Σελίδα 1 από 3
Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 09:24
από Maspoli
Σε συζητήσεις και κοντά στην απόκτηση ποσοστού, μειοψηφικού επί του παρόντος, στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco.
https://theloadstar.com/cosco-in-talks- ... minal-ctt/
Το λιμάνι είναι το τρίτο σε κίνηση containers λιμάνι της Ευρώπης και ο Πειραιάς το τέταρτο. Η συμμετοχή της Cosco στο Αμβούργο, σίγουρα δεν θα μειώσει την κίνηση containers στο Αμβούργο αλλά θα την αυξήσει.
Μπράβο στο αντεθνικό πουταναριό της κυβέρνησης Μητσοτάκη-Μαρινάκη για τις τρικλοποδιές που βάζει στην Cosco στον Πειραιά.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 09:32
από vatraxos
Εσύ πρέπει να είσαι στο payroll της Cosco, δεν εξηγείται αλλιώς η στάση σου φίλε νεοφιλελευθερε.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 09:43
από Echelon
Ωραία πράγματα. Οι uber alles δίνουν ποσοστά του μεγαλύτερου λιμανιού τους στην Cosco, την ίδια στιγμή τραβάνε αέριο από τους Ρώσους, αλλά για τους υπόλοιπους αυτά είναι του διαβόλου.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 09:46
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Επεκτείνεται ο κρατικός τομέας παγκοσμίως, και υπό σοσιαλιστική κυβερνήσεως. Μπράβο. Αν και διάβαζα στο wiki πως η cosco δεν είναι πλέον δημόσια κινεζική εταιρεία εδώ και 3 χρονια και ανησυχώ. Πρέπει ο μασπολι ως γνωστής να μας τι γίνεται
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 10:25
από Maspoli
vatraxos έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 09:32
Εσύ πρέπει να είσαι στο payroll της Cosco, δεν εξηγείται αλλιώς η στάση σου φίλε νεοφιλελευθερε.
Ίσως η ιδέα σου για τον σοσιαλισμό να είναι ότι αν η λαϊκή εξουσία έβρισκε κατασκευασμένα τέταρτο προβλήτα και ναυπηγείο στο λιμάνι του Πειραιά να τα κατέστρεφε. Ίσως η ιδέα σου για τον σοσιαλισμό να είναι ότι στον Πειραιά δεν πρέπει να κατασκευαστεί τέταρτος προβλήτας ώστε να μεγαλώσει η δυναμική του. Δεν είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω με τέτοιες ιδέες σου που ακούγονται ευχάριστα στα αυτιά των Αμερικάνων και εφοπλιστών που ο κύκλος των εργασιών τους δεν βρίσκεται στην Ελλάδα και έχουν ανταγωνιστικά συμφέροντα με την Cosco ως προς τη διακίνηση εμπορευμάτων. Και στο τέλος-τέλος ακόμα και η αστική διαχείριση που η επιλέγει η εκάστοτε κυβέρνηση, οφείλει να τίθεται σε κριτική ως προς το τι αποτελέσματα φέρει ή για το ποιους λόγους γίνεται.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 10:28
από nowhere
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 10:29
από Maspoli
Echelon έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 09:43
Ωραία πράγματα. Οι uber alles δίνουν ποσοστά του μεγαλύτερου λιμανιού τους στην Cosco, την ίδια στιγμή τραβάνε αέριο από τους Ρώσους, αλλά για τους υπόλοιπους αυτά είναι του διαβόλου.
Εις αυτό έχεις δίκιο. Πρόκειται για κραυγαλέα περίπτωση δύο μέτρων και σταθμών.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 12:01
από Dwarven Blacksmith
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 09:46
Επεκτείνεται ο κρατικός τομέας παγκοσμίως, και υπό σοσιαλιστική κυβερνήσεως. Μπράβο. Αν και διάβαζα στο wiki πως η cosco δεν είναι πλέον δημόσια κινεζική εταιρεία εδώ και 3 χρονια και ανησυχώ. Πρέπει ο μασπολι ως γνωστής να μας τι γίνεται
Απλά έγινε μια σειρά μπερδευτικων συγχωνεύσεων. Θεωρητικά δεν είναι δημόσια με την έννοια της συνταγματικής κατοχύρωσης, παραμένει όμως κρατικής ιδιοκτησίας.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 12:11
από zoltan
Πάντως, χωρίς να γνωρίζω τίποτα σχετικά με τον τομέα, έψαξα πρόχειρα στο γκουγκλ και βλέπω ότι η κίνηση εμπορευμάτων στο λιμάνι του Πειραιά υπερτριπλασιάστηκε από τότε που το πήρε η Cosco.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 12:25
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:01
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 09:46
Επεκτείνεται ο κρατικός τομέας παγκοσμίως, και υπό σοσιαλιστική κυβερνήσεως. Μπράβο. Αν και διάβαζα στο wiki πως η cosco δεν είναι πλέον δημόσια κινεζική εταιρεία εδώ και 3 χρονια και ανησυχώ. Πρέπει ο μασπολι ως γνωστής να μας τι γίνεται
Απλά έγινε μια σειρά μπερδευτικων συγχωνεύσεων. Θεωρητικά δεν είναι δημόσια με την έννοια της συνταγματικής κατοχύρωσης, παραμένει όμως κρατικής ιδιοκτησίας.
Αφού είναι κρατική ακόμα, και τόσο επιτυχημένη, την έχουμε ως μοντέλο και για την Ελλάδα για συσσώρευση πλούτου χωρίς να κυνηγάμε απατεώνες εφοπλιστές.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 12:33
από πατησιωτης
Το Αμβούργο δεν είναι ανταγωνιστικό λιμάνι ως προς την Κίνα με τον Πειραιά και αυτό προκύπτει με μια ματιά στον χάρτη.
Ο λόγος που αρχικά οι Κινέζοι επέλεξαν τον Πειραιά είναι ότι πρόκειται για το πρώτο λιμάνι μετά τη διώρυγα του Σουεζ.Ανταγωνιστικό μπορεί να ήταν κάποιο λιμάνι στην Ιταλία ή την Τουρκία.Για να φθάσει στο Αμβούργο το καράβι από την Κίνα θέλει μέρες επί πλέον εν σχέσει με την Κίνα.Ούτε καν το Ρόττερνταμ δεν είναι ανταγωνιστικό.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 12:38
από Cavaliere
Η πόλη μας καλωσορίζει τους συντρόφους. Εύχομαι σε λίγα χρόνια να μιλάμε όλοι μανδαρίνικα. Τώρα πάω στο λιμάνι για μια παραλαβή, δακρύζω.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 12:40
από Awesomatic
Μεγάλο πρόβλημα για το εμπόριο με την Κίνα είναι ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο για να μεταφέρει φθηνά απευθείας στην Ευρώπη χιλιάδες κοντεινερ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο δομικό πρόβλημα με το λιμάνι του Πειραιά. Γεωγραφικά έχει εξαιρετική θέση (αν και της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες προδιαγραφές θα ήταν πολύ καλύτερο) αλλά χωλαίνει στο πως γίνεται η μεταφορά μετά.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 12:44
από πατησιωτης
Awesomatic έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:40
Μεγάλο πρόβλημα για το εμπόριο με την Κίνα είναι ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο για να μεταφέρει φθηνά απευθείας στην Ευρώπη χιλιάδες κοντεινερ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο δομικό πρόβλημα με το λιμάνι του Πειραιά. Γεωγραφικά έχει εξαιρετική θέση (αν και της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες προδιαγραφές θα ήταν πολύ καλύτερο) αλλά χωλαίνει στο πως γίνεται η μεταφορά μετά.
Το δίκτυο ήταν χειρότερο πριν δέκα χρόνια που ήλθαν οι Κινέζοι αλλά και τότε το προτίμησαν.Εδώ το 1982 εγώ έφθασα με το "Ακρόπολις Εξπρες" σε 24 ώρες στη Γερμανία ενώ το πλοίο θέλει ημέρες.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2021, 12:47
από Maspoli
πατησιωτης έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:33
Το Αμβούργο δεν είναι ανταγωνιστικό λιμάνι ως προς την Κίνα με τον Πειραιά και αυτό προκύπτει με μια ματιά στον χάρτη.
Ο λόγος που αρχικά οι Κινέζοι επέλεξαν τον Πειραιά είναι ότι πρόκειται για το πρώτο λιμάνι μετά τη διώρυγα του Σουεζ.Ανταγωνιστικό μπορεί να ήταν κάποιο λιμάνι στην Ιταλία ή την Τουρκία.Για να φθάσει στο Αμβούργο το καράβι από την Κίνα θέλει μέρες επί πλέον εν σχέσει με την Κίνα.Ούτε καν το Ρόττερνταμ δεν είναι ανταγωνιστικό.
Όχι ακριβώς έτσι.
Υπάρχουν τρεις θαλάσσιες πορείες για να έρθουν ΄στην Ευρώπη εμπορεύματα από την Κίνα (ή να πάνε από την Ευρώπη προς την Κίνα).
Α) Μέσω Σουέζ,
Β) Περίπλους της Αφρικής και
Γ) Ακολουθώντας το βόρειο πέρασμα.

Η Ελλάδα μπορεί να παίζει μπάλα μόνο με το Α. Οτιδήποτε βλάπτει το Α, αδυνατίζει τη θέση της χώρας. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι δεν υπάρχει κανένα σημαντικό γεωγραφικό πλεονέκτημα ώστε να προσελκύσουμε εδώ σοβαρό μεταφορικό έργο από Βόρεια ή Νότια Αμερική. Μόνο ως προς το εμπόριο με την Ασία έχουμε γεωγραφικό πλεονέκτημα στην Ευρώπη. Βάζοντας γερό πόδι στο Αμβούργο η Cosco αποκτά επιπλέον κίνητρο να χρησιμοποιεί το βόρειο πέρασμα για το μεταφορικό της έργο. Το οποίο έχει μια μια περισσότερη δυσκολία, είναι όμως συντομότερο (και όσο οι πάγοι στην αρκτική λιώνουν, τόσο μειώνεται η δυσκολία).