Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Θα διαφωνήσω. Έχω φιλία με ιδιοκτήτη σχολής και τον βοήθησα λίγο στα τεχνικά οπότε τα είδα από πρώτο χέρι. Καθημερινά ερχόντουσαν εγκύκλιοι, ρυθμίσεις και επεξηγήσεις και κουνήθηκε γη και ουρανός προκειμένου να γίνουν οι τηλεδιασκέψεις. Μιλάμε και για σειρές επιμορφωτικών σεμιναρίων προς δασκάλους, διευθυντές κλπ κλπ. Και έγιναν και πολύ περισσότερα από ότι είχε προβλεφθεί αρχικά. Και έτρεξαν και οι δάσκαλοι πάρα πολύ παρότι τους βρίζουμε με κάθε ευκαιρία. Με την παράδοση που έχουμε σε ανθρώπους με πολλά μεταπτυχιακά έχει βρεθεί στο δημόσιο ΚΑΙ καταρτισμένο προσωπικό. Αυτή τη φορά χρειάστηκαν οι έξτρα γνώσεις και έπιασαν τόπο.
Πόσα από αυτά που έγιναν οφείλονται στην Κεραμέως ή στους υφισταμένους της ή στις τοπικές πρωτοβάθμιες / δευτεροβάθμιες διευθύνσεις δεν ξέρω. Ωστόσο τα πιστώνεται όπως θα χρεωνόταν τις αντίστοιχες πατάτες.
ΥΓ. Δεν είμαι φαν της Κεραμέως. Αυτά που έζησα σου γράφω.
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Το '70 είχαμε Καλλιτεχνικά (και Σχέδιο) σε όλο το Γυμνάσιο και το Λύκειο
Και τώρα ζητά Σχέδιο για την εισαγωγή στις Αρχιτεκτονικές σχολές, το οποίο δεν διδάσκει στο Λύκειο. Παράνοια
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Το '70 είχαμε Καλλιτεχνικά (και Σχέδιο) σε όλο το Γυμνάσιο και το Λύκειο
Και τώρα ζητά Σχέδιο για την εισαγωγή στις Αρχιτεκτονικές σχολές, το οποίο δεν διδάσκει στο Λύκειο. Παράνοια
Σου λεει κουμουνιστες καλλιτεχνες θα γινουν, εξω τα καλλιτεχνικα
Τα καλλιτεχνικά μαθήματα είναι πονεμένη ιστορία. Υπάρχουν προβλήματα και παρεξηγήσεις μπερδεμένα με συμφέροντα που εδώ και ένα αιώνα επηρεάζουν αποφάσεις. Δεν είναι μόνο θέμα ενός υπουργού (που σιγά να μην έχει τις απαραίτητες γνώσεις, αλλά λέμε τώρα) να αποφασίσει ότι θέλει σοβαρή καλλιτεχνική παιδεία στο σχολείο. Ποιος θα γράψει τα βιβλία; Τι θα λένε αυτά; Ποιους "σύγχρονους" και μη προβεβλημένους από το δημοσιογραφικό και πολιτικό κατεστημένο, καλλιτέχνες - "δημιουργούς" θα λιβανίζουν;
Η Ελληνική κοινωνία δεν θα άντεχε καν μια συζήτηση σε θεωρητικό επίπεδο για το τι είναι καλλιτεχνικώς αξιόλογο ή μη. Πόσο μάλλον να γίνει προσπάθεια να εφαρμοστεί κάτι στην πράξη.
Όταν αναφερόταν ο Γιαννόπουλος (όχι ο δικός μας) στα νυχτερινά μαγαζιά ως πολιτιστικά κέντρα, δεν ήταν απλώς μια χιουμοριστική ατάκα ενός γέρου που τα 'χει χαμένα. Ήταν το επιστέγασμα μιας στρεβλής πορείας παρανοήσεων, παρεξηγήσεων και αισχρής μορφής λαϊκισμού αρκετών δεκαετιών. Δεν αλλάζουν αυτά έτσι εύκολα.
Δεν κατάλαβα τα ερωτήματα, πιστεύεις οτι δεν θα βρεθούν άνθρωποι να γράψουν σχολικά βιβλία; Τα βιβλία του γυμνασίου που έχω δει εγω μια χαρά είναι.
Ας διδαχθούν τα παιδιά τα βασικά απο ιστορία της τέχνης, που άλλωστε είναι συνυφασμένη και με την ιστορία γενικότερα, ας έρθουν σε επαφή με το σχέδιο που άλλωστε είναι και ειδικό μάθημα στις εξετάσεις πολλών σχολών και όταν φτάσουνε στην σύγχρονη τέχνη βλέπουμε ποιους καλλιτέχνες θα μελετήσουν.
Και γιατί πρέπει να συζητήσει όλη η κοινωνία για το περιεχόμενο ενός μαθήματος;
Ας μην κάνουμε Φυσική, αλλά "ιστορία της Φυσικής" αντίστοιχα.
Η ιστορία της τέχνης είναι υπαρκτό αντικείμενο σπουδων.
Αλλά για να σου πω την αλήθεια πιστεύω οτι θα έπρεπε και στην φυσική να στέκονται λιγάκι (δεν ξέρω αν γίνεται) και στις αρχές της επιστήμης, τους πρωτεργάτες, τις διαδικασίες κτλ ετσι ωστε και αυτοί που δεν θα μάθουν όντως φυσική
(δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία) να μην καταλήγουν μετά να πιστεύουν σε ζώδια και ξεματιάσματα.
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Έχοντας ανηψιό στο δημοτικό εχω να πω οτι μια χαρά γίνανε μαθήματα εξ αποστάσεως και μάλιστα με δασκάλα που ήταν παντελώς άσχετη. Αν συνεχιστεί η προσπάθεια τώρα που δεν πιέζει τόσο ο χρόνος η τεχνολογία θα παιξει πολυ σημαντικό (επικουρικό) ρόλο.
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Έχοντας ανηψιό στο δημοτικό εχω να πω οτι μια χαρά γίνανε μαθήματα εξ αποστάσεως και μάλιστα με δασκάλα που ήταν παντελώς άσχετη. Αν συνεχιστεί η προσπάθεια τώρα που δεν πιέζει τόσο ο χρόνος η τεχνολογία θα παιξει πολυ σημαντικό (επικουρικό) ρόλο.
Εχω και γω. Οντως μια χαρα γινοντουσαν με πρωτοβουλια των δασκαλων, ναι αυτων που βριζουν οι φιλελεδες.
Αυτο που δεν εγινε ηταν τα λαιβ ον καμερα μαθηματα που σκυλιασμενα κυνηγουσε η κεραμεως
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Το '70 είχαμε Καλλιτεχνικά (και Σχέδιο) σε όλο το Γυμνάσιο και το Λύκειο
Και τώρα ζητά Σχέδιο για την εισαγωγή στις Αρχιτεκτονικές σχολές, το οποίο δεν διδάσκει στο Λύκειο. Παράνοια
Τελείως.
Να σκεφτείς ότι το μάθημα "Γραμμικό Σχέδιο" υπάρχει στο Λύκειο, αλλά δεν διδάσκεται...
και που υπηρχαν τα μαθηματα αυτα, το αποτελεσμα ποιο ηταν? τα σκυλαδικα σε κάθε γωνια? η σκουπιδοτηλεοραση? τα θεατρα του κωλου?
ποσα αξιολογα βιβλια εχουν γραφτει? τραγουδια?
ποιο χρησιμο θα ηταν ενα μαθημα οικιακης οικονομιας και κατασκευων στο σπιτι οπου θα διδασκεται με σοβαροτητα.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ....
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.....
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ....
ΕΙΝΑΙ: ΠΡΟΔΟΤΕΣ
και που υπηρχαν τα μαθηματα αυτα, το αποτελεσμα ποιο ηταν? τα σκυλαδικα σε κάθε γωνια? η σκουπιδοτηλεοραση? τα θεατρα του κωλου?
ποσα αξιολογα βιβλια εχουν γραφτει? τραγουδια? ποιο χρησιμο θα ηταν ενα μαθημα οικιακης οικονομιας και κατασκευων στο σπιτι οπου θα διδασκεται με σοβαροτητα.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.