H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Με αιχμές κατά της Αθήνας για την πολιτική που έχει υιοθετήσει αναφορικά με τη λειτουργία των αεροδρομίων, αποχωρεί η Ryanair από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Τα όσα ανέφερε ο CEO της low cost εταιρείας προκάλεσαν την αντίδραση του υπουργείου Τουρισμού.
Όπως έγινε γνωστό ήδη από νωρίς την Πέμπτη, η Ryanair θα διατηρήσει 10 δρομολόγια από Αθήνα προς Δουβλίνο, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Μιλάνο, Μπολόνια, Ρώμη, Βουδαπέστη, Κατοβίτσε, Βιέννη και Μάλτα, μη σταθμεύοντας πλέον κανένα αεροσκάφος στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Αυτό σημαίνει ότι οι τέσσερις βάσεις που διέθετε στην Αθήνα το 2019 και πέρυσι έγιναν δύο, θα μηδενίσουν τη φετινή χειμερινή σεζόν.
CEO της Ryanair: «Είμαστε απογοητευμένοι που ανακοινώνουμε το κλείσιμο της βάσης»
Ο CEO της Ryanair, Έντι Γουίλσον δήλωσε: «Είμαστε απογοητευμένοι που ανακοινώνουμε το κλείσιμο της βάσης μας στην Αθήνα στα τέλη του Οκτώβρη του ’22 για τη χειμερινή περίοδο, αλλά η ελληνική κυβέρνηση απέτυχε ανεξήγητα να ανταποκριθεί στα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης της Ryanair σε ένα τόσο απαραίτητο πρόγραμμα ανάκαμψης του τουρισμού για να μειώσει τα μη ανταγωνιστικά αερολιμενικά τέλη που θα βοηθούσαν στην αποκατάσταση της κυκλοφορίας μετά την πανδημία, όπως έχουν ήδη κάνει η Κροατία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία και άλλες χώρες».
Όπως αναφέρει ο κ. Γουίλσον, το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του τρόπου που «ελληνική κυβέρνηση και γερμανική ιδιοκτησία αποτυγχάνουν να προσφέρουν για τον λαό και την οικονομία της Ελλάδας».
Ζητάμε και πάλι από τον Υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια να απαντήσει στις γραπτές αναπτυξιακές μας προτάσεις με τις οποίες προσφέρουμε τον μετασχηματισμό της τουριστικής αγοράς της Ελλάδας τα επόμενα 5 χρόνια
«Ζητάμε και πάλι από τον Υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια να απαντήσει στις γραπτές αναπτυξιακές μας προτάσεις με τις οποίες προσφέρουμε τον μετασχηματισμό της τουριστικής αγοράς της Ελλάδας τα επόμενα 5 χρόνια, διπλασιάζοντας την κίνηση σε 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, ενισχύοντας τον τουρισμό εκτός αιχμής, δημιουργώντας 4.000 τοπικές θέσεις εργασίας και υποστήριξη της τόσο αναγκαίας περιφερειακής ανάπτυξης» σημειώνει στη συνέχεια ο CEO της Ryanair που υποστηρίζει πως ήταν η επιλογή της κυβέρνησης που οδήγησε στο κλείσιμο της βάσης τους και στη Ρόδο.
Όπως λέει, θα «αναδιαθέσουμε αυτή τη χωρητικότητα σε ανταγωνιστικούς προορισμούς χαμηλότερου κόστους, όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Κύπρος και η Πορτογαλία».
Ο Γουίλσον μάλιστα κάνει λόγο για επιβράβευση της Fraport από την κυβέρνηση «εις βάρος της οικονομικής ανάπτυξης στον τουρισμό και τη συνδεσιμότητα. Είναι ανεξήγητο το γεγονός ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν χρησιμοποιεί κίνητρα στα ελληνικά αεροδρόμια για να προωθήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας αντί να προστατεύει παρωχημένες γερμανικές πρακτικές υψηλού κόστους».
Καλούμε τον Υπουργό Κικίλια να απαντήσει επιτέλους εγγράφως στις αναπτυξιακές προτάσεις της Ryanair
«Καλούμε τον Υπουργό Κικίλια να απαντήσει επιτέλους εγγράφως στις αναπτυξιακές προτάσεις της Ryanair που θα μεταμορφώσουν τον ελληνικό τουρισμό δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα κατά τη χειμερινή περίοδο» καταλήγει ο CEO της Ryanair.
Η απάντηση κυβερνητικών κύκλων στη Ryanair
Όπως τονίζουν πηγές του υπουργείου Τουρισμού προωθεί από την πρώτη στιγμή τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για προτάσεις και πρωτοβουλίες με αμιγώς αναπτυξιακό πρόσημο που δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο το τουριστικό προϊόν της χώρας μας. Και τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά από τις εξαιρετικές επιδόσεις της φετινής τουριστικής σεζόν.
Μάλιστα, σε επεξεργασία βρίσκεται συγκεκριμένο πλάνο, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική για την ενίσχυση του χειμερινού τουρισμού και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας.
Το σχέδιο αυτό, που θα παρουσιαστεί το επόμενο διάστημα, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και την παροχή κινήτρων σε αεροπορικές εταιρείες και tour operators που ενδιαφέρονται να συνεχίσουν τη δραστηριότητα τους στην Ελλάδα και μετά τον Οκτώβριο.
Για τον σκοπό αυτό, άλλωστε, από τις αρχές της επόμενης εβδομάδας, ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, θα πραγματοποιήσει σειρά στοχευμένων επισκέψεων σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες για τη διεύρυνση της συνεργασίας με διεθνείς παράγοντες του τουριστικού κλάδου.
https://thestandard.gr/ellada/ryanair-a ... mos-01-09/
Με αιχμές κατά της Αθήνας για την πολιτική που έχει υιοθετήσει αναφορικά με τη λειτουργία των αεροδρομίων, αποχωρεί η Ryanair από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Τα όσα ανέφερε ο CEO της low cost εταιρείας προκάλεσαν την αντίδραση του υπουργείου Τουρισμού.
Όπως έγινε γνωστό ήδη από νωρίς την Πέμπτη, η Ryanair θα διατηρήσει 10 δρομολόγια από Αθήνα προς Δουβλίνο, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Μιλάνο, Μπολόνια, Ρώμη, Βουδαπέστη, Κατοβίτσε, Βιέννη και Μάλτα, μη σταθμεύοντας πλέον κανένα αεροσκάφος στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Αυτό σημαίνει ότι οι τέσσερις βάσεις που διέθετε στην Αθήνα το 2019 και πέρυσι έγιναν δύο, θα μηδενίσουν τη φετινή χειμερινή σεζόν.
CEO της Ryanair: «Είμαστε απογοητευμένοι που ανακοινώνουμε το κλείσιμο της βάσης»
Ο CEO της Ryanair, Έντι Γουίλσον δήλωσε: «Είμαστε απογοητευμένοι που ανακοινώνουμε το κλείσιμο της βάσης μας στην Αθήνα στα τέλη του Οκτώβρη του ’22 για τη χειμερινή περίοδο, αλλά η ελληνική κυβέρνηση απέτυχε ανεξήγητα να ανταποκριθεί στα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης της Ryanair σε ένα τόσο απαραίτητο πρόγραμμα ανάκαμψης του τουρισμού για να μειώσει τα μη ανταγωνιστικά αερολιμενικά τέλη που θα βοηθούσαν στην αποκατάσταση της κυκλοφορίας μετά την πανδημία, όπως έχουν ήδη κάνει η Κροατία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία και άλλες χώρες».
Όπως αναφέρει ο κ. Γουίλσον, το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του τρόπου που «ελληνική κυβέρνηση και γερμανική ιδιοκτησία αποτυγχάνουν να προσφέρουν για τον λαό και την οικονομία της Ελλάδας».
Ζητάμε και πάλι από τον Υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια να απαντήσει στις γραπτές αναπτυξιακές μας προτάσεις με τις οποίες προσφέρουμε τον μετασχηματισμό της τουριστικής αγοράς της Ελλάδας τα επόμενα 5 χρόνια
«Ζητάμε και πάλι από τον Υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια να απαντήσει στις γραπτές αναπτυξιακές μας προτάσεις με τις οποίες προσφέρουμε τον μετασχηματισμό της τουριστικής αγοράς της Ελλάδας τα επόμενα 5 χρόνια, διπλασιάζοντας την κίνηση σε 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, ενισχύοντας τον τουρισμό εκτός αιχμής, δημιουργώντας 4.000 τοπικές θέσεις εργασίας και υποστήριξη της τόσο αναγκαίας περιφερειακής ανάπτυξης» σημειώνει στη συνέχεια ο CEO της Ryanair που υποστηρίζει πως ήταν η επιλογή της κυβέρνησης που οδήγησε στο κλείσιμο της βάσης τους και στη Ρόδο.
Όπως λέει, θα «αναδιαθέσουμε αυτή τη χωρητικότητα σε ανταγωνιστικούς προορισμούς χαμηλότερου κόστους, όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Κύπρος και η Πορτογαλία».
Ο Γουίλσον μάλιστα κάνει λόγο για επιβράβευση της Fraport από την κυβέρνηση «εις βάρος της οικονομικής ανάπτυξης στον τουρισμό και τη συνδεσιμότητα. Είναι ανεξήγητο το γεγονός ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν χρησιμοποιεί κίνητρα στα ελληνικά αεροδρόμια για να προωθήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας αντί να προστατεύει παρωχημένες γερμανικές πρακτικές υψηλού κόστους».
Καλούμε τον Υπουργό Κικίλια να απαντήσει επιτέλους εγγράφως στις αναπτυξιακές προτάσεις της Ryanair
«Καλούμε τον Υπουργό Κικίλια να απαντήσει επιτέλους εγγράφως στις αναπτυξιακές προτάσεις της Ryanair που θα μεταμορφώσουν τον ελληνικό τουρισμό δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα κατά τη χειμερινή περίοδο» καταλήγει ο CEO της Ryanair.
Η απάντηση κυβερνητικών κύκλων στη Ryanair
Όπως τονίζουν πηγές του υπουργείου Τουρισμού προωθεί από την πρώτη στιγμή τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για προτάσεις και πρωτοβουλίες με αμιγώς αναπτυξιακό πρόσημο που δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο το τουριστικό προϊόν της χώρας μας. Και τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά από τις εξαιρετικές επιδόσεις της φετινής τουριστικής σεζόν.
Μάλιστα, σε επεξεργασία βρίσκεται συγκεκριμένο πλάνο, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική για την ενίσχυση του χειμερινού τουρισμού και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας.
Το σχέδιο αυτό, που θα παρουσιαστεί το επόμενο διάστημα, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και την παροχή κινήτρων σε αεροπορικές εταιρείες και tour operators που ενδιαφέρονται να συνεχίσουν τη δραστηριότητα τους στην Ελλάδα και μετά τον Οκτώβριο.
Για τον σκοπό αυτό, άλλωστε, από τις αρχές της επόμενης εβδομάδας, ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, θα πραγματοποιήσει σειρά στοχευμένων επισκέψεων σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες για τη διεύρυνση της συνεργασίας με διεθνείς παράγοντες του τουριστικού κλάδου.
https://thestandard.gr/ellada/ryanair-a ... mos-01-09/
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Ακόμα θυμάμαι πώς χοροπηδούσαν σα τα κατσίκια οι Δεξιοί όταν ερχόταν η Ράιαν έρ.
Να δούμε τώρα τί θα πούν.
Να δούμε τώρα τί θα πούν.
- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6511
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Πριν δω καν το κείμενο ήξερα τι θα διαβάσω. Κλασική Ryanair, αυτό το "φεύγω αν δεν κάνετε το Χ" το κάνει συστηματικά έξω όταν θέλει να της κάνουν κάποια διευκόλυνση.
Και φυσικά διαβάζοντας το άρθρο δεν απογοητεύτηκα.
Ζητάει διευκόλυνση (μείωση τελών).
Και φυσικά διαβάζοντας το άρθρο δεν απογοητεύτηκα.
Ζητάει διευκόλυνση (μείωση τελών).
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 39720
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Vasilakis dislikes this thread
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 9079
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Φαντάσου τί μίζα ζήτησαν.
Z
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Η Ryan Air είναι καθίκια του κερατά...
Όποιος από τα ζώα της κυβέρνησης χάρηκε που ήρθε η Ryan Air στην Ελλάδα, δείχνει απλά ότι είναι άσχετος και βλαμμένος!!
.
Όποιος από τα ζώα της κυβέρνησης χάρηκε που ήρθε η Ryan Air στην Ελλάδα, δείχνει απλά ότι είναι άσχετος και βλαμμένος!!
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
H Rynair αναφέρεται στις μετακινήσεις την χειμερινή περίοδο.
Ως εταιρεία χαμηλού κόστους και με τα υφιστάμενα υψηλά τέλη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το κατώτερο κόστος μίας μετακίνησης μετ'επιστροφής είναι 100 ευρώ(50+50).
Με Rynair ταξίδευε κάποιος Αθήνα Θεσσαλονίκη με 40-50 ευρώ, με την Aegean για παράδειγμα είναι 120-150 ευρώ.
Τώρα, εγώ δεν έχω θέμα να πληρώσω και 50 ευρώ παραπάνω, ωστόσο φοιτητές, μέσοι μισθωτοί, οικογενειάρχες(άρα η τιμή αυξάνεται σημαντικα ως κόστος), αλλά ακόμα και φραγκάτοι που θεωρούν υπερβολή για ένα διήμερο να πληρώσουν πολύ παραπάνω μία πτήση ενώ θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, θα το σκεφτούν.
Χρειαζόμαστε όσο περισσότερους πολίτες γίνεται και τον χειμώνα.
Ιδίως για μετακινήσεις μικρής διάρκειας ή και μειωμένου προγραμματισμού στην χειμερινή περίοδο, η Rynair καλύπτει τις ανάγκες.
Η Rynair είναι η πρώτη εταιρεία σε μετακινήσεις επιβατών στην ευρώπη, σε χρηματιστηριακή αξία τέταρτη στον πλανήτη, δεν θα έχει θέμα με αυτό που θέλει να πράξει.
Ζήτημα θα έχει ο έλληνας πολίτης, που ως επιβάτης δεν θα διαθέτει μία φθηνή επιλογή για τα ταξίδια του, ενώ και τα γύρω-γύρω που θα μπορούσαν να έχουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο(ταξι, μίσθωση ακινήτων και οχημάτων κλπ.)
Ως εταιρεία χαμηλού κόστους και με τα υφιστάμενα υψηλά τέλη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το κατώτερο κόστος μίας μετακίνησης μετ'επιστροφής είναι 100 ευρώ(50+50).
Με Rynair ταξίδευε κάποιος Αθήνα Θεσσαλονίκη με 40-50 ευρώ, με την Aegean για παράδειγμα είναι 120-150 ευρώ.
Τώρα, εγώ δεν έχω θέμα να πληρώσω και 50 ευρώ παραπάνω, ωστόσο φοιτητές, μέσοι μισθωτοί, οικογενειάρχες(άρα η τιμή αυξάνεται σημαντικα ως κόστος), αλλά ακόμα και φραγκάτοι που θεωρούν υπερβολή για ένα διήμερο να πληρώσουν πολύ παραπάνω μία πτήση ενώ θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, θα το σκεφτούν.
Χρειαζόμαστε όσο περισσότερους πολίτες γίνεται και τον χειμώνα.
Ιδίως για μετακινήσεις μικρής διάρκειας ή και μειωμένου προγραμματισμού στην χειμερινή περίοδο, η Rynair καλύπτει τις ανάγκες.
Η Rynair είναι η πρώτη εταιρεία σε μετακινήσεις επιβατών στην ευρώπη, σε χρηματιστηριακή αξία τέταρτη στον πλανήτη, δεν θα έχει θέμα με αυτό που θέλει να πράξει.
Ζήτημα θα έχει ο έλληνας πολίτης, που ως επιβάτης δεν θα διαθέτει μία φθηνή επιλογή για τα ταξίδια του, ενώ και τα γύρω-γύρω που θα μπορούσαν να έχουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο(ταξι, μίσθωση ακινήτων και οχημάτων κλπ.)
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 27240
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
καλά καλά
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Οι αυτοφωράκηδες γαλαζαίοι τώρα την βλέπουν αριστερο-κρατιστές.
θα γινω για σενανε,ο john john ο καταλληλος
θα γινω μωρακι μου, δημοσιος υπαλληλος..
μου το πε κι ο μπαρμπας μου, στη κορωνη ο βουλευτης,
"κανε λιγακι υπομονι ανηψιε", και συ θα βολευτεις
κι ετσι θα χω σταθερη δουλεια, θα κολυμπαω στο φραγκο
θα ντυνομαστε ομορφα, θα σε πηγαινω στο lago
και θα ναι με τα ονειρα μου,ο δρομος μου παραλληλος
γιατι θα ειμαι μωρο μου,δημοσιος υπαλληλος
απαξ και ειμαστε μαζι,λεω απαξ,
θα σου χω μπρος στα ποδια σου,απλωμενο το εφαπαξ
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Αρχέλαος έγραψε: ↑01 Σεπ 2022, 21:16Οι αυτοφωράκηδες γαλαζαίοι τώρα την βλέπουν αριστερο-κρατιστές.
θα γινω για σενανε,ο john john ο καταλληλος
θα γινω μωρακι μου, δημοσιος υπαλληλος..
μου το πε κι ο μπαρμπας μου, στη κορωνη ο βουλευτης,
"κανε λιγακι υπομονι ανηψιε", και συ θα βολευτεις
κι ετσι θα χω σταθερη δουλεια, θα κολυμπαω στο φραγκο
θα ντυνομαστε ομορφα, θα σε πηγαινω στο lago
και θα ναι με τα ονειρα μου,ο δρομος μου παραλληλος
γιατι θα ειμαι μωρο μου,δημοσιος υπαλληλος
απαξ και ειμαστε μαζι,λεω απαξ,
θα σου χω μπρος στα ποδια σου,απλωμενο το εφαπαξ
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι θα απαλλαγούμε από τους τύπους και από τύπισσες, που έκλειναν εισιτήρια για Ευρώπη, τρία χρόνια πριν και θρονιάζονταν σε τριτοξάδερφα μετανάστες, μόνο και μόνο για να βγάλουν κάτι απίστευτα μίζερες φώτο και να λένε την Δευτέρα στην δουλειά για το σουκού στα Μιλάνα και τις Γλασκώβες;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Και ο Στούπας συμφωνεί
Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;
FacebookTwitterLinkedIn
Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;Του Κώστα Στούπα
Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;
"Οι περισσότεροι δεν έχουν καταλάβει γιατί κερδίζουν χρήματα τα τελευταία χρόνια και ούτε θα καταλάβουν γιατί δεν θα κερδίζουν πια, αν κάποια στιγμή σταματήσουν να κερδίζουν…" μου έλεγε πριν μερικές εβδομάδες ένας φίλος της στήλης σε βραδινή έξοδο στα Χανιά, όπου τριγύρω δεν έπεφτε κυριολεκτικά "καρφίτσα"...
Όταν μου εξήγησε τον μηχανισμό, κατάλαβα στην πράξη αυτό που είχα διαβάσει στο εκπληκτικό βιβλίο του Henri Hazlitt "Τα οικονομικά σε ένα μάθημα", πως δηλαδή η οικονομία είναι ένας ιδιαίτερα περίπλοκος μηχανισμός, όπου ενίοτε τα οφέλη και οι βλάβες μιας δραστηριότητας μπορεί να συνυπολογιστούν μόνο μακροπρόθεσμα και αφού θα έχεις την πλήρη εικόνα...
Στις αρχές του Καλοκαιριού λοιπόν που βρέθηκα στα Χανιά παρατήρησα ιδίοις όμμασι τον μετασχηματισμό που έχει υποστεί η τοπική οικονομία και κοινωνία τα τελευταία χρόνια, μετά την επιλογή του αεροδρομίου της πόλης ως προορισμό μιας εταιρείας χαμηλού κόστους.
Η αλήθεια είναι πως είχα προσέξει τα τελευταία χρόνια τα παιδιά μου και τους φίλους τους είτε όταν βρίσκονταν στην Ελλάδα είτε όταν σπούδαζαν στο εξωτερικό, επέλεγαν προορισμούς για ολιγοήμερα ταξίδια με πρώτο κριτήριο το φθηνό αεροπορικό εισιτήριο.
Το κριτήριο του προορισμού έπονταν...
Τούτο είναι κάτι εντελώς "ξένο" και παράλογο για όσους ανήκουμε πέριξ της γενεάς των "boomer’s". Πολλές φορές τα έχω ακούσει να μου λένε: "Σκέφτεσαι σαν boomer..."...
Δεν είχα καταλάβει τη σημασία και τις επιπτώσεις αυτών των αλλαγών στις ταξιδιωτικές συμπεριφορές, στην εποχή που τα κοινωνικά δίκτυα έχουν την επιρροή που έχουν και μια αεροπορική εταιρεία μπορεί να αναδείξει ένα προορισμό και όχι το αντίστροφο όπως συνέβαινε για πολλές δεκαετίες.
Αυτό που αντιλήφθηκα είναι πως το μοντέλο τουρισμού που αναπτύσσουν οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έχει καταλυτικές κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις.
Η σημαντικότερη που μου περιέγραψαν είναι πως τα Χανιά χάρη στην επιλογή τους ως προορισμού μιας εταιρείας χαμηλού κόστους την περασμένη δεκαετία δεν "κατάλαβαν" την ύφεση που έπληξε τις περισσότερες άλλες περιοχές της Ελλάδας...
Το δεύτερο είναι η αναγέννηση της πόλης κυρίως μέσω της ισχυροποίησης της μικρομεσαίας τάξης. Παλιά (όχι πριν 35-40 χρόνια που έμεινα εκεί για 6 μήνες σαν ναύτης του Π.Ν. όταν το Α/Τ Βέλος έκανε επισκευές στο ναύσταθμο της Σούδας) θυμάμαι την τουριστική ζώνη πως ήταν λιγότερο από το 1/10 της σημερινής.
Προκειμένου να αντιληφθεί κάποιος το μέγεθος τη συνεισφοράς των αεροπορικών χαμηλού κόστους αρκεί να λάβει υπόψη πως τον Μάιο κάλυπταν πάνω από το 40% των αφίξεων στο αεροδρόμιο των Χανίων και τον Απρίλιο πάνω από 70%.
Βλέπε: Αεροδρόμιο Χανίων: Με "φθηνές” εταιρείες οι περισσότερες αφίξεις τον Μάιο
Κάποιος που σκέφτεται σαν "boomer" θα υποθέσει πως ο τουρίστας που αναζητεί αεροπορικό εισιτήριο με 30-50 ευρώ είναι "μπατιροτουρίστας" και η οικονομική επιβάρυνση που επιφέρει στον τόπο προορισμού είναι μεγαλύτερη από το όφελος...
Δεν είναι έτσι όμως... Αρκεί να κοιτάξετε τα δεκάδες "boutique hotels" που έχουν ανοίξει τα τελευταία χρόνια στα Χανιά ή ακόμη και στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας όπως και οι χιλιάδες ανακαινίσεις για τη χρήση ως Airbnb...
Όποιος δεν θέλει να ξοδέψει πολλά για ένα αεροπορικό ταξίδι 3-4 ωρών κατά τη διάρκεια ενός τριημέρου, δεν σημαίνει πως τις υπόλοιπες μέρες επιθυμεί να τις περάσει με άλλα 50 ευρώ...
Είπαμε, άλλες γενιές, άλλες προτεραιότητες.
Υπό την έννοια αυτή, κάποιος που επιλέγει έναν προορισμό, γιατί η μεταφορά του προσφέρεται έναντι 50 ευρώ θα ξοδέψει τουλάχιστον ένα δεκαπλάσιο ποσό στον ίδιο προορισμό...
Επίσης, το κοινό που επιλέγει τις χαμηλού κόστους αεροπορικές δεν είναι το κοινό που θα πάει σε κάποιο μεγάλο ξενοδοχείο από αυτά που προσφέρουν all inclusive υπηρεσίες. Καλά είναι και αυτά αλλά για άλλη κατηγορία τουριστών και επιχειρηματιών...
Πρόκειται για το κοινό που κινεί κυρίως τη μικρομεσαία επιχειρηματική δραστηριότητα και υπό αυτή την έννοια αναδομεί την τοπική μεσαία τάξη.
Τουτέστιν, θα ενοικιάσει ένα αυτοκίνητο, θα μείνει σε ένα μικρότερο κατάλυμα και θα αγοράσει υπηρεσίες εστίασης και ψυχαγωγίας από μικρότερες τοπικές επιχειρήσεις.
Θυμήθηκα τα παραπάνω διαβάζοντας χθες τα ρεπορτάζ που αφορούσαν την αποχώρηση της Ryanair από το Ελευθέριος Βενιζέλος. Καθώς η συγκεκριμένη εταιρεία είναι το σημείο αναφοράς στη διαμόρφωση των εισιτηρίων χαμηλού κόστους προσπάθησα να καταλάβω τι θα μπορούσε να σημαίνει αυτό για:
α) Τους Έλληνες ταξιδιώτες που σε μια ολιγοπωλιακή αγορά θα έχουν μια καθοριστική επιλογή λιγότερη σε προορισμούς εντός και εκτός Ελλάδος.
β) Τις χιλιάδες επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας για διαμονή, διατροφή και ψυχαγωγία...
γ) Την οικονομική δραστηριότητα στις περιοχές που προτιμά το κοινό αυτών των εταιρειών γενικότερα. Όπως είπαμε στην αρχή οι περισσότεροι δεν αντιλαμβάνονται γιατί ξαφνικά βγάζουν περισσότερα χρήματα. Όταν συμβαίνει αυτό δανείζονται και επενδύουν για να κερδίσουν ακόμη περισσότερα. Αν ξαφνικά η κατηγορία του κοινού που τους προτιμούσε μειωθεί θα μείνουν με τα χρέη...
δ) Τα έσοδα του κράτους που σίγουρα είναι περισσότερα από τις εισπράξεις κατά τη διαμονή και τη ψυχαγωγία αυτών των ανθρώπων, παρά από τα τέλη που εισπράττει από τα αεροδρόμια… Αν κρατήσει τα τέλη ψηλά θα χάσει και τα τέλη και τα έσοδα από τη διαμονή και ψυχαγωγία και επιπλέον θα φορτωθεί τα επιδόματα και τη δυσαρέσκεια αυτών που θα μείνουν άνεργοι...
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο στόχος της ιρλανδικής εταιρείας είναι το κέρδος. Ο ίδιος είναι ο στόχος της γερμανικής εταιρείας που λειτουργεί τα περιφερειακά αεροδρόμια, ο ίδιος και αυτών που λειτουργούν το Ελ. Βενιζέλος...
Το ζητούμενο είναι πώς θα βρεθεί μια λύση έτσι ώστε όλοι να κερδίσουν περισσότερα και κυρίως οι τοπικές κοινωνίες και η ελληνική οικονομία...
Μήπως λοιπόν έχει δίκιο ο "Ιρλανδός" όταν λέει μειώστε μου τα τέλη τουλάχιστον Φθινόπωρο και Χειμώνα που "βαράτε μύγες" και θα σας φέρω 5-10 εκατ. περισσότερους επισκέπτες;
Ο ίδιος πάντως αν είχαν ένα μπακάλικο και κάποιος μου πρότεινε να του δίνω 1 Ευρώ για κάθε πελάτη που θα μου φέρνει και θα ξοδεύει ένα 10αρικο, δεν θα το σκεφτόμουν...
kostas.stoupas@capital.gr
https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas ... o-irlandos
Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;
FacebookTwitterLinkedIn
Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;Του Κώστα Στούπα
Και αν έχει δίκιο ο Ιρλανδός;
"Οι περισσότεροι δεν έχουν καταλάβει γιατί κερδίζουν χρήματα τα τελευταία χρόνια και ούτε θα καταλάβουν γιατί δεν θα κερδίζουν πια, αν κάποια στιγμή σταματήσουν να κερδίζουν…" μου έλεγε πριν μερικές εβδομάδες ένας φίλος της στήλης σε βραδινή έξοδο στα Χανιά, όπου τριγύρω δεν έπεφτε κυριολεκτικά "καρφίτσα"...
Όταν μου εξήγησε τον μηχανισμό, κατάλαβα στην πράξη αυτό που είχα διαβάσει στο εκπληκτικό βιβλίο του Henri Hazlitt "Τα οικονομικά σε ένα μάθημα", πως δηλαδή η οικονομία είναι ένας ιδιαίτερα περίπλοκος μηχανισμός, όπου ενίοτε τα οφέλη και οι βλάβες μιας δραστηριότητας μπορεί να συνυπολογιστούν μόνο μακροπρόθεσμα και αφού θα έχεις την πλήρη εικόνα...
Στις αρχές του Καλοκαιριού λοιπόν που βρέθηκα στα Χανιά παρατήρησα ιδίοις όμμασι τον μετασχηματισμό που έχει υποστεί η τοπική οικονομία και κοινωνία τα τελευταία χρόνια, μετά την επιλογή του αεροδρομίου της πόλης ως προορισμό μιας εταιρείας χαμηλού κόστους.
Η αλήθεια είναι πως είχα προσέξει τα τελευταία χρόνια τα παιδιά μου και τους φίλους τους είτε όταν βρίσκονταν στην Ελλάδα είτε όταν σπούδαζαν στο εξωτερικό, επέλεγαν προορισμούς για ολιγοήμερα ταξίδια με πρώτο κριτήριο το φθηνό αεροπορικό εισιτήριο.
Το κριτήριο του προορισμού έπονταν...
Τούτο είναι κάτι εντελώς "ξένο" και παράλογο για όσους ανήκουμε πέριξ της γενεάς των "boomer’s". Πολλές φορές τα έχω ακούσει να μου λένε: "Σκέφτεσαι σαν boomer..."...
Δεν είχα καταλάβει τη σημασία και τις επιπτώσεις αυτών των αλλαγών στις ταξιδιωτικές συμπεριφορές, στην εποχή που τα κοινωνικά δίκτυα έχουν την επιρροή που έχουν και μια αεροπορική εταιρεία μπορεί να αναδείξει ένα προορισμό και όχι το αντίστροφο όπως συνέβαινε για πολλές δεκαετίες.
Αυτό που αντιλήφθηκα είναι πως το μοντέλο τουρισμού που αναπτύσσουν οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έχει καταλυτικές κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις.
Η σημαντικότερη που μου περιέγραψαν είναι πως τα Χανιά χάρη στην επιλογή τους ως προορισμού μιας εταιρείας χαμηλού κόστους την περασμένη δεκαετία δεν "κατάλαβαν" την ύφεση που έπληξε τις περισσότερες άλλες περιοχές της Ελλάδας...
Το δεύτερο είναι η αναγέννηση της πόλης κυρίως μέσω της ισχυροποίησης της μικρομεσαίας τάξης. Παλιά (όχι πριν 35-40 χρόνια που έμεινα εκεί για 6 μήνες σαν ναύτης του Π.Ν. όταν το Α/Τ Βέλος έκανε επισκευές στο ναύσταθμο της Σούδας) θυμάμαι την τουριστική ζώνη πως ήταν λιγότερο από το 1/10 της σημερινής.
Προκειμένου να αντιληφθεί κάποιος το μέγεθος τη συνεισφοράς των αεροπορικών χαμηλού κόστους αρκεί να λάβει υπόψη πως τον Μάιο κάλυπταν πάνω από το 40% των αφίξεων στο αεροδρόμιο των Χανίων και τον Απρίλιο πάνω από 70%.
Βλέπε: Αεροδρόμιο Χανίων: Με "φθηνές” εταιρείες οι περισσότερες αφίξεις τον Μάιο
Κάποιος που σκέφτεται σαν "boomer" θα υποθέσει πως ο τουρίστας που αναζητεί αεροπορικό εισιτήριο με 30-50 ευρώ είναι "μπατιροτουρίστας" και η οικονομική επιβάρυνση που επιφέρει στον τόπο προορισμού είναι μεγαλύτερη από το όφελος...
Δεν είναι έτσι όμως... Αρκεί να κοιτάξετε τα δεκάδες "boutique hotels" που έχουν ανοίξει τα τελευταία χρόνια στα Χανιά ή ακόμη και στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας όπως και οι χιλιάδες ανακαινίσεις για τη χρήση ως Airbnb...
Όποιος δεν θέλει να ξοδέψει πολλά για ένα αεροπορικό ταξίδι 3-4 ωρών κατά τη διάρκεια ενός τριημέρου, δεν σημαίνει πως τις υπόλοιπες μέρες επιθυμεί να τις περάσει με άλλα 50 ευρώ...
Είπαμε, άλλες γενιές, άλλες προτεραιότητες.
Υπό την έννοια αυτή, κάποιος που επιλέγει έναν προορισμό, γιατί η μεταφορά του προσφέρεται έναντι 50 ευρώ θα ξοδέψει τουλάχιστον ένα δεκαπλάσιο ποσό στον ίδιο προορισμό...
Επίσης, το κοινό που επιλέγει τις χαμηλού κόστους αεροπορικές δεν είναι το κοινό που θα πάει σε κάποιο μεγάλο ξενοδοχείο από αυτά που προσφέρουν all inclusive υπηρεσίες. Καλά είναι και αυτά αλλά για άλλη κατηγορία τουριστών και επιχειρηματιών...
Πρόκειται για το κοινό που κινεί κυρίως τη μικρομεσαία επιχειρηματική δραστηριότητα και υπό αυτή την έννοια αναδομεί την τοπική μεσαία τάξη.
Τουτέστιν, θα ενοικιάσει ένα αυτοκίνητο, θα μείνει σε ένα μικρότερο κατάλυμα και θα αγοράσει υπηρεσίες εστίασης και ψυχαγωγίας από μικρότερες τοπικές επιχειρήσεις.
Θυμήθηκα τα παραπάνω διαβάζοντας χθες τα ρεπορτάζ που αφορούσαν την αποχώρηση της Ryanair από το Ελευθέριος Βενιζέλος. Καθώς η συγκεκριμένη εταιρεία είναι το σημείο αναφοράς στη διαμόρφωση των εισιτηρίων χαμηλού κόστους προσπάθησα να καταλάβω τι θα μπορούσε να σημαίνει αυτό για:
α) Τους Έλληνες ταξιδιώτες που σε μια ολιγοπωλιακή αγορά θα έχουν μια καθοριστική επιλογή λιγότερη σε προορισμούς εντός και εκτός Ελλάδος.
β) Τις χιλιάδες επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας για διαμονή, διατροφή και ψυχαγωγία...
γ) Την οικονομική δραστηριότητα στις περιοχές που προτιμά το κοινό αυτών των εταιρειών γενικότερα. Όπως είπαμε στην αρχή οι περισσότεροι δεν αντιλαμβάνονται γιατί ξαφνικά βγάζουν περισσότερα χρήματα. Όταν συμβαίνει αυτό δανείζονται και επενδύουν για να κερδίσουν ακόμη περισσότερα. Αν ξαφνικά η κατηγορία του κοινού που τους προτιμούσε μειωθεί θα μείνουν με τα χρέη...
δ) Τα έσοδα του κράτους που σίγουρα είναι περισσότερα από τις εισπράξεις κατά τη διαμονή και τη ψυχαγωγία αυτών των ανθρώπων, παρά από τα τέλη που εισπράττει από τα αεροδρόμια… Αν κρατήσει τα τέλη ψηλά θα χάσει και τα τέλη και τα έσοδα από τη διαμονή και ψυχαγωγία και επιπλέον θα φορτωθεί τα επιδόματα και τη δυσαρέσκεια αυτών που θα μείνουν άνεργοι...
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο στόχος της ιρλανδικής εταιρείας είναι το κέρδος. Ο ίδιος είναι ο στόχος της γερμανικής εταιρείας που λειτουργεί τα περιφερειακά αεροδρόμια, ο ίδιος και αυτών που λειτουργούν το Ελ. Βενιζέλος...
Το ζητούμενο είναι πώς θα βρεθεί μια λύση έτσι ώστε όλοι να κερδίσουν περισσότερα και κυρίως οι τοπικές κοινωνίες και η ελληνική οικονομία...
Μήπως λοιπόν έχει δίκιο ο "Ιρλανδός" όταν λέει μειώστε μου τα τέλη τουλάχιστον Φθινόπωρο και Χειμώνα που "βαράτε μύγες" και θα σας φέρω 5-10 εκατ. περισσότερους επισκέπτες;
Ο ίδιος πάντως αν είχαν ένα μπακάλικο και κάποιος μου πρότεινε να του δίνω 1 Ευρώ για κάθε πελάτη που θα μου φέρνει και θα ξοδεύει ένα 10αρικο, δεν θα το σκεφτόμουν...
kostas.stoupas@capital.gr
https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas ... o-irlandos
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Πως τους πετσόκοψες έτσι πάλι, πίνκυ.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
- Δημοσιεύσεις: 818
- Εγγραφή: 23 Αύγ 2022, 15:52
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Αυτό που ο κάθε ανισόρροπος έχει γνώμη για το κάθε τι που γίνεται στην χώρα χωρίς να έχει ιδέα,είναι ίσως το βασικότερο πρόβλημα της Ελλάδας.
Χιλιάδες κόσμου κάνει το δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη πολλές φορές το χρόνο
Ένας από αυτούς είμαι και εγώ.
Όσο ήταν η Ράινερ το ακριβότερο εισιτήριο που πλήρωσα πανε έλα ήταν 30 ευρώ.
Έχει τύχει να είμαι Παρασκευή Αθήνα να θέλω να γυρίσω ξαφνικά Θεσσαλονίκη Δευτέρα πρωί και να βρίσκω αεροπορικό εισιτήριο στη Ράινερ 9.90
Εδώ και κάποια χρόνια που σταμάτησε τα δρομολόγια Αθήνα Θεσσαλονίκη με έχει στοιχίσει χιλιάδες ευρώ και όχι μόνο σε μένα
Και έχεις τον κάθε καθυστερα τον κάθε ασχετο το κάθε σκουπίδι να λέει την μαλακια του με ύφος χιλίων καρδιναλίων
Re: H Ryanair αποχωρεί και αφήνει αιχμές σε βάρος της κυβέρνησης για την πολιτική στη λειτουργία των αεροδρομίων
Σπίρτο αναμμένο είσαι δικέ μου.Feindflug έγραψε: ↑01 Σεπ 2022, 21:43Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι θα απαλλαγούμε από τους τύπους και από τύπισσες, που έκλειναν εισιτήρια για Ευρώπη, τρία χρόνια πριν και θρονιάζονταν σε τριτοξάδερφα μετανάστες, μόνο και μόνο για να βγάλουν κάτι απίστευτα μίζερες φώτο και να λένε την Δευτέρα στην δουλειά για το σουκού στα Μιλάνα και τις Γλασκώβες;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Παραιτείται ο Βαρβιτσιώτης και αποχωρεί απο την πολιτική
από Maspoli » 25 Ιαν 2024, 14:32 » σε Εσωτερική Πολιτική - 183 Απαντήσεις
- 4210 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Pillars
27 Ιαν 2024, 20:59
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η Ryanair έτοιμη να αγοράσει όσα 737 Max 10 ξέμεινουν από τη Boeing
από Ίακχος » 29 Ιαν 2024, 20:36 » σε Τεχνολογία - 1 Απαντήσεις
- 336 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από zteo
29 Ιαν 2024, 20:52
-
-
- 126 Απαντήσεις
- 3997 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Thor
23 Ιουν 2022, 17:23
-
-
Νέα δημοσίευση Ο Ανδρέας Λοβέρδος αποχωρεί από το ΠΑΣΟΚ
από Ίακχος » 05 Ιούλ 2023, 11:19 » σε Εσωτερική Πολιτική - 98 Απαντήσεις
- 2494 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ναύτης
05 Οκτ 2023, 12:23
-