Απο την ναυτιλια; τιποτα δεν τρωμε.
Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Μπορεις να εξηγησεις το γιατι?
Ετοιμαζομουν να γραψω οτι, απο τη στιγμη που δεν μικραινουν αλλα μεγαλωνουν την πιτα, τι προβλημα υπαρχει?
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
-
- Δημοσιεύσεις: 1445
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Σε αντίθεση με σένα και τους φαντασιόπληκτους ομοϊδεάτες σου που φαντάζονται "πράσινο μέλλον" και πράσινα άλογα οι Έλληνες εφοπλιστές ξέρουν ότι το πετρέλαιο δεν θα πάψει ποτέ να είναι το άλφα και το ωμέγα του σύγχρονου κόσμου.Maspoli έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 12:40Μίλησα εξ αρχής για αξία πλοίων, όχι για συνολικό τονάζ. Μέχρι πρόσφατα οι Έλληνες ήταν πρώτοι σε αξία πλοίων. Τώρα είναι τρίτοι. Θα ακολουθήσει και το τονάζ. Αυτό που δεν καταλαβαίνεις ή σου διαφεύγει είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των πλοίων των Ελλήνων εφοπλιστών είναι δεξαμενοπλοια. Πλοία δηλαδή που το αντικείμενό τους τα επόμενα 25 χρόνια θα μειωθεί δραματικά λόγω των αλλαγών στον ενεργειακό κλάδο (τα πλοία μεταφοράς υγρού φυσικού αερίου θα βαστήξουν παραπάνω αλλά όχι πολύ παραπάνω). Το φαινόμενο βέβαια είναι μόλις στην αρχή, η ποιοτική αλλαγή που συνέβη όμως τώρα δείχνει τι θα ακολουθήσει αναποδραστα.Bill Hicks έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 11:55αυτό που έβαλες συγκρίνει τιμές καραβιών και σημαίνει ότι η Ιαπωνία και η Κίνα έχουν πιο καινούρια καράβια κατά μέσο όρο.
η αξία στόλου μετριέται σε DWT και δυστυχώς για σένα ο "ελληνικός" στόλος εξακολουθεί να είναι πρώτος σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία.
η Κίνα έχει περισσότερα καράβια (δλδ μικρότερα), αλλά είπαμε τι μετράει στην κατάταξη.
http://infomaritime.eu/index.php/2021/0 ... countries/
https://unctadstat.unctad.org/wds/Table ... eView.aspx
μάλλον αργεί ακόμη η καταστροφή...
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 4792
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
ναι, οι Ελ εφοπλιστές απέκτησαν το Νο1 στόλο στον κόσμο τυχαία και περίμεναν τον Μασπόλη να τους πει το μέλλον τής ναυτιλίας.Maspoli έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 12:40Αυτό που δεν καταλαβαίνεις ή σου διαφεύγει είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των πλοίων των Ελλήνων εφοπλιστών είναι δεξαμενοπλοια. Πλοία δηλαδή που το αντικείμενό τους τα επόμενα 25 χρόνια θα μειωθεί δραματικά λόγω των αλλαγών στον ενεργειακό κλάδο (τα πλοία μεταφοράς υγρού φυσικού αερίου θα βαστήξουν παραπάνω αλλά όχι πολύ παραπάνω). Το φαινόμενο βέβαια είναι μόλις στην αρχή, η ποιοτική αλλαγή που συνέβη όμως τώρα δείχνει τι θα ακολουθήσει αναποδραστα.
στα 90ς πρωτοπόρησαν και επένδυσαν all-in σε double-hull tankers (όταν προέκυψε περιβαλλοντολογικό θέμα λόγω ναυαγίων τάνκερ) και είχαν μέχρι και λόγο στις λεπτομέρειες τών κανονισμών. τους πήραν όλους τα σώβρακα και έδρεψαν τους καρπούς 00ς και 10ς, αλλά ήδη είχαν αρχίσει νταΐβερσιφικέισιο (2019):
Greek tanker owners moving to LNG
Greek owners maintain a remarkable share of the world crude tanker business, but is the rapidly growing position in liquefied natural gas shipping their greatest achievement?
the future is green shipping και να είσαι σίγουρος ότι οι Ελ θα είναι πρωτοπόροι.
ΠΣ1
όνοραμπλ μένσιο κ. MarinakisShow
WHEN Evangelos Marinakis-controlled Capital Maritime & Trading recently lined up a potential order for 10 liquefied natural gas-fuelled very large crude carrier newbuildings at Hyundai Heavy Industries, it signalled yet another milestone in Greek owners’ modern leadership of the oil tanker industry.
At the same time, it appeared to be one of the first occasions when a Greece-based company’s experience with LNG has fed back into the tanker business.
The owner has developed the pioneering project under discussions with Shell and talks are also believed to have taken place with Total — although at the time of writing, none of the ships, if the order is confirmed, have yet been chartered.
The speculative approach would replicate other Capital newbuilding programmes for tankers — and, in particular, its debut series of LNG carriers still under construction at HHI. The group is known to have assembled a highly knowledgeable LNG team for its entry in that sector and has drawn on it for the envisaged series of 320,000 dwt tankers.
At the same time, it appeared to be one of the first occasions when a Greece-based company’s experience with LNG has fed back into the tanker business.
The owner has developed the pioneering project under discussions with Shell and talks are also believed to have taken place with Total — although at the time of writing, none of the ships, if the order is confirmed, have yet been chartered.
The speculative approach would replicate other Capital newbuilding programmes for tankers — and, in particular, its debut series of LNG carriers still under construction at HHI. The group is known to have assembled a highly knowledgeable LNG team for its entry in that sector and has drawn on it for the envisaged series of 320,000 dwt tankers.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
ακομη και ενας μονο ναυτης να αγορασει ενα παγωτο απο το μιθο του, αυτο ειναι ενα κερδος για την οικονομια.
τρωμε. απο 100 μεριες.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
-
- Δημοσιεύσεις: 34802
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Καθόλου δεν την ξέχασα.Και τη Γιάννα Αγγελοπούλου θυμάμαι με τον επαναστάτη γιό της.Ο Σόιμπλε όμως αρνήθηκε να κάνει σκόντο ένα ψωροδις που τον χώριζε από το μέιλ Χαρδούβελη και να κλείσει το μνημόνιο ελπίζοντας ότι κάποιο φόρο θα βάλει διάολε ο Τσίπρας στους εφοπλιστές,ριζοσπαστική αριστερά είναι.Maspoli έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 14:03Ήταν βέβαια μια εποχή που ο Μαρινάκης στήριζε Τσίπρα (χωρίς βέβαια να είχε διαταράξει τις διαχρονικά αγαστές σχέσεις του με το Μητσοτακιστάν). Ίσως να την ξέχασες, υπήρξε όμως.πατησιωτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 13:54Αδικημένη μορφή τελικά αυτός ο Σόιμπλε.Είχε πει ότι ήλπιζε ο Τσίπρας τουλάχιστον να φορολογήσει τους εφοπλιστές - για να ευνοηθούν οι δικοί του - αλλά ούτε αυτό έκανε.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Εγω ξερω οτι οι εφοπλιστες αγοραζουν ακινητα πολλα στην Ελλαδα αρα, εκ των πραγματων, κινουν την οικονομια.
Επισης γαμανε ΜΟΥΝΑΡΕΣ, οποτε αγοραζουν φουστανια, κοσμηματα, ποτα κλπ.
Αρα η πιτα (ΚΑΙ Η ΠΙΠΑ) μεγαλωνει.
Επισης γαμανε ΜΟΥΝΑΡΕΣ, οποτε αγοραζουν φουστανια, κοσμηματα, ποτα κλπ.
Αρα η πιτα (ΚΑΙ Η ΠΙΠΑ) μεγαλωνει.
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
- Bill Hicks
- Δημοσιεύσεις: 4792
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
και αυτό ισχύει. το πετρέλαιο χρησιμοποιείται για χίλια δυο πράγματα εκτός από καύσιμο για μεκ και δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει σταγόνα ανεκμετάλλευτη. οπότε κάτσε να σταματήσουν να ανοίγουν καινούρια κοιτάσματα και μετά βλέπουμε πότε θα στερέψουν τα τότε υπάρχοντα.Antipnevma έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 14:08Σε αντίθεση με σένα και τους φαντασιόπληκτους ομοϊδεάτες σου που φαντάζονται "πράσινο μέλλον" και πράσινα άλογα οι Έλληνες εφοπλιστές ξέρουν ότι το πετρέλαιο δεν θα πάψει ποτέ να είναι το άλφα και το ωμέγα του σύγχρονου κόσμου.Maspoli έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 12:40Μίλησα εξ αρχής για αξία πλοίων, όχι για συνολικό τονάζ. Μέχρι πρόσφατα οι Έλληνες ήταν πρώτοι σε αξία πλοίων. Τώρα είναι τρίτοι. Θα ακολουθήσει και το τονάζ. Αυτό που δεν καταλαβαίνεις ή σου διαφεύγει είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των πλοίων των Ελλήνων εφοπλιστών είναι δεξαμενοπλοια. Πλοία δηλαδή που το αντικείμενό τους τα επόμενα 25 χρόνια θα μειωθεί δραματικά λόγω των αλλαγών στον ενεργειακό κλάδο (τα πλοία μεταφοράς υγρού φυσικού αερίου θα βαστήξουν παραπάνω αλλά όχι πολύ παραπάνω). Το φαινόμενο βέβαια είναι μόλις στην αρχή, η ποιοτική αλλαγή που συνέβη όμως τώρα δείχνει τι θα ακολουθήσει αναποδραστα.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Για χάρη της συζήτησης ας αποδεχτώ τα λεγόμενά σου.
Λες εν ολίγοις ότι η συνεισφορά κάποιων τύπων που επί δεκαετίες θησαύριζαν είναι το ότι αγοράζουν κάποια ντουβάρια στην Ελλάδα. Αναρωτιέμαι αν μπορεί να υπάρξει καθαρότερη ομολογία για τη θηριώδη ανεπάρκεια κάποιων στο να στήσουν και να αναπτύξουν κάτι παραγωγικό στη στεριά παρόλο που δεν τους έλειπαν ποτέ τα κεφάλαια. Ακόμα και η δράση που αναφέρεις, αν και όσο υπάρχει, μάλλον αρνητική είναι αφού οδηγεί στο να αυξάνονται δυσανάλογα οι τιμές κάποιων ακινήτων, επιβαρύνοντας έτσι το κόστος επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην χώρα και καθιστώντας τες συνεπώς, λιγότερο ανταγωνιστικές.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Μα τα χρηματα αυτα τα καρπωνονται ιδιωτες συμπατριωτες μας οι οποιοι, με τη σειρα τους, προχωρουν ειτε σε επενδυσεις ειτε σε καταναλωση.Maspoli έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 16:45Για χάρη της συζήτησης ας αποδεχτώ τα λεγόμενά σου.
Λες εν ολίγοις ότι η συνεισφορά κάποιων τύπων που επί δεκαετίες θησαύριζαν είναι το ότι αγοράζουν κάποια ντουβάρια στην Ελλάδα. Αναρωτιέμαι αν μπορεί να υπάρξει καθαρότερη ομολογία για τη θηριώδη ανεπάρκεια κάποιων στο να στήσουν και να αναπτύξουν κάτι παραγωγικό στη στεριά παρόλο που δεν τους έλειπαν ποτέ τα κεφάλαια. Ακόμα και η δράση που αναφέρεις, αν και όσο υπάρχει, μάλλον αρνητική είναι αφού οδηγεί στο να αυξάνονται δυσανάλογα οι τιμές κάποιων ακινήτων, επιβαρύνοντας έτσι το κόστος επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην χώρα και καθιστώντας τες συνεπώς, λιγότερο ανταγωνιστικές.
Κινειται το χρημα με λιγα λογια.
Το κυριως θεμα, ομως, ειναι οτι ειπες οτι το Ελληνικο Δημοσιο ζημιωνεται απο την παρουσια των εφοπλιστων.
Ας αφησουμε στην ακρη το θεμα της οποιαδηποτε ευνοικης μεταχειρισης που τυγχανουν και εξηγησε μου πως ακριβως ζημιωνουν την οικονομια της χωρας.
Απο το γεγονος οτι θα μπορουσαμε να τους φορολογουμε και δεν το κανουμε?
Μα αν το κανουμε, θα φυγουν και θα πανε αλλου, εκει που δεν τους φορολογουν.
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Εντελώς άσχετο. Πόσο ποσοστό του διακινούμενου πετρελαίου χρησιμοποιείται για καύσιμη ύλη και πόσο για παραγωγή άλλων προϊόντων; Το ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται πετρέλαιο για τη σύνθεση διάφορων προϊόντων είναι παντελώς αδιάφορο για το γεγονός ότι ο μεταφορά του δια των πλοίων θα υποστεί δραματική συρρίκνωση.Bill Hicks έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 15:22
και αυτό ισχύει. το πετρέλαιο χρησιμοποιείται για χίλια δυο πράγματα εκτός από καύσιμο για μεκ και δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει σταγόνα ανεκμετάλλευτη. οπότε κάτσε να σταματήσουν να ανοίγουν καινούρια κοιτάσματα και μετά βλέπουμε πότε θα στερέψουν τα τότε υπάρχοντα.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Ρε συζητάτε με.ζαιους για το πώς δουλεύει η οικονομία και πως διαχέεται ο πλούτος? Τρελοί είστε? Με ένα νόμο και ένα άρθρο λέμε.
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Α) Όχι δεν το κάνουν. Τα οποία ακίνητα αγοράζουν οι εφοπλιστες είναι είτε βίλες είτε κάποια εμπορικά ακίνητα. Αυτά είναι αρκετά λίγα στον αριθμό ώστε να πεις ότι θα συντηρηθεί και θα επαυξηθεί με βάση αυτά ένα ευρύ κύκλωμα κατασκευαστων και προμηθευτών (για να "κυκλοφορήσει το χρήμα" όπως λες), είναι όμως υπεραρκετά για να αυξήσουν δυσανάλογα τις τιμές γης και τα μισθώματα σε κάποιες περιοχές. Σε ακραίες περιπτώσεις μη σου φανεί παράξενο αν κάποιες αντιδράσεις σε αλλαγές χρήσης γης, οικοδομικούς συντελεστές κτλ να εκπορεύονται και από τέτοια κέντρα.Daje έγραψε: ↑12 Ιουν 2021, 16:50
Μα τα χρηματα αυτα τα καρπωνονται ιδιωτες συμπατριωτες μας οι οποιοι, με τη σειρα τους, προχωρουν ειτε σε επενδυσεις ειτε σε καταναλωση.
Κινειται το χρημα με λιγα λογια.
Το κυριως θεμα, ομως, ειναι οτι ειπες οτι το Ελληνικο Δημοσιο ζημιωνεται απο την παρουσια των εφοπλιστων.
Ας αφησουμε στην ακρη το θεμα της οποιαδηποτε ευνοικης μεταχειρισης που τυγχανουν και εξηγησε μου πως ακριβως ζημιωνουν την οικονομια της χωρας.
Απο το γεγονος οτι θα μπορουσαμε να τους φορολογουμε και δεν το κανουμε?
Μα αν το κανουμε, θα φυγουν και θα πανε αλλου, εκει που δεν τους φορολογουν.
Β) Για το κύριο που λες αν και το έχω ξαναγράψει.
Εδώ και κάποιο καιρό, κάπως δειλά στην αρχή, σχεδόν απροκάλυπτα όμως πια, έχει κηρυχτεί πόλεμος (από εφοπλιστές και τον αμερικανικό παράγοντα) στην ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά όπως την προτείνει η Cosco. Ένα σχέδιο που περιλαμβάνει από νέο προβλήτα ως ξενοδοχεία, εμπορικό και βέβαια ναυπηγείο. Ειδικά το ναυπηγείο θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο στον να συνδράμει υπάρχουσες βιομηχανίες της χώρας και να τις αναπτύξει πολύ περισσότερο. Επειδή όμως οι εφοπλιστες έχουν αρχίσει να κατανοούν καλά ότι χάνουν πλέον στον ανταγωνισμό στις διεθνείς μεταφορές, έχουν αρχίσει λυσσαλέα να πολεμάνε την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά ως διαμετακομιστικό κέντρο.
Re: Η τσαπού για τους Έλληνες εφοπλιστές έφτασε. Και θα την φάνε από κάθε τους τρύπα.
Για το (Α) επιτρεψε μου να διαφωνησω.
Γνωριζω αρκετες αγοραπωλησιες οικιστικων ακινητων απο εφοπλιστες.
Εκτος αν εχεις την απαιτηση να αγοραζουν 2αρια και 3αρια στο Περιστερι και στο Κερατσινι για να κινηθει η οικονομια.
Γνωριζω αρκετες αγοραπωλησιες οικιστικων ακινητων απο εφοπλιστες.
Εκτος αν εχεις την απαιτηση να αγοραζουν 2αρια και 3αρια στο Περιστερι και στο Κερατσινι για να κινηθει η οικονομια.
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Oι Έλληνες εφοπλιστές ΞΕΦΤΙΛΙΣΑΝ τη ΕΕ οδηγώντας την στην πιο ατιμωτική κωλοτούμπα
από Αρίστος » 11 Ιουν 2022, 16:07 » σε Διεθνής πολιτική - 21 Απαντήσεις
- 975 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από panos291
14 Ιουν 2022, 14:48
-
-
-
Νέα δημοσίευση Οι Έλληνες εφοπλιστές αύξησαν την μεταφορά ρωσικού πετρελαίου εν μέσω πολέμου
από Kauldron » 26 Απρ 2022, 13:28 » σε Εσωτερική Πολιτική - 11 Απαντήσεις
- 377 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
26 Απρ 2022, 16:44
-
-
- 11 Απαντήσεις
- 297 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nandros
09 Αύγ 2023, 09:18
-
- 38 Απαντήσεις
- 927 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από AlienWay
21 Δεκ 2023, 16:19