Υπάρχει συσχετισμός ανάμεσα σε κάγκουρες και ’ζαίους.
Η καγκουριά είναι χαρακτηριστικό του ’ζαιισμού, των ΔΗΘΕΝ εναλλακτικών κινημάτων και γενικά κάθε λογής ΜΑΛΑΚΙΑ που προωθείται.
Τσιμπάνε και άλλοι βεβαίως, αλλά οι ’ζαίοι είναι οι κατεξοχήν ΗΛΙΘΙΟΙ που άγονται και φέρονται και άρα οι πιο επικίνδυνοι. Συγκεντρώνουν περισσότερες πιθανότητες να είναι ιδιοκτήτες (ή «κηδεμόνες»
) ενός τετράποδου ΚΤΗΝΟΥΣ για το οποίο οι ίδιοι ορκίζονται πως είναι άκακο παρά το γεγονός πως τα σαγόνια του συναγωνίζονται αυτά ενός λευκού καρχαρία.
Οι κυνηγοί αντιθέτως, τα σκυλιά τους -αν υποθέσουμε πως και αυτές οι ράτσες είναι επικίνδυνες, δεν το γνωρίζω- δεν τα κυκλοφορούν μέσα στις πόλεις, δεν έχει θηράματα εκεί.
Και προπαντός, δεν τα κυκλοφορούν για να πουλάνε μούρη, δεν τα αποκτούν για να αναβαθμίσουν το κοινωνικό τους status.
Το πολύ-πολύ να καυχιέται ο Μπάμπης στον Νώντα πως τα δικά του κυνηγόσκυλα είναι ικανότερα στο να ξετρυπώνουν λαγούς.
Κλάιν μάιν. Ας κάνουν ό,τι θέλουν. Στο βουνό βρίσκονται, εκεί δεν κινδυνεύει κανείς.
Είναι σαν τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ/ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ. Όσο ήταν περιορισμένοι στην Αμυγδαλέζα ο κόσμος ήταν ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟΣ από δαύτους, το πρόβλημα δημιουργήθηκε με την επόμενη κυβέρνηση (οποία σύμπτωσις, αυτή των ’ζαίων, μακράν η χειρότερη της μεταπολίτευσης) η οποία την κατήργησε και τους ΞΑΜΟΛΥΣΕ.
Τη συνέχεια τη γνωρίζουμε. Τις συνέπειες τις βιώνουμε και θα συνεχίσουμε να τις βιώνουμε.
Γούτσου-γούτσου το τετράποδο που κατεβάζει μούρες και δαγκώνει μωρά (συχνά των ίδιων των μελών της οικογένειας!), γούτσου-γούτσου και οι ΑφγανοΠακιστανοΑλγερινοΜπαγκλαντεσιανοί, δηλαδή τα ΑΓΑΡΗΝΑ σκυλιά.
Κοινός τρόπος σκέψης, δηλ. ΚΡΕΤΙΝΙΣΜΟΣ.
Αλλά και προορισμός: Γυάρος, Μακρόνησος και άλλα δημοφιλή θέρετρα. Εκεί που θα είναι (;) ακίνδυνοι.
Ή ιδανικά, ΕΚΤΟΣ Ελλάδας.