Αρχέλαος έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 19:51
Bazoomba έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 19:47
Δεν ελεγαν οτι θα προτειναν φορολογηση επι των κερδων σημερα;
A, αν το είπαν αυτό, εντάξει, δεν τα παρακολουθώ.
Πάντως, στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον δεν αποτελεί λυση. Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες,έχω την εντύπωση πως είχαν ζημιές για αρκετά μεγάλη περίοδο προτού περάσουν σε κερδοφορία.
Επίσης, οι ακτοπλόοι ισχυρίζονται και τα εξής:
Τι λέει ο ακτοπλοϊκός κλάδος
Με βάση στελέχη του ακτοπλοϊκού κλάδου, παρά την πτώση στα καύσιμα, άλλα κόστη έχουν πάρει την ανιούσα. Συγκεκριμένα
τα μισθολογικά κόστη έχουν ένα +8%, τα κόστη επισκευής και ανταλλακτικών ένα +18% και τα ασφάλιστρα ένα +29%. Όλα αυτά βάζουν εμπόδια, όπως αναφέρεται, στην προσπάθεια για μείωση της τιμών των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στην παρούσα φάση. Άλλο ένα σημείο που στέκεται ο κλάδος είναι και το θέμα της βιωσιμότητας
, καθώς πολλές εταιρείες αντιμετώπισαν το φάσμα μεγάλων λειτουργικών ζημιών. Παραπέμπουν, δε, σε εταιρείες π.χ. της ΑΝΕΚ, που έχουν πρόβλημα επιβίωσης.
Παράλληλα, αναφέρεται και το θέμα με τα καύσιμα της ακτοπλοΐας, που
επιβαρύνθηκαν όπως υποστηρίζουν στελέχη του κλάδου κατά 100 δολ. τον τόνο μετά την απόφαση της Helleniq Energy (ΕΛΠΕ) να αλλάξει τη βάση υπολογισμού της τιμής των ναυτιλιακών καυσίμων και να λάβει υπόψη της τις τιμές του Ρότερνταμ, αντί της Μεσογείου, με συνέπεια η πραγματική πτώση του κόστος καυσίμων να είναι μικρότερη.
Σημειώνουν, ωστόσο, ότι ήδη τρέχουν και πολλές εκπτώσεις, πέρα από τις ευάλωτες ομάδες, ή τους άνω των 65 και τα παιδιά, με τα προγράμματα πιστότητας ή τις προωθητικές πολιτικές, που φτάνουν και το 40-50%, ανάλογα τον προορισμό. Καλούν, δε, τον κόσμο να αναζητήσει βέλτιστες λύσεις σε δρομολόγια και προορισμούς που μπορεί να μειώσουν τα κόστη.
Πηγή: news247.gr