Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 17567
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 09 Ιουν 2021, 12:49

Awesomatic έγραψε:
09 Ιουν 2021, 12:40
Μεγάλο πρόβλημα για το εμπόριο με την Κίνα είναι ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο για να μεταφέρει φθηνά απευθείας στην Ευρώπη χιλιάδες κοντεινερ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο δομικό πρόβλημα με το λιμάνι του Πειραιά. Γεωγραφικά έχει εξαιρετική θέση (αν και της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες προδιαγραφές θα ήταν πολύ καλύτερο) αλλά χωλαίνει στο πως γίνεται η μεταφορά μετά.
Ορθό το σκεπτικό σου.

πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 34866
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 09 Ιουν 2021, 12:51

Maspoli έγραψε:
09 Ιουν 2021, 12:47
Η Ελλάδα μπορεί να παίζει μπάλα μόνο με το Α.
Σωστό και με το Α δεν υπάρχει ανταγωνισμός.Τον περίπλου της Αφρικής ας τον αφήσουμε καλύτερα.Η διαδρομή των πάγων εξαρτάται από την κλιματική αλλαγή εάν αυτή υπάρχει.Πάντως όχι από τον Μαρινάκη. :D Δεν έχει σχέση η μία αγορά με την άλλη.

Άβαταρ μέλους
Awesomatic
Δημοσιεύσεις: 6511
Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
Phorum.gr user: Awesomatic

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Awesomatic » 09 Ιουν 2021, 12:52

πατησιωτης έγραψε:
09 Ιουν 2021, 12:44
Awesomatic έγραψε:
09 Ιουν 2021, 12:40
Μεγάλο πρόβλημα για το εμπόριο με την Κίνα είναι ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο για να μεταφέρει φθηνά απευθείας στην Ευρώπη χιλιάδες κοντεινερ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο δομικό πρόβλημα με το λιμάνι του Πειραιά. Γεωγραφικά έχει εξαιρετική θέση (αν και της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες προδιαγραφές θα ήταν πολύ καλύτερο) αλλά χωλαίνει στο πως γίνεται η μεταφορά μετά.
Το δίκτυο ήταν χειρότερο πριν δέκα χρόνια που ήλθαν οι Κινέζοι αλλά και τότε το προτίμησαν.Εδώ το 1982 εγώ έφθασα με το "Ακρόπολις Εξπρες" σε 24 ώρες στη Γερμανία ενώ το πλοίο θέλει ημέρες.
Είναι πολλά τα container και πολύ ακριβές οι μεταφορές με φορτηγά. Ρεαλιστικά αν θέλει να γίνει μεγάλο hub ο Πειραιάς χρειάζεται να μπορούν να μεταφέρονται οικονομικά χιλιάδες container κάθε μέρα προς την κεντρική Ευρώπη και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει δίκτυο να το στηρίξει αυτό. Θέλει μεγάλες επενδύσεις που δυστυχώς δεν φαίνεται να υπάρχει η πρόθεση να γίνουν.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42980
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 09 Ιουν 2021, 12:59

Awesomatic έγραψε:
09 Ιουν 2021, 12:52
πατησιωτης έγραψε:
09 Ιουν 2021, 12:44
Awesomatic έγραψε:
09 Ιουν 2021, 12:40
Μεγάλο πρόβλημα για το εμπόριο με την Κίνα είναι ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο για να μεταφέρει φθηνά απευθείας στην Ευρώπη χιλιάδες κοντεινερ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο δομικό πρόβλημα με το λιμάνι του Πειραιά. Γεωγραφικά έχει εξαιρετική θέση (αν και της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες προδιαγραφές θα ήταν πολύ καλύτερο) αλλά χωλαίνει στο πως γίνεται η μεταφορά μετά.
Το δίκτυο ήταν χειρότερο πριν δέκα χρόνια που ήλθαν οι Κινέζοι αλλά και τότε το προτίμησαν.Εδώ το 1982 εγώ έφθασα με το "Ακρόπολις Εξπρες" σε 24 ώρες στη Γερμανία ενώ το πλοίο θέλει ημέρες.
Είναι πολλά τα container και πολύ ακριβές οι μεταφορές με φορτηγά. Ρεαλιστικά αν θέλει να γίνει μεγάλο hub ο Πειραιάς χρειάζεται να μπορούν να μεταφέρονται οικονομικά χιλιάδες container κάθε μέρα προς την κεντρική Ευρώπη και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει δίκτυο να το στηρίξει αυτό. Θέλει μεγάλες επενδύσεις που δυστυχώς δεν φαίνεται να υπάρχει η πρόθεση να γίνουν.
Κάτι γίνεται πάντως
https://www.railfreight.com/corridors/2 ... dpr=accept
Planning of Land Sea Express’ trips relies on the demand for the shipping loads that arrive at Piraeus. The company doesn’t run liner trains, and subsequently, it has the needed flexibility to adapt its trips. “At the moment, and based on the capacities of the railway network, we operate approximately 31 to 32 trains per week”, said Boulantzas. Moreover, the company experiences constant growth. Indicatively, it started with 64 trains per year, and in 2020 it ended up with 1,300 trains. “This equals the growth of approximatelly 1,900 per cent. There is demand, there are developments, and hopefully, we will grow more if the costs to use rail remain at normal levels”, underlined Boulantzas.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 09 Ιουν 2021, 13:15

Και εμείς τι πρέπει να κάνουμε, τώρα?

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 17567
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 09 Ιουν 2021, 13:16

πατησιωτης έγραψε:
09 Ιουν 2021, 12:51

Σωστό και με το Α δεν υπάρχει ανταγωνισμός.Τον περίπλου της Αφρικής ας τον αφήσουμε καλύτερα.Η διαδρομή των πάγων εξαρτάται από την κλιματική αλλαγή εάν αυτή υπάρχει.Πάντως όχι από τον Μαρινάκη. :D Δεν έχει σχέση η μία αγορά με την άλλη.
Το Βόρειο Πέρασμα ήδη χρησιμοποιείται-απλά δεν χρησιμοποιείται όλον τον χρόνο. Αν το λιώσιμο των πάγων συνεχιστεί, τότε τόσο περισσότερο ελκυστικό θα γίνεται.
Αν η Cosco μέσω της συμμετοχής της στο Αμβούργο αρχίσει να στείλει ένα καράβι της εκεί αντί να το στείλει στον Πειραιά τότε χάνουμε έδαφος. Προφανώς και υπάρχει ανταγωνισμός.

Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν μπροστά τους την απώλεια ενός μεγάλου όγκου μεταφοράς φορτίου που αντιπροσωπεύουν τα υγρά καύσιμα ενώ παράλληλα θα υποχρεωθούν σε σοβαρά κόστη από τις μεταβολές που θα συμβούν στους κινητήρες των πλοίων. Νιώθουν λοιπόν τον ανταγωνισμό της Cosco και γενικά του κινέζικου εμπορικού στόλου ως προς τις διεθνείς μεταφορές. Αλλά τέτοια βρομόσκυλα που είναι, αποφάσισαν μέσω Μαρινάκη να βάζουν τρικλοποδιές στην Cosco στον Πειραιά σε μια προσπάθεια να μην συμβιβαστούν με αυτό που έρχεται. Και αυτό που κάνουν είναι και αναποτελεσματικό (η Cosco θα την βρει την άκρη με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όπως δείχνει η πρόθεσή της να επεκταθεί στο Αμβούργο) και εθνικά προδοτικό μιας και αν τώρα χάσουμε μέρος των πλοίων που έρχονται στον Πειραιά, θα το χάσουμε για πάντα.

Και βεβαίως το Κουλιστάν παίρνει τσιμπούκια και στους Μαρινάκηδες και στους Αμερικάνους οι οποίοι μάλιστα προωθούν την ανάπτυξη του Δυρραχίου ως ευθέως ανταγωνιστικό της Θεσσαλονίκης (μιας και κατασκευάζουν και τον νέο δρόμο που θα συνδέει Τίρανα-Πρίστινα) ώστε από το Δυρράχιο να μεταφέρονται εμπορεύματα γρήγορα στην καρδιά των Βαλκανίων.

Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 25190
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria » 09 Ιουν 2021, 13:17

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
09 Ιουν 2021, 13:15
Και εμείς τι πρέπει να κάνουμε, τώρα?
Nα παρακαλάμε να μη λιώσουν οι πάγοι
gassim έγραψε:
07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 17567
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 09 Ιουν 2021, 13:18

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
09 Ιουν 2021, 13:15
Και εμείς τι πρέπει να κάνουμε, τώρα?
Να σταματήσουν οι τρικλοποδιές στον Πειραιά ώστε να κατασκευαστεί γρήγορα ο τέταρτος προβλήτας αλλά και να δοθεί άδεια για ναυπηγείο στην Cosco.

Άβαταρ μέλους
Σενέκας
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: 24 Απρ 2020, 08:57

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σενέκας » 09 Ιουν 2021, 13:19

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
09 Ιουν 2021, 13:15
Και εμείς τι πρέπει να κάνουμε, τώρα?
να ανοίξουμε τα πόδια στον κινεζικό ιμπεριαλισμό, apparently :-?
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε:
05 Ιούλ 2020, 12:19
Η διάρροια του μπακογιάννη μετά από οξεία τροφική δηλητηρίαση είναι νέκταρ και αμβροσία

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 17567
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 09 Ιουν 2021, 13:22

Σενέκας έγραψε:
09 Ιουν 2021, 13:19
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
09 Ιουν 2021, 13:15
Και εμείς τι πρέπει να κάνουμε, τώρα?
να ανοίξουμε τα πόδια στον κινεζικό ιμπεριαλισμό, apparently :-?
Ο Σενέκας λέει ότι αν κάνει πχ ναυπηγείο η Cosco στην Ελλάδα, η Ελλάδα ανοίγει τα πόδια στον κινέζικο ιμπεριαλισμό;

Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 25190
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria » 09 Ιουν 2021, 13:24

zoltan έγραψε:
09 Ιουν 2021, 12:11
Πάντως, χωρίς να γνωρίζω τίποτα σχετικά με τον τομέα, έψαξα πρόχειρα στο γκουγκλ και βλέπω ότι η κίνηση εμπορευμάτων στο λιμάνι του Πειραιά υπερτριπλασιάστηκε από τότε που το πήρε η Cosco.
To 2010 που ξεκίνησε η Cosco (ως PCT) στον Προβλητα ΙΙ είχε 500.000 TEU και 150 άτομα προσωπικό
Το 2020 είχε 5.000.000 TEU και 2500 προσωπικό
gassim έγραψε:
07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.

πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 34866
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 09 Ιουν 2021, 13:25

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
09 Ιουν 2021, 13:15
Και εμείς τι πρέπει να κάνουμε, τώρα?




:102::102:

Άβαταρ μέλους
Σενέκας
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: 24 Απρ 2020, 08:57

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σενέκας » 09 Ιουν 2021, 13:27

Maspoli έγραψε:
09 Ιουν 2021, 13:22
Σενέκας έγραψε:
09 Ιουν 2021, 13:19
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
09 Ιουν 2021, 13:15
Και εμείς τι πρέπει να κάνουμε, τώρα?
να ανοίξουμε τα πόδια στον κινεζικό ιμπεριαλισμό, apparently :-?
Ο Σενέκας λέει ότι αν κάνει πχ ναυπηγείο η Cosco στην Ελλάδα, η Ελλάδα ανοίγει τα πόδια στον κινέζικο ιμπεριαλισμό;
Ναι. Το 1204 θυμάσαι πως ξεκίνησε; Με κάτι τελωνεία ξεκίνησε...και που κατέληξε; :102:
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε:
05 Ιούλ 2020, 12:19
Η διάρροια του μπακογιάννη μετά από οξεία τροφική δηλητηρίαση είναι νέκταρ και αμβροσία

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42980
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 09 Ιουν 2021, 13:28

Πρέπει να στηρίξουμε την υγιή κομμουνιστική επιχειρηματικότητα που δημιουργεί θέσεις εργασίας.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 17567
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 09 Ιουν 2021, 13:30

Σενέκας έγραψε:
09 Ιουν 2021, 13:27


Ναι. Το 1204 θυμάσαι πως ξεκίνησε; Με κάτι τελωνεία ξεκίνησε...και που κατέληξε; :102:
Μάλιστα. Για την εμπλοκή των Αμερικάνων σε υπάρχοντα ελληνικά ναυπηγεία όμως, δεν σε είδα δραστήριο.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών