Σελίδα 2 από 3

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:11
από Unique
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε:
14 Ιαν 2023, 11:59
Unique έγραψε:
14 Ιαν 2023, 11:53
Κλεβαν οι σκαρμογυφτοι τα κωλοχαρτα απο τις τουαλετες στις 3 γεφυρες στα λιοσια και μετα βαζανε πιατακι με ταμπελιτσα. 0.20€ για ενα κομματι χαρτι να σκουπισεις τον κωλο σου οταν χεσεις.

Αραγε θα κανει κανα ρεπορταζ η Ντοιτσε Βελε για την παλια σοσιαλιστικη κοινωνια που αντιστεκεται στον αναπτυξη?
Ποια ανάπτυξη βρε φιονκο; Με 100 εκατομμύρια του δημοσίου θα γίνει ο σταθμός , όχι με ιδιωτική επένδυση.
Τώρα που το σκέφτομαι , το Μητσοτάκης είναι ταιριαστό όνομα μιας και το δημόσιο ζει το σκατόσογο 150 χρόνια τώρα.
Αναπτυξη ειναι ρε τζιτζιφιογκο οπως και να το πεις. Απο την σκατιλια και την κατουρλιλα των γυφτολιοσιων στην Ευρωπαικου επιπεδου κατασκευη. Η κοινωνια χρειαζεται τετοιες επιδοτησεις, απο οπου και να ερχονται.

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:13
από stergiosbik
Μόνο οι μαλακες οι δικοί μας εδώ επιμένουν να κρατάνε το ΚΤΕΛ σχεδόν μέσα στο κέντρο της πόλης με αποτέλεσμα απίστευτο κυκλοφοριακό κομφούζιο!

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:18
από Αρχέλαος
dna replication έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:05
«Κωνσταντίνος Μητσοτάκης» προτείνεται να ονομαστεί ο νέος σταθμός
Στις 8 Οκτωβρίου του περασμένου έτους, πραγματοποιήθηκε η ετήσια Γενική Συνέλευση της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) στην πόλη των Χανίων, στην οποία έδωσε το παρών και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Στην ομιλία του επεσήμανε μεταξύ άλλων πως η συνέλευσης φιλοξενείται αυτή τη φορά στην πόλη των Χανίων «τιμώντας έτσι την προσφορά του αείμνηστου Κωνσταντίνου Μητσοτάκη στον κλάδο. Άλλωστε είναι κοινή μας επιθυμία, δική σας και δική μου από το 2014, ο νέος σύγχρονος σταθμός που θα γίνει στον Ελαιώνα να ονομαστεί «Κωνσταντίνος Μητσοτάκης», ως ελάχιστος φόρος τιμής στον οραματιστή και πρωτοπόρο, πολιτικό άνδρα».
αξάχαστη βλέπω μένει η προσφορά του Κώστα Μητσοτάκη στους ΚΤΕΛατζηδες...
αυξησεις τιμών, μονοπώλια, προνόμια, ότι θέλεις τους έδωσε
Ηθελε να τους δώσει κάποτε και τις συγκοινωνίες της Αθήνας πουλωντας το στολο των οχηματων:
οι ΚΤΕλατζηδες αγόρασαν ο καθένας με 25.000.000δρχ απο ένα λεωφορείο του ΟΑΣ, το γεμισαν χαϊμαλιά και παναγίτσες και βγηκαν να κάνουν δρομολόγια.
Ευτυχώς δεν πέρασε αυτό το γυφτοβαλκάνιο μοντέλο ιδιωτικοποιησης που ειχε την προσωπική σφραγιδα του μητσοτακεϊκου
Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:

Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.

Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.


Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.

Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο

Αρχέλαος @ Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:20
από Otto Weininger
taxalata xalasa έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:09
Σκαρταδος 4 έγραψε:
14 Ιαν 2023, 11:47
Θα πρέπει να έχεις ατσάλινα αρχιδια για να μπεις σε όχημα του συγκεκριμένου ΚΤΕΛ με τέτοιο όνομα
:smt005::smt005::smt005: ρε γελια που ριχνω σημερα... σε καλο να μας βγει...

ΚΤΕΛ τελος για μενα αν βαλουν τετοιο ονομα... ας το βαλουν...
κόφτο με τα πόδια

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:38
από taxalata xalasa
Otto Weininger έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:20
taxalata xalasa έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:09
Σκαρταδος 4 έγραψε:
14 Ιαν 2023, 11:47
Θα πρέπει να έχεις ατσάλινα αρχιδια για να μπεις σε όχημα του συγκεκριμένου ΚΤΕΛ με τέτοιο όνομα
:smt005::smt005::smt005: ρε γελια που ριχνω σημερα... σε καλο να μας βγει...

ΚΤΕΛ τελος για μενα αν βαλουν τετοιο ονομα... ας το βαλουν...
κόφτο με τα πόδια
αμ! ετσι θα χασει πελατες το ΚΤΕΛ και το βλεπω να κλεινει... ωραια επενδυση... για φουνταρισμα... παλι θα χασουμε τα λεφτα μας... ποιος πλερωνει για να φτιαχτεί;

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:43
από dna replication
Αρχέλαος έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:18
dna replication έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:05
«Κωνσταντίνος Μητσοτάκης» προτείνεται να ονομαστεί ο νέος σταθμός
Στις 8 Οκτωβρίου του περασμένου έτους, πραγματοποιήθηκε η ετήσια Γενική Συνέλευση της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) στην πόλη των Χανίων, στην οποία έδωσε το παρών και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Στην ομιλία του επεσήμανε μεταξύ άλλων πως η συνέλευσης φιλοξενείται αυτή τη φορά στην πόλη των Χανίων «τιμώντας έτσι την προσφορά του αείμνηστου Κωνσταντίνου Μητσοτάκη στον κλάδο. Άλλωστε είναι κοινή μας επιθυμία, δική σας και δική μου από το 2014, ο νέος σύγχρονος σταθμός που θα γίνει στον Ελαιώνα να ονομαστεί «Κωνσταντίνος Μητσοτάκης», ως ελάχιστος φόρος τιμής στον οραματιστή και πρωτοπόρο, πολιτικό άνδρα».
αξάχαστη βλέπω μένει η προσφορά του Κώστα Μητσοτάκη στους ΚΤΕΛατζηδες...
αυξησεις τιμών, μονοπώλια, προνόμια, ότι θέλεις τους έδωσε
Ηθελε να τους δώσει κάποτε και τις συγκοινωνίες της Αθήνας πουλωντας το στολο των οχηματων:
οι ΚΤΕλατζηδες αγόρασαν ο καθένας με 25.000.000δρχ απο ένα λεωφορείο του ΟΑΣ, το γεμισαν χαϊμαλιά και παναγίτσες και βγηκαν να κάνουν δρομολόγια.
Ευτυχώς δεν πέρασε αυτό το γυφτοβαλκάνιο μοντέλο ιδιωτικοποιησης που ειχε την προσωπική σφραγιδα του μητσοτακεϊκου
Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:

Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.

Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.


Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.

Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο

Αρχέλαος @ Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
πολύ καλη συνοψη των γεγονότων της αποτυχημένης ιδιωτικοποιησης του Κωστα Μητσοτάκη που ήταν συνδυασμός νεοφιλελεύθερων εμμονών και ρουσφετολογίας που άλλωστε αποτελούν την πολιτική κοσμοθεωρία της οικογενειας του μητσοτακεικου

Και πολύ δικαιη η αναφορά στους ΣταμουλοΚολλάδες και στη συντονισμένη επίθεση που δέχονταν το συνδικαλιστικό κινημα απο τα διαπλεκομενα μέσα της εποχής

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:46
από ΓΑΛΗ
dna replication έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:43

Και πολύ δικαιη η αναφορά στους ΣταμουλοΚολλάδες και στη συντονισμένη επίθεση που δέχονταν το συνδικαλιστικό κινημα απο τα διαπλεκομενα μέσα της εποχής
Ε, αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Ότι οι ΣταμουλοΚολλάδες είναι η επιτομή του συνδικαλιστικού κινήματος της ένδοξης εποχής.

Οπότε, ας δώσουν αυτό το όνομα, από τη στιγμή που δεν έκλεισε ακόμα το πρώτο.

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:47
από Otto Weininger
taxalata xalasa έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:38
Otto Weininger έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:20
taxalata xalasa έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:09


:smt005::smt005::smt005: ρε γελια που ριχνω σημερα... σε καλο να μας βγει...

ΚΤΕΛ τελος για μενα αν βαλουν τετοιο ονομα... ας το βαλουν...
κόφτο με τα πόδια
αμ! ετσι θα χασει πελατες το ΚΤΕΛ και το βλεπω να κλεινει... ωραια επενδυση... για φουνταρισμα... παλι θα χασουμε τα λεφτα μας... ποιος πλερωνει για να φτιαχτεί;
όποιος πλήρωσε και το προηγούμενο

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:51
από nowhere
:xena: ο καποδίστριας?

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 12:59
από Αρχέλαος
dna replication έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:43
Αρχέλαος έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:18
dna replication έγραψε:
14 Ιαν 2023, 12:05


αξάχαστη βλέπω μένει η προσφορά του Κώστα Μητσοτάκη στους ΚΤΕΛατζηδες...
αυξησεις τιμών, μονοπώλια, προνόμια, ότι θέλεις τους έδωσε
Ηθελε να τους δώσει κάποτε και τις συγκοινωνίες της Αθήνας πουλωντας το στολο των οχηματων:
οι ΚΤΕλατζηδες αγόρασαν ο καθένας με 25.000.000δρχ απο ένα λεωφορείο του ΟΑΣ, το γεμισαν χαϊμαλιά και παναγίτσες και βγηκαν να κάνουν δρομολόγια.
Ευτυχώς δεν πέρασε αυτό το γυφτοβαλκάνιο μοντέλο ιδιωτικοποιησης που ειχε την προσωπική σφραγιδα του μητσοτακεϊκου
Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:

Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.

Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.


Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.

Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο

Αρχέλαος @ Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
πολύ καλη συνοψη των γεγονότων της αποτυχημένης ιδιωτικοποιησης του Κωστα Μητσοτάκη που ήταν συνδυασμός νεοφιλελεύθερων εμμονών και ρουσφετολογίας που άλλωστε αποτελούν την πολιτική κοσμοθεωρία της οικογενειας του μητσοτακεικου

Και πολύ δικαιη η αναφορά στους ΣταμουλοΚολλάδες και στη συντονισμένη επίθεση που δέχονταν το συνδικαλιστικό κινημα απο τα διαπλεκομενα μέσα της εποχής
Ακριβώς. Μάλιστα, ακόμα και ο Μαρίνος στηλίτευε την στρεβλή μορφή ιδιωτικοποιήσεως ως ακολούθως:


Εικόνα

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 13:02
από Καραμελίτσα
Κανένα όνομα δεν είναι πιο ταιριαστό για ένα μονοπώλιο που προσφέρει υπερτιμημένες υπηρεσίες χαμηλής ποιότητας.

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 13:03
από Eθνικοκοινωνιστης
γουπατο :102:

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 13:10
από Καραμελίτσα
Μια και ξεκινήσαμε έτσι δυναμικά, ελπίζω να δώσουν το όνομα Κούλης Μητσοτάκης στον σταθμό των ΚΤΕΛ στην Πάτρα.

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 13:46
από Green Dragon
Σκαρταδος 4 έγραψε:
14 Ιαν 2023, 11:47
Θα πρέπει να έχεις ατσάλινα αρχιδια για να μπεις σε όχημα του συγκεκριμένου ΚΤΕΛ με τέτοιο όνομα
:smt005:

:+1:

Re: Nεο Σταθμο ΚΤΕΛ με ονομα "Κωνσταντίνος Μητσοτάκης" θα αποκτησει η Αθηνα

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 13:47
από Green Dragon
Υπάρχει εταιρεία που θα δεχτεί ν' ασφαλίσει τα λεωφορεία που θα κάνουν στάση εκεί;