Μπα,φεικ νιουζ,ο Μασπολι τα εξηγει καλα,νομιζω.
Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Και η τσαπου συνεχιζεται...
https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story ... toy-stoloy
Στο 70% του ΑΕΠ της Ελλάδας η αξία του ελληνόκτητου στόλου
Ο ελληνόκτητος στόλος παραμένει ο μεγαλύτερος του κόσμου με 5.774 πλοία, 410 εκατ. dwt και 242,3 εκατ. gt.
Σύμφωνα με την Clarksons research αποτελεί με όρους τονάζ το 16,5% του παγκοσμίου στόλου, ενώ πριν από δέκα χρόνια αποτελούσε μόλις το 13,6%.
Κατά την Clarksons η αξία του ελληνόκτητου στόλου ανέρχεται στα 141,7 δισ. δολάρια σήμερα ή περίπου στο 70% του ελληνικού ΑΕΠ.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες διαθέτουν τον μεγαλύτερο στόλο δεξαμενόπλοιων στον κόσμο (1.566 πλοία, 163,4 εκατ. dwt, μερίδιο 24% του παγκοσμίου στόλου), τον δεύτερο μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων (2.479 πλοία, 203,8 εκατ. dwt και 23% μερίδιο του παγκοσμίου στόλου).
Επίσης κατέχουν το 20% του παγκοσμίου στόλου πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αέριου (122 πλοία, 10,9 εκατ. dwt).
Να σημειωθεί πως ο ελληνόκτητος στόλος θα παραμείνει σε αυξητική τροχιά και την επόμενη τριετία. Σύμφωνα με την έκθεση Bimco ICS Seafarer Workforce 2021, στις αρχές του 2021 ο εμπορικός παγκόσμιος στόλος αποτελούνταν από 74.505 πλοία σε 11 κύριους κλάδους και αναμένεται να φτάσει τα 79.282 πλοία έως το τέλος του 2025.
Από το 2021 και μετά, η Bimco προβλέπει ότι ο στόλος θα έχει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 1,25% σε ένα βασικό σενάριο έως τις αρχές του 2026. Το CAGR για τα προηγούμενα πέντε χρόνια είναι 1,44%. Εκτός από το βασικό, περιγράφονται επίσης ένα λιγότερο και ένα πιο αισιόδοξο σενάριο αναλόγως των πιθανών εξελίξεων.
Η Bimco αναφέρει ότι η πορεία του στόλου εξαρτάται και από την πορεία του παγκόσμιου εμπορίου. Σε ένα σενάριο στο οποίο εξετάζεται μια πιο αδύναμη από την αρχική προοπτική του παγκόσμιου εμπορίου, ο στόλος θα αναπτυχθεί με βραδύτερο ρυθμό και αναμένεται να έχει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 0,75%.
Στο σενάριο χαμηλής ανάπτυξης, θα υπάρχουν κατά μέσο όρο 567 πλοία που εισέρχονται στον στόλο κάθε χρόνο, μια σημαντική μείωση από τον μέσο όρο των 955 πλοίων στο βασικό σενάριο.
Σε περίπτωση καλύτερης πορείας του παγκόσμιου εμπορίου ο παγκόσμιος στόλος αναμένεται να υπερβεί τα 80.000 πλοία το 2025, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 1,75%.
https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story ... toy-stoloy
Στο 70% του ΑΕΠ της Ελλάδας η αξία του ελληνόκτητου στόλου
Ο ελληνόκτητος στόλος παραμένει ο μεγαλύτερος του κόσμου με 5.774 πλοία, 410 εκατ. dwt και 242,3 εκατ. gt.
Σύμφωνα με την Clarksons research αποτελεί με όρους τονάζ το 16,5% του παγκοσμίου στόλου, ενώ πριν από δέκα χρόνια αποτελούσε μόλις το 13,6%.
Κατά την Clarksons η αξία του ελληνόκτητου στόλου ανέρχεται στα 141,7 δισ. δολάρια σήμερα ή περίπου στο 70% του ελληνικού ΑΕΠ.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες διαθέτουν τον μεγαλύτερο στόλο δεξαμενόπλοιων στον κόσμο (1.566 πλοία, 163,4 εκατ. dwt, μερίδιο 24% του παγκοσμίου στόλου), τον δεύτερο μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων (2.479 πλοία, 203,8 εκατ. dwt και 23% μερίδιο του παγκοσμίου στόλου).
Επίσης κατέχουν το 20% του παγκοσμίου στόλου πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αέριου (122 πλοία, 10,9 εκατ. dwt).
Να σημειωθεί πως ο ελληνόκτητος στόλος θα παραμείνει σε αυξητική τροχιά και την επόμενη τριετία. Σύμφωνα με την έκθεση Bimco ICS Seafarer Workforce 2021, στις αρχές του 2021 ο εμπορικός παγκόσμιος στόλος αποτελούνταν από 74.505 πλοία σε 11 κύριους κλάδους και αναμένεται να φτάσει τα 79.282 πλοία έως το τέλος του 2025.
Από το 2021 και μετά, η Bimco προβλέπει ότι ο στόλος θα έχει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 1,25% σε ένα βασικό σενάριο έως τις αρχές του 2026. Το CAGR για τα προηγούμενα πέντε χρόνια είναι 1,44%. Εκτός από το βασικό, περιγράφονται επίσης ένα λιγότερο και ένα πιο αισιόδοξο σενάριο αναλόγως των πιθανών εξελίξεων.
Η Bimco αναφέρει ότι η πορεία του στόλου εξαρτάται και από την πορεία του παγκόσμιου εμπορίου. Σε ένα σενάριο στο οποίο εξετάζεται μια πιο αδύναμη από την αρχική προοπτική του παγκόσμιου εμπορίου, ο στόλος θα αναπτυχθεί με βραδύτερο ρυθμό και αναμένεται να έχει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 0,75%.
Στο σενάριο χαμηλής ανάπτυξης, θα υπάρχουν κατά μέσο όρο 567 πλοία που εισέρχονται στον στόλο κάθε χρόνο, μια σημαντική μείωση από τον μέσο όρο των 955 πλοίων στο βασικό σενάριο.
Σε περίπτωση καλύτερης πορείας του παγκόσμιου εμπορίου ο παγκόσμιος στόλος αναμένεται να υπερβεί τα 80.000 πλοία το 2025, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 1,75%.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
-
- Δημοσιεύσεις: 21185
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Πάντως η Ελστατ βλέπει μία μείωση για τα πλοία πάνω από 100 ΚΟΧ...
https://www.statistics.gr/documents/201 ... 2ec5315ce4
https://www.statistics.gr/documents/201 ... 2ec5315ce4
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
https://www.euro2day.gr/news/world/arti ... tias-.html
Ειναι πολυ καλη περίοδος για τους εφοπλιστές
500% πανω οι ναυλοι
Δεν ειμαι βεβαιος για τα ποσοστα... στα κοντεϊνερ οι Ελληνες πρέπει να ειναι γυρω στο 15% και στα πλοια χυδην φορτίου γυρω στο 20%
Ειναι πολυ καλη περίοδος για τους εφοπλιστές
500% πανω οι ναυλοι
Δεν ειμαι βεβαιος για τα ποσοστα... στα κοντεϊνερ οι Ελληνες πρέπει να ειναι γυρω στο 15% και στα πλοια χυδην φορτίου γυρω στο 20%
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Ναι αλλα, η τσαπου ερχεται...
Ή μαλλον οπως λεει κι ο τιτλος του νηματος,εφτασε!
Ή μαλλον οπως λεει κι ο τιτλος του νηματος,εφτασε!
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 27147
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Ο νηματοθέτης γιατί εξαφανίστηκε;
ΥΓ. Την τσαπού θα την φάμε εμείς οι καταναλωτές.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Ο νηματοθετης τρωει τσαπου τωρα δεν έχει χρόνο για φόρουμ
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Ο νηματοθετης δεν ξερει,αν πρεπει,να πανηγυριζει που νικησε ο Πας ή να κλαιει που εχασε ο παοκ.
Βρισκεται σε σύγχυση.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
- wooded glade
- Δημοσιεύσεις: 29284
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Οι Κινέζοι περιέργως δεν έφτιαξαν ποτέ στόλο.
Μιά φορά είχε φτιάξει στόλο ένας αυτοκράτορας αλλά οι επόμενοι αυτοκράτορες το εγκατέλειψαν - τα πλοία έμειναν στην παραλία για να παίζουν τα παιδιά.
Οι Κινέζοι σήμερα θέλουν να κατακτήσουν τις θάλασσες και να νικήσουν τους Έλληνες.
Αλλά ο Σύριζα γιατί πανηγυρίζει ;;;
Δεν κάνει να υπάρχει λαϊκός στόλος που θα αντικαταστήσει τους εφοπλιστές.
Θα υπάρξει οικονομικό πλήγμα κατά της Ελλάδος.
Γι αυτό πανηγυρίζουν.
Μιά φορά είχε φτιάξει στόλο ένας αυτοκράτορας αλλά οι επόμενοι αυτοκράτορες το εγκατέλειψαν - τα πλοία έμειναν στην παραλία για να παίζουν τα παιδιά.
Οι Κινέζοι σήμερα θέλουν να κατακτήσουν τις θάλασσες και να νικήσουν τους Έλληνες.
Αλλά ο Σύριζα γιατί πανηγυρίζει ;;;
Δεν κάνει να υπάρχει λαϊκός στόλος που θα αντικαταστήσει τους εφοπλιστές.
Θα υπάρξει οικονομικό πλήγμα κατά της Ελλάδος.
Γι αυτό πανηγυρίζουν.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Αφου δεν υπαρχουν ΜΟΥΝΑΡΕΣ στην κινα για να συρουν καραβια, οποτε τι να τον κανουν τον στολο.
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Ποιος το ειπε οτι δεν υπαρχουν;
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
οτι νάναι λεςMaspoli έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 15:19Όπως έγραψα και σε άλλο ποστάρισμα, τα βρομοσκυλα είχαν διαχρονικά δώσει έμφαση στα δεξαμενοπλοια αλλά από εδώ και πέρα αυτός ο όγκος δουλειάς θα βαίνει μειούμενος. Η πτώση ήδη έχει αρχίσει και θα επιταχυνθεί στο μέλλον (λίγο περισσότερο θα βαστήξει η μεταφορά φυσικού αερίου με πλοία, όχι όμως για πάρα πολύ).
το κοντέινερ απο 2000 πήγε στα 13000 σε ένα χρόνο
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
H μεταφορά των κοντέινερ δεν γίνεται με δεξαμενόπλοια. Να στο κάνω πιο λιανά: Στο νήμα τέθηκε το σκεπτικό ότι ο ρόλος των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου θα συρρικνωθεί σε σχέση με τα πλοία που μεταφέρουν κοντέινερ. Οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν διαχρονικά τη μεγαλύτερη δραστηριότητά τους σε αυτόν τον τομέα. Οι ανταγωνιστές τους, στον τομέα των container έχουν και πολύ ισχυρή παρουσία και μια σειρά από μεγάλα πλεονεκτήματα.Σέλευκας έγραψε: ↑21 Σεπ 2021, 12:05οτι νάναι λεςMaspoli έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 15:19Όπως έγραψα και σε άλλο ποστάρισμα, τα βρομοσκυλα είχαν διαχρονικά δώσει έμφαση στα δεξαμενοπλοια αλλά από εδώ και πέρα αυτός ο όγκος δουλειάς θα βαίνει μειούμενος. Η πτώση ήδη έχει αρχίσει και θα επιταχυνθεί στο μέλλον (λίγο περισσότερο θα βαστήξει η μεταφορά φυσικού αερίου με πλοία, όχι όμως για πάρα πολύ).
το κοντέινερ απο 2000 πήγε στα 13000 σε ένα χρόνο
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
οκ δεν το είδα για τα δεξαμενοπλοια.Maspoli έγραψε: ↑21 Σεπ 2021, 12:21H μεταφορά των κοντέινερ δεν γίνεται με δεξαμενόπλοια. Να στο κάνω πιο λιανά: Στο νήμα τέθηκε το σκεπτικό ότι ο ρόλος των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου θα συρρικνωθεί σε σχέση με τα πλοία που μεταφέρουν κοντέινερ. Οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν διαχρονικά τη μεγαλύτερη δραστηριότητά τους σε αυτόν τον τομέα. Οι ανταγωνιστές τους, στον τομέα των container έχουν και πολύ ισχυρή παρουσία και μια σειρά από μεγάλα πλεονεκτήματα.Σέλευκας έγραψε: ↑21 Σεπ 2021, 12:05οτι νάναι λεςMaspoli έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 15:19Όπως έγραψα και σε άλλο ποστάρισμα, τα βρομοσκυλα είχαν διαχρονικά δώσει έμφαση στα δεξαμενοπλοια αλλά από εδώ και πέρα αυτός ο όγκος δουλειάς θα βαίνει μειούμενος. Η πτώση ήδη έχει αρχίσει και θα επιταχυνθεί στο μέλλον (λίγο περισσότερο θα βαστήξει η μεταφορά φυσικού αερίου με πλοία, όχι όμως για πάρα πολύ).
το κοντέινερ απο 2000 πήγε στα 13000 σε ένα χρόνο
Εσυ γιατί θες νε γαμηθούν τα ελληνικά δεξαμενόπλοια; Πιστεύεις οτι ετσι θα επικρατήσει ο κομμουνισμός; Πιστευεις οτι θα τα μοιράσουν στους ΔΥ της Ελλάδας; Εχω μεγάλη απορία.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Το θέμα δεν μπαίνει για τα ελληνικά δεξαμενόπλοια. Όλος ο συγκεκριμένος κλάδος θα συρρικνωθεί, όχι μόνο τα ελληνικά δεξαμενόπλοια.
Το νήμα αφορά τους Έλληνες εφοπλιστές, τον κλάδο που διαχρονικά διακρίθηκε στο να παίρνει κάθε προστασία του κράτους και να δίνει ελάχιστα σε αυτό και τώρα κάνει σαμποτάζ σαμποτάζ στην ανάδειξη της χώρας (του λιμανιού του Πειραιά συγκεκριμένα) σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο επειδή νιώθουν να χάνουν έδαφος από τον ανταγωνισμό.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Oι Έλληνες εφοπλιστές ΞΕΦΤΙΛΙΣΑΝ τη ΕΕ οδηγώντας την στην πιο ατιμωτική κωλοτούμπα
από Αρίστος » 11 Ιουν 2022, 16:07 » σε Διεθνής πολιτική - 21 Απαντήσεις
- 1004 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από panos291
14 Ιουν 2022, 14:48
-
-
- 11 Απαντήσεις
- 324 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nandros
09 Αύγ 2023, 09:18
-
- 38 Απαντήσεις
- 937 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από AlienWay
21 Δεκ 2023, 16:19
-
-
Νέα δημοσίευση Έρχεται φορολογική τσαπού και για τους αγρότες μετά τους ελεύθερους επαγγελματίες
από Μαδουραίος » 05 Νοέμ 2023, 17:24 » σε Οικονομία - 25 Απαντήσεις
- 772 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Awesomatic
09 Δεκ 2023, 15:10
-