Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2023, 23:25
Έχετε δει τέτοιο live ξεφτίλισμα σε πολιτικό;
Σχεδόν τον λυπήθηκα.
Σχεδόν τον λυπήθηκα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Otto Weininger έγραψε: ↑20 Μαρ 2023, 22:58
Αυτό το μηχάνημα, έβαζε αυτόματα τα τρένα στην πορεία. Ο σταθμαρχης επέλεξε να το κάνει χειροκίνητα και οι άλλοι 2 την είχαν κοπανήσει.
Το θέμα είναι να υπάρχουν οι δικλείδες ασφαλείας που θα μειώνουν τον κίνδυνο δυστυχήματος ακόμα κι αν ο τάδε σταθμάρχης δεν χειριστεί σωστά τον πίνακα του σταθμού του. Αν υπήρχε η παλιά τηλεδιοίκηση θα υπήρχαν και οι σταθμάρχες τηλεδιοίκησης στα πόστα τους που θα έβλεπαν πού κινούνται τα τρένα σε έκταση πολλών χιλιομέτρων και όχι μόνο 7-8. Θυμίζω το δυστύχημα έγινε σε απόσταση άνω των 27 χιλιομέτρων από τη Λάρισα. Άλλη δικλείδα ασφαλείας ήταν το δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου στην Καρόλου απ' όπου παρακολουθούσαν τα τρένα σε μεγάλες αποστάσεις όπως μας είχε πει και ο διευθυντής ασφαλείας ΟΣΕ. Και η σηματοδότηση από αυτά που λέχθηκαν δεν λειτουργούσε για να προειδοποιεί τους μηχανοδηγούς. Άπό τη στιγμή που καταργήθηκαν αυτές οι δικλείδες ασφαλείας αυξήθηκε ο κίνδυνος του δυστυχήματος.Otto Weininger έγραψε: ↑20 Μαρ 2023, 23:13Αν τον χρησιμοποιούσε όπως οι προηγούμενοι θα είχε συμβεί το δυστύχημα;
Έχουν πολύ θράσος.
Απύθμενο. Τεράστιο.
Otto Weininger έγραψε: ↑20 Μαρ 2023, 22:58
Μην παίζετε με τις λέξεις άλλο αληταράδες, ούτε να πηγαίνετε σε λάθος κτίρια όπου σας υποδέχεται ζαιος της πολιτικής επιτροπής, συνταξιούχος από το 2010 να σας "ενημερώνει".
Αυτό το μηχάνημα, έβαζε αυτόματα τα τρένα στην πορεία. Ο σταθμαρχης επέλεξε να το κάνει χειροκίνητα και οι άλλοι 2 την είχαν κοπανήσει.
Το επίσημο καταγραφικο των διαδρομών κατατέθηκε σήμερα στην Βουλή όπου αποδεικνύει πως όλοι προηγούμενοι Σταθμάρχες εκείνη την ημέρα χρησιμοποίησαν το σύστημα αυτόματης χάραξης.
Αϊ στο διάλο από δω πέρα
Ποια είναι τα κενά ασφαλείας ;Υδράργυρος έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 09:17Otto Weininger έγραψε: ↑20 Μαρ 2023, 22:58
Μην παίζετε με τις λέξεις άλλο αληταράδες, ούτε να πηγαίνετε σε λάθος κτίρια όπου σας υποδέχεται ζαιος της πολιτικής επιτροπής, συνταξιούχος από το 2010 να σας "ενημερώνει".
Αυτό το μηχάνημα, έβαζε αυτόματα τα τρένα στην πορεία. Ο σταθμαρχης επέλεξε να το κάνει χειροκίνητα και οι άλλοι 2 την είχαν κοπανήσει.
Το επίσημο καταγραφικο των διαδρομών κατατέθηκε σήμερα στην Βουλή όπου αποδεικνύει πως όλοι προηγούμενοι Σταθμάρχες εκείνη την ημέρα χρησιμοποίησαν το σύστημα αυτόματης χάραξης.
Αϊ στο διάλο από δω πέρα
Εφόσον το σύστημα λειτουργούσε με τέτοια κενά ασφαλείας, υπάρχουν πολιτικές ευθύνες. Τέρμα. Από κει και πέρα οτι και να λένε επιβαρύνεται η θέση τους.
Βουλώστε το επιτέλους ή φέρτε κάνα συνταξιούχο ζαιο να δώσετε παράσταση.
Η ενιαία Τηλεδιοίκηση Λάρισας που έλεγχε το τμήμα από Δομοκό μέχρι και Πλατύ, άρχισε σταδιακά να φθίνει και να υπολειτουργεί από το 2015 μέχρι που κατέπεσε εντελώς τα επόμενα χρόνια, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ. Ενδιάμεσα όλη αυτή την περίοδο δεν κατέστη δυνατόν να αναταχθεί και να συντηρηθεί ώστε να λειτουργήσει εκ νέου.
Στα μέσα του 2019 με την επανεκκίνηση της Σύμβασης 717, που είχε σταματήσει, ξεκίνησε το σύνολο των εργασιών για την καταρχήν ανάταξη και θέση σε λειτουργία των τοπικών Τηλεδιοικήσεων από τον Παλαιοφάρσαλο μέχρι το Πλατύ, ώστε στην συνεχεία το σύνολο αυτών (15 στο τμήμα αυτό) να διασυνδεθεί σε ενιαία απεικόνιση και χειρισμό που θα αποτελέσει την ενιαία Τηλεδιοίκηση στο τμήμα από Δομοκό μέχρι Πλατύ.
Στα πλαίσια της σταδιακής ανάταξης και θέση σε λειτουργία των τοπικών Τηλεδιοικήσεων ήδη από τον Νοέμβριο του 2022 έχουν παραδοθεί και λειτουργούν 7 τοπικές Τηλεδιοικήσεις (ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΥ, ΔΟΞΑΡΑ, ΟΡΦΑΝΑ. ΚΡΑΝΩΝΑ, ΜΕΖΟΥΡΛΟΥ & ΛΑΡΙΣΑΣ) ενώ συνεχίζεται και η ανάταξη των υπολοίπων.
Ο ΟΣΕ επισημαίνει ότι ιδιαίτερα η τοπική Τηλεδιοίκηση του σταθμού της Λάρισας, την οποία δεν επισκέφθηκε χθες ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, έχει πιστοποιηθεί επίσημα και έχουν κατατεθεί στις Ανακριτικές Αρχές αλλά και στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής όλα τα σχετικά επίσημα έγγραφα που αποδεικνύουν την ύπαρξη αυτής, αλλά και την κανονική & αδιάληπτη λειτουργία της από τον Νοέμβριο του 2022.
https://www.protothema.gr/greece/articl ... edioikisi/
Πανίβλακα κομματόσκυλο σταμάτα να γράφεις παπαριές. Είσαι τέρμα ηλίθιος και υποστηρίζεις εγκληματίες. Τι έγραφες για το Μάτι θύμισε μου.Otto Weininger έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 09:26Ποια είναι τα κενά ασφαλείας ;Υδράργυρος έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 09:17Otto Weininger έγραψε: ↑20 Μαρ 2023, 22:58
Μην παίζετε με τις λέξεις άλλο αληταράδες, ούτε να πηγαίνετε σε λάθος κτίρια όπου σας υποδέχεται ζαιος της πολιτικής επιτροπής, συνταξιούχος από το 2010 να σας "ενημερώνει".
Αυτό το μηχάνημα, έβαζε αυτόματα τα τρένα στην πορεία. Ο σταθμαρχης επέλεξε να το κάνει χειροκίνητα και οι άλλοι 2 την είχαν κοπανήσει.
Το επίσημο καταγραφικο των διαδρομών κατατέθηκε σήμερα στην Βουλή όπου αποδεικνύει πως όλοι προηγούμενοι Σταθμάρχες εκείνη την ημέρα χρησιμοποίησαν το σύστημα αυτόματης χάραξης.
Αϊ στο διάλο από δω πέρα
Εφόσον το σύστημα λειτουργούσε με τέτοια κενά ασφαλείας, υπάρχουν πολιτικές ευθύνες. Τέρμα. Από κει και πέρα οτι και να λένε επιβαρύνεται η θέση τους.
Από κει και πέρα, υπάρχουν πολιτικές ευθύνες. Η διαφορά είναι ότι εσύ τις θες όλες στην ΝΔ που έκανε πολλαπλάσια από τους ζαίους και τους κουμπάρους τους που τώρα κουνάνε το δάχτυλο.Βουλώστε το επιτέλους ή φέρτε κάνα συνταξιούχο ζαιο να δώσετε παράσταση.
Η ενιαία Τηλεδιοίκηση Λάρισας που έλεγχε το τμήμα από Δομοκό μέχρι και Πλατύ, άρχισε σταδιακά να φθίνει και να υπολειτουργεί από το 2015 μέχρι που κατέπεσε εντελώς τα επόμενα χρόνια, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ. Ενδιάμεσα όλη αυτή την περίοδο δεν κατέστη δυνατόν να αναταχθεί και να συντηρηθεί ώστε να λειτουργήσει εκ νέου.
Στα μέσα του 2019 με την επανεκκίνηση της Σύμβασης 717, που είχε σταματήσει, ξεκίνησε το σύνολο των εργασιών για την καταρχήν ανάταξη και θέση σε λειτουργία των τοπικών Τηλεδιοικήσεων από τον Παλαιοφάρσαλο μέχρι το Πλατύ, ώστε στην συνεχεία το σύνολο αυτών (15 στο τμήμα αυτό) να διασυνδεθεί σε ενιαία απεικόνιση και χειρισμό που θα αποτελέσει την ενιαία Τηλεδιοίκηση στο τμήμα από Δομοκό μέχρι Πλατύ.
Στα πλαίσια της σταδιακής ανάταξης και θέση σε λειτουργία των τοπικών Τηλεδιοικήσεων ήδη από τον Νοέμβριο του 2022 έχουν παραδοθεί και λειτουργούν 7 τοπικές Τηλεδιοικήσεις (ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΥ, ΔΟΞΑΡΑ, ΟΡΦΑΝΑ. ΚΡΑΝΩΝΑ, ΜΕΖΟΥΡΛΟΥ & ΛΑΡΙΣΑΣ) ενώ συνεχίζεται και η ανάταξη των υπολοίπων.
Ο ΟΣΕ επισημαίνει ότι ιδιαίτερα η τοπική Τηλεδιοίκηση του σταθμού της Λάρισας, την οποία δεν επισκέφθηκε χθες ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, έχει πιστοποιηθεί επίσημα και έχουν κατατεθεί στις Ανακριτικές Αρχές αλλά και στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής όλα τα σχετικά επίσημα έγγραφα που αποδεικνύουν την ύπαρξη αυτής, αλλά και την κανονική & αδιάληπτη λειτουργία της από τον Νοέμβριο του 2022.
https://www.protothema.gr/greece/articl ... edioikisi/