Ναι. Εφόσον το φαινόμενο είναι τόσο εκτεταμένο, αυτό πρέπει να κάνουν. Αυτή τη στιγμή, το Κράτος διαφημίζει το πιο φτηνό πρατήριο στο ανάλογο σάιτ που έχει το υπουργείο για το πού θα βρείς πιο φτηνή βενζίνη. Έλα όμως που είναι ακριβώς τα πιο φτηνά που είναι πιο πιθανό να σου βάλουν νοθευμένη. Αν το συνδυάσεις λοιπόν αυτό με τους μηδενικούς σχεδόν ελέγχους, το ίδιο το κράτος ενδέχεται να διαφημίζει πρατήρια με νοθευμένη βενζίνη.GoBzi έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:13Άνοδος στην τιμή των καυσίμων υπάρχει παντού, πλην 3-4 χώρων που παράγουν την πρώτη ύλη. Στην Ελλάδα απλά είναι μπασταρδοι οι ιδιοκτήτες πρατηρίων και βγάζουν τα σπασμένα των lockdown και με το παραπάνω.
Ναι μεν ο Κούλης και η κυβέρνηση του είναι γελοίοι, αλλά τι περιμένεις; Να γυρνάνε πάνω κάτω την Ελλάδα σε χιλιάδες πρατήρια για να ελέγχουν τα καύσιμα; Συνήθως αυτό γίνεται μετά από καταγγελία.
Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
Re: Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
-
- Δημοσιεύσεις: 21285
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
Α, καλά. Αν περιμένουν καταγγελία για να ελέγξουν ας το κλείσουμε το μαγαζί.
Re: Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
Ρε μην λέτε ότι θέλετε. Και ποιος σου εγγυάται πως ο μαν δεν πουλάει καθαρή βενζίνη για ξεκαρφωρμα και μόλις περάσει έλεγχο το γαμαει την μάνα; Ναι, πρέπει να γίνουν περισσότεροι έλεγχοι και (πολύ) σκληρότερες ποινές, αλλά δεν γίνεται να κυνηγάς τα πρατήρια σε όλη την χώρα.Kauldron έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:16Ναι. Εφόσον το φαινόμενο είναι τόσο εκτεταμένο, αυτό πρέπει να κάνουν. Αυτή τη στιγμή, το Κράτος διαφημίζει το πιο φτηνό πρατήριο στο ανάλογο σάιτ που έχει το υπουργείο για το πού θα βρείς πιο φτηνή βενζίνη. Έλα όμως που είναι ακριβώς τα πιο φτηνά που είναι πιο πιθανό να σου βάλουν νοθευμένη. Αν το συνδυάσεις λοιπόν αυτό με τους μηδενικούς σχεδόν ελέγχους, το ίδιο το κράτος ενδέχεται να διαφημίζει πρατήρια με νοθευμένη βενζίνη.GoBzi έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:13Άνοδος στην τιμή των καυσίμων υπάρχει παντού, πλην 3-4 χώρων που παράγουν την πρώτη ύλη. Στην Ελλάδα απλά είναι μπασταρδοι οι ιδιοκτήτες πρατηρίων και βγάζουν τα σπασμένα των lockdown και με το παραπάνω.
Ναι μεν ο Κούλης και η κυβέρνηση του είναι γελοίοι, αλλά τι περιμένεις; Να γυρνάνε πάνω κάτω την Ελλάδα σε χιλιάδες πρατήρια για να ελέγχουν τα καύσιμα; Συνήθως αυτό γίνεται μετά από καταγγελία.
Ψευτοανρθωπιστές όλων των χωρών, ενωθείτε! https://www.youtube.com/shorts/tyOHY83IBoc
PHORUM Discord: https://discord.com/invite/GaNbtqYD
PHORUM Discord: https://discord.com/invite/GaNbtqYD
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 25557
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
Το να αλλάξεις τη δοσομέτρηση στις αντλίες και να αλλάξεις το καύσιμο στις δεξαμενές είναι χρονοβόρο. Αν ξέρει οτι θα του έρθει έλεγχος δε θα το ρισκάρει εύκολα. Τεσπα να ελέγχει όλα τα πρατήρια και να στέιλει στη φυλακή τη greek mafia και τη μαφία των καυσίμωνGoBzi έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:21Ρε μην λέτε ότι θέλετε. Και ποιος σου εγγυάται πως ο μαν δεν πουλάει καθαρή βενζίνη για ξεκαρφωρμα και μόλις περάσει έλεγχο το γαμαει την μάνα; Ναι, πρέπει να γίνουν περισσότεροι έλεγχοι και (πολύ) σκληρότερες ποινές, αλλά δεν γίνεται να κυνηγάς τα πρατήρια σε όλη την χώρα.Kauldron έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:16Ναι. Εφόσον το φαινόμενο είναι τόσο εκτεταμένο, αυτό πρέπει να κάνουν. Αυτή τη στιγμή, το Κράτος διαφημίζει το πιο φτηνό πρατήριο στο ανάλογο σάιτ που έχει το υπουργείο για το πού θα βρείς πιο φτηνή βενζίνη. Έλα όμως που είναι ακριβώς τα πιο φτηνά που είναι πιο πιθανό να σου βάλουν νοθευμένη. Αν το συνδυάσεις λοιπόν αυτό με τους μηδενικούς σχεδόν ελέγχους, το ίδιο το κράτος ενδέχεται να διαφημίζει πρατήρια με νοθευμένη βενζίνη.GoBzi έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:13
Άνοδος στην τιμή των καυσίμων υπάρχει παντού, πλην 3-4 χώρων που παράγουν την πρώτη ύλη. Στην Ελλάδα απλά είναι μπασταρδοι οι ιδιοκτήτες πρατηρίων και βγάζουν τα σπασμένα των lockdown και με το παραπάνω.
Ναι μεν ο Κούλης και η κυβέρνηση του είναι γελοίοι, αλλά τι περιμένεις; Να γυρνάνε πάνω κάτω την Ελλάδα σε χιλιάδες πρατήρια για να ελέγχουν τα καύσιμα; Συνήθως αυτό γίνεται μετά από καταγγελία.
Re: Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
Δεν είναι τυχαίο που τα μισά πρατήρια τα έχουν μαφιόζοι
Re: Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
Καμία ελληνική κυβέρνηση δεν θα στείλει φυλακή καμία μαφία. Ας αρκεστουμε σε τακτικότερους ελέγχους.Υδράργυρος έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:34Το να αλλάξεις τη δοσομέτρηση στις αντλίες και να αλλάξεις το καύσιμο στις δεξαμενές είναι χρονοβόρο. Αν ξέρει οτι θα του έρθει έλεγχος δε θα το ρισκάρει εύκολα. Τεσπα να ελέγχει όλα τα πρατήρια και να στέιλει στη φυλακή τη greek mafia και τη μαφία των καυσίμωνGoBzi έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:21Ρε μην λέτε ότι θέλετε. Και ποιος σου εγγυάται πως ο μαν δεν πουλάει καθαρή βενζίνη για ξεκαρφωρμα και μόλις περάσει έλεγχο το γαμαει την μάνα; Ναι, πρέπει να γίνουν περισσότεροι έλεγχοι και (πολύ) σκληρότερες ποινές, αλλά δεν γίνεται να κυνηγάς τα πρατήρια σε όλη την χώρα.Kauldron έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:16
Ναι. Εφόσον το φαινόμενο είναι τόσο εκτεταμένο, αυτό πρέπει να κάνουν. Αυτή τη στιγμή, το Κράτος διαφημίζει το πιο φτηνό πρατήριο στο ανάλογο σάιτ που έχει το υπουργείο για το πού θα βρείς πιο φτηνή βενζίνη. Έλα όμως που είναι ακριβώς τα πιο φτηνά που είναι πιο πιθανό να σου βάλουν νοθευμένη. Αν το συνδυάσεις λοιπόν αυτό με τους μηδενικούς σχεδόν ελέγχους, το ίδιο το κράτος ενδέχεται να διαφημίζει πρατήρια με νοθευμένη βενζίνη.
Ψευτοανρθωπιστές όλων των χωρών, ενωθείτε! https://www.youtube.com/shorts/tyOHY83IBoc
PHORUM Discord: https://discord.com/invite/GaNbtqYD
PHORUM Discord: https://discord.com/invite/GaNbtqYD
Re: Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
Πού ξέρει πότε θα περάσει ο έλεγχος?GoBzi έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:21Ρε μην λέτε ότι θέλετε. Και ποιος σου εγγυάται πως ο μαν δεν πουλάει καθαρή βενζίνη για ξεκαρφωρμα και μόλις περάσει έλεγχο το γαμαει την μάνα; Ναι, πρέπει να γίνουν περισσότεροι έλεγχοι και (πολύ) σκληρότερες ποινές, αλλά δεν γίνεται να κυνηγάς τα πρατήρια σε όλη την χώρα.Kauldron έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:16Ναι. Εφόσον το φαινόμενο είναι τόσο εκτεταμένο, αυτό πρέπει να κάνουν. Αυτή τη στιγμή, το Κράτος διαφημίζει το πιο φτηνό πρατήριο στο ανάλογο σάιτ που έχει το υπουργείο για το πού θα βρείς πιο φτηνή βενζίνη. Έλα όμως που είναι ακριβώς τα πιο φτηνά που είναι πιο πιθανό να σου βάλουν νοθευμένη. Αν το συνδυάσεις λοιπόν αυτό με τους μηδενικούς σχεδόν ελέγχους, το ίδιο το κράτος ενδέχεται να διαφημίζει πρατήρια με νοθευμένη βενζίνη.GoBzi έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:13
Άνοδος στην τιμή των καυσίμων υπάρχει παντού, πλην 3-4 χώρων που παράγουν την πρώτη ύλη. Στην Ελλάδα απλά είναι μπασταρδοι οι ιδιοκτήτες πρατηρίων και βγάζουν τα σπασμένα των lockdown και με το παραπάνω.
Ναι μεν ο Κούλης και η κυβέρνηση του είναι γελοίοι, αλλά τι περιμένεις; Να γυρνάνε πάνω κάτω την Ελλάδα σε χιλιάδες πρατήρια για να ελέγχουν τα καύσιμα; Συνήθως αυτό γίνεται μετά από καταγγελία.
Re: Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
Οι μηχανιστικές προσεγγίσεις που εφαρμόζουν μάλιστα όχι αριστεριστές αλλά γαλαζαίοι, όπως οι υψηλοί φόροι στα καύσιμα και το πλαφόν στο κέρδος, οδηγούν σε στρεβλώσεις.
Όταν στην τελική τιμή του καυσίμου, το 60% περίπου αφορά φόρους, το 36% στην τιμή του διυλιστηρίου και το 4% στο περιθώριο κέρδους εταιριών εμπορίας/πρατηριούχων, εκεί που πρέπει να μπει πλαφόν είναι πρώτα στο ποσό των φόρων.
Γιατί διαφορετικό ποσό εισπράττεις από το ΦΠΑ όταν η τιμή της βενζίνης είναι 1,4€ και διαφορετικό ποσό όταν είναι 2,1€ το λίτρο.
Δίνονται λοιπόν κίνητρα για να αυξηθεί η κάθε είδους παρανομία.
Η λύση είναι μείωση του φόρου, όχι "σοβιετικές παρεμβάσεις" επί της τιμής και επιπλέον αρκετοί έλεγχοι, αν και τέτοιοι λένε ότι γίνονται.
Όταν στην τελική τιμή του καυσίμου, το 60% περίπου αφορά φόρους, το 36% στην τιμή του διυλιστηρίου και το 4% στο περιθώριο κέρδους εταιριών εμπορίας/πρατηριούχων, εκεί που πρέπει να μπει πλαφόν είναι πρώτα στο ποσό των φόρων.
Γιατί διαφορετικό ποσό εισπράττεις από το ΦΠΑ όταν η τιμή της βενζίνης είναι 1,4€ και διαφορετικό ποσό όταν είναι 2,1€ το λίτρο.
Δίνονται λοιπόν κίνητρα για να αυξηθεί η κάθε είδους παρανομία.
Η λύση είναι μείωση του φόρου, όχι "σοβιετικές παρεμβάσεις" επί της τιμής και επιπλέον αρκετοί έλεγχοι, αν και τέτοιοι λένε ότι γίνονται.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 25557
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
-
- Δημοσιεύσεις: 21285
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
Το πλαφόν και οι φόροι θα πρέπει να μπουν στο διυλιστήριο που είναι και ολιγοπώλιο. Έτσι θα γλιτώσουμε από στρεβλώσεις λαθρεμπορίου καυσίμων και φυσικά κάτι λαμογιές βλέπε ΕΤΕΚΑ στον Ασπρόπυργο που οι τύποι έχουν ταμπέλα που κάνουν έκπτωση αν ο πελάτης πληρώσει με μετρητά διότι του κόβουν άλλη απόδειξη. Αλλά τα βλέπω εγώ και δεν τα βλέπουν οι επίσημες κρατικές αρχές που πληρώνονται αδρά για να τα βλέπουν.Αρχέλαος έγραψε: ↑31 Αύγ 2022, 11:55Οι μηχανιστικές προσεγγίσεις που εφαρμόζουν μάλιστα όχι αριστεριστές αλλά γαλαζαίοι, όπως οι υψηλοί φόροι στα καύσιμα και το πλαφόν στο κέρδος, οδηγούν σε στρεβλώσεις.
Όταν στην τελική τιμή του καυσίμου, το 60% περίπου αφορά φόρους, το 36% στην τιμή του διυλιστηρίου και το 4% στο περιθώριο κέρδους εταιριών εμπορίας/πρατηριούχων, εκεί που πρέπει να μπει πλαφόν είναι πρώτα στο ποσό των φόρων.
Γιατί διαφορετικό ποσό εισπράττεις από το ΦΠΑ όταν η τιμή της βενζίνης είναι 1,4€ και διαφορετικό ποσό όταν είναι 2,1€ το λίτρο.
Δίνονται λοιπόν κίνητρα για να αυξηθεί η κάθε είδους παρανομία.
Η λύση είναι μείωση του φόρου, όχι "σοβιετικές παρεμβάσεις" επί της τιμής και επιπλέον αρκετοί έλεγχοι, αν και τέτοιοι λένε ότι γίνονται.
Re: Ζημιές στα οχήματα λόγω νοθείας στα καύσιμα: Ακόμα ένας λόγος να ευχαριστούμε τον Μιζοτάκη
Παραθέτω το τι λέει ένας άνθρωπος της αγοράς, εκφράζοντας τις θέσεις του κλάδου του που συναρτώνται όμως με τη κοινή λογική:
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) κ. Θέμης Κιουρτζής αναλύει τι συμβαίνει στην αγορά των καυσίμων και πόσο έχουν επιβαρυνθεί όταν γεμίζουν τα ρεζερβουάρ τους οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και φορτηγών σε σχέση με πέρυσι.
Παράλληλα ο κ. Κιουρτζής εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στα πολύ φθηνά πρατήρια υγρών καυσίμων τα οποία με ένα αδιευκρίνιστο τρόπο πουλάνε τα καύσιμα φθηνότερα από τα διυλιστήρια!
Επίσης ο πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ ξεκαθαρίζει ότι η παραβατικότητα που είναι το λαθρεμπόριο, η νοθεία και η ηλεκτρονική κλοπή στις αντλίες κάθε χρόνο έχει αυξητική τάση…
Τα καύσιμα αποτελούν μια τεράστια πηγή εσόδων για το κράτος καθώς ο ΕΦΚ φέρνει στα δημόσια ταμεία πάνω από 4 δισ. ευρώ ετησίως! Πόσοι είναι οι φόροι που πληρώνει ένας καταναλωτής σε ένα γέμισμα ρεζερβουάρ 50 λίτρων βενζίνης και πόσα σε ένα αντίστοιχο ρεζερβουάρ πετρελαίου;
Στις 14/2/2022 η μέση τιμή στην Αθήνα για την αμόλυβδη ήταν ανά λίτρο 1,838 ευρώ και οι φόροι ΕΦΚ και ΦΠΑ είναι 1,05 ευρώ δηλαδή το 57,12% για δε το diesel κίνησης με μέση τιμή ανά λίτρο 1,581 ευρώ οι φόροι είναι 0,70 ευρώ δηλαδή 44,3% της τιμής. Από 14/2/2021 μέχρι σήμερα έχουμε μία αύξηση 28%. Η επιβάρυνση σε ένα ρεζερβουάρ 50 λίτρων βενζίνης είναι 20 ευρώ!
Η άρνηση των κυβερνήσεων να μειώσουν τους ΕΦΚ επειδή δεν θέλει να μειωθούν τα φορολογικά έσοδα δημιουργεί συνειρμικά ερωτήματα, όπως που θα βρει αυτά τα έσοδα όταν επεκταθεί η ηλεκτροκίνηση την οποία μάλιστα επιδοτεί και η οποία θα επιφέρει μείωση των καταναλώσεων στα υγρά φορολογούμενα καύσιμα με συνέπεια μείωση των κρατικών εσόδων. Η σημερινή κυβέρνηση επιδοτεί την ηλεκτροκίνηση προσδοκώντας μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης αλλά ταυτόχρονα φορολογεί υπέρμετρα το πετρέλαιο θέρμανσης εξαναγκάζοντας τους καταναλωτές προκειμένου να ζεσταθούν να καίνε ξύλα στο τζάκι τους δημιουργώντας μεγαλύτερη ατμοσφαιρική ρύπανση. Δηλαδή κάτι δεν κολλάει…
Τι συμβαίνει με τα λεωφορεία και τα βαρέα φορτηγά που καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες καυσίμων και πόσος είναι περίπου ο φόρος που πληρώνουν σε κάθε γέμισμα;
Η αύξηση 28% είναι πολύ σημαντική για ένα μεταφορέα Δ.Χ διότι δεν είναι εύκολο να μετακυληστεί το κόστος στον εντολέα του με ότι αυτό σημαίνει για την βιωσιμότητα του και βέβαια για τα Ι.Χ μεγάλα οχήματα των εταιριών το κόστος αυτό θα επιβαρύνει σίγουρα τα προϊόντα. Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ανάγκες επί πλέον κεφαλαίων έχουν και οι πρατηριούχοι δεδομένου ότι μειώθηκε η αγοραστική δύναμη των κεφαλαίων τους κατά 28% γεγονός βέβαια που δεν αναφέρεται πουθενά. Η μείωση των καταναλώσεων, η μείωση του περιθωρίου κέρδους εξαιτίας των παρανομούντων που πουλάνε χωρίς κέρδος και τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχονται από τους ομίλους οι οικογενειάρχες πρατηριούχοι τους έχουν φέρει σε δεινή θέση.
Πως πιστεύετε ότι μπορεί να αλλάξει η κατάσταση και να μειωθούν οι τιμές στα καύσιμα καθώς ήδη σε κάποια νησιά η τιμή έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ;
Το κράτος από την αυξημένη τιμή των καυσίμων έχει επιπλέον έσοδα από τον ΦΠΑ που φτάνει σε σχέση με πέρυσι 8,5 λεπτά δηλαδή 85 ευρώ στα 1.000 λίτρα και ήδη είναι κατά πολύ αυξημένα τα έσοδα τους από τα προϋπολογισθέντα. Θα ακουγόταν φυσιολογικό να μειωνόταν ο ΕΦΚ που είναι κατά πολύ υψηλότερος από τον μέσο όρο της Ε.Ε. σε μία χώρα με χαμηλά εισοδήματα. Είναι μονόδρομος να θεσπιστούν κανόνες κατά την διάρκεια υπερβολικά αυξημένων τιμών να μειώνεται ο ΕΦΚ έστω και για κάποιο χρονικό διάστημα.
Σημαντικό είναι το ερώτημα είναι πόσο θα διαρκέσει αυτή η κατάσταση δηλαδή είναι κρίση και θα περάσει; Ή είναι ένα νέο ενεργειακό καθεστώς; Να θυμίσουμε ότι με δηλώσεις τους οι Υπουργοί έλεγαν ότι η αποκλιμάκωση των τιμών θα άρχιζε μετά τα Χριστούγεννα…
Τι συμβαίνει με το λαθρεμπόριο καυσίμων και πως μπορούν να προστατευθούν οι καταναλωτές;
Τους καταναλωτές ο μόνος που μπορεί να τους προστατέψει είναι η Κυβέρνηση κάνοντας το αυτονόητο. Το γιατί δεν γίνετε αυτό θα μπορούσαν να αναφερθούν πολλοί λόγοι και μεταξύ αυτών είναι η ανεπάρκεια, η αδιαφορία, ανικανότητα και ενδεχομένως η συμμετοχή κάποιων. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχει κλείσει κανένα πρατήριο (έστω από τα ελάχιστα) που συλλαμβάνονται να έχουν υψηλή παραβατικότητα, όπως συνεχίζουν να παραμένουν άγνωστοι οι ιδιοκτήτες τους αν και ο νόμος προβλέπει το κλείσιμο και την δημοσιοποίηση των ονομάτων. Αναρωτιέται κανείς πως θα προστατευτεί ο καταναλωτής που αγόρασε νοθευμένο καύσιμο όταν το πρατήριο συνεχίζει να λειτουργεί σαν να μην συμβαίνει τίποτα; Όταν όλοι οι εμπλεκόμενοι στην εμπορία καυσίμων και μεταξύ αυτών ο Σύνδεσμος Εταιριών χονδρικής εμπορίας δηλαδή οι εταιρίες των οποίων οι μελέτες αναδεικνύουν το μεγάλο μέγεθος της παράνομης διακίνησης τότε δικαίως πολλοί μιλάνε για πολιτικό σκάνδαλο.
Πως μπορούν κάποια πρατήρια να έχουν πολύ χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους αφού τα περιθώρια κέρδους είναι εξαιρετικά χαμηλά;
Η παραβατικότητα που είναι το λαθρεμπόριο, η νοθεία και η ηλεκτρονική κλοπή στις αντλίες κάθε χρόνο έχει αυξητική τάση με γεωμετρική πρόοδο εξαιτίας της ανεπάρκειας της Πολιτείας η οποία δεν κάνει το καθήκον της. Μάλιστα ο περιορισμός της παραβατικότητας θα απόβαινε προς όφελος των κρατικών εσόδων και θα έδινε το δημοσιονομικό περιθώριο να μειωθούν οι ΕΦΚ.
Η περίεργη αυτή στάση των Κυβερνήσεων άνοιξε διάπλατα την πόρτα σε όποιον θέλει να κερδίσει πολλά χρήματα όπως επίσης να ξεπλύνει και μαύρο χρήμα. Μόνο ένας αγράμματος δεν θα καταλάβαινε ότι προϊόντα που πωλούνται με μηδέν κέρδος δεν μπορούν να καταστήσουν τις επιχειρήσεις βιώσιμες. Είναι πάρα πολύ εύκολο να διερευνηθεί το ελάχιστο κόστος απόκτησης των καυσίμων. Οι τιμές των διυλιστηρίων είναι καθημερινά γνωστές και μάλιστα μέσα από ιστοσελίδες των Υπουργείων και έτσι με μία απλή σύγκριση της χονδρικής και της λιανικής μπορεί και ο πλέον αδαής να αντιληφθεί τι συμβαίνει. Πρατήρια ιδιωτών μπορούν και πουλάνε φθηνότερα από τα θυγατρικά πρατήρια των διυλιστηρίων!
https://www.newsauto.gr/news/sok-20-evr ... 50-litron/
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) κ. Θέμης Κιουρτζής αναλύει τι συμβαίνει στην αγορά των καυσίμων και πόσο έχουν επιβαρυνθεί όταν γεμίζουν τα ρεζερβουάρ τους οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και φορτηγών σε σχέση με πέρυσι.
Παράλληλα ο κ. Κιουρτζής εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στα πολύ φθηνά πρατήρια υγρών καυσίμων τα οποία με ένα αδιευκρίνιστο τρόπο πουλάνε τα καύσιμα φθηνότερα από τα διυλιστήρια!
Επίσης ο πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ ξεκαθαρίζει ότι η παραβατικότητα που είναι το λαθρεμπόριο, η νοθεία και η ηλεκτρονική κλοπή στις αντλίες κάθε χρόνο έχει αυξητική τάση…
Τα καύσιμα αποτελούν μια τεράστια πηγή εσόδων για το κράτος καθώς ο ΕΦΚ φέρνει στα δημόσια ταμεία πάνω από 4 δισ. ευρώ ετησίως! Πόσοι είναι οι φόροι που πληρώνει ένας καταναλωτής σε ένα γέμισμα ρεζερβουάρ 50 λίτρων βενζίνης και πόσα σε ένα αντίστοιχο ρεζερβουάρ πετρελαίου;
Στις 14/2/2022 η μέση τιμή στην Αθήνα για την αμόλυβδη ήταν ανά λίτρο 1,838 ευρώ και οι φόροι ΕΦΚ και ΦΠΑ είναι 1,05 ευρώ δηλαδή το 57,12% για δε το diesel κίνησης με μέση τιμή ανά λίτρο 1,581 ευρώ οι φόροι είναι 0,70 ευρώ δηλαδή 44,3% της τιμής. Από 14/2/2021 μέχρι σήμερα έχουμε μία αύξηση 28%. Η επιβάρυνση σε ένα ρεζερβουάρ 50 λίτρων βενζίνης είναι 20 ευρώ!
Η άρνηση των κυβερνήσεων να μειώσουν τους ΕΦΚ επειδή δεν θέλει να μειωθούν τα φορολογικά έσοδα δημιουργεί συνειρμικά ερωτήματα, όπως που θα βρει αυτά τα έσοδα όταν επεκταθεί η ηλεκτροκίνηση την οποία μάλιστα επιδοτεί και η οποία θα επιφέρει μείωση των καταναλώσεων στα υγρά φορολογούμενα καύσιμα με συνέπεια μείωση των κρατικών εσόδων. Η σημερινή κυβέρνηση επιδοτεί την ηλεκτροκίνηση προσδοκώντας μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης αλλά ταυτόχρονα φορολογεί υπέρμετρα το πετρέλαιο θέρμανσης εξαναγκάζοντας τους καταναλωτές προκειμένου να ζεσταθούν να καίνε ξύλα στο τζάκι τους δημιουργώντας μεγαλύτερη ατμοσφαιρική ρύπανση. Δηλαδή κάτι δεν κολλάει…
Τι συμβαίνει με τα λεωφορεία και τα βαρέα φορτηγά που καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες καυσίμων και πόσος είναι περίπου ο φόρος που πληρώνουν σε κάθε γέμισμα;
Η αύξηση 28% είναι πολύ σημαντική για ένα μεταφορέα Δ.Χ διότι δεν είναι εύκολο να μετακυληστεί το κόστος στον εντολέα του με ότι αυτό σημαίνει για την βιωσιμότητα του και βέβαια για τα Ι.Χ μεγάλα οχήματα των εταιριών το κόστος αυτό θα επιβαρύνει σίγουρα τα προϊόντα. Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ανάγκες επί πλέον κεφαλαίων έχουν και οι πρατηριούχοι δεδομένου ότι μειώθηκε η αγοραστική δύναμη των κεφαλαίων τους κατά 28% γεγονός βέβαια που δεν αναφέρεται πουθενά. Η μείωση των καταναλώσεων, η μείωση του περιθωρίου κέρδους εξαιτίας των παρανομούντων που πουλάνε χωρίς κέρδος και τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχονται από τους ομίλους οι οικογενειάρχες πρατηριούχοι τους έχουν φέρει σε δεινή θέση.
Πως πιστεύετε ότι μπορεί να αλλάξει η κατάσταση και να μειωθούν οι τιμές στα καύσιμα καθώς ήδη σε κάποια νησιά η τιμή έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ;
Το κράτος από την αυξημένη τιμή των καυσίμων έχει επιπλέον έσοδα από τον ΦΠΑ που φτάνει σε σχέση με πέρυσι 8,5 λεπτά δηλαδή 85 ευρώ στα 1.000 λίτρα και ήδη είναι κατά πολύ αυξημένα τα έσοδα τους από τα προϋπολογισθέντα. Θα ακουγόταν φυσιολογικό να μειωνόταν ο ΕΦΚ που είναι κατά πολύ υψηλότερος από τον μέσο όρο της Ε.Ε. σε μία χώρα με χαμηλά εισοδήματα. Είναι μονόδρομος να θεσπιστούν κανόνες κατά την διάρκεια υπερβολικά αυξημένων τιμών να μειώνεται ο ΕΦΚ έστω και για κάποιο χρονικό διάστημα.
Σημαντικό είναι το ερώτημα είναι πόσο θα διαρκέσει αυτή η κατάσταση δηλαδή είναι κρίση και θα περάσει; Ή είναι ένα νέο ενεργειακό καθεστώς; Να θυμίσουμε ότι με δηλώσεις τους οι Υπουργοί έλεγαν ότι η αποκλιμάκωση των τιμών θα άρχιζε μετά τα Χριστούγεννα…
Τι συμβαίνει με το λαθρεμπόριο καυσίμων και πως μπορούν να προστατευθούν οι καταναλωτές;
Τους καταναλωτές ο μόνος που μπορεί να τους προστατέψει είναι η Κυβέρνηση κάνοντας το αυτονόητο. Το γιατί δεν γίνετε αυτό θα μπορούσαν να αναφερθούν πολλοί λόγοι και μεταξύ αυτών είναι η ανεπάρκεια, η αδιαφορία, ανικανότητα και ενδεχομένως η συμμετοχή κάποιων. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχει κλείσει κανένα πρατήριο (έστω από τα ελάχιστα) που συλλαμβάνονται να έχουν υψηλή παραβατικότητα, όπως συνεχίζουν να παραμένουν άγνωστοι οι ιδιοκτήτες τους αν και ο νόμος προβλέπει το κλείσιμο και την δημοσιοποίηση των ονομάτων. Αναρωτιέται κανείς πως θα προστατευτεί ο καταναλωτής που αγόρασε νοθευμένο καύσιμο όταν το πρατήριο συνεχίζει να λειτουργεί σαν να μην συμβαίνει τίποτα; Όταν όλοι οι εμπλεκόμενοι στην εμπορία καυσίμων και μεταξύ αυτών ο Σύνδεσμος Εταιριών χονδρικής εμπορίας δηλαδή οι εταιρίες των οποίων οι μελέτες αναδεικνύουν το μεγάλο μέγεθος της παράνομης διακίνησης τότε δικαίως πολλοί μιλάνε για πολιτικό σκάνδαλο.
Πως μπορούν κάποια πρατήρια να έχουν πολύ χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους αφού τα περιθώρια κέρδους είναι εξαιρετικά χαμηλά;
Η παραβατικότητα που είναι το λαθρεμπόριο, η νοθεία και η ηλεκτρονική κλοπή στις αντλίες κάθε χρόνο έχει αυξητική τάση με γεωμετρική πρόοδο εξαιτίας της ανεπάρκειας της Πολιτείας η οποία δεν κάνει το καθήκον της. Μάλιστα ο περιορισμός της παραβατικότητας θα απόβαινε προς όφελος των κρατικών εσόδων και θα έδινε το δημοσιονομικό περιθώριο να μειωθούν οι ΕΦΚ.
Η περίεργη αυτή στάση των Κυβερνήσεων άνοιξε διάπλατα την πόρτα σε όποιον θέλει να κερδίσει πολλά χρήματα όπως επίσης να ξεπλύνει και μαύρο χρήμα. Μόνο ένας αγράμματος δεν θα καταλάβαινε ότι προϊόντα που πωλούνται με μηδέν κέρδος δεν μπορούν να καταστήσουν τις επιχειρήσεις βιώσιμες. Είναι πάρα πολύ εύκολο να διερευνηθεί το ελάχιστο κόστος απόκτησης των καυσίμων. Οι τιμές των διυλιστηρίων είναι καθημερινά γνωστές και μάλιστα μέσα από ιστοσελίδες των Υπουργείων και έτσι με μία απλή σύγκριση της χονδρικής και της λιανικής μπορεί και ο πλέον αδαής να αντιληφθεί τι συμβαίνει. Πρατήρια ιδιωτών μπορούν και πουλάνε φθηνότερα από τα θυγατρικά πρατήρια των διυλιστηρίων!
https://www.newsauto.gr/news/sok-20-evr ... 50-litron/
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Άλλος ένας λόγος που ψάχνεται η Τουρκία
από wooded glade » 12 Ιουν 2022, 16:47 » σε Εθνικά Θέματα - 17 Απαντήσεις
- 746 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από George_V
13 Ιουν 2022, 21:15
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ένας ακόμη λόγος να μην ψηφίσετε Κούλη
από BigChiefWahoo » 18 Φεβ 2023, 19:20 » σε Εσωτερική Πολιτική - 15 Απαντήσεις
- 465 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από georgebi
18 Φεβ 2023, 21:54
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ποσοστά νοθείας στις εκλογες
από πήζον bot » 26 Φεβ 2023, 21:47 » σε Εσωτερική Πολιτική - 36 Απαντήσεις
- 1003 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πήζον bot
01 Μαρ 2023, 20:18
-
-
-
Νέα δημοσίευση Νέο σκάνδαλο εκλογικής νοθείας κατήγγειλε ο Βελόπουλος στο κοινοβούλιο
από Αρίστος » 08 Μαρ 2024, 13:52 » σε Εσωτερική Πολιτική - 52 Απαντήσεις
- 640 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
08 Μαρ 2024, 17:47
-