Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42985
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 22 Δεκ 2022, 23:47

mao mao έγραψε:
22 Δεκ 2022, 23:38
Dwarven Blacksmith έγραψε:
22 Δεκ 2022, 18:43
Πάντως για να απαντηθεί η ερώτηση, δεν ξέρω αν είναι ηλίθιοι. Αν αυτή είναι η οδηγία, την ακολουθείς κι ας είναι ηλίθια.
Αυτός που έφτιαξε αυτό το σύστημα μπορούμε να πούμε ότι είναι ηλίθιος.
Το σύστημα που έχουν φτιάξει είναι ηλίθιο. Το πρόβλημα είναι οτι οι υπάλληλοι και προιστάμενοι δεν είναι καθόλου ευέλικτοι στο να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που προκαλεί το ηλίθιο σύστημα. Eίναι ευθυνόφοβοι και θεωρούν το σύστημα θεόσταλτο που είναι αδιανόητο να αμφισβητηθεί.

Στην περίπτωση του George θα μπορούσε ο διευθυντής να μιλήσει με τη νομική υπηρεσία για τη μαλακία που έγινε με τα χαρτιά ώστε να λυθεί το θέμα εσωτερικά. Αντί αυτού προσπάθησαν να καλύψουν το λάθος εμπλέκοντας τον George.
Καθένας λειτουργεί εντός των κινήτρων που του δίνονται. Αν η ευελιξία καταλήγει σε περισσότερη δουλειά σε σένα, περισσότερες συννενοήσεις με μαλάκες που θα προτιμούσες να αποφύγεις, περισσότερες κόντρες για το τι πρέπει να γίνει, περισσότερα πράγματα που σίγουρα πρέπει να γίνουν να πάνε πίσω, και ίδια αμοιβή, το λογικό είναι να μην είσαι ευέλικτος. Γι αυτό ως πελάτης πρέπει να είσαι ευγενικός και να πείσεις τον υπάλληλο να ΜΗΝ κάνει το λογικό αλλά το παράλογο, δηλαδή να σε βοηθήσει.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 22 Δεκ 2022, 23:50

mao mao έγραψε:
22 Δεκ 2022, 23:45
Είναι και κουτοπόνηροι φυσικά και φέρθηκαν με καθαρά ελληνικό τρόπο. Θα μπορούσαν να πάρουν τηλ τον George και να του εξηγήσουν ευγενικά οτι η τράπεζα έκανε κάποιο λάθος για το οποίο ο ίδιος δεν φέρει καμία ευθύνη. Και αν ήθελε να τους εξυπηρετήσει προσκομίζοντας τα έγγραφα που λέιπουν εφόσον έχει αντίτυπα.

Αντί αυτού κάνουν την κλασσική ελληνιά. Πήγαν να τον ψαρώσουν με στυλάκι οτι και καλά αυτός έχει την ευθύνη μήπως και φοβηθεί και αναζητήσει τα έγγραφα.

Δεν έχει καμιά υποχρέωση.Κανονικά θα έπρεπε να τους χρεώσει -όπως του φάγανε 80 ευρώ- τουλάχιστον 100 ευρώ , αν θέλουν να γίνει η δουλειά.
Μιλημένα ,ξηγημένα. Ή ΤΣΟ ΚΑΙ ΛΟ , αν δεν καταλαβαίνουν.

mao mao
Δημοσιεύσεις: 7427
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao » 22 Δεκ 2022, 23:56

Στύγιος έγραψε:
22 Δεκ 2022, 23:50
mao mao έγραψε:
22 Δεκ 2022, 23:45
Είναι και κουτοπόνηροι φυσικά και φέρθηκαν με καθαρά ελληνικό τρόπο. Θα μπορούσαν να πάρουν τηλ τον George και να του εξηγήσουν ευγενικά οτι η τράπεζα έκανε κάποιο λάθος για το οποίο ο ίδιος δεν φέρει καμία ευθύνη. Και αν ήθελε να τους εξυπηρετήσει προσκομίζοντας τα έγγραφα που λέιπουν εφόσον έχει αντίτυπα.

Αντί αυτού κάνουν την κλασσική ελληνιά. Πήγαν να τον ψαρώσουν με στυλάκι οτι και καλά αυτός έχει την ευθύνη μήπως και φοβηθεί και αναζητήσει τα έγγραφα.

Δεν έχει καμιά υποχρέωση.Κανονικά θα έπρεπε να τους χρεώσει -όπως του φάγανε 80 ευρώ- τουλάχιστον 100 ευρώ , αν θέλουν να γίνει η δουλειά.
Μιλημένα ,ξηγημένα. Ή ΤΣΟ ΚΑΙ ΛΟ , αν δεν καταλαβαίνουν.

Καμιά φορά κάνουμε και πράγματα χωρίς να έχουμε υποχρέωση, δεν είναι κακό.. Εμένα αν μου εξηγούσαν το λάθος και αν μου ζητούσαν ευγενικά αν μπορώ να φέρω τα χαρτιά, θα τα πήγαινα αν τα είχα έτοιμα στο συρτάρι. Φυσικά έτσι όπως ξηγήθηκαν κουτοπόνηρα θα τους έλεγα άι σιχτίρ.

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 22 Δεκ 2022, 23:59

mao mao έγραψε:
22 Δεκ 2022, 23:56
Στύγιος έγραψε:
22 Δεκ 2022, 23:50
mao mao έγραψε:
22 Δεκ 2022, 23:45
Είναι και κουτοπόνηροι φυσικά και φέρθηκαν με καθαρά ελληνικό τρόπο. Θα μπορούσαν να πάρουν τηλ τον George και να του εξηγήσουν ευγενικά οτι η τράπεζα έκανε κάποιο λάθος για το οποίο ο ίδιος δεν φέρει καμία ευθύνη. Και αν ήθελε να τους εξυπηρετήσει προσκομίζοντας τα έγγραφα που λέιπουν εφόσον έχει αντίτυπα.

Αντί αυτού κάνουν την κλασσική ελληνιά. Πήγαν να τον ψαρώσουν με στυλάκι οτι και καλά αυτός έχει την ευθύνη μήπως και φοβηθεί και αναζητήσει τα έγγραφα.

Δεν έχει καμιά υποχρέωση.Κανονικά θα έπρεπε να τους χρεώσει -όπως του φάγανε 80 ευρώ- τουλάχιστον 100 ευρώ , αν θέλουν να γίνει η δουλειά.
Μιλημένα ,ξηγημένα. Ή ΤΣΟ ΚΑΙ ΛΟ , αν δεν καταλαβαίνουν.

Καμιά φορά κάνουμε και πράγματα χωρίς να έχουμε υποχρέωση, δεν είναι κακό.. Εμένα αν μου εξηγούσαν το λάθος και αν μου ζητούσαν ευγενικά αν μπορώ να φέρω τα χαρτιά, θα τα πήγαινα αν τα είχα έτοιμα στο συρτάρι. Φυσικά έτσι όπως ξηγήθηκαν κουτοπόνηρα θα τους έλεγα άι σιχτίρ.

ΟΧΙ , εγώ δε θα το έκανα , θα τους γαμούσα τα πρέκια. Συγγνώμη ,δεν είμαι ευγενικός.

mao mao
Δημοσιεύσεις: 7427
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao » 23 Δεκ 2022, 00:01

Dwarven Blacksmith έγραψε:
22 Δεκ 2022, 23:47

Καθένας λειτουργεί εντός των κινήτρων που του δίνονται. Αν η ευελιξία καταλήγει σε περισσότερη δουλειά σε σένα, περισσότερες συννενοήσεις με μαλάκες που θα προτιμούσες να αποφύγεις, περισσότερες κόντρες για το τι πρέπει να γίνει, περισσότερα πράγματα που σίγουρα πρέπει να γίνουν να πάνε πίσω, και ίδια αμοιβή, το λογικό είναι να μην είσαι ευέλικτος. Γι αυτό ως πελάτης πρέπει να είσαι ευγενικός και να πείσεις τον υπάλληλο να ΜΗΝ κάνει το λογικό αλλά το παράλογο, δηλαδή να σε βοηθήσει.
Δε διαφωνώ σε αυτά που γράφεις. Έχω παρατηρήσει όμως και σε δημόσιο και σε τράπεζες οτι υπάρχει και η νοοτροπία οτι δε θα σε εξυπηρετήσω ακόμη και αν μπορώ, ακόμη και να δε μου κοστίζει σχεδόν τίποτα. Όχι σε όλους φυσικά, αλλά υπάρχει.

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 23 Δεκ 2022, 00:07

Δε θα πω πως και τι αλλά έχει αλλάξει απ' το 2015 όλο το σύστημα μεταθέσεων , αποσπάσεων κλπ στο Υπουργείο Παιδείας εξαιτίας της καταγγελίας ενός μαλάκα που τύχαινε να τον λένε Στύγιο.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 23 Δεκ 2022, 00:31

Σόρι κιόλας που θα το γράψω αλλά κανείς εδώ μέσα δεν έχει δουλέψει στο customer care μεγάλης επιχείρησης? Η
τηλεφωνική εξυπηρέτηση των μεγάλων επιχειρήσεων είτε στο σκέλος των εισερχόμενων(Front Office) είτε στο
σκέλος των εξερχόμενων( Back Office) κλήσεων είναι συνήθως στα χέρια εταιρειών-υπεργολάβων. Αυτές έχουν
πρόσβαση στο πληροφοριακό σύστημα και συναλλάσσονται με την πελατεία βάση των εγγραφών αυτού του συστήματος αλλά
και βάση των δυνατοτήτων που προσφέρει. Αυτή η κατάσταση δημιουργεί προβλήματα, ιδίως σε περιπτώσεις όπου οι
εγγραφές στο σύστημα δεν έχουν γίνει σωστά. Η επαλήθευση γεγονότων δεν είναι πάντοτε έυκολο να γίνει δια τηλεφώνου διότι υπάρχουν
θέματα με το GDPR. Δεν μπορεί ο τηλεφωνητής της ICAP να πάρει στο υποκατάστημα της Πειραιώς στο Περιστέρι και να ρωτήσει
αν ο Γεώργιος Τάδε έχει όντως κάνει τις διαδικασίες για να κληρονομήσει τον λογαριασμό του πατέρα του γιατί και ο τραπεζικός από
τη μεριά του δε μπορεί να απαντάει στα τηλέφωνα για το τι έκανε και δεν έκανε ο τάδε πελάτης. Μπορεί εδώ να είμαστε μία παρέα
και να τα λέμε αλλά πιστέψτε ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που τηλεφωνούν στην τάδε εταιρεία για να ρωτήσουν
κάτι ή για να παραπονεθούν για κάτι λένε ψέμματα, δε μπορείς εσύ σαν τηλεφωνητής του υπεργολάβου ή σαν υπάλληλος υποκαταστήματος
να λες τα πάντα στον οποιονδήποτε. Το customer care δεν είναι καφεδάκι με την παρέα μας για να πηγαίνει η γλώσσα ροδάνι.

xioni
Δημοσιεύσεις: 1605
Εγγραφή: 11 Φεβ 2020, 23:30

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από xioni » 23 Δεκ 2022, 00:33

Στύγιος έγραψε:
23 Δεκ 2022, 00:07
Δε θα πω πως και τι αλλά έχει αλλάξει απ' το 2015 όλο το σύστημα μεταθέσεων , αποσπάσεων κλπ στο Υπουργείο Παιδείας εξαιτίας της καταγγελίας ενός μαλάκα που τύχαινε να τον λένε Στύγιο.
:D:D:D

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 23 Δεκ 2022, 00:44

Άσε που στα τηλεφωνικά κέντρα και τα υποκαταστήματα γίνεται ο κακός χαμός. Οι κλήσεις σκάνε βροχή σε αμφότερα ενώ
στα υποκαταστήματα υπάρχει και η υποχρέωση του υπαλλήλου να εξυπηρετήσει τα ραντεβού. Δεν είναι όλοι οι πελάτες πειθήνιοι,
ειλικρινείς ή σπίρτα εν τω μεταξύ. Ο άλλος μπορεί να σε έχει stand by πολλή ώρα γιατί δεν καταλαβαίνει κάτι απλό ή γιατί του κάβλωσε
να ζητήσει κάτι εξωπραγματικό. Μέσα σε αυτές τις συνθήκες δε μπορεί ο τηλεφωνητής κάθε φορά που βρίσκει ένα κενό πληροφορίας
στο σύστημα για τον τάδε πελάτη να παίρνει αβέρτα τηλέφωνα για πάρτη του και μόνο και να πιάνει και τους ποσοτικούς στόχους ταυτόχρονα(ναι,υπάρχουν και αυτοί).

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40718
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 23 Δεκ 2022, 01:18

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
23 Δεκ 2022, 00:31
Σόρι κιόλας που θα το γράψω αλλά κανείς εδώ μέσα δεν έχει δουλέψει στο customer care μεγάλης επιχείρησης? Η
τηλεφωνική εξυπηρέτηση των μεγάλων επιχειρήσεων είτε στο σκέλος των εισερχόμενων(Front Office) είτε στο
σκέλος των εξερχόμενων( Back Office) κλήσεων είναι συνήθως στα χέρια εταιρειών-υπεργολάβων. Αυτές έχουν
πρόσβαση στο πληροφοριακό σύστημα και συναλλάσσονται με την πελατεία βάση των εγγραφών αυτού του συστήματος αλλά
και βάση των δυνατοτήτων που προσφέρει. Αυτή η κατάσταση δημιουργεί προβλήματα, ιδίως σε περιπτώσεις όπου οι
εγγραφές στο σύστημα δεν έχουν γίνει σωστά. Η επαλήθευση γεγονότων δεν είναι πάντοτε έυκολο να γίνει δια τηλεφώνου διότι υπάρχουν
θέματα με το GDPR. Δεν μπορεί ο τηλεφωνητής της ICAP να πάρει στο υποκατάστημα της Πειραιώς στο Περιστέρι και να ρωτήσει
αν ο Γεώργιος Τάδε έχει όντως κάνει τις διαδικασίες για να κληρονομήσει τον λογαριασμό του πατέρα του γιατί και ο τραπεζικός από
τη μεριά του δε μπορεί να απαντάει στα τηλέφωνα για το τι έκανε και δεν έκανε ο τάδε πελάτης. Μπορεί εδώ να είμαστε μία παρέα
και να τα λέμε αλλά πιστέψτε ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που τηλεφωνούν στην τάδε εταιρεία για να ρωτήσουν
κάτι ή για να παραπονεθούν για κάτι λένε ψέμματα, δε μπορείς εσύ σαν τηλεφωνητής του υπεργολάβου ή σαν υπάλληλος υποκαταστήματος
να λες τα πάντα στον οποιονδήποτε. Το customer care δεν είναι καφεδάκι με την παρέα μας για να πηγαίνει η γλώσσα ροδάνι.
Τίποτα απ' αυτά δεν είναι δικαιολογία. Από την στιγμή που ο πελάτης λέει ότι κατέθεσε τα έγγραφα στο τάδε υποκατάστημα, είναι μετά ευθύνη της τράπεζας να βρει τι έγινε και αν αληθεύει. Τι θέματα με GDPR και σαχλαμάρες; Δεν μπορεί δηλαδή ο υπάλληλος να στείλει ένα email στο υποκατάστημα; Δεν χρειάζεται να παίρνουν τηλέφωνα ο ένας στον άλλον. Στο 1950 ζούμε;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 23 Δεκ 2022, 01:33

hellegennes έγραψε:
23 Δεκ 2022, 01:18
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
23 Δεκ 2022, 00:31
Σόρι κιόλας που θα το γράψω αλλά κανείς εδώ μέσα δεν έχει δουλέψει στο customer care μεγάλης επιχείρησης? Η
τηλεφωνική εξυπηρέτηση των μεγάλων επιχειρήσεων είτε στο σκέλος των εισερχόμενων(Front Office) είτε στο
σκέλος των εξερχόμενων( Back Office) κλήσεων είναι συνήθως στα χέρια εταιρειών-υπεργολάβων. Αυτές έχουν
πρόσβαση στο πληροφοριακό σύστημα και συναλλάσσονται με την πελατεία βάση των εγγραφών αυτού του συστήματος αλλά
και βάση των δυνατοτήτων που προσφέρει. Αυτή η κατάσταση δημιουργεί προβλήματα, ιδίως σε περιπτώσεις όπου οι
εγγραφές στο σύστημα δεν έχουν γίνει σωστά. Η επαλήθευση γεγονότων δεν είναι πάντοτε έυκολο να γίνει δια τηλεφώνου διότι υπάρχουν
θέματα με το GDPR. Δεν μπορεί ο τηλεφωνητής της ICAP να πάρει στο υποκατάστημα της Πειραιώς στο Περιστέρι και να ρωτήσει
αν ο Γεώργιος Τάδε έχει όντως κάνει τις διαδικασίες για να κληρονομήσει τον λογαριασμό του πατέρα του γιατί και ο τραπεζικός από
τη μεριά του δε μπορεί να απαντάει στα τηλέφωνα για το τι έκανε και δεν έκανε ο τάδε πελάτης. Μπορεί εδώ να είμαστε μία παρέα
και να τα λέμε αλλά πιστέψτε ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που τηλεφωνούν στην τάδε εταιρεία για να ρωτήσουν
κάτι ή για να παραπονεθούν για κάτι λένε ψέμματα, δε μπορείς εσύ σαν τηλεφωνητής του υπεργολάβου ή σαν υπάλληλος υποκαταστήματος
να λες τα πάντα στον οποιονδήποτε. Το customer care δεν είναι καφεδάκι με την παρέα μας για να πηγαίνει η γλώσσα ροδάνι.
Τίποτα απ' αυτά δεν είναι δικαιολογία. Από την στιγμή που ο πελάτης λέει ότι κατέθεσε τα έγγραφα στο τάδε υποκατάστημα, είναι μετά ευθύνη της τράπεζας να βρει τι έγινε και αν αληθεύει. Τι θέματα με GDPR και σαχλαμάρες; Δεν μπορεί δηλαδή ο υπάλληλος να στείλει ένα email στο υποκατάστημα; Δεν χρειάζεται να παίρνουν τηλέφωνα ο ένας στον άλλον. Στο 1950 ζούμε;
Όταν γράφω πως οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν έχετε δουλέψει ποτέ σε τηλεφωνικό customer care μεγάλης επιχείρησης ή μεγάλου οργανισμού
δε μέμφομαι απλώς διαπιστώνω κάτι που ένας τύπος με την ανάλογη εμπειρία μπορεί να καταλάβει μέσα σε λίγα λεπτά. Κάποιες εργασίες στα υποκαταστήματα των τραπεζών, των δημοσίων υπηρεσιών και όλων των επιχειρήσεων γενικά καλύπτονται υπό το πέπλο της προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Αυτό καθυστερεί κάποιες φορές την εξυπηρέτηση του πελάτη από την άλλη όμως είναι σε μεγάλο βαθμό σωστό γιατί
ένα πολύ μεγάλο ποσοστό(πολύ μεγάλο πραγματικά) των τηλεφωνημάτων και των e-mails που δέχονται καθημερινά οι μεγάλοι οργανισμοί προέρχονται από ανθρώπους με ανέντιμες προθέσεις.
Επίσης, κάποιες διαδικασίες όπως αυτή που περιγράφεται στο παρόν νήμα απαιτούν τηνεκτέλεση συγκεκριμένων βημάτων και την κατάθεση συγκεκριμένων πειστηρίων όπως ορίζει ο νόμος, για να ολοκληρωθούν. Αυτές οι διαδικασίες εκ των πραγμάτων είναι γνωστές στο σύνολό τους, ως γεγονότα μόνο στα γραφεία που εκτελούνται. Αν εγώ είμαι τηλεφωνητής στο Μοσχάτο και με πάρει κάποιος από την Αλεξανδρούπολη να μου πει πως πριν 6 μήνες κατέθεσε τα τάδε χαρτιά στο δείνα υποκατάστημα δε μπορώ να το ξέρω παρά μόνο αν το δω στο σύστημα. Αν δεν το δω στο σύστημα από την άλλη δε μπορώ να ξέρω αν ο τύπος μου τα λέει κάλα. Κάλλιστα μπορεί να πάρω τηλέφωνο στο υποκατάστημα της Αλεξανδρούπολης να τους μεταφέρω τα καθεκαστα και να μου απαντήσουν(πραγματικές περιπτώσεις): " O τάδε? Τον παρακαλάμε 6 μήνες να μας φέρει το αβγ χάρτι και δεν μας το φέρνει. Του το εξηγούμε και δεν καταλαβαίνει Χριστό".

Τέλος,ο τηλεφωνητής δεν μπορεί να επιβάλλει στο υποκατάστημα κάτι,πολλές φορές δεν είναι καν υπάλληλος της Τράπεζας ή της επιχείρησης γενικά. Δε θα πάρει η Mediatel την Πειραιώς να της πει"Δώστε τις υπό κληρονομιά καταθέσεις στον Γιώργο Χελληγενή".

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 23 Δεκ 2022, 01:36

hellegennes έγραψε:
23 Δεκ 2022, 01:18
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
23 Δεκ 2022, 00:31
Σόρι κιόλας που θα το γράψω αλλά κανείς εδώ μέσα δεν έχει δουλέψει στο customer care μεγάλης επιχείρησης? Η
τηλεφωνική εξυπηρέτηση των μεγάλων επιχειρήσεων είτε στο σκέλος των εισερχόμενων(Front Office) είτε στο
σκέλος των εξερχόμενων( Back Office) κλήσεων είναι συνήθως στα χέρια εταιρειών-υπεργολάβων. Αυτές έχουν
πρόσβαση στο πληροφοριακό σύστημα και συναλλάσσονται με την πελατεία βάση των εγγραφών αυτού του συστήματος αλλά
και βάση των δυνατοτήτων που προσφέρει. Αυτή η κατάσταση δημιουργεί προβλήματα, ιδίως σε περιπτώσεις όπου οι
εγγραφές στο σύστημα δεν έχουν γίνει σωστά. Η επαλήθευση γεγονότων δεν είναι πάντοτε έυκολο να γίνει δια τηλεφώνου διότι υπάρχουν
θέματα με το GDPR. Δεν μπορεί ο τηλεφωνητής της ICAP να πάρει στο υποκατάστημα της Πειραιώς στο Περιστέρι και να ρωτήσει
αν ο Γεώργιος Τάδε έχει όντως κάνει τις διαδικασίες για να κληρονομήσει τον λογαριασμό του πατέρα του γιατί και ο τραπεζικός από
τη μεριά του δε μπορεί να απαντάει στα τηλέφωνα για το τι έκανε και δεν έκανε ο τάδε πελάτης. Μπορεί εδώ να είμαστε μία παρέα
και να τα λέμε αλλά πιστέψτε ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που τηλεφωνούν στην τάδε εταιρεία για να ρωτήσουν
κάτι ή για να παραπονεθούν για κάτι λένε ψέμματα, δε μπορείς εσύ σαν τηλεφωνητής του υπεργολάβου ή σαν υπάλληλος υποκαταστήματος
να λες τα πάντα στον οποιονδήποτε. Το customer care δεν είναι καφεδάκι με την παρέα μας για να πηγαίνει η γλώσσα ροδάνι.
Τίποτα απ' αυτά δεν είναι δικαιολογία. Από την στιγμή που ο πελάτης λέει ότι κατέθεσε τα έγγραφα στο τάδε υποκατάστημα, είναι μετά ευθύνη της τράπεζας να βρει τι έγινε και αν αληθεύει. Τι θέματα με GDPR και σαχλαμάρες; Δεν μπορεί δηλαδή ο υπάλληλος να στείλει ένα email στο υποκατάστημα; Δεν χρειάζεται να παίρνουν τηλέφωνα ο ένας στον άλλον. Στο 1950 ζούμε;
Επίσης φαίνεται πως δεν έχεις δουλέψει σε τηλεφωνικό κέντρο όταν αναρωτιέσαι γιατί ο υπάλληλος δεν μπορεί να στείλει e-mail στο υποκατάστημα.
Αγαπητέ στα τηλεφωνικά κέντρα για χέσιμο στην τουαλέτα πας και σου μετρούν τον χρόνο ποιο e-mail να στείλεις? Άσε που μόλις τελειώνεις τη μία
κλήση(με πρήξιμο από τον Team Leader αρκετές φορές) ξεκινάει η επόμενη.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40718
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 23 Δεκ 2022, 01:45

Ρε αδερφέ, από τα κεντρικά της τράπεζας τον πήραν, όχι από εξωτερικό τηλεφωνικό κέντρο που μισθώνει η τράπεζα. Και μιλάμε για ένα θέμα που υποτίθεται ότι ήταν ανοιχτή υπόθεση για χρόνια, όχι καμμιά υπερεπείγουσα διευθέτηση.

Ξαναλέω ότι δεν είναι δικαιολογία τίποτα που λύνεται εσωτερικά μακράν ευκολότερα. Αν η τράπεζα έχει θέμα, μπορεί να στείλει email στο υποκατάστημά της και μετά είναι ευθύνη του υποκαταστήματος να δει τι έγινε. Εάν ο υπάλληλος που πήρε τηλέφωνο ήταν απλώς τηλεφωνητής σε κέντρο και όχι κάτι άλλο, δεν είναι δική του αρμοδιότητα να στείλει email προφανώς, απλώς να ενημερώσει για την απάντηση του πελάτη. Κάποιου η αρμοδιότητα ΕΙΝΑΙ να επικοινωνήσει με το υποκατάστημα. Τι είναι; Αποκομμένοι από ζούγκλα το 1830 και δεν φτάνουν ως εκεί τα ταμ-ταμ;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 23 Δεκ 2022, 01:54

hellegennes έγραψε:
23 Δεκ 2022, 01:45
Ρε αδερφέ, από τα κεντρικά της τράπεζας τον πήραν, όχι από εξωτερικό τηλεφωνικό κέντρο που μισθώνει η τράπεζα. Και μιλάμε για ένα θέμα που υποτίθεται ότι ήταν ανοιχτή υπόθεση για χρόνια, όχι καμμιά υπερεπείγουσα διευθέτηση.

Ξαναλέω ότι δεν είναι δικαιολογία τίποτα που λύνεται εσωτερικά μακράν ευκολότερα. Αν η τράπεζα έχει θέμα, μπορεί να στείλει email στο υποκατάστημά της και μετά είναι ευθύνη του υποκαταστήματος να δει τι έγινε. Εάν ο υπάλληλος που πήρε τηλέφωνο ήταν απλώς τηλεφωνητής σε κέντρο και όχι κάτι άλλο, δεν είναι δική του αρμοδιότητα να στείλει email προφανώς, απλώς να ενημερώσει για την απάντηση του πελάτη. Κάποιου η αρμοδιότητα ΕΙΝΑΙ να επικοινωνήσει με το υποκατάστημα. Τι είναι; Αποκομμένοι από ζούγκλα το 1830 και δεν φτάνουν ως εκεί τα ταμ-ταμ;
Όταν σηκώνεις το τηλέφωνό σου και στην απέναντι άκρη της γράμμης είναι ένας τύπος ή μία τύπισσα που σου λέει "Γεια σας είμαι ο Τάδε/η Δείνα
και σας καλώ από την α εταιρεία/τον β οργανισμό/ τη γ τράπεζα" είναι κατά 90% και βάλε από το τηλεφωνικό κέντρο μίας εταιρείας-συνεργάτη.
Κανείς δε θα σε πάρει τηλέφωνο να σου πει "Γειά σας ονομάζομαι Χρήστος Παπαδόπουλος εργάζομαι στη Mediatel και σας καλώ εν ονόματι της Eurobank/Wind/ Media Markt". Όταν θα σε καλέσουν πραγματικά από τα κεντρικά θα γίνει με τον πλέον επίσημο τρόπο: Γραπτώς,με e-mail ενίοτε και με τους δύο τρόπους και πάντα με ονοματεπώνυμα,διευθύνσεις και υπογραφές. Από εκεί και πέρα δε γίνεται να γράφω πολλές φορές τα ίδια. Σαν πρώην εργαζόμενους του χώρου έχω και εγώ αρκετές ενστάσεις με το πως λειτουργεί το customer care των μεγάλων οργανισμών κάποιες φορές αλλά
είναι εύκολο να λες " Ρε τους μαλάκες δεν με εξυπηρέτησαν ναουμ" άμα δεν έχεις την εικόνα πραγμάτων που ισχύουν καλώς ή κακώς. Πήγαινε εσύ( το εσύ με τη γενική του έννοια) να κάνεις τη δουλειά του customer care agent και έλα να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος μετά.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40718
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Ειναι ηλίθιοι οι τραπεζικοι υπάλληλοι?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 23 Δεκ 2022, 02:03

Αυτό είναι το κλασικό "η τάδε δουλειά δεν είναι τόσο εύκολη όσο νομίζεις". Εμένα όμως δεν με ενδιαφέρει αυτό. Όλες οι δουλειές έχουν παραξενιές, ιδιαιτερότητες και δυσκολίες. Αλλά δεν θα πω στον πελάτη μου "τράβα στην Ιταλία να κάνεις εισαγωγή εσύ το σαμπουάν σου και πέρνα μετά από το ταμείο να το πληρώσεις" επειδή π.χ. το εργοστάσιο έκλεισε έναν μήνα το καλοκαίρι για διακοπές. Καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι ηλίθιο.

Φαντάζομαι ότι θα του είπαν πως τον παίρνουν από τα κεντρικά για να το λέει, αλλά και να μην είναι έτσι, εφόσον η απάντησή του "έχω καταθέσει τα έγγραφα", η μοναδική λογική κίνηση είναι να το μεταφέρει αυτό ο τηλεφωνητής και τελειώνει εκεί η δουλειά του. Αν είναι μπουρδέλο το σύστημά τους δεν ευθύνεται ο πελάτης ούτε είναι δικαιολογία το ότι είναι μπουρδέλο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών