Ένας πυρηνικός πόλεμος είναι δυνατόν να γίνει (υπήρξαν άλλωστε πολλές περιπτώσεις όπου πάρα τρίχα δεν έγινε επί ψυχρού) και είναι δυνατόν να νικηθεί. Αυτός που έχει οικονομικό και τεχνικό πλεονέκτημα και μεγαλύτερο στρατηγικό βάθος θα νικήσει. Στην περίπτωση Αμερική vs Ρωσία το πλεονέκτημα ανήκει ξεκάθαρα στις ΗΠΑ. Στο μέλλον όταν θα γίνουν πόλεμοι για τους πόρους οι Αμερικανοί και οι Κινέζοι σίγουρα θα κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να κλέψουν τους μεγάλους αγροτικούς και ορυκτούς πόρους της Ρωσίας. Δεν αποκλείεται ακόμα και να συμμαχήσουν ως προς αυτό όπως έκαναν άλλοτε Γερμανία και Ρωσία για να καταβροχθίσουν την Πολωνία.πατησιωτης έγραψε: ↑16 Ιουν 2021, 21:06Δεν υπάρχει δυνατότητα επιβολής σε πυρηνικές δυνάμεις σήμερα.Την εποχή που κυκλοφορούσε η ανιστόρητη άποψη περί πλανητάρχη τα ειχα γράψει για την Αμερική.Το ίδιο ισχύει και για άλλους.Ξέρεις ότι στο γύρισμα του αιώνα το αμερικανικό ΑΕΠ ήταν 14 φορές μεγαλύτερο από το κινεζικό και 25 φορές μεγαλύτερο από το ρωσικό;Green Dragon έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 16:14Θα επιβάλλει τα θέλω της σε όλη την Δύση, όχι ειδικά στην Ελλάδα.
Αυτό όμως για τις πραγματικές σχέσεις εξουσίας δεν σήμαινε και πολλά πράγματα.Απλά σήμαινε ότι οι Αμερικάνοι είχαν τη δυνατότητα να κυκλοφορούν στον υπόλοιπο πλανήτη και να κάνουν σπατάλη δυνάμεων κοπανώντας τριτοκοσμικές χώρες που δεν γούσταραν.Έναντι όμως της εξουσίας πυρηνικών δυνάμεων δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι.
Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1445
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1445
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Ποια τσαπού; Αφού οι Έλληνες εφοπλιστές ήδη οφείλουν πάρα πολλά στην Κίνα. Όπως κάποτε ευημερούσαν όντας ουσιαστικά υπηρέτες τις βρετανικής αυτοκρατορίας έτσι σήμερα τους βλέπουμε σιγά σιγά να παίζουν έναν ανάλογο ρόλο για την Κίνα. Στο μέλλον είμαι σίγουρος ότι θα μετακινήσουν τα γραφεία τους εκεί.
Many industries have China to thank for their good times, especially shipping lines, which are hauling enormous amounts of oil, 150 million tons of iron ore, coal, and other raw materials to China, and bringing back finished goods like electronics, furniture, and clothing.
Many industries have China to thank for their good times, especially shipping lines, which are hauling enormous amounts of oil, 150 million tons of iron ore, coal, and other raw materials to China, and bringing back finished goods like electronics, furniture, and clothing.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 27010
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
νεοκομμοθνιστικές χαζομάρες.
.
Νέα ρεκόρ έτους καταγράφουν οι δείκτες στις ναυλαγορές χύδην ξηρού φορτίου και στα containerships, σηματοδοτώντας την ισχυρή δυναμική των δύο αγορών. Ειδικότερα, ο Baltic Dry Index (BDI), ο βασικός δείκτης ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου, κατέγραψε χθες νέο υψηλό έτους στις 3.503 μονάδες, ξεπερνώντας τις 3.418 μονάδες που ήταν το ρεκόρ έτους από τις 29 Ιουνίου. Το νέο ρεκόρ ήρθε έπειτα από μια ισχυρή άνοδο των ναύλων στα capes, με τον μέσο ημερήσιο ναύλο να φτάνει στα πλοία αυτά στα 38.217 δολάρια. Ανοδικά πάντως κινούνται οι ναύλοι και στα πλοία μικρότερου μεγέθους.
https://www.naftemporiki.gr/finance/sto ... ainerships
Δεν βλέπω κάποια τσαπού να τρώνε οι εφοπλιστές, όπως φαντάζεται το χαζό νεοκομμούνι.
Αντίθετα τσαπού θα φάμε εμείς οι καταναλωτές, αφού το αυξημένο κόστος θα καταλήξει στα ράφια του ΣΜ.
.
Νέα ρεκόρ έτους καταγράφουν οι δείκτες στις ναυλαγορές χύδην ξηρού φορτίου και στα containerships, σηματοδοτώντας την ισχυρή δυναμική των δύο αγορών. Ειδικότερα, ο Baltic Dry Index (BDI), ο βασικός δείκτης ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου, κατέγραψε χθες νέο υψηλό έτους στις 3.503 μονάδες, ξεπερνώντας τις 3.418 μονάδες που ήταν το ρεκόρ έτους από τις 29 Ιουνίου. Το νέο ρεκόρ ήρθε έπειτα από μια ισχυρή άνοδο των ναύλων στα capes, με τον μέσο ημερήσιο ναύλο να φτάνει στα πλοία αυτά στα 38.217 δολάρια. Ανοδικά πάντως κινούνται οι ναύλοι και στα πλοία μικρότερου μεγέθους.
https://www.naftemporiki.gr/finance/sto ... ainerships
Δεν βλέπω κάποια τσαπού να τρώνε οι εφοπλιστές, όπως φαντάζεται το χαζό νεοκομμούνι.
Αντίθετα τσαπού θα φάμε εμείς οι καταναλωτές, αφού το αυξημένο κόστος θα καταλήξει στα ράφια του ΣΜ.
.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Επειδη ειστε παντελως ασχετοι με τη ναυτιλια,να πω οτι ως συνηθως λετε βλακειες.foscilis έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 18:35Αυτό είναι υπερβολικά μεγάλο ποσοστό για να είναι αληθινό. Σημαίνει ένας στους έξι δουλεύει σε ναυτιλιακή, καράβι ή οργανισμό λιμένος. Θα έπρεπε όλοι μας να ξέρουμε από καμιά δεκαριά άτομα.Καραμελίτσα έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 18:19Διαβάζω ότι το 13% των θέσεων εργασίας στην Ελλάδα σχετίζονται με ναυτιλία
Η ναυτιλια δινει δουλεια σε πολλους τομεις στην Ελλαδα και οχι μονο.
Φαρμακευτικες,χαρτογραφικες,προμηθευτικες εφοδιων.
Υπαρχουν εταιρειες που εφοδιαζουν τα πλοια,με εργαλεια,τροφιμα,αναλωσιμα,τσιγαρα,φαρμακα,ανταλλακτικα και πολλα αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.
Υπαρχουν πρακτορες που ασχολουνται με τον ελλιμενισμο,υπαρχουν λαντζες,μεταφορικες εταιρειες,εκτελωνιστες,ταξιδιωτικα γραφεια,ξενοδοχεια,σχολες εμποροπλοιαρχων,ναυλομεσιτικες εταιρειες.
Αν συνεχισω θα κρεμασει ο σερβερ.
Οι μισθοι στη ναυτιλια ειναι πολλαπλασιοι ακομα και για τις καθαριστριες που δουλευουν στα κτηρια των ναυτιλιακων.
Σταματηστε να τρωγεστε με ο,τι προσφερει στην ελληνικη κοινωνια.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Αλλος ενας ''ειδημων''!Maspoli έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 12:40Μίλησα εξ αρχής για αξία πλοίων, όχι για συνολικό τονάζ. Μέχρι πρόσφατα οι Έλληνες ήταν πρώτοι σε αξία πλοίων. Τώρα είναι τρίτοι. Θα ακολουθήσει και το τονάζ. Αυτό που δεν καταλαβαίνεις ή σου διαφεύγει είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των πλοίων των Ελλήνων εφοπλιστών είναι δεξαμενοπλοια. Πλοία δηλαδή που το αντικείμενό τους τα επόμενα 25 χρόνια θα μειωθεί δραματικά λόγω των αλλαγών στον ενεργειακό κλάδο (τα πλοία μεταφοράς υγρού φυσικού αερίου θα βαστήξουν παραπάνω αλλά όχι πολύ παραπάνω). Το φαινόμενο βέβαια είναι μόλις στην αρχή, η ποιοτική αλλαγή που συνέβη όμως τώρα δείχνει τι θα ακολουθήσει αναποδραστα.Bill Hicks έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 11:55αυτό που έβαλες συγκρίνει τιμές καραβιών και σημαίνει ότι η Ιαπωνία και η Κίνα έχουν πιο καινούρια καράβια κατά μέσο όρο.
η αξία στόλου μετριέται σε DWT και δυστυχώς για σένα ο "ελληνικός" στόλος εξακολουθεί να είναι πρώτος σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία.
η Κίνα έχει περισσότερα καράβια (δλδ μικρότερα), αλλά είπαμε τι μετράει στην κατάταξη.
http://infomaritime.eu/index.php/2021/0 ... countries/
https://unctadstat.unctad.org/wds/Table ... eView.aspx
μάλλον αργεί ακόμη η καταστροφή...
Και που ειναι το προβλημα ν'αλλαξει ο στολος;
Απο γκαζαδικα σε φορτηγα;
Η αγορα δινει τη κατευθυντηρια γραμμη.
Αν η αγορα απαιτησει μεταφορες προιοντων και οχι καυσιμων,θ'αλλαξουν και οι στολοι αναλογα.
Εχει συμβει στο παρελθον και θα ξανασυμβει στο μελλον.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Ακριβως αυτο!πατησιωτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 13:54Αδικημένη μορφή τελικά αυτός ο Σόιμπλε.Είχε πει ότι ήλπιζε ο Τσίπρας τουλάχιστον να φορολογήσει τους εφοπλιστές - για να ευνοηθούν οι δικοί του - αλλά ούτε αυτό έκανε.
Οι Γερμανοι λυσσαξαν να υπερφορολογηθουν οι εφοπλιστες για να μειωθει ο ανταγωνισμος με τις εταιρειες γερμανικων συμφεροντων.
Αλλα εδω οι αριστεροι νομιζουν οτι μαχονται για το καλο του Ελληνα φορολογουμενου.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Και πού είπα εγώ ότι θα υπάρχει πρόβλημα; Είπα ότι θα έχουν πρόβλημα οι Έλληνες εφοπλιστές που θα δουν το μερίδιό τους να συρρικνώνεται.Thor έγραψε: ↑14 Αύγ 2021, 17:50
Αλλος ενας ''ειδημων''!
Και που ειναι το προβλημα ν'αλλαξει ο στολος;
Απο γκαζαδικα σε φορτηγα;
Η αγορα δινει τη κατευθυντηρια γραμμη.
Αν η αγορα απαιτησει μεταφορες προιοντων και οχι καυσιμων,θ'αλλαξουν και οι στολοι αναλογα.
Εχει συμβει στο παρελθον και θα ξανασυμβει στο μελλον.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Thor έγραψε: ↑14 Αύγ 2021, 17:29Επειδη ειστε παντελως ασχετοι με τη ναυτιλια,να πω οτι ως συνηθως λετε βλακειες.foscilis έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 18:35Αυτό είναι υπερβολικά μεγάλο ποσοστό για να είναι αληθινό. Σημαίνει ένας στους έξι δουλεύει σε ναυτιλιακή, καράβι ή οργανισμό λιμένος. Θα έπρεπε όλοι μας να ξέρουμε από καμιά δεκαριά άτομα.Καραμελίτσα έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 18:19Διαβάζω ότι το 13% των θέσεων εργασίας στην Ελλάδα σχετίζονται με ναυτιλία
Η ναυτιλια δινει δουλεια σε πολλους τομεις στην Ελλαδα και οχι μονο.
Φαρμακευτικες,χαρτογραφικες,προμηθευτικες εφοδιων.
Υπαρχουν εταιρειες που εφοδιαζουν τα πλοια,με εργαλεια,τροφιμα,αναλωσιμα,τσιγαρα,φαρμακα,ανταλλακτικα και πολλα αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.
Υπαρχουν πρακτορες που ασχολουνται με τον ελλιμενισμο,υπαρχουν λαντζες,μεταφορικες εταιρειες,εκτελωνιστες,ταξιδιωτικα γραφεια,ξενοδοχεια,σχολες εμποροπλοιαρχων,ναυλομεσιτικες εταιρειες.
Αν συνεχισω θα κρεμασει ο σερβερ
Τα τσιγάρα που καπνίζουν οι ναυτικοί και το κωλοχαρτο;
Καταλαβαίνεις πόσο προσβλητικό είναι να μου λες τέτοιες μαλακίες;
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Γιατι να συρρικνωθει;Maspoli έγραψε: ↑14 Αύγ 2021, 17:57Και πού είπα εγώ ότι θα υπάρχει πρόβλημα; Είπα ότι θα έχουν πρόβλημα οι Έλληνες εφοπλιστές που θα δουν το μερίδιό τους να συρρικνώνεται.Thor έγραψε: ↑14 Αύγ 2021, 17:50
Αλλος ενας ''ειδημων''!
Και που ειναι το προβλημα ν'αλλαξει ο στολος;
Απο γκαζαδικα σε φορτηγα;
Η αγορα δινει τη κατευθυντηρια γραμμη.
Αν η αγορα απαιτησει μεταφορες προιοντων και οχι καυσιμων,θ'αλλαξουν και οι στολοι αναλογα.
Εχει συμβει στο παρελθον και θα ξανασυμβει στο μελλον.
Διαβασες,τι σου εγραψα,ή απαντας μονο για να απαντησεις;
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 27010
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Προσβλητικές μαλακίες είναι αυτές που γράφεις τσομπάνε!foscilis έγραψε: ↑14 Αύγ 2021, 18:06Thor έγραψε: ↑14 Αύγ 2021, 17:29Επειδη ειστε παντελως ασχετοι με τη ναυτιλια,να πω οτι ως συνηθως λετε βλακειες.
Η ναυτιλια δινει δουλεια σε πολλους τομεις στην Ελλαδα και οχι μονο.
Φαρμακευτικες,χαρτογραφικες,προμηθευτικες εφοδιων.
Υπαρχουν εταιρειες που εφοδιαζουν τα πλοια,με εργαλεια,τροφιμα,αναλωσιμα,τσιγαρα,φαρμακα,ανταλλακτικα και πολλα αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.
Υπαρχουν πρακτορες που ασχολουνται με τον ελλιμενισμο,υπαρχουν λαντζες,μεταφορικες εταιρειες,εκτελωνιστες,ταξιδιωτικα γραφεια,ξενοδοχεια,σχολες εμποροπλοιαρχων,ναυλομεσιτικες εταιρειες.
Αν συνεχισω θα κρεμασει ο σερβερ
Τα τσιγάρα που καπνίζουν οι ναυτικοί και το κωλοχαρτο;
Καταλαβαίνεις πόσο προσβλητικό είναι να μου λες τέτοιες μαλακίες;
.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Προσβλητικο ειναι να ευτελιζεις τη κουβεντα οπως κανεις εσυ τωρα.foscilis έγραψε: ↑14 Αύγ 2021, 18:06Thor έγραψε: ↑14 Αύγ 2021, 17:29Επειδη ειστε παντελως ασχετοι με τη ναυτιλια,να πω οτι ως συνηθως λετε βλακειες.
Η ναυτιλια δινει δουλεια σε πολλους τομεις στην Ελλαδα και οχι μονο.
Φαρμακευτικες,χαρτογραφικες,προμηθευτικες εφοδιων.
Υπαρχουν εταιρειες που εφοδιαζουν τα πλοια,με εργαλεια,τροφιμα,αναλωσιμα,τσιγαρα,φαρμακα,ανταλλακτικα και πολλα αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.
Υπαρχουν πρακτορες που ασχολουνται με τον ελλιμενισμο,υπαρχουν λαντζες,μεταφορικες εταιρειες,εκτελωνιστες,ταξιδιωτικα γραφεια,ξενοδοχεια,σχολες εμποροπλοιαρχων,ναυλομεσιτικες εταιρειες.
Αν συνεχισω θα κρεμασει ο σερβερ
Τα τσιγάρα που καπνίζουν οι ναυτικοί και το κωλοχαρτο;
Καταλαβαίνεις πόσο προσβλητικό είναι να μου λες τέτοιες μαλακίες;
Σου εγραψα ενα κατεβατο και συ επικεντρωθηκες στο ελασσον.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Με δυο λόγια όχι, δε συνειδητοποιεις.
Και δεν τρωγομαστε με τίποτα που να προσφέρει στην ελληνική κοινωνία γιατί όποιος δε θέλει να πληρώνει φόρους όπως όλοι οι άλλοι δεν προσφέρει, έχει αλλεργία στην προσφορά για την ακρίβεια εξ ου και ΧΕΖΕΤΑΙ στο χρήμα.
By the way η ίδια η ένωση εφοπλιστών υπολογίζει 6% άμεση και έμμεση συνεισφορά:
https://www.ugs.gr/en/greek-shipping-an ... nomy-2020/
Και 3% σε θέσεις εργασίας.
Κατάλαβες βλάκα;
Και δεν τρωγομαστε με τίποτα που να προσφέρει στην ελληνική κοινωνία γιατί όποιος δε θέλει να πληρώνει φόρους όπως όλοι οι άλλοι δεν προσφέρει, έχει αλλεργία στην προσφορά για την ακρίβεια εξ ου και ΧΕΖΕΤΑΙ στο χρήμα.
By the way η ίδια η ένωση εφοπλιστών υπολογίζει 6% άμεση και έμμεση συνεισφορά:
https://www.ugs.gr/en/greek-shipping-an ... nomy-2020/
Και 3% σε θέσεις εργασίας.
Κατάλαβες βλάκα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος foscilis την 14 Αύγ 2021, 18:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Το δεν πληρωνουν φορους ειναι μια μαλακια που εχετε βγαλει απ'τη κοιλια σας.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Αυτό που μου τη βιδώνει με εσάς τις αγράμματες λαϊκάτζες στις οποίες απευθύνονται οι μύθοι όσων σας κλέβουν είναι η παντελής έλλειψη κοινής λογικής.
Δε θα χρειαζόταν να μου εξηγήσεις ότι παίζει ένα γραφείο ελλιμενισμού χωμένο κάπου στη μέση του πουθενά αν όντως ένας στους δέκα δούλευε κάπου σχετικά με ναυτιλία θα το ήξερα, όπως δε χρειάζεται να μου εξηγήσεις ότι το 1/5 του εργατικού δυναμικού δουλεύει στο δημόσιο γιατί το βλέπω σε οποιαδήποτε παρέα άνω των 5 ατόμων.
Παρομοίως χρηματομηχανές υγιούς προσφοράς που στάζουν δισεκατομμύρια αλλά καταστρέφονται αν φορολογήσεις τα κέρδη όπως φορολογείς τα κέρδη οποιασδήποτε άλλης επιχείρησης (ή και έστω με ένα ευρω), υπάρχουν μόνο στα παραμύθια που λέτε μεταξύ σας εσείς οι κακομοίρογλου που νομίζετε ότι έχετε και μερτικό στον Ωνάση και στον Λασκαρίδη.
Δε θα χρειαζόταν να μου εξηγήσεις ότι παίζει ένα γραφείο ελλιμενισμού χωμένο κάπου στη μέση του πουθενά αν όντως ένας στους δέκα δούλευε κάπου σχετικά με ναυτιλία θα το ήξερα, όπως δε χρειάζεται να μου εξηγήσεις ότι το 1/5 του εργατικού δυναμικού δουλεύει στο δημόσιο γιατί το βλέπω σε οποιαδήποτε παρέα άνω των 5 ατόμων.
Παρομοίως χρηματομηχανές υγιούς προσφοράς που στάζουν δισεκατομμύρια αλλά καταστρέφονται αν φορολογήσεις τα κέρδη όπως φορολογείς τα κέρδη οποιασδήποτε άλλης επιχείρησης (ή και έστω με ένα ευρω), υπάρχουν μόνο στα παραμύθια που λέτε μεταξύ σας εσείς οι κακομοίρογλου που νομίζετε ότι έχετε και μερτικό στον Ωνάση και στον Λασκαρίδη.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Μια και γνωριζεις πολλους,μηπως γνωριζεις καποιον που δουλευει εδω,για παραδειγμα;foscilis έγραψε: ↑14 Αύγ 2021, 18:20Αυτό που μου τη βιδώνει με εσάς τις αγράμματες λαϊκάτζες στις οποίες απευθύνονται οι μύθοι όσων σας κλέβουν είναι η παντελής έλλειψη κοινής λογικής.
Δε θα χρειαζόταν να μου εξηγήσεις ότι παίζει ένα γραφείο ελλιμενισμού χωμένο κάπου στη μέση του πουθενά αν όντως ένας στους δέκα δούλευε κάπου σχετικά με ναυτιλία θα το ήξερα, όπως δε χρειάζεται να μου εξηγήσεις ότι το 1/5 του εργατικού δυναμικού δουλεύει στο δημόσιο γιατί το βλέπω σε οποιαδήποτε παρέα άνω των 5 ατόμων.
Παρομοίως χρηματομηχανές υγιούς προσφοράς που στάζουν δισεκατομμύρια αλλά καταστρέφονται αν φορολογήσεις τα κέρδη όπως φορολογείς τα κέρδη οποιασδήποτε άλλης επιχείρησης (ή και έστω με ένα ευρω), υπάρχουν μόνο στα παραμύθια που λέτε μεταξύ σας εσείς οι κακομοίρογλου που νομίζετε ότι έχετε και μερτικό στον Ωνάση και στον Λασκαρίδη.
https://www.poseidonms.com/
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Oι Έλληνες εφοπλιστές ΞΕΦΤΙΛΙΣΑΝ τη ΕΕ οδηγώντας την στην πιο ατιμωτική κωλοτούμπα
από Αρίστος » 11 Ιουν 2022, 16:07 » σε Διεθνής πολιτική - 21 Απαντήσεις
- 975 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από panos291
14 Ιουν 2022, 14:48
-
-
-
Νέα δημοσίευση Οι Έλληνες εφοπλιστές αύξησαν την μεταφορά ρωσικού πετρελαίου εν μέσω πολέμου
από Kauldron » 26 Απρ 2022, 13:28 » σε Εσωτερική Πολιτική - 11 Απαντήσεις
- 377 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
26 Απρ 2022, 16:44
-
-
- 11 Απαντήσεις
- 297 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nandros
09 Αύγ 2023, 09:18
-
- 38 Απαντήσεις
- 927 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από AlienWay
21 Δεκ 2023, 16:19