Σελίδα 665 από 1624

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 13:27
από vantono

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 13:31
από Σενέκας
vantono έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 13:27
Είναι λίγο ειρωνικό που λέει "είναι γελjοίο" με έξτρα παχύ Λ...

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 13:31
από Dwarven Blacksmith
Πως υπάρχει αυτός ο Κουτσουμπας εν τω μεταξύ;
Είναι αυτός ο τύπος που είναι 20 χρόνια στο γραφείο και κάνεις δεν ξέρει τι κάνει εκεί μέσα.

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 14:06
από hellegennes
vantono έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 13:27
Από την μια λες «καλά λέει, ρε φίλε, είναι γελοίο». Μετά το σκέφτεσαι και αναλογίζεσαι ότι, γιατί, η χειραψία ή οποιοσδήποτε άλλος χαιρετισμός τι είναι; Γιατί δεν είναι γελοία και εκείνα; Well, κάθε μορφή χαιρετισμού είναι συμβολική. Δείχνει την διάθεσή σου να ασπαστείς ένα άλλο μέλος του είδους σου· να δείξεις φιλική διάθεση. Δεν είναι κάτι που κάνουμε για πρακτικό λόγο, είναι μια συμβολική ένδειξη φιλικότητας και άρα δεν έχει σημασία το είδος της χειρονομίας, παρά μόνο η πρόθεση.

Πετσόκοψα;

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 14:08
από Cecily Anne
vantono έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 13:27
:lol:
Καλο

Dwarven Blacksmith έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 13:31
Πως υπάρχει αυτός ο Κουτσουμπας εν τω μεταξύ;
Είναι αυτός ο τύπος που είναι 20 χρόνια στο γραφείο και κάνεις δεν ξέρει τι κάνει εκεί μέσα.
Αλήθεια;; Εμένα μου κάνει για τύπο Ρος Γκελλερ , "who ate my sandwich".

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 14:38
από Ασέβαστος
vantono έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 13:27
χιλια δικια εχει ο κουτσουμπας. :smt023

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 14:39
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
καραμπαμπική finishing move στο 1:21
Otto Weininger

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 14:41
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Ασέβαστος έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 14:38
vantono έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 13:27
χιλια δικια εχει ο κουτσουμπας. :smt023
συμφωνώ
στηρίζω κουτσούμπα σ'αυτό

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 14:46
από Orion22
επικ

έπρεπε όμως να το ολοκλήρωνε το τρρολάρισμα

με γνωστό και μη εξαιρεταίο χαιρετισμό που δεν απαιτεί φυσική επαφή γκουχου / γκουχου
:smt005:

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 14:57
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Orion22 έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 14:46
επικ

έπρεπε όμως να το ολοκλήρωνε το τρρολάρισμα

με γνωστό και μη εξαιρεταίο χαιρετισμό που δεν απαιτεί φυσική επαφή γκουχου / γκουχου
:smt005:
φαντάσου να υπήρχε έξαρση του φαινομένου ΧΑ σήμερα
θα λέγανε ότι χαιρετάμε αρχαιοελληνικά επειδή είναι convid-safe χαιρετισμός και δεν απαιτείται επαφή :lol:

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 15:13
από hellegennes
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 14:39
καραμπαμπική finishing move στο 1:21
Otto Weininger
Καλύτερο είναι το «ε, πολίς, πολίς» που λένε οι ασφαλίτες. Πάλι καλά που δεν είπαν «γιου χεβ δε ράιτ του ριμέιν σάιλεντ*».



* btw, στον νέο Κ.Π.Δ. προβλέπεται αυτό, ως «δικαίωμα σιωπής».

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 18:36
από Στύγιος
vantono έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 13:27
Γερό τρολ ο Κουτσούμπας, δεν του το 'χα :003:

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 18:56
από vantono
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
24 Ιούλ 2020, 14:39
καραμπαμπική finishing move στο 1:21
Otto Weininger
απο τα related που μου εβγαλε απο το παραπάνω


παλιό απ'ότι βλέπω, δεν ξερω αν το εχετε δει, αλλά εγώ τώρα το είδα. :lol:

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2020, 19:56
από Obi Wan Iakobi

Re: ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2020, 11:40
από John Brown Gun Club
ατοφιος
φορουμικος
καραμπαμπικος
μεταφυσικος σκεπτικισμος
foscilis έγραψε:
08 Ιούλ 2020, 11:56
Antigeist έγραψε:
08 Ιούλ 2020, 11:46
Πως εξηγείτε το φαινόμενο ότι ορισμένοι άνθρωποι πράγματι δεν αισθάνονται άνετα με το βιολογικό τους φύλο; Και στην αρχαιότητα υπήρχαν τέτοιοι άνθρωποι. Τι είναι; Άρρωστοι;
Οι έφηβοι και τα παιδιά είναι κυρίως θύματα peer pressure και πλύσης εγκεφάλου.

Από εκεί και πέρα:

Η συντριπτική πλειοψηφία όσων όντως προχωράνε σε χημικές και φυσικές παρεμβάσεις είναι ομοφυλόφιλοι που πραγματικά αισθάνονται πιο άνετα ως "στρέητ γυναίκα παγιδευμένη σε σώμα άντρα" ή "στρέητ άντρας παγιδευμένος σε σώμα γυναίκας" παρά ως "πουστάρα" και "νταλίκα". Μια πολύ, πολύ μικρή μειοψηφία είναι όντως διαφυλική, έχει δηλαδή βιολογική βάση η δυσφορία. Αυτοί είναι που έχει καβαλήσει όλος ο υπόλοιπος συρφετός, μολονότι οι περισσότεροι δε θέλουν τίποτε άλλο παρά την ησυχία τους.

Η συντριπτική πλειοψηφία όσων αλλάζουν μόνο το παρουσιαστικό τους ή τις αντωνυμίες τους και κατά τα άλλα διατηρούν τις ίδιες σεξουαλικές προτιμήσεις (από "στρέητ άντρας" σε "κουήρ τρανς λεσβία" ή από "στρέητ γυναίκα" σε "κουηρ αντρας") είναι αυτιστικοί που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα πώς δουλεύουν όλα αυτά, με μια μικρή μειοψηφία να είναι ανώριμοι κακομαθημένοι μιλένιαλς με πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο και βαρετές, ασήμαντες ζωές, υποκείμενοι λόγω ναρκισσισμού στο να κάνουν διάφορες μαλακίες περίπου με την ίδια λογική που διέπει τους εφήβους. Κακά τα ψέματα: ένα στρέητ ζευγάρι που κάνει παιδί είναι ό,τι πιο βαρετό, ό,τι πιο ίδιο με το μπαμπά και τη μαμά. Ένας κουηρ αρσενικός που φέρνει στον κόσμο το παιδί της τρανς συντρόφου του είναι ό,τι πιο avant guarde. Παρ' όλο που πρόκειται για το ίδιο ακριβώς πράγμα.