Στα αγγλικά shipping industry. Και στα Ελληνικά νομίζω το βιομηχανία μεταφορών είναι δόκιμο.
Οι Έλληνες εφοπλιστές κατασκευάζουν όλα τα πλοία τους στο εξωτερικό.
Επιδιορθωνουν τα περισσότερα πλοία τους στο εξωτερικό.
Ο συντριπτικά περισσότερος όγκος των εμπορευμάτων που διακινούν, δεν αφορά την Ελλάδα.
Τα περισσότερα πλοία τους, δεν έχουν ελληνική σημαία.
Τα γραφεια/έδρα τους τα έχουν στο εξωτερικό.
Όταν η COSCO ανέφερε σα σχέδιό της να κατασκευάσει ναυπηγείο στην Ελλάδα, αντέδρασαν λυσσασμενα προκειμένου να μην προχωρήσει αυτό το σχέδιο.
Για τι ελληνική βιομηχανία και πολυεθνικές μιλάς;
Διαβάζω ότι το 13% των θέσεων εργασίας στην Ελλάδα σχετίζονται με ναυτιλία, ότι το καθαρό εισόδημα είναι πάνω από 5 δις, δηλαδή πολύ πάνω από τα πετρελαιοειδή και κυρίως ότι μεγάλος αριθμός θέσεων εργασίας είναι σε αντικείμενο παγκοσμιοποιημένου ανταγωνισμού, άρα επιβιώνουν πολύ καλύτερα από τουρισμούς και άλλους τομείς.
Δεν είμαστε στο 19ο αιώνα, που βιομηχανία είναι μόνο ότι παράγει υλικά αντικείμενα. Η ναυτιλικακή βιομηχανία θα επιβιώσει ακόμα και του ΑΙ.
Να χαιρόμαστε που οι μεγαλύτερες ελληνικές πολυεθνικές πέφτουν, που δεν πέφτουν, δε μου φαίνεται και πολύ αριστερή θέση. Να έχεις μια αξιοπρεπέστατη βιομηχανία, αναταγωνιστική σε παγκόσμιο επίπεδο, και να θες να την γκρεμίσεις είναι λουδισμός.
Αριστερή θέση είναι να μεγαλώσουν σε μέγεθος, προκειμένουν να εθνικοποιηθούν όταν θα το επιτρέψουν οι συνθήκες.
Θα πρέπει να κατακτήσουμε το Λονδίνο όπου εδρεύουν οι περισσότεροι σαν εταιρίες.
Και να τα εθνικοποιησουμε (υπαρκτο σενάριο για 6χρονους και κατω) σε 1 χρονο θα ειναι εκτος αγορας λογω απεργιων, σε 2 θα μπαινουν μεσα 1εκ τη μερα, και σε 5 θα τα εχουν παρει οι γυφτοι για παλιοσιδερα.
Παντως οι αριστεροι/ες εχουν το ταλεντο να πετανε τετοιες μπαρουφες και να τις λενε με υφος λες και μοιραζουν καμια μεγαλη σοφια στο ποπολο
η τσαπου για τους έλληνες αριστερούς έφτασε ήδη από την κατάρρευση της σοβιετικής ένωσης. Την τρώνε από κάθε τους τρύπα και από το πολύ γ@..σι παραμιλάνε και ονειρεύονται για τσαπου που τρώνε οι εφοπλιστές. Αυτήν που έχουν στον δικό τους κώλο δεν τη βλέπουν
Στα αγγλικά shipping industry. Και στα Ελληνικά νομίζω το βιομηχανία μεταφορών είναι δόκιμο.
Οι Έλληνες εφοπλιστές κατασκευάζουν όλα τα πλοία τους στο εξωτερικό.
Επιδιορθωνουν τα περισσότερα πλοία τους στο εξωτερικό.
Ο συντριπτικά περισσότερος όγκος των εμπορευμάτων που διακινούν, δεν αφορά την Ελλάδα.
Τα περισσότερα πλοία τους, δεν έχουν ελληνική σημαία.
Τα γραφεια/έδρα τους τα έχουν στο εξωτερικό.
Όταν η COSCO ανέφερε σα σχέδιό της να κατασκευάσει ναυπηγείο στην Ελλάδα, αντέδρασαν λυσσασμενα προκειμένου να μην προχωρήσει αυτό το σχέδιο.
Διαβάζω ότι το 13% των θέσεων εργασίας στην Ελλάδα σχετίζονται με ναυτιλία
Αυτό είναι υπερβολικά μεγάλο ποσοστό για να είναι αληθινό. Σημαίνει ένας στους έξι δουλεύει σε ναυτιλιακή, καράβι ή οργανισμό λιμένος. Θα έπρεπε όλοι μας να ξέρουμε από καμιά δεκαριά άτομα.
Διαβάζω ότι το 13% των θέσεων εργασίας στην Ελλάδα σχετίζονται με ναυτιλία
Αυτό είναι υπερβολικά μεγάλο ποσοστό για να είναι αληθινό. Σημαίνει ένας στους έξι δουλεύει σε ναυτιλιακή, καράβι ή οργανισμό λιμένος. Θα έπρεπε όλοι μας να ξέρουμε από καμιά δεκαριά άτομα.
Έχεις δίκιο, η γουϊκιπέντια από όπου το είδα πρέπει να λέει βλακείες. Ένα 3-4% που το βλέπω αλλού είναι πιο ρεαλιστικό.
η τσαπου για τους έλληνες αριστερούς έφτασε ήδη από την κατάρρευση της σοβιετικής ένωσης. Την τρώνε από κάθε τους τρύπα και από το πολύ γ@..σι παραμιλάνε και ονειρεύονται για τσαπου που τρώνε οι εφοπλιστές. Αυτήν που έχουν στον δικό τους κώλο δεν τη βλέπουν
Βασικα οι λαοί την έχουν φάει από όταν νίκησε η αντεπανάσταση
Ευτυχώς για εσάς που νίκησε να λες κι έτσι έχετε έναν μύθο. Φαντάζεσαι να συνέχιζε η Σοβιετική Ένωση; Θα 'ταν η πρώτη χώρα που θα έδινε το αντιπαράδειγμα που δίνει σήμερα η κομμουνιστική Κίνα
Κατέρρευσε όμως, αυτοδιαλύθηκε κι έτσι τα σκίπτρα του κομμουνισμού που ανταγωνίζεται τον καπιταλισμό στην καταστρατήγιση των εργασιακών δικαιωμάτων προς όφελος του κεφαλαίου, τα ανέλαβε η κομμουνιστική Κίνα. Έτσι η Δύση προσπαθεί να της μοιάσει στα εργασιακά με καταστρατηγήσεις των εργασιακών δικαιωμάτων για να γίνει πιο "ανταγωνιστική" απέναντί της.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Golden Age την 11 Ιουν 2021, 18:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Και το 3-4 τοις εκατό είναι μη ρεαλιστικό εκτός κι αν πρόκειται για την γνωστή αλχημεία να βάζουν μέσα και την ακτοπλοΐα.
Γενικά όλα τα στοιχεία που αναφέρονται σε εμμεσες συνεισφορές κτλ είναι συνήθως αυθαίρετα.
Σύμφωνα με το γράφημα η αξία του στόλου ανέβηκε κατά 21 δις δολάρια αλλά ο νηματοθετης ονειρεύεται πουτσες.
Οταν από πρώτος σε όρους αξίας πλοίων, πας τριτος, εσύ να το βλέπεις ως νίκη.
οταν μου αυξανουν το μισθο, το βλεπω ως νικη, ασχετα με το αν αυξηθηκε παραπανω ο μισθος του γειτονα.
Σωστά νιώθεις διότι ο γείτονας δεν είναι ανταγωνιστής σου.
Οταν όμως σε ένα ανταγωνιστικο περιβάλλον η επιχείρησή σου δεν τα πάει καλύτερα από τους ανταγωνιστές της, κι αυτοί την ξεπερνούν, η θέση της γίνεται και πιο επισφαλής.
Διαβάζω ότι το 13% των θέσεων εργασίας στην Ελλάδα σχετίζονται με ναυτιλία
Αυτό είναι υπερβολικά μεγάλο ποσοστό για να είναι αληθινό. Σημαίνει ένας στους έξι δουλεύει σε ναυτιλιακή, καράβι ή οργανισμό λιμένος. Θα έπρεπε όλοι μας να ξέρουμε από καμιά δεκαριά άτομα.
λεει "σχετιζονται" οποτε μετραει και τον μαναβη που πηγαινει φρουτα στο παπορι.
σε καθε περιπτωση, οσοι και να ειναι, για καλο ειναι. και μακαρι να κανουν κι αλλα πλοια οι εφοπ, και να γινουν περισοτεροι και οι εργαζομενοι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.