:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.