Λοιπόν η Λονζίν με έχει πηδήξει κανονικά. Τρίτη φορά γύρισα το ρολόι πίσω γιατί έχανε, και τρίτη φορά το κράτησαν ένα μήνα. Την πρώτη φορά μου είπαν ότι άλλαξαν όλο το μηχανισμό. Τη δεύτερη φορά είπαν ότι ίσως "μαγνητίζεται" γιατί δουλεύω όλη μέρα στον υπολογιστή, την τρίτη φορά είπαν ότι του κάναν φουλ σέρβις και ότι το ρολόϊ είναι μια χαρά, αλλά πρέπει να το κουρδίζω 40 φορές τη μέρα (?!?!?)
Toυς λέω συγνώμη, ποιό το νόημα να έχω αυτόματο ρολόϊ αν πρέπει να το κουρδίζω κάθε μέρα; Μου λένε έτσι είναι αυτό, επειδή ο μηχανισμός είναι βίντατζ και λίγο ιδιόμορφος κλπ. Τους λέω οκ τα λεφτά μου πίσω, μου λένε θα σας πούμε άλλη μέρα γιατί είναι Κυριακή και λείπει ο μάνατζερ, και φυσικά εννοείται ότι δε με πήραν τηλ. ποτέ.
Δε θα χουμε καλά ξεμπερδέματα