Σκαρταδος 4 έγραψε: ↑02 Σεπ 2022, 01:13Αυτό που ο κάθε ανισόρροπος έχει γνώμη για το κάθε τι που γίνεται στην χώρα χωρίς να έχει ιδέα,είναι ίσως το βασικότερο πρόβλημα της Ελλάδας.
Χιλιάδες κόσμου κάνει το δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη πολλές φορές το χρόνο
Ένας από αυτούς είμαι και εγώ.
Όσο ήταν η Ράινερ το ακριβότερο εισιτήριο που πλήρωσα πανε έλα ήταν 30 ευρώ.
Έχει τύχει να είμαι Παρασκευή Αθήνα να θέλω να γυρίσω ξαφνικά Θεσσαλονίκη Δευτέρα πρωί και να βρίσκω αεροπορικό εισιτήριο στη Ράινερ 9.90
Εδώ και κάποια χρόνια που σταμάτησε τα δρομολόγια Αθήνα Θεσσαλονίκη με έχει στοιχίσει χιλιάδες ευρώ και όχι μόνο σε μένα
Και έχεις τον κάθε καθυστερα τον κάθε ασχετο το κάθε σκουπίδι να λέει την μαλακια του με ύφος χιλίων καρδιναλίων
H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 16751
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 20246
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Αρχέλαος έγραψε: ↑01 Σεπ 2022, 20:20H Rynair αναφέρεται στις μετακινήσεις την χειμερινή περίοδο.
Ως εταιρεία χαμηλού κόστους και με τα υφιστάμενα υψηλά τέλη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το κατώτερο κόστος μίας μετακίνησης μετ'επιστροφής είναι 100 ευρώ(50+50).
Με Rynair ταξίδευε κάποιος Αθήνα Θεσσαλονίκη με 40-50 ευρώ, με την Aegean για παράδειγμα είναι 120-150 ευρώ.
Τώρα, εγώ δεν έχω θέμα να πληρώσω και 50 ευρώ παραπάνω, ωστόσο φοιτητές, μέσοι μισθωτοί, οικογενειάρχες(άρα η τιμή αυξάνεται σημαντικα ως κόστος), αλλά ακόμα και φραγκάτοι που θεωρούν υπερβολή για ένα διήμερο να πληρώσουν πολύ παραπάνω μία πτήση ενώ θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, θα το σκεφτούν.
Χρειαζόμαστε όσο περισσότερους πολίτες γίνεται και τον χειμώνα.
Ιδίως για μετακινήσεις μικρής διάρκειας ή και μειωμένου προγραμματισμού στην χειμερινή περίοδο, η Rynair καλύπτει τις ανάγκες.
Η Rynair είναι η πρώτη εταιρεία σε μετακινήσεις επιβατών στην ευρώπη, σε χρηματιστηριακή αξία τέταρτη στον πλανήτη, δεν θα έχει θέμα με αυτό που θέλει να πράξει.
Ζήτημα θα έχει ο έλληνας πολίτης, που ως επιβάτης δεν θα διαθέτει μία φθηνή επιλογή για τα ταξίδια του, ενώ και τα γύρω-γύρω που θα μπορούσαν να έχουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο(ταξι, μίσθωση ακινήτων και οχημάτων κλπ.)
Κομματόσκυλα στις τρύπες σας!
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Σε λέει αυτά ας τα μετακυλίσετε στους πελάτες σας
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι
Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Τέμπη: Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Από τη μία η Ryanair, από την άλλη η κυβέρνηση του ευφυέστατου κυρίου Μητσοτάκη, 2 κωλοδάχτυλα στην ευρύχωρη κωλοτρυπίδα του Γιαννάκη του Γιαννόπουλα. Παγωτό ο λαλίστατος συμπρωτευσουσιάνος μας, αδυνατεί να πάρει θέση
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Σκαρταδος 4 έγραψε: ↑02 Σεπ 2022, 01:13Αυτό που ο κάθε ανισόρροπος έχει γνώμη για το κάθε τι που γίνεται στην χώρα χωρίς να έχει ιδέα,είναι ίσως το βασικότερο πρόβλημα της Ελλάδας.
Χιλιάδες κόσμου κάνει το δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη πολλές φορές το χρόνο
Ένας από αυτούς είμαι και εγώ.
Όσο ήταν η Ράινερ το ακριβότερο εισιτήριο που πλήρωσα πανε έλα ήταν 30 ευρώ.
Έχει τύχει να είμαι Παρασκευή Αθήνα να θέλω να γυρίσω ξαφνικά Θεσσαλονίκη Δευτέρα πρωί και να βρίσκω αεροπορικό εισιτήριο στη Ράινερ 9.90
Εδώ και κάποια χρόνια που σταμάτησε τα δρομολόγια Αθήνα Θεσσαλονίκη με έχει στοιχίσει χιλιάδες ευρώ και όχι μόνο σε μένα
Και έχεις τον κάθε καθυστερα τον κάθε ασχετο το κάθε σκουπίδι να λέει την μαλακια του με ύφος χιλίων καρδιναλίων
Επειδή συμφέρει τον κάθε ανώμαλο η Ελλάδα θα πρέπει να υποκύπτει στον εκβιασμό της κάθε εταιρείας!!!
Να τι μάθαμε σήμερα!!!
Δηλαδή εάν συνέφερε τον μεσιέ (με το γελοίο αυξάνων παρατσούκλι) να έχει κατακτήσει η Τουρκία την μπουγατσούπολη, αυτός ήδη θα μας έλεγε πόσο καλό είναι να μας κατακτήσει η Τουρκία!!!
Μιλάμε για ψυχασθένεια βαριά πλέον...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
- Πτολεμαίος
- Δημοσιεύσεις: 4531
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
- Phorum.gr user: Last Veteran
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Καλά όλα αυτά αλλά δεν μπορείς να κατηγορείς κάποιον σαν "καθυστέρα" όταν μπαίνεις σε αεροπλάνο για 600 χλμ ταξίδι με.... 9,90.Σκαρταδος 4 έγραψε: ↑02 Σεπ 2022, 01:13Αυτό που ο κάθε ανισόρροπος έχει γνώμη για το κάθε τι που γίνεται στην χώρα χωρίς να έχει ιδέα,είναι ίσως το βασικότερο πρόβλημα της Ελλάδας.
Χιλιάδες κόσμου κάνει το δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη πολλές φορές το χρόνο
Ένας από αυτούς είμαι και εγώ.
Όσο ήταν η Ράινερ το ακριβότερο εισιτήριο που πλήρωσα πανε έλα ήταν 30 ευρώ.
Έχει τύχει να είμαι Παρασκευή Αθήνα να θέλω να γυρίσω ξαφνικά Θεσσαλονίκη Δευτέρα πρωί και να βρίσκω αεροπορικό εισιτήριο στη Ράινερ 9.90
Εδώ και κάποια χρόνια που σταμάτησε τα δρομολόγια Αθήνα Θεσσαλονίκη με έχει στοιχίσει χιλιάδες ευρώ και όχι μόνο σε μένα
Και έχεις τον κάθε καθυστερα τον κάθε ασχετο το κάθε σκουπίδι να λέει την μαλακια του με ύφος χιλίων καρδιναλίων
ΕΛΕΟC.
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Αρα καλιστα θα μπορουσαν να συνεχισουν στην χωρα, επελεγουν ομως να βαλουν αλλου τα κεφαλαια τους που θα εχουν μεγαλυτερα κερδη...Αρχέλαος έγραψε: ↑01 Σεπ 2022, 20:20H Rynair αναφέρεται στις μετακινήσεις την χειμερινή περίοδο.
Ως εταιρεία χαμηλού κόστους και με τα υφιστάμενα υψηλά τέλη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το κατώτερο κόστος μίας μετακίνησης μετ'επιστροφής είναι 100 ευρώ(50+50).
Με Rynair ταξίδευε κάποιος Αθήνα Θεσσαλονίκη με 40-50 ευρώ, με την Aegean για παράδειγμα είναι 120-150 ευρώ.
Τώρα, εγώ δεν έχω θέμα να πληρώσω και 50 ευρώ παραπάνω, ωστόσο φοιτητές, μέσοι μισθωτοί, οικογενειάρχες(άρα η τιμή αυξάνεται σημαντικα ως κόστος), αλλά ακόμα και φραγκάτοι που θεωρούν υπερβολή για ένα διήμερο να πληρώσουν πολύ παραπάνω μία πτήση ενώ θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, θα το σκεφτούν.
Χρειαζόμαστε όσο περισσότερους πολίτες γίνεται και τον χειμώνα.
Ιδίως για μετακινήσεις μικρής διάρκειας ή και μειωμένου προγραμματισμού στην χειμερινή περίοδο, η Rynair καλύπτει τις ανάγκες.
Η Rynair είναι η πρώτη εταιρεία σε μετακινήσεις επιβατών στην ευρώπη, σε χρηματιστηριακή αξία τέταρτη στον πλανήτη, δεν θα έχει θέμα με αυτό που θέλει να πράξει.
Ζήτημα θα έχει ο έλληνας πολίτης, που ως επιβάτης δεν θα διαθέτει μία φθηνή επιλογή για τα ταξίδια του, ενώ και τα γύρω-γύρω που θα μπορούσαν να έχουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο(ταξι, μίσθωση ακινήτων και οχημάτων κλπ.)
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 39720
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
αυτοκριτικος ο στουπαςΑρχέλαος έγραψε: ↑02 Σεπ 2022, 00:48Και ο Στούπας συμφωνεί
Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;
FacebookTwitterLinkedIn
Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;Του Κώστα Στούπα
Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;
"Οι περισσότεροι δεν έχουν καταλάβει γιατί κερδίζουν χρήματα τα τελευταία χρόνια και ούτε θα καταλάβουν γιατί δεν θα κερδίζουν πια, αν κάποια στιγμή σταματήσουν να κερδίζουν…" μου έλεγε πριν μερικές εβδομάδες ένας φίλος της στήλης σε βραδινή έξοδο στα Χανιά, όπου τριγύρω δεν έπεφτε κυριολεκτικά "καρφίτσα"...
Όταν μου εξήγησε τον μηχανισμό, κατάλαβα στην πράξη αυτό που είχα διαβάσει στο εκπληκτικό βιβλίο του Henri Hazlitt "Τα οικονομικά σε ένα μάθημα", πως δηλαδή η οικονομία είναι ένας ιδιαίτερα περίπλοκος μηχανισμός, όπου ενίοτε τα οφέλη και οι βλάβες μιας δραστηριότητας μπορεί να συνυπολογιστούν μόνο μακροπρόθεσμα και αφού θα έχεις την πλήρη εικόνα...
Στις αρχές του Καλοκαιριού λοιπόν που βρέθηκα στα Χανιά παρατήρησα ιδίοις όμμασι τον μετασχηματισμό που έχει υποστεί η τοπική οικονομία και κοινωνία τα τελευταία χρόνια, μετά την επιλογή του αεροδρομίου της πόλης ως προορισμό μιας εταιρείας χαμηλού κόστους.
Η αλήθεια είναι πως είχα προσέξει τα τελευταία χρόνια τα παιδιά μου και τους φίλους τους είτε όταν βρίσκονταν στην Ελλάδα είτε όταν σπούδαζαν στο εξωτερικό, επέλεγαν προορισμούς για ολιγοήμερα ταξίδια με πρώτο κριτήριο το φθηνό αεροπορικό εισιτήριο.
Το κριτήριο του προορισμού έπονταν...
Τούτο είναι κάτι εντελώς "ξένο" και παράλογο για όσους ανήκουμε πέριξ της γενεάς των "boomer’s". Πολλές φορές τα έχω ακούσει να μου λένε: "Σκέφτεσαι σαν boomer..."...
Δεν είχα καταλάβει τη σημασία και τις επιπτώσεις αυτών των αλλαγών στις ταξιδιωτικές συμπεριφορές, στην εποχή που τα κοινωνικά δίκτυα έχουν την επιρροή που έχουν και μια αεροπορική εταιρεία μπορεί να αναδείξει ένα προορισμό και όχι το αντίστροφο όπως συνέβαινε για πολλές δεκαετίες.
Αυτό που αντιλήφθηκα είναι πως το μοντέλο τουρισμού που αναπτύσσουν οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έχει καταλυτικές κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις.
Η σημαντικότερη που μου περιέγραψαν είναι πως τα Χανιά χάρη στην επιλογή τους ως προορισμού μιας εταιρείας χαμηλού κόστους την περασμένη δεκαετία δεν "κατάλαβαν" την ύφεση που έπληξε τις περισσότερες άλλες περιοχές της Ελλάδας...
Το δεύτερο είναι η αναγέννηση της πόλης κυρίως μέσω της ισχυροποίησης της μικρομεσαίας τάξης. Παλιά (όχι πριν 35-40 χρόνια που έμεινα εκεί για 6 μήνες σαν ναύτης του Π.Ν. όταν το Α/Τ Βέλος έκανε επισκευές στο ναύσταθμο της Σούδας) θυμάμαι την τουριστική ζώνη πως ήταν λιγότερο από το 1/10 της σημερινής.
Προκειμένου να αντιληφθεί κάποιος το μέγεθος τη συνεισφοράς των αεροπορικών χαμηλού κόστους αρκεί να λάβει υπόψη πως τον Μάιο κάλυπταν πάνω από το 40% των αφίξεων στο αεροδρόμιο των Χανίων και τον Απρίλιο πάνω από 70%.
Βλέπε: Αεροδρόμιο Χανίων: Με "φθηνές” εταιρείες οι περισσότερες αφίξεις τον Μάιο
Κάποιος που σκέφτεται σαν "boomer" θα υποθέσει πως ο τουρίστας που αναζητεί αεροπορικό εισιτήριο με 30-50 ευρώ είναι "μπατιροτουρίστας" και η οικονομική επιβάρυνση που επιφέρει στον τόπο προορισμού είναι μεγαλύτερη από το όφελος...
Δεν είναι έτσι όμως... Αρκεί να κοιτάξετε τα δεκάδες "boutique hotels" που έχουν ανοίξει τα τελευταία χρόνια στα Χανιά ή ακόμη και στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας όπως και οι χιλιάδες ανακαινίσεις για τη χρήση ως Airbnb...
Όποιος δεν θέλει να ξοδέψει πολλά για ένα αεροπορικό ταξίδι 3-4 ωρών κατά τη διάρκεια ενός τριημέρου, δεν σημαίνει πως τις υπόλοιπες μέρες επιθυμεί να τις περάσει με άλλα 50 ευρώ...
Είπαμε, άλλες γενιές, άλλες προτεραιότητες.
Υπό την έννοια αυτή, κάποιος που επιλέγει έναν προορισμό, γιατί η μεταφορά του προσφέρεται έναντι 50 ευρώ θα ξοδέψει τουλάχιστον ένα δεκαπλάσιο ποσό στον ίδιο προορισμό...
Επίσης, το κοινό που επιλέγει τις χαμηλού κόστους αεροπορικές δεν είναι το κοινό που θα πάει σε κάποιο μεγάλο ξενοδοχείο από αυτά που προσφέρουν all inclusive υπηρεσίες. Καλά είναι και αυτά αλλά για άλλη κατηγορία τουριστών και επιχειρηματιών...
Πρόκειται για το κοινό που κινεί κυρίως τη μικρομεσαία επιχειρηματική δραστηριότητα και υπό αυτή την έννοια αναδομεί την τοπική μεσαία τάξη.
Τουτέστιν, θα ενοικιάσει ένα αυτοκίνητο, θα μείνει σε ένα μικρότερο κατάλυμα και θα αγοράσει υπηρεσίες εστίασης και ψυχαγωγίας από μικρότερες τοπικές επιχειρήσεις.
Θυμήθηκα τα παραπάνω διαβάζοντας χθες τα ρεπορτάζ που αφορούσαν την αποχώρηση της Ryanair από το Ελευθέριος Βενιζέλος. Καθώς η συγκεκριμένη εταιρεία είναι το σημείο αναφοράς στη διαμόρφωση των εισιτηρίων χαμηλού κόστους προσπάθησα να καταλάβω τι θα μπορούσε να σημαίνει αυτό για:
α) Τους Έλληνες ταξιδιώτες που σε μια ολιγοπωλιακή αγορά θα έχουν μια καθοριστική επιλογή λιγότερη σε προορισμούς εντός και εκτός Ελλάδος.
β) Τις χιλιάδες επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας για διαμονή, διατροφή και ψυχαγωγία...
γ) Την οικονομική δραστηριότητα στις περιοχές που προτιμά το κοινό αυτών των εταιρειών γενικότερα. Όπως είπαμε στην αρχή οι περισσότεροι δεν αντιλαμβάνονται γιατί ξαφνικά βγάζουν περισσότερα χρήματα. Όταν συμβαίνει αυτό δανείζονται και επενδύουν για να κερδίσουν ακόμη περισσότερα. Αν ξαφνικά η κατηγορία του κοινού που τους προτιμούσε μειωθεί θα μείνουν με τα χρέη...
δ) Τα έσοδα του κράτους που σίγουρα είναι περισσότερα από τις εισπράξεις κατά τη διαμονή και τη ψυχαγωγία αυτών των ανθρώπων, παρά από τα τέλη που εισπράττει από τα αεροδρόμια… Αν κρατήσει τα τέλη ψηλά θα χάσει και τα τέλη και τα έσοδα από τη διαμονή και ψυχαγωγία και επιπλέον θα φορτωθεί τα επιδόματα και τη δυσαρέσκεια αυτών που θα μείνουν άνεργοι...
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο στόχος της ιρλανδικής εταιρείας είναι το κέρδος. Ο ίδιος είναι ο στόχος της γερμανικής εταιρείας που λειτουργεί τα περιφερειακά αεροδρόμια, ο ίδιος και αυτών που λειτουργούν το Ελ. Βενιζέλος...
Το ζητούμενο είναι πώς θα βρεθεί μια λύση έτσι ώστε όλοι να κερδίσουν περισσότερα και κυρίως οι τοπικές κοινωνίες και η ελληνική οικονομία...
Μήπως λοιπόν έχει δίκιο ο "Ιρλανδός" όταν λέει μειώστε μου τα τέλη τουλάχιστον Φθινόπωρο και Χειμώνα που "βαράτε μύγες" και θα σας φέρω 5-10 εκατ. περισσότερους επισκέπτες;
Ο ίδιος πάντως αν είχαν ένα μπακάλικο και κάποιος μου πρότεινε να του δίνω 1 Ευρώ για κάθε πελάτη που θα μου φέρνει και θα ξοδεύει ένα 10αρικο, δεν θα το σκεφτόμουν...
kostas.stoupas@capital.gr
https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas ... o-irlandos
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 43454
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
"Αποκλειστικό", aka το capital δημοσιεύει τις προκυρήξεις της τρομοκρατικής οργάνωσ- εεε συγγνώμη τις ανακοινώσεις της εταιρίας.
https://www.capital.gr/epixeiriseis/365 ... -kubernisi
https://www.capital.gr/epixeiriseis/365 ... -kubernisi
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Aπό το παραπάνω:
Το περιεχόμενο των 3 επιστολών της Ryanair προς την ελληνική κυβέρνηση
Ο "πυρήνας" των 3 επιστολών είναι ο ίδιος: Σε αυτές, ο CEO της Ryanair αναφέρεται στο αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας, με τη προμήθεια των νέων αεροσκαφών της Boeing (η Ryanair το 2026 σχεδιάζει να διαθέτει περισσότερα από 600 αεροσκάφη, διακινώντας 225 εκατ. επιβάτες ετησίως), στην ανάγκη επέκτασης της τουριστικής περιόδου της Ελλάδας εκτός της περιόδου αιχμής και στη δέσμευσή της για διπλασιασμό της επιβατικής κίνησης προς την Ελλάδα έως το 2026 (από τα 5 εκατ. το 2019 στα 10 εκατ. το 2026, με τη διεξαγωγή -μεταξύ άλλων- νέων δρομολογίων σε Ιωάννινα και Βόλο και τη "διασφάλιση" 2-2,5 εκατ. τουριστών εκτός της περιόδου αιχμής), υπό την προϋπόθεση κάλυψης συγκεκριμένων προϋποθέσεων, οι οποίες θα μπορούσαν να εφαρμοστούν προς όλες τις αεροπορικές εταιρείες (αναστολή του Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων των 12 ευρώ τη χειμερινή περίοδο, εισαγωγή περαιτέρω κινήτρων για τη δημιουργία βάσης αεροσκαφών, αναπροσαρμογή τιμολογιακής πολιτικής του αεροδρομίου της Αθήνας).
Από την πρώτη επιστολή της 1ης Οκτωβρίου, η οποία συνοδεύεται από έναν αναλυτικό πίνακα, με τίτλο "Greek Traffic Growth Proposal", ξεχωρίζει, μεταξύ άλλων, το ακόλουθο σημείο: "Η Ryanair δεσμεύεται να διπλασιάσει την εισερχόμενη τουριστική κίνηση στα 10 εκατ. επιβάτες. Σημαντικό ποσοστό θα επισκέπτεται την Ελλάδα εκτός της περιόδου αιχμής, συμπεριλαμβανομένων δρομολογίων από και προς τα Ιωάννινα και τον Βόλο, με συνδέσεις σε Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο και Στοκχόλμη".
Αντίστοιχα από την επιστολή της 15ης Νοεμβρίου ξεχωρίζουν τα ακόλουθα: "Η Ελλάδα αποτελεί μια σημαντική αγορά για την εταιρεία και θα θέλαμε να συζητήσουμε προοπτικές για την ανάπτυξη χωρητικότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, όπως συντελέστηκε σε άλλες χώρες, όπως Κροατία, Κύπρος, Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Γαλλία και Σουηδία. Η απουσία οποιασδήποτε σαφήνειας σχετικά με το μακροπρόθεσμο κόστος των ελληνικών αεροδρομίων θα οδηγήσει πλέον σε μείωση της υπάρχουσας δραστηριότητας στις περιόδους εκτός αιχμής".
Τέλος, στην επιστολή της 9ης Φεβρουαρίου, ξεχωρίζουν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα: "Φέτος, θα διακινήσουμε 40 εκατ. επιβάτες στην Ιταλία και 32 εκατ. στην Ισπανία, αλλά 6 εκατ. στην Ελλάδα, κυρίως μεταξύ Ιουνίου – Αυγούστου. Είναι ξεκάθαρο ότι η εταιρεία μπορεί να δώσει σημαντική ώθηση στον ελληνικό τουρισμό και στις περιόδους εκτός αιχμής, κάτι τέτοιο επιτεύχθηκε στην Ιταλία, τη Γαλλία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, την Κροατία, την Κύπρο, το Μαρόκο και τη Μάλτα".
Η επίσημη απάντηση της ελληνικής πλευράς, τα μερίδια αγοράς της Ryanair στην Ευρώπη
Επισήμως η ελληνική κυβέρνηση, διά μέσου του υπουργείου Τουρισμού, υπογράμμισε ότι βρίσκεται σε επεξεργασία συγκεκριμένο πλάνο, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική για την ενίσχυση του χειμερινού τουρισμού και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Το σχέδιο αυτό, που θα παρουσιαστεί το επόμενο διάστημα, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και την παροχή κινήτρων σε αεροπορικές εταιρείες και tour operators που ενδιαφέρονται να συνεχίσουν τη δραστηριότητα τους στην Ελλάδα και μετά τον Οκτώβριο.
Για τον σκοπό αυτό, ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας θα πραγματοποιήσει σειρά στοχευμένων επισκέψεων σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες για τη διεύρυνση της συνεργασίας με διεθνείς παράγοντες του τουριστικού κλάδου.
Όπως τόνιζαν οι ίδιες πηγές, το υπουργείο Τουρισμού προωθεί, από την πρώτη στιγμή, τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για προτάσεις και πρωτοβουλίες με αμιγώς αναπτυξιακό πρόσημο που δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο το τουριστικό προϊόν της χώρας "και τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά από τις εξαιρετικές επιδόσεις της φετινής τουριστικής σεζόν".
Με γνώμονα τα ανωτέρω, αναλυτές της εγχώριας αεροπορικής αγοράς σημειώνουν ότι η Ryanair δεν έχει "καταφέρει, επί του παρόντος, όσα επιθυμεί στην ελληνική αγορά" για ποικίλους λόγους, υπογραμμίζοντας τα ακόλουθα:
- Η Ryanair δεν έχει καταφέρει να υποσκελίσει την AEGEAN από την 1η θέση, ενώ την 2η θέση καταλαμβάνει η SKY express, η οποία τα τελευταία χρόνια διευρύνει συνεχώς το μερίδιο αγοράς της.
Ειδικότερα, ενώ στην Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ουγγαρία, το Βέλγιο, την Ιρλανδία και την Πολωνία, η Ryanair καταλαμβάνει την 1η θέση, στην Ελλάδα διατηρεί την 3η (σύμφωνα με υπολογισμούς της, η Ryanair διαθέτει στην Ελλάδα μερίδιο αγοράς 7%, έναντι 38% της AEGEAN και 15% της SKY Express).
- Το "κόψιμο" της βάσης της Αθήνας για τη χειμερινή περίοδο έγινε, καθώς ματαιώνονται δρομολόγια σε Σικελία, Ιορδανία, Ισραήλ και Πολωνία. Επίσης, το επόμενο διάστημα λήγει πρόγραμμα κινήτρων, στο οποίο έχει ενταχθεί η Ryanair.
Το περιεχόμενο των 3 επιστολών της Ryanair προς την ελληνική κυβέρνηση
Ο "πυρήνας" των 3 επιστολών είναι ο ίδιος: Σε αυτές, ο CEO της Ryanair αναφέρεται στο αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας, με τη προμήθεια των νέων αεροσκαφών της Boeing (η Ryanair το 2026 σχεδιάζει να διαθέτει περισσότερα από 600 αεροσκάφη, διακινώντας 225 εκατ. επιβάτες ετησίως), στην ανάγκη επέκτασης της τουριστικής περιόδου της Ελλάδας εκτός της περιόδου αιχμής και στη δέσμευσή της για διπλασιασμό της επιβατικής κίνησης προς την Ελλάδα έως το 2026 (από τα 5 εκατ. το 2019 στα 10 εκατ. το 2026, με τη διεξαγωγή -μεταξύ άλλων- νέων δρομολογίων σε Ιωάννινα και Βόλο και τη "διασφάλιση" 2-2,5 εκατ. τουριστών εκτός της περιόδου αιχμής), υπό την προϋπόθεση κάλυψης συγκεκριμένων προϋποθέσεων, οι οποίες θα μπορούσαν να εφαρμοστούν προς όλες τις αεροπορικές εταιρείες (αναστολή του Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων των 12 ευρώ τη χειμερινή περίοδο, εισαγωγή περαιτέρω κινήτρων για τη δημιουργία βάσης αεροσκαφών, αναπροσαρμογή τιμολογιακής πολιτικής του αεροδρομίου της Αθήνας).
Από την πρώτη επιστολή της 1ης Οκτωβρίου, η οποία συνοδεύεται από έναν αναλυτικό πίνακα, με τίτλο "Greek Traffic Growth Proposal", ξεχωρίζει, μεταξύ άλλων, το ακόλουθο σημείο: "Η Ryanair δεσμεύεται να διπλασιάσει την εισερχόμενη τουριστική κίνηση στα 10 εκατ. επιβάτες. Σημαντικό ποσοστό θα επισκέπτεται την Ελλάδα εκτός της περιόδου αιχμής, συμπεριλαμβανομένων δρομολογίων από και προς τα Ιωάννινα και τον Βόλο, με συνδέσεις σε Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο και Στοκχόλμη".
Αντίστοιχα από την επιστολή της 15ης Νοεμβρίου ξεχωρίζουν τα ακόλουθα: "Η Ελλάδα αποτελεί μια σημαντική αγορά για την εταιρεία και θα θέλαμε να συζητήσουμε προοπτικές για την ανάπτυξη χωρητικότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, όπως συντελέστηκε σε άλλες χώρες, όπως Κροατία, Κύπρος, Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Γαλλία και Σουηδία. Η απουσία οποιασδήποτε σαφήνειας σχετικά με το μακροπρόθεσμο κόστος των ελληνικών αεροδρομίων θα οδηγήσει πλέον σε μείωση της υπάρχουσας δραστηριότητας στις περιόδους εκτός αιχμής".
Τέλος, στην επιστολή της 9ης Φεβρουαρίου, ξεχωρίζουν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα: "Φέτος, θα διακινήσουμε 40 εκατ. επιβάτες στην Ιταλία και 32 εκατ. στην Ισπανία, αλλά 6 εκατ. στην Ελλάδα, κυρίως μεταξύ Ιουνίου – Αυγούστου. Είναι ξεκάθαρο ότι η εταιρεία μπορεί να δώσει σημαντική ώθηση στον ελληνικό τουρισμό και στις περιόδους εκτός αιχμής, κάτι τέτοιο επιτεύχθηκε στην Ιταλία, τη Γαλλία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, την Κροατία, την Κύπρο, το Μαρόκο και τη Μάλτα".
Η επίσημη απάντηση της ελληνικής πλευράς, τα μερίδια αγοράς της Ryanair στην Ευρώπη
Επισήμως η ελληνική κυβέρνηση, διά μέσου του υπουργείου Τουρισμού, υπογράμμισε ότι βρίσκεται σε επεξεργασία συγκεκριμένο πλάνο, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική για την ενίσχυση του χειμερινού τουρισμού και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Το σχέδιο αυτό, που θα παρουσιαστεί το επόμενο διάστημα, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και την παροχή κινήτρων σε αεροπορικές εταιρείες και tour operators που ενδιαφέρονται να συνεχίσουν τη δραστηριότητα τους στην Ελλάδα και μετά τον Οκτώβριο.
Για τον σκοπό αυτό, ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας θα πραγματοποιήσει σειρά στοχευμένων επισκέψεων σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες για τη διεύρυνση της συνεργασίας με διεθνείς παράγοντες του τουριστικού κλάδου.
Όπως τόνιζαν οι ίδιες πηγές, το υπουργείο Τουρισμού προωθεί, από την πρώτη στιγμή, τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για προτάσεις και πρωτοβουλίες με αμιγώς αναπτυξιακό πρόσημο που δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο το τουριστικό προϊόν της χώρας "και τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά από τις εξαιρετικές επιδόσεις της φετινής τουριστικής σεζόν".
Με γνώμονα τα ανωτέρω, αναλυτές της εγχώριας αεροπορικής αγοράς σημειώνουν ότι η Ryanair δεν έχει "καταφέρει, επί του παρόντος, όσα επιθυμεί στην ελληνική αγορά" για ποικίλους λόγους, υπογραμμίζοντας τα ακόλουθα:
- Η Ryanair δεν έχει καταφέρει να υποσκελίσει την AEGEAN από την 1η θέση, ενώ την 2η θέση καταλαμβάνει η SKY express, η οποία τα τελευταία χρόνια διευρύνει συνεχώς το μερίδιο αγοράς της.
Ειδικότερα, ενώ στην Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ουγγαρία, το Βέλγιο, την Ιρλανδία και την Πολωνία, η Ryanair καταλαμβάνει την 1η θέση, στην Ελλάδα διατηρεί την 3η (σύμφωνα με υπολογισμούς της, η Ryanair διαθέτει στην Ελλάδα μερίδιο αγοράς 7%, έναντι 38% της AEGEAN και 15% της SKY Express).
- Το "κόψιμο" της βάσης της Αθήνας για τη χειμερινή περίοδο έγινε, καθώς ματαιώνονται δρομολόγια σε Σικελία, Ιορδανία, Ισραήλ και Πολωνία. Επίσης, το επόμενο διάστημα λήγει πρόγραμμα κινήτρων, στο οποίο έχει ενταχθεί η Ryanair.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Μια νέα συμφωνία με την Ελλάδα αναζητάει τώρα η Ryanair
https://www.kathimerini.gr/economy/5620 ... i-ryanair/
Μπορεί η Ryanair να ανακοίνωσε, θορυβωδώς όπως συνηθίζει, την αποχώρησή της από την Ελλάδα μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους, Εντι Γουίλσον, βρίσκεται στην Αθήνα και επιδιώκει κάποιου είδους συμφωνία, είτε με την κυβέρνηση είτε με τα αεροδρόμια, προκειμένου να εξασφαλίσει χαμηλές χρεώσεις αεροπορικών τελών, τουλάχιστον για τη χειμερινή περίοδο.
Η Ryanair προ δεκαημέρου ανακοίνωσε πως θα κλείσει στα τέλη Οκτωβρίου τη βάση της στην Αθήνα και θα πάρει τα δύο αεροπλάνα που σταθμεύουν εδώ, επικαλούμενη ακριβές χρεώσεις τελών ανά επιβάτη. Χρεώσεις που προβλέπονται από τη σύμβαση παραχώρησης των λειτουργών των αεροδρομίων με το ελληνικό Δημόσιο και ισχύουν για όλες ανεξαιρέτως τις εταιρείες οριζοντίως.
Μία εβδομάδα μετά, προχθές Δευτέρα, ο κ. Γουίλσον προσγειώθηκε στην Αθήνα και συναντήθηκε με τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, ενώ χθες επισκέφθηκε και τα Χανιά, από τα οποία, υπενθυμίζεται, η Ryanair επέλεξε επίσης να περιορίσει τη δραστηριότητά της λίγο πριν από την πανδημία. Ερωτηθείς από την «Κ» κατά πόσον πιστεύει πως οι επιθετικού χαρακτήρα τακτικές διαπραγμάτευσης, που της αποδίδουν ότι εφαρμόζει τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες, μπορούν να έχουν αποτέλεσμα, υπεραμύνθηκε του δικαιώματός του να διεκδικεί «ό,τι καλύτερο μπορεί για την εταιρεία» του. Πρόσθεσε ωστόσο πως δεν ζητάει ειδική μεταχείριση, αλλά μείωση των τελών «για όλες τις αεροπορικές, τουλάχιστον κατά την περίοδο των χειμερινών μηνών». Στην παρατήρηση πως η Lufthansa και άλλες εταιρείες αυξάνουν τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις προς την Ελλάδα αυτόν τον χειμώνα, υποστήριξε πως ο δικός του όμιλος θέλει μια μακροπρόθεσμη συμφωνία προκειμένου να φέρει εδώ 60% περισσότερους επιβάτες τον χρόνο από αυτούς που έφερε φέτος. Συγκεκριμένα μίλησε για δυνητικά 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, έναντι 6 εκατομμυρίων που είναι η επίδοσή του τώρα.
Δηλώνει ωστόσο –ανεξάρτητα από το κατά πόσον θα αυξήσει ή όχι το πτητικό του έργο προς την Ελλάδα– ιδιαίτερα αισιόδοξος για τη χώρα ως προορισμό και επιβεβαίωσε πως θα συνεχίσει να συνδέει ελληνικούς προορισμούς με περισσότερα από 90 αεροδρόμια διεθνώς. Υπογράμμισε επίσης πως το 2023 θα παραλάβει 50 νέα αεροσκάφη και αναζητάει υποσχόμενες αγορές προκειμένου να τα αξιοποιήσει, με την Ελλάδα να παραδέχεται ότι είναι μία από αυτές. «Μπορούμε να βοηθήσουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν για την Ελλάδα και θεωρούμε πως η πρότασή μας είναι μεγάλη ευκαιρία»
https://www.kathimerini.gr/economy/5620 ... i-ryanair/
Μπορεί η Ryanair να ανακοίνωσε, θορυβωδώς όπως συνηθίζει, την αποχώρησή της από την Ελλάδα μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους, Εντι Γουίλσον, βρίσκεται στην Αθήνα και επιδιώκει κάποιου είδους συμφωνία, είτε με την κυβέρνηση είτε με τα αεροδρόμια, προκειμένου να εξασφαλίσει χαμηλές χρεώσεις αεροπορικών τελών, τουλάχιστον για τη χειμερινή περίοδο.
Η Ryanair προ δεκαημέρου ανακοίνωσε πως θα κλείσει στα τέλη Οκτωβρίου τη βάση της στην Αθήνα και θα πάρει τα δύο αεροπλάνα που σταθμεύουν εδώ, επικαλούμενη ακριβές χρεώσεις τελών ανά επιβάτη. Χρεώσεις που προβλέπονται από τη σύμβαση παραχώρησης των λειτουργών των αεροδρομίων με το ελληνικό Δημόσιο και ισχύουν για όλες ανεξαιρέτως τις εταιρείες οριζοντίως.
Μία εβδομάδα μετά, προχθές Δευτέρα, ο κ. Γουίλσον προσγειώθηκε στην Αθήνα και συναντήθηκε με τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, ενώ χθες επισκέφθηκε και τα Χανιά, από τα οποία, υπενθυμίζεται, η Ryanair επέλεξε επίσης να περιορίσει τη δραστηριότητά της λίγο πριν από την πανδημία. Ερωτηθείς από την «Κ» κατά πόσον πιστεύει πως οι επιθετικού χαρακτήρα τακτικές διαπραγμάτευσης, που της αποδίδουν ότι εφαρμόζει τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες, μπορούν να έχουν αποτέλεσμα, υπεραμύνθηκε του δικαιώματός του να διεκδικεί «ό,τι καλύτερο μπορεί για την εταιρεία» του. Πρόσθεσε ωστόσο πως δεν ζητάει ειδική μεταχείριση, αλλά μείωση των τελών «για όλες τις αεροπορικές, τουλάχιστον κατά την περίοδο των χειμερινών μηνών». Στην παρατήρηση πως η Lufthansa και άλλες εταιρείες αυξάνουν τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις προς την Ελλάδα αυτόν τον χειμώνα, υποστήριξε πως ο δικός του όμιλος θέλει μια μακροπρόθεσμη συμφωνία προκειμένου να φέρει εδώ 60% περισσότερους επιβάτες τον χρόνο από αυτούς που έφερε φέτος. Συγκεκριμένα μίλησε για δυνητικά 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, έναντι 6 εκατομμυρίων που είναι η επίδοσή του τώρα.
Δηλώνει ωστόσο –ανεξάρτητα από το κατά πόσον θα αυξήσει ή όχι το πτητικό του έργο προς την Ελλάδα– ιδιαίτερα αισιόδοξος για τη χώρα ως προορισμό και επιβεβαίωσε πως θα συνεχίσει να συνδέει ελληνικούς προορισμούς με περισσότερα από 90 αεροδρόμια διεθνώς. Υπογράμμισε επίσης πως το 2023 θα παραλάβει 50 νέα αεροσκάφη και αναζητάει υποσχόμενες αγορές προκειμένου να τα αξιοποιήσει, με την Ελλάδα να παραδέχεται ότι είναι μία από αυτές. «Μπορούμε να βοηθήσουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν για την Ελλάδα και θεωρούμε πως η πρότασή μας είναι μεγάλη ευκαιρία»
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Μία είναι η σωστή συμφωνία:
Να απαγορευτεί στην Ryanair να πετάει στην Ελλάδα!!!
Κωλοεταιρείες που νομίζουν ότι είναι ο θεός και απειλούν κυβερνήσεις δεν πρέπει καν να υπάρχουν!!!
.
Να απαγορευτεί στην Ryanair να πετάει στην Ελλάδα!!!
Κωλοεταιρείες που νομίζουν ότι είναι ο θεός και απειλούν κυβερνήσεις δεν πρέπει καν να υπάρχουν!!!
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Παραιτείται ο Βαρβιτσιώτης και αποχωρεί απο την πολιτική
από Maspoli » 25 Ιαν 2024, 14:32 » σε Εσωτερική Πολιτική - 183 Απαντήσεις
- 4206 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Pillars
27 Ιαν 2024, 20:59
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η Ryanair έτοιμη να αγοράσει όσα 737 Max 10 ξέμεινουν από τη Boeing
από Ίακχος » 29 Ιαν 2024, 20:36 » σε Τεχνολογία - 1 Απαντήσεις
- 331 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από zteo
29 Ιαν 2024, 20:52
-
-
- 126 Απαντήσεις
- 3996 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Thor
23 Ιουν 2022, 17:23
-
-
Νέα δημοσίευση Ο Ανδρέας Λοβέρδος αποχωρεί από το ΠΑΣΟΚ
από Ίακχος » 05 Ιούλ 2023, 11:19 » σε Εσωτερική Πολιτική - 98 Απαντήσεις
- 2494 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ναύτης
05 Οκτ 2023, 12:23
-