Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Ιούλ 2023, 17:25
Πτολεμαίος έγραψε: ↑25 Ιούλ 2023, 17:19
Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑25 Ιούλ 2023, 17:12
Γιατί όχι, στο πηγάδι κατούρησε; Απ'ότι φαίνεται η απάντηση είναι ναι, αλλά δεν κατάλαβα γιατί.
Ποια απάντηση είναι ναι; Ότι έχει εκτίναξη το καναντερ;
Για να έχει τέτοιο σύστημα ένα αεροπλάνο πρέπει να έχει καλύπτρα πάνω από τα κεφάλια των πιλότων ούτως ώστε να ανατιναζεται και να φεύγει ακαριαία. Το καναντερ (και κάθε καναντερ) έχουν ολόκληρη σιδερένια οροφη/κάλυμμα.
Στο ότι κατούρησε στο πηγάδι. Οκ απλά το πας στην επόμενη ερώτηση, γιατί δεν μπορεί να σχεδιαστεί να έχει καλύπτρα;
Επειδή προθυμοποιήθηκες να ασχοληθείς σε ρωτάω, δεν το πάω κάπου.
Κοίτα, είναι σκάφη χαμηλής ταχύτητας πράγμα που σημαίνει ότι -θεωρητικά πάντα - έχει μεγάλες πιθανότητες να το προσγειωσουν οι πιλότοι.
Από την άλλη, επειδή επιχειρούν σε βουνά και δύσβατες περιοχές αυτόματα αναιρείται η"ευκολία" προσγείωσης τους.
Κατ'εμε ναι, θα έπρεπε ΌΛΑ τα αεροπλάνα που επιχειρούν και έχουν απλά πιλότους μέσα (και όχι επιβάτες για ευνόητους λόγους
![LoL :lol:](./images/smilies/old-valid-code/lol.gif)
) να έχουν τέτοια συστήματα. Εξαιρώ σκάφη τύπου Τσεσνα διότι ο κάθε ιδιώτης που θα αισθανθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα θα κάνει ετζεκτ και μετά τα ακυβέρνητα αεροπλάνα θα μπορούν δυνητικά να σκοτωσουν κόσμο κατά την πτώση τους.
Επίσης, χωρίς να είμαι αεροναυπηγος, θα τολμήσω να πω ότι δεν είναι θεμιτό να βάλεις εκτινασσομενα καθίσματα σε αεροπλάνα που έχουν τους κινητήρες πάνω από το πιλοτήριο. Μπορεί να λέω και μαλακιες βέβαια λόγω της φοβίας που έχω για τους έλικες
![oops :oops:](./images/smilies/old-valid-code/oops.gif)
(όταν ταξιδεύω με ATR ποτέ δεν διαλέγω κάθισμα στην ευθεία των ελικων, μπας και ξεκολλήσει καμία φτερωτή και με αποκεφαλισει
![LoL :lol:](./images/smilies/old-valid-code/lol.gif)
)
Mind you ότι μια εκτίναξη δεν είναι παίξε γέλασε. Προφανώς και είναι καλύτερη από το θάνατο σε κάθε περίπτωση αλλά να ξέρεις ότι ο πιλότος που δέχεται τέτοια δύναμη πάνω του κοντενει 3-5 πόντους και χρειάζεται θεραπεία μηνών να επανέλθει το σκελετικό του σύστημα.
Εν πασει περιπτώσει θεωρώ ότι λόγω των συνθηκών που επιχειρούν οι πιλότοι (απότομες αυξήσεις θερμοκρασίας μέσα σε καπνούς, απότομες εναλλαγές G συνεχώς συν της κούρασης της ακριβείας των χειρισμών) και για το λόγο ότι δουλεύουν για να μειώσουν μια καταστροφή που κυρίως αρχίζει από ψυχωτικα άτομα και μουνοπανα, τότε ναι, θα πρέπει να σχεδιαστεί ένα καθολικό αεροπλάνο πυρόσβεσης, που να χρηματοδοτηθει από όλα τα κράτη του πλανήτη (ή έστω από τα περισσότερα) που να κάνει τα πάντα ΚΑΙ να έχει σύστημα εκτίναξης διάσωσης των πιλότων.
Διότι οι πιλότοι εκτός από άνθρωποι, είναι και "μηχανές" που χρειάζονται χρόνο και χρήμα για να γίνουν αυτό που είναι.
Και η πλάκα είναι ότι μόλις προχτές το σκεφτόμουνα αυτό. "Πω ρε ποσ μου, ευτυχώς που δεν έχει πέσει κάνα καναντερ ακόμα". Τελικά γαμηθηκε.