

Πολύ σωστά,πάμε για το 25(και βλέπουμε) ενώ ξεκινάνε αμεσα οι εργασίες για το flyover.mao mao έγραψε: ↑04 Νοέμ 2023, 13:06Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://parallaximag.gr/epikairotita/re ... -toy-metroΜετρό Θεσσαλονίκης: Υπάρχει θέμα με τη «Thema», που έχει αναλάβει τη λειτουργία του Μετρό; Δεν προχωρά η στελέχωση της εταιρίας - Αργούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια – Στον αέρα η έναρξη λειτουργίας μέσα το 2024.
Πρακτικά αδύνατο να λειτουργήσει μέσα στο 2024.
https://www.news247.gr/oikonomia/metro- ... i-ta-erga/Θα μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό το 2024;
Σήμερα δεν υπάρχει κάποιος που να μπορεί με σιγουριά να πει πότε ακριβώς θα λειτουργήσει η βασική γραμμή του Μετρό. Οι λόγοι είναι πολλοί, όχι μόνο γιατί έχουμε ακόμα έργα σε εξέλιξη, αλλά γιατί έχουμε ακόμα μια εταιρεία που θα πρέπει να τρέξει, την THEMA.
Οι προσλήψεις προσωπικού, το οργανόγραμμα, η συνεννόηση με την Ελληνικό Μετρό και η ανάληψη τελικά του συγκοινωνιακού έργου απαιτούν μια δύσκολη εξίσωση για το αν τελικά φτάσουμε στην πολυπόθητη έναρξη της εμπορικής λειτουργίας στο τέλος του 2024. Ήταν άλλωστε μέσα στο διάστημα των 12-14 μηνών που απαιτείται βάσει της σύμβασης ΣΔΙΤ που υπεγράφη στις αρχές Οκτωβρίου.
Παράλληλα θα πρέπει να λυθούν τα θέματα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και ο επιβάτης να μπορεί με ένα εισιτήριο να χρησιμοποιεί και τα λεωφορεία και το Μετρό, όπως γίνεται σε όλα τα συστήματα συγκοινωνιών της Ευρώπης. Ο σχετικός διαγωνισμός διεξάγεται από την Ελληνικό Μετρό και θα πρέπει να τρέξει με μεγάλες ταχύτητες για να μπορέσει να προφτάσει τις ημερομηνίες.
Ο αγώνας δρόμου για την έναρξη του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι βέβαιο πως δεν θα είναι σπριντ αλλά μαραθώνιος, μόνο που ο δρομέας δεν είναι ένας αλλά πολλοί και περισσότερο τελικά μοιάζει με υβριδική σκυταλοδρομία όπου η ΑΚΤΩΡ της ΙΝΤΡΑΚΑΤ, η Ελληνικό Μετρό, η THEMA και το υπουργείο ΥΠΟΜΕ θα πρέπει να συντονιστούν με ρυθμούς που δεν έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα για να λειτουργήσει το Μετρό το 2024.
Είδα στα μάτια των Θεσσαλονικέων αισιοδοξία
https://www.voria.gr/article/exarhoy-to ... ssalonikisΕξάρχου: Τον Νοέμβριο του 2024 θα κόβουμε εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Την πεποίθηση ότι τον Νοέμβριο του 2024 «θα κόβουμε εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης» εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΙΝΤΡΑΚΑΤ, Αλέξανδρος Εξάρχου.
Σε χθεσινή δημοσιογραφική συνάντηση, ο κ. Εξάρχου σημείωσε πως «από την ημέρα που η ΑΚΤΩΡ πέρασε πλέον στην ΙΝΤΡΑΚΑΤ το έργο τρέχει προς ολοκλήρωση». Ανέφερε πως το έργο έχει ολοκληρωθεί κατασκευαστικά και πλέον είναι στο στάδιο εγκατάστασης των ηλεκτρομηχανολογικών. «Κάναμε τις παραγγελίες των Η/Μ, πληρώσαμε και τώρα περνάμε στο στάδιο της εγκατάστασης» είπε χαρακτηριστικά.
Όπως είπε ο ισχυρός άνδρας του Ομίλου ΙΝΤΡΑΚΑΤ, μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος των Η/Μ θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια με όλα τα συστήματα σε λειτουργία. Αυτό θα σημάνει και την αντίστροφη μέτρηση για την εμπορική λειτουργία και σύμφωνα με τον κ. Εξάρχου αυτό τοποθετείται τον ερχόμενο Νοέμβριο όπου η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσει να εξυπηρετεί επιβάτες.
Ουσιαστικά ο κ. Εξάρχου έδωσε ένα περίγραμμα για την αντίστροφη μέτρηση των έργων που με την είσοδο του 2024 θα μετρούν πλέον 18 χρόνια από την ημέρα υπογραφής, τον Ιούνιο του 2006
. Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://parallaximag.gr/thessaloniki-ne ... -sto-metroΑνησυχεί ο Στράτος Σιμόπουλος για τις αργοπορίες στο μετρό.
Τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) επισκέφτηκε ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Στράτος Σιμόπουλος με σκοπό να ανταλλάξει απόψεις για την κατάσταση των συγκοινωνιών της πόλης. Συγκεκριμένα, παρουσίασε στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕΘ, Γιάννη Τόσκα, την πρόταση του για διερεύνηση της δυνατότητας, κατά τη διάρκεια κατασκευής του Fly Over, τμήμα των εγκαταστάσεων του ΟΛΘ να μετατραπεί σε χώρο στάθμευσης. Παράλληλα, σε συνδυασμό με κατάλληλα μέτρα από την Τροχαία, να μπορέσουν να αποσυμφορηθούν από σταθμευμένα οχήματα, η 26ης Οκτωβρίου, η δυτική είσοδος, η Μοναστηρίου, τμήμα της Μητροπόλεως και η Κουντουριώτου, καθιστώντας έτσι τη διέλευση τις απογευματινές ώρες από το κέντρο της πόλης μια ακόμη επιλογή, αντί της περιφερειακής. Πρότεινε, επίσης, στον ΟΣΕΘ να συστήσει ένα μηχανισμό παρακολούθησης της κυκλοφορίας στον περιφερειακό ώστε με βάση τους πραγματικούς και όχι θεωρητικούς φόρτους να λαμβάνονται κυκλοφοριακά μέτρα, κρίσιμης σημασίας ιδιαίτερα κατά την περίοδο του καλοκαιριού. Εξέφρασε, ακόμη, την ανησυχία του για την πορεία ολοκλήρωσης των επιφανειακών έργων στους τερματικούς σταθμούς Νέας Ελβετίας και Μίκρας, που αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την έναρξη λειτουργίας του Μετρό. Τέλος, με ικανοποίηση πληροφορήθηκε την επιτυχή πορεία της πρόσληψης νέων οδηγών στον ΟΑΣΘ, όπως και της προμήθειας των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων
Καλά λες, αφού ψηφίζουν ΝΔ.
Οι νεοδημοκρατες Θεσσαλονικεις ειναι μια ακτινα φωτος στο σκοταδι της αμαθειας και της αγνοιας των υπολοιπων.
Αξίζει στον λαό της Θεσσαλονίκης η κυβέρνηση να πληρώνει τους εργολάβους για μια υποθαλάσσια που ποτέ δεν έκαναν???
Στο λαο της Θεσσαλονικης αξιζουν οι αραμπαδες.