Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Η φωνή της Αληθειας
Δημοσιεύσεις: 3149
Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Η φωνή της Αληθειας » 07 Ιαν 2023, 23:21

Parrot έγραψε:
07 Ιαν 2023, 14:19
Δημοκράτης έγραψε:
07 Ιαν 2023, 14:13
Η τεσλα;
Η τογιότα παράγει κάπου στα 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως.. Η τέσλα μετα βίας φτάνει το μισο εκατομμύριο..
Τα έσοδα της τογιότα φυσικά είναι κατά πολύ περισσότερα απ' της τεσλα, κι όμως η τέσλα εμφανίζει λίγο μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία απ' την τογιότα..
:102:
1,4 εκατομμύρια παραγωγή το 2022, περίπου όσο η Άουντι. Με τους ρυθμούς αύξησης που έχει, θα ξεπεράσει σύντομα και τις BMW/Merecedes. Εντωμεταξύ, ξεπέρασε σε κέρδη την Τογιότα το Q3 22. Η Τογιότα έχει μείνει πολύ πίσω στην ηλεκτροκίνηση. Για να κάνει την μετάβαση χρειάζεται να ξοδέψει τρομακτικά ποσά και να ξανασχεδιάσει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο παραγωγής της.

https://www.carscoops.com/2022/11/tesla ... r-vehicle/

Άβαταρ μέλους
Parrot
Δημοσιεύσεις: 6989
Εγγραφή: 31 Ιούλ 2019, 19:48

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Parrot » 07 Ιαν 2023, 23:28

Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
07 Ιαν 2023, 23:21
Parrot έγραψε:
07 Ιαν 2023, 14:19
Δημοκράτης έγραψε:
07 Ιαν 2023, 14:13
Η τεσλα;
Η τογιότα παράγει κάπου στα 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως.. Η τέσλα μετα βίας φτάνει το μισο εκατομμύριο..
Τα έσοδα της τογιότα φυσικά είναι κατά πολύ περισσότερα απ' της τεσλα, κι όμως η τέσλα εμφανίζει λίγο μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία απ' την τογιότα..
:102:
1,4 εκατομμύρια παραγωγή το 2022, περίπου όσο η Άουντι. Με τους ρυθμούς αύξησης που έχει, θα ξεπεράσει σύντομα και τις BMW/Merecedes. Εντωμεταξύ, ξεπέρασε σε κέρδη την Τογιότα το Q3 22. Η Τογιότα έχει μείνει πολύ πίσω στην ηλεκτροκίνηση. Για να κάνει την μετάβαση χρειάζεται να ξοδέψει τρομακτικά ποσά και να ξανασχεδιάσει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο παραγωγής της.

https://www.carscoops.com/2022/11/tesla ... r-vehicle/
Ποιά ηλεκτροκίνηση αγάπη μου όμορφη..;; Κατ' αρχάς ένα τέσλα δεν είναι προσιτό στον μέσο αγοραστή και κατά δεύτερον είναι ασύμφορο και δεν εχει αυτονομία, δλδ, για να κάνεις ένα νορμάλ ταξίδι εντός Ελλάδας πρέπει να σταματάς για να γεμίσεις μπαταρία κάθε δυο ώρες (στην τύχη τα λέω τώρα, δεν τα ξέρω τα νούμερα ακριβώς).. :102:
Για να μην μιλήσουμε για το self-driving που είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο και είναι άκρως επικίνδυνο (αλλά άστο αυτό, λεπτομέρεια)..

Η φωνή της Αληθειας
Δημοσιεύσεις: 3149
Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Η φωνή της Αληθειας » 07 Ιαν 2023, 23:57

Parrot έγραψε:
07 Ιαν 2023, 23:28
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
07 Ιαν 2023, 23:21
Parrot έγραψε:
07 Ιαν 2023, 14:19

Η τογιότα παράγει κάπου στα 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως.. Η τέσλα μετα βίας φτάνει το μισο εκατομμύριο..
Τα έσοδα της τογιότα φυσικά είναι κατά πολύ περισσότερα απ' της τεσλα, κι όμως η τέσλα εμφανίζει λίγο μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία απ' την τογιότα..
:102:
1,4 εκατομμύρια παραγωγή το 2022, περίπου όσο η Άουντι. Με τους ρυθμούς αύξησης που έχει, θα ξεπεράσει σύντομα και τις BMW/Merecedes. Εντωμεταξύ, ξεπέρασε σε κέρδη την Τογιότα το Q3 22. Η Τογιότα έχει μείνει πολύ πίσω στην ηλεκτροκίνηση. Για να κάνει την μετάβαση χρειάζεται να ξοδέψει τρομακτικά ποσά και να ξανασχεδιάσει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο παραγωγής της.

https://www.carscoops.com/2022/11/tesla ... r-vehicle/
Ποιά ηλεκτροκίνηση αγάπη μου όμορφη..;; Κατ' αρχάς ένα τέσλα δεν είναι προσιτό στον μέσο αγοραστή και κατά δεύτερον είναι ασύμφορο και δεν εχει αυτονομία, δλδ, για να κάνεις ένα νορμάλ ταξίδι εντός Ελλάδας πρέπει να σταματάς για να γεμίσεις μπαταρία κάθε δυο ώρες (στην τύχη τα λέω τώρα, δεν τα ξέρω τα νούμερα ακριβώς).. :102:
Για να μην μιλήσουμε για το self-driving που είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο και είναι άκρως επικίνδυνο (αλλά άστο αυτό, λεπτομέρεια)..
Δεν απευθύνεται στον μέσο αγοραστή, ούτε φυσικά στον μέσο Έλληνα αγοραστή. Απευθύνεται στους αγοραστές των Άουντι, BMW κτλ. Έχουν αυτονομία κάτι εκατοντάδες χιλιόμετρα και θέλουν κανά 20λεπτο για να φορτίσουν στους ταχυφορτιστές της Τέσλα. Για καθημερινή χρήση μια χαρά είναι άμα έχεις δικό σου γκαράζ με πρίζα.

Η Τογιότα πουλάει κατά κανόνα παλιά τεχνολογία, που είναι αξιόπιστη. Δεν είναι κακό αυτό, αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικό αγοραστικό κοινό. Κάποια στιγμή, η αγορά θα αναγκάσει και την Τογιότα να κάνει την μετάβαση. Ε τότε θα πρέπει να ξοδέψει, και μάλιστα χοντρά. Αυτή η προοπτική αντικατοπτρίζεται στις χρηματιστηριακές αξίες. Η Τέσλα δεν έχει εγκαταστάσεις-βαρίδια πχ εργοστάσια κατασκευής κινητήρων εσωτερικής καύσης, που θα πρέπει να τα μετατρέψει/κλείσει. Όλα αυτά είναι βαρίδια στον ισολογισμό.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9860
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 08 Ιαν 2023, 02:10

Στην οικογένειά σου όταν βγάζεις τα παϊδάκια και τα μπιφτέκια απ'το μπάρμπεκιου τι κάνεις; απλά τα μοιράζεις στην οικογένεια, σου παίρνει ένα δευτερόλεπτο. Ένα παιδάκι σου λέει θέλω δύο, άλλο παιδάκι σου λέει δε θέλω μπριζόλα θέλω μόνο μπιφτέκι, τους δίνεις ό,τι θέλουνε και τέλειωσε. Απλά πράγματα.

Όταν βγάζεις αυτοκίνητα ή κινητά ή οτιδήποτε απ'το εργοστάσιο, δε μπορείς απλά να τα μοιράσεις στους καταναλωτές. Παρεμβάλλονται 15 χιλιάδες βήματα. Πρέπει να τα κοστολογήσεις και να τα τιμολογήσεις, πρέπει να τα διαφημίσεις, να τα βάλεις στο ιμπέϊ και το άμαζον και στις αντιπροσωπείες, να μελετήσεις τον ανταγωνισμό, να μπλέξεις τις τράπεζες για να τα χρηματοδοτήσεις, να πληρώσεις το κράτος, φόροι, λογιστές, πωλητές, έμποροι, μεσάζοντες, διαφημιστές, της πουτάνας. Εκατομμύρια θέσεις εργασίας που δεν προσφέρουν τίποτα. Υπάρχουν απλά και μόνο γιατί ως ανθρώπινος πολιτισμός δε μπορούμε να μοιράσουμε δυό γαϊδουριών άχυρο όπως κάνουμε πολύ απλά και εύκολα κάθε μέρα στην οικογένειά μας. Ούτε μπορούμε ούτε θέλουμε. Γιατί αυτές οι δουλειές έχουν να κάνουν με τις ανισότητές μας, και μας αρέσουν οι ανισότητές μας, γουστάρουμε πάρα πολύ να τις μετράμε, να τις διατηρούμε, να τις εφαρμόζουμε και να τις επιδεικνύουμε. Και να μπορούσαμε να μοιράσουμε την παραγωγή μας δίκαια (που δε μπορούμε) ούτε θα μας άρεσε ούτε θα συμφωνούσαμε ποτέ στο τί είναι δίκαιο και τι δεν είναι.

Όσο αυτοματοποιημένη και να γίνει η παραγωγή, η παραγωγή δεν είναι το πρόβλημα, είναι όλες οι άλλες δουλειές που έχουν να κάνουν με τις ανισότητες και τις ανασφάλειές μας. Και αυτές δεν πάνε πουθενά όσα ρομποτάκια και να βγάλουμε. Είναι στα γονίδιά μας. Και να μειωθούν αυτές οι δουλειές θα εφεύρουμε άλλες.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 34752
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 08 Ιαν 2023, 08:16

Chilloutbuddy έγραψε:
08 Ιαν 2023, 02:10
σο αυτοματοποιημένη και να γίνει η παραγωγή, η παραγωγή δεν είναι το πρόβλημα, είναι όλες οι άλλες δουλειές που έχουν να κάνουν με τις ανισότητες και τις ανασφάλειές μας. Και αυτές δεν πάνε πουθενά όσα ρομποτάκια και να βγάλουμε. Είναι στα γονίδιά μας. Και να μειωθούν αυτές οι δουλειές θα εφεύρουμε άλλες.
Mα σε αυτές τις δουλειές θα εργάζεται ή μάλλον ήδη εργάζεται η πλειοψηφία του πληθυσμού.Και άλλωστε όλοι αυτοί πρέπει κάτι να κάνουν.Η διόγκωση του "τριτογενούς τομέα" των υπηρεσιών προκαλείται από την αυτοματοποίηση.Ήδη στη γεωργία και κτηνοτροφία δουλεύουν το 2-3% του πληθυσμού και παράγουν πολύ περισσότερα απ όσα παρήγαγαν οι αγρότες του παρελθόντος.Η βιομηχανία με τις συνεχείς αυτοματοποιήσεις απασχολεί το ένα τέταρτο και πολύ λέω στις βιομηχανικές χώρες - σε άλλες λιγότερο.Οι άλλοι τι θα κάνουν;
H διόγκωση των υπηρεσιών και της γραφειοκρατίας πάει παρέα με την αυτοματοποίηση.

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 08 Ιαν 2023, 09:22

Παραβλεπετε πως η ανάπτυξη της τεχνικής και της τεχνολογίας είναι ενσωματωμένη εργασία του παρελθόντος. Η παραβλέψη αυτή είναι γιατί βλέπουμε στη σφαίρα της επιφάνειας των φαινομενων. Βλεπουμε μια νε υψηλού επιπέδου αυτοματοποιηση ως κάτι εξωτερικό, ως κάτι δοσμένο, ως πράγμα. Το πράγμα όμως επί της ουσίας και όχι της επιφάνειας είναι μια σχέση παραγωγής, μια κοινωνική σχέση, η σχέση κεφαλαίου-εργασίας.
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Άβαταρ μέλους
Parrot
Δημοσιεύσεις: 6989
Εγγραφή: 31 Ιούλ 2019, 19:48

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Parrot » 08 Ιαν 2023, 11:08

Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
07 Ιαν 2023, 23:57
Parrot έγραψε:
07 Ιαν 2023, 23:28
Η φωνή της Αληθειας έγραψε:
07 Ιαν 2023, 23:21


1,4 εκατομμύρια παραγωγή το 2022, περίπου όσο η Άουντι. Με τους ρυθμούς αύξησης που έχει, θα ξεπεράσει σύντομα και τις BMW/Merecedes. Εντωμεταξύ, ξεπέρασε σε κέρδη την Τογιότα το Q3 22. Η Τογιότα έχει μείνει πολύ πίσω στην ηλεκτροκίνηση. Για να κάνει την μετάβαση χρειάζεται να ξοδέψει τρομακτικά ποσά και να ξανασχεδιάσει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο παραγωγής της.

https://www.carscoops.com/2022/11/tesla ... r-vehicle/
Ποιά ηλεκτροκίνηση αγάπη μου όμορφη..;; Κατ' αρχάς ένα τέσλα δεν είναι προσιτό στον μέσο αγοραστή και κατά δεύτερον είναι ασύμφορο και δεν εχει αυτονομία, δλδ, για να κάνεις ένα νορμάλ ταξίδι εντός Ελλάδας πρέπει να σταματάς για να γεμίσεις μπαταρία κάθε δυο ώρες (στην τύχη τα λέω τώρα, δεν τα ξέρω τα νούμερα ακριβώς).. :102:
Για να μην μιλήσουμε για το self-driving που είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο και είναι άκρως επικίνδυνο (αλλά άστο αυτό, λεπτομέρεια)..
Δεν απευθύνεται στον μέσο αγοραστή, ούτε φυσικά στον μέσο Έλληνα αγοραστή. Απευθύνεται στους αγοραστές των Άουντι, BMW κτλ. Έχουν αυτονομία κάτι εκατοντάδες χιλιόμετρα και θέλουν κανά 20λεπτο για να φορτίσουν στους ταχυφορτιστές της Τέσλα. Για καθημερινή χρήση μια χαρά είναι άμα έχεις δικό σου γκαράζ με πρίζα.

Η Τογιότα πουλάει κατά κανόνα παλιά τεχνολογία, που είναι αξιόπιστη. Δεν είναι κακό αυτό, αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικό αγοραστικό κοινό. Κάποια στιγμή, η αγορά θα αναγκάσει και την Τογιότα να κάνει την μετάβαση. Ε τότε θα πρέπει να ξοδέψει, και μάλιστα χοντρά. Αυτή η προοπτική αντικατοπτρίζεται στις χρηματιστηριακές αξίες. Η Τέσλα δεν έχει εγκαταστάσεις-βαρίδια πχ εργοστάσια κατασκευής κινητήρων εσωτερικής καύσης, που θα πρέπει να τα μετατρέψει/κλείσει. Όλα αυτά είναι βαρίδια στον ισολογισμό.
Έχουν αυτονομία κάτι εκατοντάδες χιλιόμετρα ή αν είναι χειμώνας και ανάψεις καλοριφέρ, υαλοκαθαριστήρες κλπ, η μπαταρία φεύγει αέρα..;; (δεν ξέρω..)
Και η τογιότα έχει βγάλει ηλεκτρικό και η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη.. Και νομίζω όλοι λίγο πολύ έχουν βγάλει από ένα ηλεκτρικό..
Το θέμα είναι ότι τα ηλεκτρικά έχουν μεγάλο κόστος παραγωγής απ' ότι φαίνεται, και επίσης η φόρτιση (στο γκαράζ ή αν τραβάς καλώδιο απ' το μπαλκόνι στο δρόμο.. ) θα εκτοξεύει τους λογαριασμούς της δεη στα ύψη..
Είναι ένα εγχείρημα όλο αυτό που κάποια στιγμή θα πατώσει γιατί πρακτικά είναι ακριβό..

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42882
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 08 Ιαν 2023, 14:23

Μια και έρχεται συχνά στη συζήτηση, ας δούμε τι λέει ο Μαρξ στο διάσημο έργο του "Περί της Έλλειψης iPhone κατά τον 19ο Αιώνα".
Ένα σπίτι μπορεί να είναι μεγάλο ή μικρό- εφόσον τα γειτονικά σπίτια είναι επίσης μικρά, ικανοποιεί όλες τις κοινωνικές απαιτήσεις για κατοικία. Αλλά ας υψωθεί δίπλα στο μικρό σπίτι ένα παλάτι, και το μικρό σπίτι συρρικνώνεται σε καλύβα. Το σπιτάκι καθιστά τώρα σαφές ότι ο ένοικός του δεν έχει καθόλου κοινωνική θέση να διατηρήσει, ή μόνο μια πολύ ασήμαντη- και όσο ψηλά κι αν εκτιναχθεί στην πορεία του πολιτισμού, αν το γειτονικό παλάτι ανέλθει σε ίσο ή ακόμη μεγαλύτερο βαθμό, ο ένοικος του σχετικά μικρού σπιτιού θα βρίσκεται πάντα πιο άβολα, πιο δυσαρεστημένος, πιο στριμωγμένος μέσα στους τέσσερις τοίχους του.
Μια αξιοσημείωτη αύξηση των μισθών προϋποθέτει μια ταχεία αύξηση του παραγωγικού κεφαλαίου. Η ταχεία αύξηση του παραγωγικού κεφαλαίου απαιτεί εξίσου ταχεία αύξηση του πλούτου, της πολυτέλειας, των κοινωνικών αναγκών και των κοινωνικών απολαύσεων. Επομένως, αν και οι απολαύσεις του εργάτη έχουν αυξηθεί, η κοινωνική ικανοποίηση που προσφέρουν έχει μειωθεί σε σύγκριση με τις αυξημένες απολαύσεις του καπιταλιστή, οι οποίες είναι απρόσιτες για τον εργάτη, σε σύγκριση με το στάδιο ανάπτυξης της κοινωνίας γενικά. Οι επιθυμίες και οι απολαύσεις μας έχουν την προέλευσή τους στην κοινωνία- τις μετράμε επομένως σε σχέση με την κοινωνία- δεν τις μετράμε σε σχέση με τα αντικείμενα που χρησιμεύουν για την ικανοποίησή τους. Εφόσον είναι κοινωνικής φύσης, είναι σχετικής φύσης.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Dorian
Δημοσιεύσεις: 2741
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 22:13

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dorian » 08 Ιαν 2023, 16:12

πατησιωτης έγραψε:
07 Ιαν 2023, 13:17
Dorian έγραψε:
07 Ιαν 2023, 12:33
πατησιωτης έγραψε:
07 Ιαν 2023, 12:09


Ο Κέυνς δεν υπολόγισε ότι οι εργαζόμενοι ήσαν αχάριστοι προς το σύστημά του. :D Το σύστημά του επεκράτησε επειδή κρίθηκε ότι η μαζική ανεργία της δεκαετίας του 30 ήταν αποσταθεροποιητική για την πολιτικοοικονομική τάξη.
Απεδείχθη όμως ότι και η πλήρης απασχόληση και οι μεγάλες παροχές είναι.Η δεκαετία του 60 ήταν η πιο επαναστατική δεκαετία με ταυτόχρονη πρωτοφανή ευημερία.Είχαν ξεσαλώσει όλοι.Από το 73 και μετά ηρέμησαν διότι έπρεπε να σκεφθούν και το προσωπικό μέλλον τους.Η ενδιάμεση κατάσταση αποδείχθηκε η πιο σταθερή από όλες.
τι συνέβη το 73;
Επιφανειακά εκείνο που συνέβη είναι η μεγάλη κρίση του πετρελαίου με αφορμή τον πόλεμο Ισραήλ - Αράβων που πενταπλασιάσθηκαν οι τιμές και τερματίσθηκε η μεταπολεμική ανάπτυξη.
Το ζήτημα όμως είναι ότι αυτό ήταν μόνο στην επιφάνεια,η μεταπολεμική περίοδος δεν επανήλθε ποτέ και μπορείς να δεις στο διάγραμμα που έβαλε ο dna πιο πάνω ότι η ενώ μέχρι τότε η αύξηση των αποδοχών ακολουθεί την αύξηση της παραγωγικότητος από τότε και μετά αποκλίνει.
Προτείνονται διάφορες εξηγήσεις,πολιτικές,οιονομικές και συνωμοσιολογικές. :D
Μία εξήγηση καθαρά οικονομική είναι η απόφαση του Νίξον το 1971 να καταργήσει τον κανόνα του χρυσού που έλεγε ότι ο χρυσός έχει σταθερή ισοτιμία με το δολλάριο που είναι απεριόριστα μετατρέψιμο σε χρυσό και δεν μπορούσε πια να συνεχισθει λόγω των αμερικανικών ελλειμμάτων.
Άλλη εξήγηση είναι αυτή που προανέφερα,ότι υψηλά ιστάμενοι κύκλοι διεπίστωσαν με τους μάηδες του 68 και τα διάφορα Μπέρκλευ ότι η υπερβολική ευημερία των λαικών τάξεων είναι το ίδιο επικίνδυνη για αυτούς όσο και η εξαθλίωσή τους.
Άλλη εξήγηση ότι τότε λόγω και του πολέμου του Βιετνάμ αποφασίσθηκε η μετατόπιση των επενδύσεων στον Τρίτο Κόσμο για να φάνε και αυτοί και να μη κάνουν αντάρτικα και αυτό αναγκαστικά σήμαινε την υποβάθμιση των προνομιούχων εργατών των μητροπόλεων.
Άλλη εξήγηση ότι πάλι οι κυρίαρχοι κύκλοι διεπίστωσαν ότι το σοβιετικό σύστημα δεν τραβάει και άρα μπορούν και αυτοί να τραβήξουν το σχοινί στις δικές τους χώρες.
Διαλέγεις και παίρνεις.Το βέβαιο είναι ότι η σχέση κεφαλαίου - εργασίας άλλαξε το 1973 στον δυτικό κόσμο υπέρ του κεφαλαίου για κάποιον από αυτούς τους λόγους ή και για όλους μαζί.
Σιγουρα είναι κομβική ιστορική περίοδος. αυτές οι εξηγήσεις κυκλοφορούν ευρέως έστω ως ενδείξεις τις έχεις διαβάσει κάπου ή είναι προσωπικές εκτιμήσεις; Να προσθέσω και μία άλλη που ταιριάζει με την γραφική παράσταση των μισθών που γινονται φλατ. Η παγκόσμια κατα κεφαλή κατανάλωση του πετρελαίου κορυφώθηκε καπου εκεί και μετά σταθερή.http://theoildrum.com/files/World%20Oil ... %20101.png
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9860
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 08 Ιαν 2023, 16:40

πατησιωτης έγραψε:
08 Ιαν 2023, 08:16
Chilloutbuddy έγραψε:
08 Ιαν 2023, 02:10
σο αυτοματοποιημένη και να γίνει η παραγωγή, η παραγωγή δεν είναι το πρόβλημα, είναι όλες οι άλλες δουλειές που έχουν να κάνουν με τις ανισότητες και τις ανασφάλειές μας. Και αυτές δεν πάνε πουθενά όσα ρομποτάκια και να βγάλουμε. Είναι στα γονίδιά μας. Και να μειωθούν αυτές οι δουλειές θα εφεύρουμε άλλες.
Mα σε αυτές τις δουλειές θα εργάζεται ή μάλλον ήδη εργάζεται η πλειοψηφία του πληθυσμού.Και άλλωστε όλοι αυτοί πρέπει κάτι να κάνουν.Η διόγκωση του "τριτογενούς τομέα" των υπηρεσιών προκαλείται από την αυτοματοποίηση.Ήδη στη γεωργία και κτηνοτροφία δουλεύουν το 2-3% του πληθυσμού και παράγουν πολύ περισσότερα απ όσα παρήγαγαν οι αγρότες του παρελθόντος.Η βιομηχανία με τις συνεχείς αυτοματοποιήσεις απασχολεί το ένα τέταρτο και πολύ λέω στις βιομηχανικές χώρες - σε άλλες λιγότερο.Οι άλλοι τι θα κάνουν;
H διόγκωση των υπηρεσιών και της γραφειοκρατίας πάει παρέα με την αυτοματοποίηση.
Γιατί όλοι αυτοί πρέπει κάτι να κάνουν; Σε δουλειά να βρισκόμαστε; Ας πάνε να κάνουν τέχνες κι αθλητισμό, ας κάνουν ό,τι γουστάρουν. Αφού το πρόβλημά μας το έχουμε ουσιαστικά λυμένο, απλά τα χαλάμε στη μοιρασιά.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 10 Ιαν 2023, 20:32

Οι ασφαλισμένοι εργαζόμενοι στη Γάλλοι θα πρέπει να εργάζονται δύο χρόνια παραπάνω για να βγουν στη σύνταξη, ανακοίνωσε σήμερα η πρωθυπουργός Ελιζαμπέτ Μπορν, παρουσιάζοντας το αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο με το οποίο θα αυξηθεί η ηλικία συνταξιοδότησης στα 64 χρόνια, από 62 που είναι σήμερα, μέχρι το 2030. Το σχέδιο προβλέπει ότι η ηλικία συνταξιοδότησης θα αυξάνεται σταδιακά, κατά τρεις μήνες κάθε χρόνο, μέχρι να φτάσει στα 64 έτη.

Οργή τους εργαζόμενους φαίνεται πως προκαλεί ο αντιασφαλιστικός σχεδιασμός της κυβέρνησης Μακρόν καθώς σύμφωνα με δημοσκόπηση της εταιρείας Odoxa, τέσσερις στους πέντε Γάλλους αντιτίθενται στην αλλαγή αυτή, σε μια περίοδο που οι εργαζόμενοι δεινοπαθούν από την ακρίβεια σε τρόφιμα, καύσιμα και ενέργεια.

Τα περί βιωσιμότητας του ασφαλιστικού στο όνομα της οποίας έχουν διαπραχθεί αντιασφαλιστικά εγκλήματα σε όλη την ΕΕ, επικαλέστηκε η Ελ. Μπορν στη συνέντευξη Τύπου ισχυριζόμενη πως «προτείνουμε ένα σχέδιο για την εξισορρόπηση του συνταξιοδοτικού, ένα δίκαιο σχέδιο». 

Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών Μπρουνό Λεμέρ, η γαλλική κυβέρνηση εκτιμά ότι το κράτος θα έχει όφελος 17,7 δισεκατομμυρίων ευρώ μέχρι το 2030 που όπως συνήθως συμβαίνει διοχετεύονται στους επιχειρηματικούς ομίλους με διάφορους τρόπους για την ενίσχυση της κερδοφορίας τους.
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 20 Μαρ 2023, 07:21

Kauldron έγραψε:
02 Ιούλ 2021, 12:18
Όχι όλοι οι εργαζόμενοι. Οι ΈΛ, όπως και κάποιοι άλλοι σε άλλες αφρικανικές χώρες.
Αν πάς Σουηδία, πχ, θεσπίζουν λιγότερες ώρες, με ίδιες απολαβές.
Βλέπεις όμως και στη Γαλλία η τάση είναι να αυξάνονται τα όρια απομυζισης της εργατικής δύναμης.
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 48501
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron » 20 Μαρ 2023, 14:13

Sol έγραψε:
20 Μαρ 2023, 07:21
Kauldron έγραψε:
02 Ιούλ 2021, 12:18
Όχι όλοι οι εργαζόμενοι. Οι ΈΛ, όπως και κάποιοι άλλοι σε άλλες αφρικανικές χώρες.
Αν πάς Σουηδία, πχ, θεσπίζουν λιγότερες ώρες, με ίδιες απολαβές.
Βλέπεις όμως και στη Γαλλία η τάση είναι να αυξάνονται τα όρια απομυζισης της εργατικής δύναμης.
Έτσι όπως τα κάνανε τώρα οι γελοίοι νεοφιλελέδες παγκοσμίως, θα είναι τυχερή η εργατική τάξη αν δεν εξοντωθεί σε πυρηνικό ολοκαύτωμα.
Και οι ανόητοι, τελικά, Σουηδοί ακόμα, τρ'εχουν στην εξαφάνισή τους.
Kappa έγραψε:
04 Φεβ 2024, 15:56
Κάποιες φορές, τα κρύα απογεύματα του χειμώνα, σκέφτομαι μήπως όλα είχαν εξελιχθεί αλλιώς αν της είχα στείλει dickpick.

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 24 Μαρ 2023, 11:11

Η παραγωγικοτητα λοιπόν μετατρέπεται σε κέρδος για τα μονοπώλια και παράλληλα η εργατική τάξη έχει νέους χειρότερους όρους για τη ζωής της.
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: Η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί, ο χρόνος εργασίας αντί να μειώνεται αυξάνεται

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 24 Μαρ 2023, 11:18

Η κεφαλιοκρατική παραγωγή δεν μπορεί να υπερβεί αυτήν την επιμέρους αντίφαση που ειναι παραγωγή της κυρίας αντίφαση, δηλαδή της όλο και πιο κοινωνικοποιημένης παραγωγής και της ατομικής ιδιοποιησης της.
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών