H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16633
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 02 Σεπ 2022, 05:08

Σκαρταδος 4 έγραψε:
02 Σεπ 2022, 01:13
OANNHSEA έγραψε:
01 Σεπ 2022, 20:05
Η Ryan Air είναι καθίκια του κερατά...
Όποιος από τα ζώα της κυβέρνησης χάρηκε που ήρθε η Ryan Air στην Ελλάδα, δείχνει απλά ότι είναι άσχετος και βλαμμένος!!

.
Αυτό που ο κάθε ανισόρροπος έχει γνώμη για το κάθε τι που γίνεται στην χώρα χωρίς να έχει ιδέα,είναι ίσως το βασικότερο πρόβλημα της Ελλάδας.
Χιλιάδες κόσμου κάνει το δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη πολλές φορές το χρόνο
Ένας από αυτούς είμαι και εγώ.
Όσο ήταν η Ράινερ το ακριβότερο εισιτήριο που πλήρωσα πανε έλα ήταν 30 ευρώ.
Έχει τύχει να είμαι Παρασκευή Αθήνα να θέλω να γυρίσω ξαφνικά Θεσσαλονίκη Δευτέρα πρωί και να βρίσκω αεροπορικό εισιτήριο στη Ράινερ 9.90
Εδώ και κάποια χρόνια που σταμάτησε τα δρομολόγια Αθήνα Θεσσαλονίκη με έχει στοιχίσει χιλιάδες ευρώ και όχι μόνο σε μένα

Και έχεις τον κάθε καθυστερα τον κάθε ασχετο το κάθε σκουπίδι να λέει την μαλακια του με ύφος χιλίων καρδιναλίων
:+1:
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Άβαταρ μέλους
Green Dragon
Δημοσιεύσεις: 19807
Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
Phorum.gr user: Green Dragon

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Green Dragon » 02 Σεπ 2022, 06:26

Αρχέλαος έγραψε:
01 Σεπ 2022, 20:20
H Rynair αναφέρεται στις μετακινήσεις την χειμερινή περίοδο.
Ως εταιρεία χαμηλού κόστους και με τα υφιστάμενα υψηλά τέλη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το κατώτερο κόστος μίας μετακίνησης μετ'επιστροφής είναι 100 ευρώ(50+50).
Με Rynair ταξίδευε κάποιος Αθήνα Θεσσαλονίκη με 40-50 ευρώ, με την Aegean για παράδειγμα είναι 120-150 ευρώ.
Τώρα, εγώ δεν έχω θέμα να πληρώσω και 50 ευρώ παραπάνω, ωστόσο φοιτητές, μέσοι μισθωτοί, οικογενειάρχες(άρα η τιμή αυξάνεται σημαντικα ως κόστος), αλλά ακόμα και φραγκάτοι που θεωρούν υπερβολή για ένα διήμερο να πληρώσουν πολύ παραπάνω μία πτήση ενώ θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, θα το σκεφτούν.
Χρειαζόμαστε όσο περισσότερους πολίτες γίνεται και τον χειμώνα.
Ιδίως για μετακινήσεις μικρής διάρκειας ή και μειωμένου προγραμματισμού στην χειμερινή περίοδο, η Rynair καλύπτει τις ανάγκες.

Η Rynair είναι η πρώτη εταιρεία σε μετακινήσεις επιβατών στην ευρώπη, σε χρηματιστηριακή αξία τέταρτη στον πλανήτη, δεν θα έχει θέμα με αυτό που θέλει να πράξει.
Ζήτημα θα έχει ο έλληνας πολίτης, που ως επιβάτης δεν θα διαθέτει μία φθηνή επιλογή για τα ταξίδια του, ενώ και τα γύρω-γύρω που θα μπορούσαν να έχουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο(ταξι, μίσθωση ακινήτων και οχημάτων κλπ.)
:+1:

Κομματόσκυλα στις τρύπες σας!

Άβαταρ μέλους
Sol
Δημοσιεύσεις: 6400
Εγγραφή: 24 Αύγ 2022, 21:16

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sol » 02 Σεπ 2022, 06:30

Σε λέει αυτά ας τα μετακυλίσετε στους πελάτες σας
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι

Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι

Echelon
Δημοσιεύσεις: 3547
Εγγραφή: 15 Μάιος 2019, 11:42
Phorum.gr user: selinoid

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Echelon » 02 Σεπ 2022, 06:37

Από τη μία η Ryanair, από την άλλη η κυβέρνηση του ευφυέστατου κυρίου Μητσοτάκη, 2 κωλοδάχτυλα στην ευρύχωρη κωλοτρυπίδα του Γιαννάκη του Γιαννόπουλα. Παγωτό ο λαλίστατος συμπρωτευσουσιάνος μας, αδυνατεί να πάρει θέση :smt005:

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 8476
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 02 Σεπ 2022, 08:15

Σκαρταδος 4 έγραψε:
02 Σεπ 2022, 01:13
OANNHSEA έγραψε:
01 Σεπ 2022, 20:05
Η Ryan Air είναι καθίκια του κερατά...
Όποιος από τα ζώα της κυβέρνησης χάρηκε που ήρθε η Ryan Air στην Ελλάδα, δείχνει απλά ότι είναι άσχετος και βλαμμένος!!

.
Αυτό που ο κάθε ανισόρροπος έχει γνώμη για το κάθε τι που γίνεται στην χώρα χωρίς να έχει ιδέα,είναι ίσως το βασικότερο πρόβλημα της Ελλάδας.
Χιλιάδες κόσμου κάνει το δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη πολλές φορές το χρόνο
Ένας από αυτούς είμαι και εγώ.
Όσο ήταν η Ράινερ το ακριβότερο εισιτήριο που πλήρωσα πανε έλα ήταν 30 ευρώ.
Έχει τύχει να είμαι Παρασκευή Αθήνα να θέλω να γυρίσω ξαφνικά Θεσσαλονίκη Δευτέρα πρωί και να βρίσκω αεροπορικό εισιτήριο στη Ράινερ 9.90
Εδώ και κάποια χρόνια που σταμάτησε τα δρομολόγια Αθήνα Θεσσαλονίκη με έχει στοιχίσει χιλιάδες ευρώ και όχι μόνο σε μένα

Και έχεις τον κάθε καθυστερα τον κάθε ασχετο το κάθε σκουπίδι να λέει την μαλακια του με ύφος χιλίων καρδιναλίων

Επειδή συμφέρει τον κάθε ανώμαλο η Ελλάδα θα πρέπει να υποκύπτει στον εκβιασμό της κάθε εταιρείας!!!
Να τι μάθαμε σήμερα!!!
Δηλαδή εάν συνέφερε τον μεσιέ (με το γελοίο αυξάνων παρατσούκλι) να έχει κατακτήσει η Τουρκία την μπουγατσούπολη, αυτός ήδη θα μας έλεγε πόσο καλό είναι να μας κατακτήσει η Τουρκία!!!
Μιλάμε για ψυχασθένεια βαριά πλέον...

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Άβαταρ μέλους
Πτολεμαίος
Δημοσιεύσεις: 4531
Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
Phorum.gr user: Last Veteran

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πτολεμαίος » 02 Σεπ 2022, 09:03

Σκαρταδος 4 έγραψε:
02 Σεπ 2022, 01:13
OANNHSEA έγραψε:
01 Σεπ 2022, 20:05
Η Ryan Air είναι καθίκια του κερατά...
Όποιος από τα ζώα της κυβέρνησης χάρηκε που ήρθε η Ryan Air στην Ελλάδα, δείχνει απλά ότι είναι άσχετος και βλαμμένος!!

.
Αυτό που ο κάθε ανισόρροπος έχει γνώμη για το κάθε τι που γίνεται στην χώρα χωρίς να έχει ιδέα,είναι ίσως το βασικότερο πρόβλημα της Ελλάδας.
Χιλιάδες κόσμου κάνει το δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη πολλές φορές το χρόνο
Ένας από αυτούς είμαι και εγώ.
Όσο ήταν η Ράινερ το ακριβότερο εισιτήριο που πλήρωσα πανε έλα ήταν 30 ευρώ.
Έχει τύχει να είμαι Παρασκευή Αθήνα να θέλω να γυρίσω ξαφνικά Θεσσαλονίκη Δευτέρα πρωί και να βρίσκω αεροπορικό εισιτήριο στη Ράινερ 9.90
Εδώ και κάποια χρόνια που σταμάτησε τα δρομολόγια Αθήνα Θεσσαλονίκη με έχει στοιχίσει χιλιάδες ευρώ και όχι μόνο σε μένα

Και έχεις τον κάθε καθυστερα τον κάθε ασχετο το κάθε σκουπίδι να λέει την μαλακια του με ύφος χιλίων καρδιναλίων
Καλά όλα αυτά αλλά δεν μπορείς να κατηγορείς κάποιον σαν "καθυστέρα" όταν μπαίνεις σε αεροπλάνο για 600 χλμ ταξίδι με.... 9,90.
ΕΛΕΟC.
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι

axilmar
Δημοσιεύσεις: 8377
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar » 02 Σεπ 2022, 11:39

Αρχέλαος έγραψε:
01 Σεπ 2022, 20:20
H Rynair αναφέρεται στις μετακινήσεις την χειμερινή περίοδο.
Ως εταιρεία χαμηλού κόστους και με τα υφιστάμενα υψηλά τέλη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το κατώτερο κόστος μίας μετακίνησης μετ'επιστροφής είναι 100 ευρώ(50+50).
Με Rynair ταξίδευε κάποιος Αθήνα Θεσσαλονίκη με 40-50 ευρώ, με την Aegean για παράδειγμα είναι 120-150 ευρώ.
Τώρα, εγώ δεν έχω θέμα να πληρώσω και 50 ευρώ παραπάνω, ωστόσο φοιτητές, μέσοι μισθωτοί, οικογενειάρχες(άρα η τιμή αυξάνεται σημαντικα ως κόστος), αλλά ακόμα και φραγκάτοι που θεωρούν υπερβολή για ένα διήμερο να πληρώσουν πολύ παραπάνω μία πτήση ενώ θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, θα το σκεφτούν.
Χρειαζόμαστε όσο περισσότερους πολίτες γίνεται και τον χειμώνα.
Ιδίως για μετακινήσεις μικρής διάρκειας ή και μειωμένου προγραμματισμού στην χειμερινή περίοδο, η Rynair καλύπτει τις ανάγκες.

Η Rynair είναι η πρώτη εταιρεία σε μετακινήσεις επιβατών στην ευρώπη, σε χρηματιστηριακή αξία τέταρτη στον πλανήτη, δεν θα έχει θέμα με αυτό που θέλει να πράξει.
Ζήτημα θα έχει ο έλληνας πολίτης, που ως επιβάτης δεν θα διαθέτει μία φθηνή επιλογή για τα ταξίδια του, ενώ και τα γύρω-γύρω που θα μπορούσαν να έχουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο(ταξι, μίσθωση ακινήτων και οχημάτων κλπ.)
Αρα καλιστα θα μπορουσαν να συνεχισουν στην χωρα, επελεγουν ομως να βαλουν αλλου τα κεφαλαια τους που θα εχουν μεγαλυτερα κερδη...

Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 39720
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης » 02 Σεπ 2022, 14:53

Αρχέλαος έγραψε:
02 Σεπ 2022, 00:48
Και ο Στούπας συμφωνεί

Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;

FacebookTwitterLinkedIn




Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;Του Κώστα Στούπα

Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;
"Οι περισσότεροι δεν έχουν καταλάβει γιατί κερδίζουν χρήματα τα τελευταία χρόνια και ούτε θα καταλάβουν γιατί δεν θα κερδίζουν πια, αν κάποια στιγμή σταματήσουν να κερδίζουν…" μου έλεγε πριν μερικές εβδομάδες ένας φίλος της στήλης σε βραδινή έξοδο στα Χανιά, όπου τριγύρω δεν έπεφτε κυριολεκτικά "καρφίτσα"...


Όταν μου εξήγησε τον μηχανισμό, κατάλαβα στην πράξη αυτό που είχα διαβάσει στο εκπληκτικό βιβλίο του Henri Hazlitt "Τα οικονομικά σε ένα μάθημα", πως δηλαδή η οικονομία είναι ένας ιδιαίτερα περίπλοκος μηχανισμός, όπου ενίοτε τα οφέλη και οι βλάβες μιας δραστηριότητας μπορεί να συνυπολογιστούν μόνο μακροπρόθεσμα και αφού θα έχεις την πλήρη εικόνα...

Στις αρχές του Καλοκαιριού λοιπόν που βρέθηκα στα Χανιά παρατήρησα ιδίοις όμμασι τον μετασχηματισμό που έχει υποστεί η τοπική οικονομία και κοινωνία τα τελευταία χρόνια, μετά την επιλογή του αεροδρομίου της πόλης ως προορισμό μιας εταιρείας χαμηλού κόστους.

Η αλήθεια είναι πως είχα προσέξει τα τελευταία χρόνια τα παιδιά μου και τους φίλους τους είτε όταν βρίσκονταν στην Ελλάδα είτε όταν σπούδαζαν στο εξωτερικό, επέλεγαν προορισμούς για ολιγοήμερα ταξίδια με πρώτο κριτήριο το φθηνό αεροπορικό εισιτήριο.

Το κριτήριο του προορισμού έπονταν...

Τούτο είναι κάτι εντελώς "ξένο" και παράλογο για όσους ανήκουμε πέριξ της γενεάς των "boomer’s". Πολλές φορές τα έχω ακούσει να μου λένε: "Σκέφτεσαι σαν boomer..."...

Δεν είχα καταλάβει τη σημασία και τις επιπτώσεις αυτών των αλλαγών στις ταξιδιωτικές συμπεριφορές, στην εποχή που τα κοινωνικά δίκτυα έχουν την επιρροή που έχουν και μια αεροπορική εταιρεία μπορεί να αναδείξει ένα προορισμό και όχι το αντίστροφο όπως συνέβαινε για πολλές δεκαετίες.

Αυτό που αντιλήφθηκα είναι πως το μοντέλο τουρισμού που αναπτύσσουν οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έχει καταλυτικές κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις.

Η σημαντικότερη που μου περιέγραψαν είναι πως τα Χανιά χάρη στην επιλογή τους ως προορισμού μιας εταιρείας χαμηλού κόστους την περασμένη δεκαετία δεν "κατάλαβαν" την ύφεση που έπληξε τις περισσότερες άλλες περιοχές της Ελλάδας...

Το δεύτερο είναι η αναγέννηση της πόλης κυρίως μέσω της ισχυροποίησης της μικρομεσαίας τάξης. Παλιά (όχι πριν 35-40 χρόνια που έμεινα εκεί για 6 μήνες σαν ναύτης του Π.Ν. όταν το Α/Τ Βέλος έκανε επισκευές στο ναύσταθμο της Σούδας) θυμάμαι την τουριστική ζώνη πως ήταν λιγότερο από το 1/10 της σημερινής.

Προκειμένου να αντιληφθεί κάποιος το μέγεθος τη συνεισφοράς των αεροπορικών χαμηλού κόστους αρκεί να λάβει υπόψη πως τον Μάιο κάλυπταν πάνω από το 40% των αφίξεων στο αεροδρόμιο των Χανίων και τον Απρίλιο πάνω από 70%.

Βλέπε: Αεροδρόμιο Χανίων: Με "φθηνές” εταιρείες οι περισσότερες αφίξεις τον Μάιο

Κάποιος που σκέφτεται σαν "boomer" θα υποθέσει πως ο τουρίστας που αναζητεί αεροπορικό εισιτήριο με 30-50 ευρώ είναι "μπατιροτουρίστας" και η οικονομική επιβάρυνση που επιφέρει στον τόπο προορισμού είναι μεγαλύτερη από το όφελος...

Δεν είναι έτσι όμως... Αρκεί να κοιτάξετε τα δεκάδες "boutique hotels" που έχουν ανοίξει τα τελευταία χρόνια στα Χανιά ή ακόμη και στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας όπως και οι χιλιάδες ανακαινίσεις για τη χρήση ως Airbnb...

Όποιος δεν θέλει να ξοδέψει πολλά για ένα αεροπορικό ταξίδι 3-4 ωρών κατά τη διάρκεια ενός τριημέρου, δεν σημαίνει πως τις υπόλοιπες μέρες επιθυμεί να τις περάσει με άλλα 50 ευρώ...


Είπαμε, άλλες γενιές, άλλες προτεραιότητες.

Υπό την έννοια αυτή, κάποιος που επιλέγει έναν προορισμό, γιατί η μεταφορά του προσφέρεται έναντι 50 ευρώ θα ξοδέψει τουλάχιστον ένα δεκαπλάσιο ποσό στον ίδιο προορισμό...

Επίσης, το κοινό που επιλέγει τις χαμηλού κόστους αεροπορικές δεν είναι το κοινό που θα πάει σε κάποιο μεγάλο ξενοδοχείο από αυτά που προσφέρουν all inclusive υπηρεσίες. Καλά είναι και αυτά αλλά για άλλη κατηγορία τουριστών και επιχειρηματιών...

Πρόκειται για το κοινό που κινεί κυρίως τη μικρομεσαία επιχειρηματική δραστηριότητα και υπό αυτή την έννοια αναδομεί την τοπική μεσαία τάξη.

Τουτέστιν, θα ενοικιάσει ένα αυτοκίνητο, θα μείνει σε ένα μικρότερο κατάλυμα και θα αγοράσει υπηρεσίες εστίασης και ψυχαγωγίας από μικρότερες τοπικές επιχειρήσεις.

Θυμήθηκα τα παραπάνω διαβάζοντας χθες τα ρεπορτάζ που αφορούσαν την αποχώρηση της Ryanair από το Ελευθέριος Βενιζέλος. Καθώς η συγκεκριμένη εταιρεία είναι το σημείο αναφοράς στη διαμόρφωση των εισιτηρίων χαμηλού κόστους προσπάθησα να καταλάβω τι θα μπορούσε να σημαίνει αυτό για:

α) Τους Έλληνες ταξιδιώτες που σε μια ολιγοπωλιακή αγορά θα έχουν μια καθοριστική επιλογή λιγότερη σε προορισμούς εντός και εκτός Ελλάδος.

β) Τις χιλιάδες επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας για διαμονή, διατροφή και ψυχαγωγία...

γ) Την οικονομική δραστηριότητα στις περιοχές που προτιμά το κοινό αυτών των εταιρειών γενικότερα. Όπως είπαμε στην αρχή οι περισσότεροι δεν αντιλαμβάνονται γιατί ξαφνικά βγάζουν περισσότερα χρήματα. Όταν συμβαίνει αυτό δανείζονται και επενδύουν για να κερδίσουν ακόμη περισσότερα. Αν ξαφνικά η κατηγορία του κοινού που τους προτιμούσε μειωθεί θα μείνουν με τα χρέη...

δ) Τα έσοδα του κράτους που σίγουρα είναι περισσότερα από τις εισπράξεις κατά τη διαμονή και τη ψυχαγωγία αυτών των ανθρώπων, παρά από τα τέλη που εισπράττει από τα αεροδρόμια… Αν κρατήσει τα τέλη ψηλά θα χάσει και τα τέλη και τα έσοδα από τη διαμονή και ψυχαγωγία και επιπλέον θα φορτωθεί τα επιδόματα και τη δυσαρέσκεια αυτών που θα μείνουν άνεργοι...

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο στόχος της ιρλανδικής εταιρείας είναι το κέρδος. Ο ίδιος είναι ο στόχος της γερμανικής εταιρείας που λειτουργεί τα περιφερειακά αεροδρόμια, ο ίδιος και αυτών που λειτουργούν το Ελ. Βενιζέλος...

Το ζητούμενο είναι πώς θα βρεθεί μια λύση έτσι ώστε όλοι να κερδίσουν περισσότερα και κυρίως οι τοπικές κοινωνίες και η ελληνική οικονομία...

Μήπως λοιπόν έχει δίκιο ο "Ιρλανδός" όταν λέει μειώστε μου τα τέλη τουλάχιστον Φθινόπωρο και Χειμώνα που "βαράτε μύγες" και θα σας φέρω 5-10 εκατ. περισσότερους επισκέπτες;

Ο ίδιος πάντως αν είχαν ένα μπακάλικο και κάποιος μου πρότεινε να του δίνω 1 Ευρώ για κάθε πελάτη που θα μου φέρνει και θα ξοδεύει ένα 10αρικο, δεν θα το σκεφτόμουν...

kostas.stoupas@capital.gr

https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas ... o-irlandos
αυτοκριτικος ο στουπας :102:
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 43003
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 05 Σεπ 2022, 12:51

"Αποκλειστικό", aka το capital δημοσιεύει τις προκυρήξεις της τρομοκρατικής οργάνωσ- εεε συγγνώμη τις ανακοινώσεις της εταιρίας. :)

https://www.capital.gr/epixeiriseis/365 ... -kubernisi
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 05 Σεπ 2022, 14:01

Aπό το παραπάνω:

Το περιεχόμενο των 3 επιστολών της Ryanair προς την ελληνική κυβέρνηση

Ο "πυρήνας" των 3 επιστολών είναι ο ίδιος: Σε αυτές, ο CEO της Ryanair αναφέρεται στο αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας, με τη προμήθεια των νέων αεροσκαφών της Boeing (η Ryanair το 2026 σχεδιάζει να διαθέτει περισσότερα από 600 αεροσκάφη, διακινώντας 225 εκατ. επιβάτες ετησίως), στην ανάγκη επέκτασης της τουριστικής περιόδου της Ελλάδας εκτός της περιόδου αιχμής και στη δέσμευσή της για διπλασιασμό της επιβατικής κίνησης προς την Ελλάδα έως το 2026 (από τα 5 εκατ. το 2019 στα 10 εκατ. το 2026, με τη διεξαγωγή -μεταξύ άλλων- νέων δρομολογίων σε Ιωάννινα και Βόλο και τη "διασφάλιση" 2-2,5 εκατ. τουριστών εκτός της περιόδου αιχμής), υπό την προϋπόθεση κάλυψης συγκεκριμένων προϋποθέσεων, οι οποίες θα μπορούσαν να εφαρμοστούν προς όλες τις αεροπορικές εταιρείες (αναστολή του Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων των 12 ευρώ τη χειμερινή περίοδο, εισαγωγή περαιτέρω κινήτρων για τη δημιουργία βάσης αεροσκαφών, αναπροσαρμογή τιμολογιακής πολιτικής του αεροδρομίου της Αθήνας).

Από την πρώτη επιστολή της 1ης Οκτωβρίου, η οποία συνοδεύεται από έναν αναλυτικό πίνακα, με τίτλο "Greek Traffic Growth Proposal", ξεχωρίζει, μεταξύ άλλων, το ακόλουθο σημείο: "Η Ryanair δεσμεύεται να διπλασιάσει την εισερχόμενη τουριστική κίνηση στα 10 εκατ. επιβάτες. Σημαντικό ποσοστό θα επισκέπτεται την Ελλάδα εκτός της περιόδου αιχμής, συμπεριλαμβανομένων δρομολογίων από και προς τα Ιωάννινα και τον Βόλο, με συνδέσεις σε Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο και Στοκχόλμη".

Αντίστοιχα από την επιστολή της 15ης Νοεμβρίου ξεχωρίζουν τα ακόλουθα: "Η Ελλάδα αποτελεί μια σημαντική αγορά για την εταιρεία και θα θέλαμε να συζητήσουμε προοπτικές για την ανάπτυξη χωρητικότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, όπως συντελέστηκε σε άλλες χώρες, όπως Κροατία, Κύπρος, Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Γαλλία και Σουηδία. Η απουσία οποιασδήποτε σαφήνειας σχετικά με το μακροπρόθεσμο κόστος των ελληνικών αεροδρομίων θα οδηγήσει πλέον σε μείωση της υπάρχουσας δραστηριότητας στις περιόδους εκτός αιχμής".

Τέλος, στην επιστολή της 9ης Φεβρουαρίου, ξεχωρίζουν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα: "Φέτος, θα διακινήσουμε 40 εκατ. επιβάτες στην Ιταλία και 32 εκατ. στην Ισπανία, αλλά 6 εκατ. στην Ελλάδα, κυρίως μεταξύ Ιουνίου – Αυγούστου. Είναι ξεκάθαρο ότι η εταιρεία μπορεί να δώσει σημαντική ώθηση στον ελληνικό τουρισμό και στις περιόδους εκτός αιχμής, κάτι τέτοιο επιτεύχθηκε στην Ιταλία, τη Γαλλία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, την Κροατία, την Κύπρο, το Μαρόκο και τη Μάλτα".
Η επίσημη απάντηση της ελληνικής πλευράς, τα μερίδια αγοράς της Ryanair στην Ευρώπη

Επισήμως η ελληνική κυβέρνηση, διά μέσου του υπουργείου Τουρισμού, υπογράμμισε ότι βρίσκεται σε επεξεργασία συγκεκριμένο πλάνο, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική για την ενίσχυση του χειμερινού τουρισμού και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Το σχέδιο αυτό, που θα παρουσιαστεί το επόμενο διάστημα, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και την παροχή κινήτρων σε αεροπορικές εταιρείες και tour operators που ενδιαφέρονται να συνεχίσουν τη δραστηριότητα τους στην Ελλάδα και μετά τον Οκτώβριο.

Για τον σκοπό αυτό, ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας θα πραγματοποιήσει σειρά στοχευμένων επισκέψεων σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες για τη διεύρυνση της συνεργασίας με διεθνείς παράγοντες του τουριστικού κλάδου.

Όπως τόνιζαν οι ίδιες πηγές, το υπουργείο Τουρισμού προωθεί, από την πρώτη στιγμή, τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για προτάσεις και πρωτοβουλίες με αμιγώς αναπτυξιακό πρόσημο που δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο το τουριστικό προϊόν της χώρας "και τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά από τις εξαιρετικές επιδόσεις της φετινής τουριστικής σεζόν".

Με γνώμονα τα ανωτέρω, αναλυτές της εγχώριας αεροπορικής αγοράς σημειώνουν ότι η Ryanair δεν έχει "καταφέρει, επί του παρόντος, όσα επιθυμεί στην ελληνική αγορά" για ποικίλους λόγους, υπογραμμίζοντας τα ακόλουθα:

- Η Ryanair δεν έχει καταφέρει να υποσκελίσει την AEGEAN από την 1η θέση, ενώ την 2η θέση καταλαμβάνει η SKY express, η οποία τα τελευταία χρόνια διευρύνει συνεχώς το μερίδιο αγοράς της.

Ειδικότερα, ενώ στην Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ουγγαρία, το Βέλγιο, την Ιρλανδία και την Πολωνία, η Ryanair καταλαμβάνει την 1η θέση, στην Ελλάδα διατηρεί την 3η (σύμφωνα με υπολογισμούς της, η Ryanair διαθέτει στην Ελλάδα μερίδιο αγοράς 7%, έναντι 38% της AEGEAN και 15% της SKY Express).

- Το "κόψιμο" της βάσης της Αθήνας για τη χειμερινή περίοδο έγινε, καθώς ματαιώνονται δρομολόγια σε Σικελία, Ιορδανία, Ισραήλ και Πολωνία. Επίσης, το επόμενο διάστημα λήγει πρόγραμμα κινήτρων, στο οποίο έχει ενταχθεί η Ryanair.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Άβαταρ μέλους
georgebi
Δημοσιεύσεις: 21012
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 14:17

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από georgebi » 21 Σεπ 2022, 13:26

Μια νέα συμφωνία με την Ελλάδα αναζητάει τώρα η Ryanair

https://www.kathimerini.gr/economy/5620 ... i-ryanair/

Μπορεί η Ryanair να ανακοίνωσε, θορυβωδώς όπως συνηθίζει, την αποχώρησή της από την Ελλάδα μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους, Εντι Γουίλσον, βρίσκεται στην Αθήνα και επιδιώκει κάποιου είδους συμφωνία, είτε με την κυβέρνηση είτε με τα αεροδρόμια, προκειμένου να εξασφαλίσει χαμηλές χρεώσεις αεροπορικών τελών, τουλάχιστον για τη χειμερινή περίοδο.

Η Ryanair προ δεκαημέρου ανακοίνωσε πως θα κλείσει στα τέλη Οκτωβρίου τη βάση της στην Αθήνα και θα πάρει τα δύο αεροπλάνα που σταθμεύουν εδώ, επικαλούμενη ακριβές χρεώσεις τελών ανά επιβάτη. Χρεώσεις που προβλέπονται από τη σύμβαση παραχώρησης των λειτουργών των αεροδρομίων με το ελληνικό Δημόσιο και ισχύουν για όλες ανεξαιρέτως τις εταιρείες οριζοντίως.

Μία εβδομάδα μετά, προχθές Δευτέρα, ο κ. Γουίλσον προσγειώθηκε στην Αθήνα και συναντήθηκε με τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, ενώ χθες επισκέφθηκε και τα Χανιά, από τα οποία, υπενθυμίζεται, η Ryanair επέλεξε επίσης να περιορίσει τη δραστηριότητά της λίγο πριν από την πανδημία. Ερωτηθείς από την «Κ» κατά πόσον πιστεύει πως οι επιθετικού χαρακτήρα τακτικές διαπραγμάτευσης, που της αποδίδουν ότι εφαρμόζει τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες, μπορούν να έχουν αποτέλεσμα, υπεραμύνθηκε του δικαιώματός του να διεκδικεί «ό,τι καλύτερο μπορεί για την εταιρεία» του. Πρόσθεσε ωστόσο πως δεν ζητάει ειδική μεταχείριση, αλλά μείωση των τελών «για όλες τις αεροπορικές, τουλάχιστον κατά την περίοδο των χειμερινών μηνών». Στην παρατήρηση πως η Lufthansa και άλλες εταιρείες αυξάνουν τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις προς την Ελλάδα αυτόν τον χειμώνα, υποστήριξε πως ο δικός του όμιλος θέλει μια μακροπρόθεσμη συμφωνία προκειμένου να φέρει εδώ 60% περισσότερους επιβάτες τον χρόνο από αυτούς που έφερε φέτος. Συγκεκριμένα μίλησε για δυνητικά 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, έναντι 6 εκατομμυρίων που είναι η επίδοσή του τώρα.

Δηλώνει ωστόσο –ανεξάρτητα από το κατά πόσον θα αυξήσει ή όχι το πτητικό του έργο προς την Ελλάδα– ιδιαίτερα αισιόδοξος για τη χώρα ως προορισμό και επιβεβαίωσε πως θα συνεχίσει να συνδέει ελληνικούς προορισμούς με περισσότερα από 90 αεροδρόμια διεθνώς. Υπογράμμισε επίσης πως το 2023 θα παραλάβει 50 νέα αεροσκάφη και αναζητάει υποσχόμενες αγορές προκειμένου να τα αξιοποιήσει, με την Ελλάδα να παραδέχεται ότι είναι μία από αυτές. «Μπορούμε να βοηθήσουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν για την Ελλάδα και θεωρούμε πως η πρότασή μας είναι μεγάλη ευκαιρία»



:102::102::102:
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎..... :102:
SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 8476
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 21 Σεπ 2022, 13:29

Μία είναι η σωστή συμφωνία:
Να απαγορευτεί στην Ryanair να πετάει στην Ελλάδα!!!
Κωλοεταιρείες που νομίζουν ότι είναι ο θεός και απειλούν κυβερνήσεις δεν πρέπει καν να υπάρχουν!!!


.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών