ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
για γαύρους βορρά εδω
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
- Κόκκορας
- Δημοσιεύσεις: 19348
- Εγγραφή: 03 Ιουν 2018, 17:20
- Phorum.gr user: Κόκορας
- Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα Πόλις
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
οχι εδώ δεν ειναι το ιδιο,οπως δεν ειναι ο ιδιος τιτλος π.χ που ΑΡΠΑΞΑΤΕ μεσα στην τουμπα με τον αηττητο που πανηγυρισε ο εικονιζομενος.
τείνει το χέρι του ο σαββίδης ,πριν το δώσουν σε απαντηση κάνουν αυτήν την μεσαιωνική συνηθεία οι ενστολοι που βρισκονται σε υπηρεσια.
τείνει το χέρι του ο σαββίδης ,πριν το δώσουν σε απαντηση κάνουν αυτήν την μεσαιωνική συνηθεία οι ενστολοι που βρισκονται σε υπηρεσια.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41251
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Οι Ινουίτ που έτρωγαν μόνο κρέας δεν πάθαιναν σκορβούτο. Ίσως γιατί το κρέας περιέχει βιταμίνη C.Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑21 Αύγ 2020, 10:57Δεν «έτρωγε μόνο κρέας» βέβαια, αλλά αποκλειστικά αμερικανικές φαστφουντιές
Το αμερικάνικο σκουπιδοφαγητό μάλλον δεν περιέχει τίποτα θρεπτικό.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 24300
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Δεν ξέρω αν θεωρείται μετα-καραμπαμπισμός αυτό, ή κάτι άλλο. Αρχικά σκέφτηκα να το ανοίξω σε ξεχωριστό νήμα, αλλά τελικά το αφήνω εδώ
Έτυχε να το επισκεφτώ και από κοντά αυτές τις μέρες που εκανα τουρ στο ένδοξο Ναύπλιο και μολις το πετυχα στο δρομο μου πήρα το πιο τιστομπούτσο βλέμμα της ζωής μου! Και κοροιδεύατε εκεινο τον πχύλαξ πωςλεγόταν κάποιοι, πριν κατι χρόνια
SpoilerShow
Ναύπλιο: Τι λέει η επιμελήτρια της έκθεσης για την κατσαρίδα του Moretti που έχει προκαλέσει σχόλια
Ο Francesco Moretti, που ζει και δραστηριοποιείται στο Ναύπλιο συμμετέχει στην έκθεση «Ούτε που μας δόθηκε μία εξήγηση για το άρωμα των λουλουδιών...», με το έργο του «Όχι θα κάτσω να σκάσω...», σε διοργάνωση του Δήμου Ναυπλιέων και επιμέλεια της Φαίης Τζανετουλάκου. Πρόκειται για μία υπαίθρια ομαδική έκθεση που θα διαρκέσει έως τη Δευτέρα 31 Αυγούστου στον πεζόδρομο Βασιλέως Κωνσταντίνου στο Ναύπλιο.
Μέσω των social media το συγκεκριμένο έργο έχει δεχθεί πλήθος αρνητικών σχολιασμών. Τι ακριβώς είναι όμως αυτό που θέλει να αναδείξει ο καλλιτέχνης με την "κατσαρίδα του".
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
Η έκθεση
Με τον στίχο «Ούτε που μας δόθηκε μία εξήγηση για το άρωμα των λουλουδιών...» από τους Διαλόγους του Νίκου Καρούζου για ποιητικό δαυλό, και με την διοργάνωση του Δήμου Ναυπλιέων, 14 σύγχρονοι καλλιτέχνες, οικειοποιούνται τον δημόσιο χώρο στον πεζόδρομο Β. Κωνσταντίνου στο Ναύπλιο για να επιχειρήσουν μια αναπαράσταση της αλληλοεισχώρησης φυσικού και αστικού τοπίου, με διάμεσο μια τέχνη ανοιχτή και προσβάσιμη για όλους.
Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στη συγκινησιακή δυνατότητα της τέχνης να κατανοεί και να ερμηνεύει τις επιλογές του ανθρώπου που αφορούν τη δόμηση του κοινωνικού του χώρου αλλά και τα αδιέξοδα που δημιουργούνται όταν αυτές οι επιλογές είναι επιβεβλημένες από τις σύγχρονες συνθήκες μαζικοποίησης σε αντιδιαστολή με τη βαθιά, αρχέγονη ανάγκη του για αρμονική συνύπαρξη με το φυσικό περιβάλλον.
Καλλιτέχνες που συμμετέχουν: Βαγγέλης Ζερβόπουλος, Θανάσης Καλαντζής, Νίκος Λαμπρινός, Μάγδα Μάρα, Νίκος Μαρίνης, Ναυσικά Ξυπολιά, Χρήστος Ξυπολιάς, Γιούλα Παπαδοπούλου, Όλγα Παπαδοπούλου, Δημήτρης Παπαχρήστος, Βασιλική Σαγκιώτη, Γιάννης Σκαλτσάς, Ventseslav Iotoff, Francesco Moretti
Ο καλλιτέχνης του έργου
Ο Francesco Moretti γεννήθηκε στην Πίζα το 1973. Ζει και εργάζεται στην Ελλάδα. Είναι απόφοιτος του Καλλιτεχνικού Λυκείου της Λούκκα (1992) και αριστούχος της Σχολής Καλών Τεχνών της Φλωρεντίας (1997), με ειδίκευση στη ζωγραφική και διπλωματική εργασία πάνω στο έργο του Frank Stella. Ασχολείται με τη ζωγραφική, τη φωτογραφία, τη γλυπτική, τη χαρακτική, τη βίντεο-τέχνη, τις εγκαταστάσεις, τη γραφιστική και τη διαφήμιση. Συνεργάστηκε με γνωστούς καλλιτέχνες (Keith Haring, Marco Eberle) και έχει στο ενεργητικό του 10 ατομικές εκθέσεις και συμμετοχές σε 25 ομαδικές και σε πολλά φεστιβάλ, σε γκαλερί, μουσεία και εναλλακτικούς χώρους στην Ιταλία, την Ελβετία, τη Γαλλία και την Ελλάδα.
Δούλεψε επίσης ως διακοσμητής εσωτερικών χώρων στην Ιταλία και την Ελβετία, ως σχεδιαστής φωτισμών και σκηνογράφος στο θέατρο και στον κινηματογράφο στην Ιταλία και ως επιμελητής εικαστικών εκθέσεων για λογαριασμό του Δήμου της Πίζας. Έργα του βρίσκονται σε δημόσιους χώρους στην Ιταλία και την Ελβετία, σε ιδιωτικές συλλογές και στη συλλογή του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Μουσείου στο Ναύπλιο. Από τον Αύγουστο του 2005 ζει στο Ναύπλιο όπου διατηρεί και το εργαστήριό του.
Το έργο
Η ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια της έκθεσης, Φαίη Τζανετουλάκου, σημειώνει για το έργο: «Σε ένα μελλοντικό αποκαλυπτικό τοπίο, όπου η πραγματικότητα φαντάζει γοητευτικά τοξική, νέα όντα κάνουν την εμφάνισή τους, ξεπροβάλλοντας μέσα από τα ερείπια του σαθρού πολιτισμού μας. Γιγάντιες μεταλλικές κατσαρίδες αρχίζουν να διεκδικούν την αυτονομία τους ενώ προσπαθούν να επιβιώσουν με κάθε τρόπο και τίμημα, μέσα από μια φιλοσοφία ζωής που υιοθετεί ως μότο το «Όχι θα κάτσω να σκάσω…».
Ο πολιτογραφημένος Ναυπλιώτης γλύπτης Francesco Moretti, μέσα από μια Καφκική αλληγορία γύρω από την βιωσιμότητα αστικών μιαρών εντόμων σε αναξιοπρεπείς συνθήκες, διατυπώνει ένα ειρωνικό σχόλιο για τις βδελυρές συμπεριφορές που προσομοιάζουν τον χαρακτήρα των ζωυφίων με αυτό των ανθρώπων εκείνων που δύνανται να επιβιώσουν παντού εις βάρος των ξενιστών τους».
https://www.argolikeseidhseis.gr/2020/08/moretti.html
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Που στα κομμάτια είναι μία βόμβα μολότωφ όταν την χρειάζεσαι;;;vantono έγραψε: ↑22 Αύγ 2020, 01:57Δεν ξέρω αν θεωρείται μετα-καραμπαμπισμός αυτό, ή κάτι άλλο. Αρχικά σκέφτηκα να το ανοίξω σε ξεχωριστό νήμα, αλλά τελικά το αφήνω εδώΈτυχε να το επισκεφτώ και από κοντά αυτές τις μέρες που εκανα τουρ στο ένδοξο Ναύπλιο και μολις το πετυχα στο δρομο μου πήρα το πιο τιστομπούτσο βλέμμα της ζωής μου! Και κοροιδεύατε εκεινο τον πχύλαξ πωςλεγόταν κάποιοι, πριν κατι χρόνιαSpoilerShowΝαύπλιο: Τι λέει η επιμελήτρια της έκθεσης για την κατσαρίδα του Moretti που έχει προκαλέσει σχόλια
Ο Francesco Moretti, που ζει και δραστηριοποιείται στο Ναύπλιο συμμετέχει στην έκθεση «Ούτε που μας δόθηκε μία εξήγηση για το άρωμα των λουλουδιών...», με το έργο του «Όχι θα κάτσω να σκάσω...», σε διοργάνωση του Δήμου Ναυπλιέων και επιμέλεια της Φαίης Τζανετουλάκου. Πρόκειται για μία υπαίθρια ομαδική έκθεση που θα διαρκέσει έως τη Δευτέρα 31 Αυγούστου στον πεζόδρομο Βασιλέως Κωνσταντίνου στο Ναύπλιο.
Μέσω των social media το συγκεκριμένο έργο έχει δεχθεί πλήθος αρνητικών σχολιασμών. Τι ακριβώς είναι όμως αυτό που θέλει να αναδείξει ο καλλιτέχνης με την "κατσαρίδα του".
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
Η έκθεση
Με τον στίχο «Ούτε που μας δόθηκε μία εξήγηση για το άρωμα των λουλουδιών...» από τους Διαλόγους του Νίκου Καρούζου για ποιητικό δαυλό, και με την διοργάνωση του Δήμου Ναυπλιέων, 14 σύγχρονοι καλλιτέχνες, οικειοποιούνται τον δημόσιο χώρο στον πεζόδρομο Β. Κωνσταντίνου στο Ναύπλιο για να επιχειρήσουν μια αναπαράσταση της αλληλοεισχώρησης φυσικού και αστικού τοπίου, με διάμεσο μια τέχνη ανοιχτή και προσβάσιμη για όλους.
Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στη συγκινησιακή δυνατότητα της τέχνης να κατανοεί και να ερμηνεύει τις επιλογές του ανθρώπου που αφορούν τη δόμηση του κοινωνικού του χώρου αλλά και τα αδιέξοδα που δημιουργούνται όταν αυτές οι επιλογές είναι επιβεβλημένες από τις σύγχρονες συνθήκες μαζικοποίησης σε αντιδιαστολή με τη βαθιά, αρχέγονη ανάγκη του για αρμονική συνύπαρξη με το φυσικό περιβάλλον.
Καλλιτέχνες που συμμετέχουν: Βαγγέλης Ζερβόπουλος, Θανάσης Καλαντζής, Νίκος Λαμπρινός, Μάγδα Μάρα, Νίκος Μαρίνης, Ναυσικά Ξυπολιά, Χρήστος Ξυπολιάς, Γιούλα Παπαδοπούλου, Όλγα Παπαδοπούλου, Δημήτρης Παπαχρήστος, Βασιλική Σαγκιώτη, Γιάννης Σκαλτσάς, Ventseslav Iotoff, Francesco Moretti
Ο καλλιτέχνης του έργου
Ο Francesco Moretti γεννήθηκε στην Πίζα το 1973. Ζει και εργάζεται στην Ελλάδα. Είναι απόφοιτος του Καλλιτεχνικού Λυκείου της Λούκκα (1992) και αριστούχος της Σχολής Καλών Τεχνών της Φλωρεντίας (1997), με ειδίκευση στη ζωγραφική και διπλωματική εργασία πάνω στο έργο του Frank Stella. Ασχολείται με τη ζωγραφική, τη φωτογραφία, τη γλυπτική, τη χαρακτική, τη βίντεο-τέχνη, τις εγκαταστάσεις, τη γραφιστική και τη διαφήμιση. Συνεργάστηκε με γνωστούς καλλιτέχνες (Keith Haring, Marco Eberle) και έχει στο ενεργητικό του 10 ατομικές εκθέσεις και συμμετοχές σε 25 ομαδικές και σε πολλά φεστιβάλ, σε γκαλερί, μουσεία και εναλλακτικούς χώρους στην Ιταλία, την Ελβετία, τη Γαλλία και την Ελλάδα.
Δούλεψε επίσης ως διακοσμητής εσωτερικών χώρων στην Ιταλία και την Ελβετία, ως σχεδιαστής φωτισμών και σκηνογράφος στο θέατρο και στον κινηματογράφο στην Ιταλία και ως επιμελητής εικαστικών εκθέσεων για λογαριασμό του Δήμου της Πίζας. Έργα του βρίσκονται σε δημόσιους χώρους στην Ιταλία και την Ελβετία, σε ιδιωτικές συλλογές και στη συλλογή του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Μουσείου στο Ναύπλιο. Από τον Αύγουστο του 2005 ζει στο Ναύπλιο όπου διατηρεί και το εργαστήριό του.
Το έργο
Η ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια της έκθεσης, Φαίη Τζανετουλάκου, σημειώνει για το έργο: «Σε ένα μελλοντικό αποκαλυπτικό τοπίο, όπου η πραγματικότητα φαντάζει γοητευτικά τοξική, νέα όντα κάνουν την εμφάνισή τους, ξεπροβάλλοντας μέσα από τα ερείπια του σαθρού πολιτισμού μας. Γιγάντιες μεταλλικές κατσαρίδες αρχίζουν να διεκδικούν την αυτονομία τους ενώ προσπαθούν να επιβιώσουν με κάθε τρόπο και τίμημα, μέσα από μια φιλοσοφία ζωής που υιοθετεί ως μότο το «Όχι θα κάτσω να σκάσω…».
Ο πολιτογραφημένος Ναυπλιώτης γλύπτης Francesco Moretti, μέσα από μια Καφκική αλληγορία γύρω από την βιωσιμότητα αστικών μιαρών εντόμων σε αναξιοπρεπείς συνθήκες, διατυπώνει ένα ειρωνικό σχόλιο για τις βδελυρές συμπεριφορές που προσομοιάζουν τον χαρακτήρα των ζωυφίων με αυτό των ανθρώπων εκείνων που δύνανται να επιβιώσουν παντού εις βάρος των ξενιστών τους».
https://www.argolikeseidhseis.gr/2020/08/moretti.html
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Γαμάτο είναι. Και το Κοντεξτ το κάνει ακόμα καλύτεροvantono έγραψε: ↑22 Αύγ 2020, 01:57Δεν ξέρω αν θεωρείται μετα-καραμπαμπισμός αυτό, ή κάτι άλλο. Αρχικά σκέφτηκα να το ανοίξω σε ξεχωριστό νήμα, αλλά τελικά το αφήνω εδώΈτυχε να το επισκεφτώ και από κοντά αυτές τις μέρες που εκανα τουρ στο ένδοξο Ναύπλιο και μολις το πετυχα στο δρομο μου πήρα το πιο τιστομπούτσο βλέμμα της ζωής μου! Και κοροιδεύατε εκεινο τον πχύλαξ πωςλεγόταν κάποιοι, πριν κατι χρόνιαSpoilerShowΝαύπλιο: Τι λέει η επιμελήτρια της έκθεσης για την κατσαρίδα του Moretti που έχει προκαλέσει σχόλια
Ο Francesco Moretti, που ζει και δραστηριοποιείται στο Ναύπλιο συμμετέχει στην έκθεση «Ούτε που μας δόθηκε μία εξήγηση για το άρωμα των λουλουδιών...», με το έργο του «Όχι θα κάτσω να σκάσω...», σε διοργάνωση του Δήμου Ναυπλιέων και επιμέλεια της Φαίης Τζανετουλάκου. Πρόκειται για μία υπαίθρια ομαδική έκθεση που θα διαρκέσει έως τη Δευτέρα 31 Αυγούστου στον πεζόδρομο Βασιλέως Κωνσταντίνου στο Ναύπλιο.
Μέσω των social media το συγκεκριμένο έργο έχει δεχθεί πλήθος αρνητικών σχολιασμών. Τι ακριβώς είναι όμως αυτό που θέλει να αναδείξει ο καλλιτέχνης με την "κατσαρίδα του".
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
Η έκθεση
Με τον στίχο «Ούτε που μας δόθηκε μία εξήγηση για το άρωμα των λουλουδιών...» από τους Διαλόγους του Νίκου Καρούζου για ποιητικό δαυλό, και με την διοργάνωση του Δήμου Ναυπλιέων, 14 σύγχρονοι καλλιτέχνες, οικειοποιούνται τον δημόσιο χώρο στον πεζόδρομο Β. Κωνσταντίνου στο Ναύπλιο για να επιχειρήσουν μια αναπαράσταση της αλληλοεισχώρησης φυσικού και αστικού τοπίου, με διάμεσο μια τέχνη ανοιχτή και προσβάσιμη για όλους.
Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στη συγκινησιακή δυνατότητα της τέχνης να κατανοεί και να ερμηνεύει τις επιλογές του ανθρώπου που αφορούν τη δόμηση του κοινωνικού του χώρου αλλά και τα αδιέξοδα που δημιουργούνται όταν αυτές οι επιλογές είναι επιβεβλημένες από τις σύγχρονες συνθήκες μαζικοποίησης σε αντιδιαστολή με τη βαθιά, αρχέγονη ανάγκη του για αρμονική συνύπαρξη με το φυσικό περιβάλλον.
Καλλιτέχνες που συμμετέχουν: Βαγγέλης Ζερβόπουλος, Θανάσης Καλαντζής, Νίκος Λαμπρινός, Μάγδα Μάρα, Νίκος Μαρίνης, Ναυσικά Ξυπολιά, Χρήστος Ξυπολιάς, Γιούλα Παπαδοπούλου, Όλγα Παπαδοπούλου, Δημήτρης Παπαχρήστος, Βασιλική Σαγκιώτη, Γιάννης Σκαλτσάς, Ventseslav Iotoff, Francesco Moretti
Ο καλλιτέχνης του έργου
Ο Francesco Moretti γεννήθηκε στην Πίζα το 1973. Ζει και εργάζεται στην Ελλάδα. Είναι απόφοιτος του Καλλιτεχνικού Λυκείου της Λούκκα (1992) και αριστούχος της Σχολής Καλών Τεχνών της Φλωρεντίας (1997), με ειδίκευση στη ζωγραφική και διπλωματική εργασία πάνω στο έργο του Frank Stella. Ασχολείται με τη ζωγραφική, τη φωτογραφία, τη γλυπτική, τη χαρακτική, τη βίντεο-τέχνη, τις εγκαταστάσεις, τη γραφιστική και τη διαφήμιση. Συνεργάστηκε με γνωστούς καλλιτέχνες (Keith Haring, Marco Eberle) και έχει στο ενεργητικό του 10 ατομικές εκθέσεις και συμμετοχές σε 25 ομαδικές και σε πολλά φεστιβάλ, σε γκαλερί, μουσεία και εναλλακτικούς χώρους στην Ιταλία, την Ελβετία, τη Γαλλία και την Ελλάδα.
Δούλεψε επίσης ως διακοσμητής εσωτερικών χώρων στην Ιταλία και την Ελβετία, ως σχεδιαστής φωτισμών και σκηνογράφος στο θέατρο και στον κινηματογράφο στην Ιταλία και ως επιμελητής εικαστικών εκθέσεων για λογαριασμό του Δήμου της Πίζας. Έργα του βρίσκονται σε δημόσιους χώρους στην Ιταλία και την Ελβετία, σε ιδιωτικές συλλογές και στη συλλογή του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Μουσείου στο Ναύπλιο. Από τον Αύγουστο του 2005 ζει στο Ναύπλιο όπου διατηρεί και το εργαστήριό του.
Το έργο
Η ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια της έκθεσης, Φαίη Τζανετουλάκου, σημειώνει για το έργο: «Σε ένα μελλοντικό αποκαλυπτικό τοπίο, όπου η πραγματικότητα φαντάζει γοητευτικά τοξική, νέα όντα κάνουν την εμφάνισή τους, ξεπροβάλλοντας μέσα από τα ερείπια του σαθρού πολιτισμού μας. Γιγάντιες μεταλλικές κατσαρίδες αρχίζουν να διεκδικούν την αυτονομία τους ενώ προσπαθούν να επιβιώσουν με κάθε τρόπο και τίμημα, μέσα από μια φιλοσοφία ζωής που υιοθετεί ως μότο το «Όχι θα κάτσω να σκάσω…».
Ο πολιτογραφημένος Ναυπλιώτης γλύπτης Francesco Moretti, μέσα από μια Καφκική αλληγορία γύρω από την βιωσιμότητα αστικών μιαρών εντόμων σε αναξιοπρεπείς συνθήκες, διατυπώνει ένα ειρωνικό σχόλιο για τις βδελυρές συμπεριφορές που προσομοιάζουν τον χαρακτήρα των ζωυφίων με αυτό των ανθρώπων εκείνων που δύνανται να επιβιώσουν παντού εις βάρος των ξενιστών τους».
https://www.argolikeseidhseis.gr/2020/08/moretti.html
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑05 Ιούλ 2020, 12:19Η διάρροια του μπακογιάννη μετά από οξεία τροφική δηλητηρίαση είναι νέκταρ και αμβροσία
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Δεν θα γλιτώσει η σατανική κατσαρίδα από τον πάτερ Κλεομένη.
- Obi Wan Iakobi
- Δημοσιεύσεις: 15683
- Εγγραφή: 19 Ιαν 2020, 22:20
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Η αλήθεια είναι μια μικροαστική εμμονή.
Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν
Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν
- Obi Wan Iakobi
- Δημοσιεύσεις: 15683
- Εγγραφή: 19 Ιαν 2020, 22:20
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Η αλήθεια είναι μια μικροαστική εμμονή.
Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν
Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
- Άμμες ποκ΄ ήμες άλκιμοι νεανίαι.
- Άμμες δε γ΄ ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε.
- Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες.
- Άμμες δε γ΄ ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε.
- Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες.
Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Οι ινουίτ είχαν πολύ πιο μεγάλη ποικιλία στο φαΐ τους από τον μέσο δυτικό που αποφάσισε να γίνει carnivore στα γεράματα επειδή βλέπει πολύ Ρόγκαν, αν εκεί το πάτε.hellegennes έγραψε: ↑22 Αύγ 2020, 01:31Οι Ινουίτ που έτρωγαν μόνο κρέας δεν πάθαιναν σκορβούτο. Ίσως γιατί το κρέας περιέχει βιταμίνη C.Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑21 Αύγ 2020, 10:57Δεν «έτρωγε μόνο κρέας» βέβαια, αλλά αποκλειστικά αμερικανικές φαστφουντιές
Το αμερικάνικο σκουπιδοφαγητό μάλλον δεν περιέχει τίποτα θρεπτικό.
If reality is the sum of our perceptions, to acquire more varying points of view is to acquire, literally, more reality
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 652 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Feindflug
27 Ιαν 2024, 10:00
-
-
Νέα δημοσίευση Με την σωστή πλευρά της Ιστορίας...
από taxalata xalasa » 16 Ιουν 2023, 11:20 » σε Εθνικά Θέματα - 12 Απαντήσεις
- 623 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
16 Ιουν 2023, 12:17
-
-
- 1 Απαντήσεις
- 1050 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Chainis
14 Αύγ 2022, 15:15
-
- 17 Απαντήσεις
- 1204 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Jimmy81
04 Απρ 2023, 20:39