dna replication έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 12:05
«Κωνσταντίνος Μητσοτάκης» προτείνεται να ονομαστεί ο νέος σταθμός
Στις 8 Οκτωβρίου του περασμένου έτους, πραγματοποιήθηκε η ετήσια Γενική Συνέλευση της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) στην πόλη των Χανίων, στην οποία έδωσε το παρών και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος.
Στην ομιλία του επεσήμανε μεταξύ άλλων πως η συνέλευσης φιλοξενείται αυτή τη φορά στην πόλη των Χανίων «τιμώντας έτσι την προσφορά του αείμνηστου Κωνσταντίνου Μητσοτάκη στον κλάδο. Άλλωστε είναι κοινή μας επιθυμία, δική σας και δική μου από το 2014, ο νέος σύγχρονος σταθμός που θα γίνει στον Ελαιώνα να ονομαστεί «Κωνσταντίνος Μητσοτάκης», ως ελάχιστος φόρος τιμής στον οραματιστή και πρωτοπόρο, πολιτικό άνδρα».
αξάχαστη βλέπω μένει η προσφορά του Κώστα Μητσοτάκη στους ΚΤΕΛατζηδες...
αυξησεις τιμών, μονοπώλια, προνόμια, ότι θέλεις τους έδωσε
Ηθελε να τους δώσει κάποτε και τις συγκοινωνίες της Αθήνας πουλωντας το στολο των οχηματων:
οι ΚΤΕλατζηδες αγόρασαν ο καθένας με 25.000.000δρχ απο ένα λεωφορείο του ΟΑΣ, το γεμισαν χαϊμαλιά και παναγίτσες και βγηκαν να κάνουν δρομολόγια.
Ευτυχώς δεν πέρασε αυτό το γυφτοβαλκάνιο μοντέλο ιδιωτικοποιησης που ειχε την προσωπική σφραγιδα του μητσοτακεϊκου
Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
Αρχέλαος @ Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις