Σελίδα 17 από 18

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 01:29
από Jimmy81
Θρησκευτική συνείδηση βέβαια δεν σημαίνει χριστιανική συνείδηση...

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 01:33
από Υδράργυρος
talaipwros έγραψε:
15 Σεπ 2023, 22:20
ρομποτικοι γενιτσαροι

Εικόνα
Παρτε το χαμπαρι. Τα μεγαλυτερα προβληματα αυτης της χωρας ειναι η θρησκεια και οι σχεσεις εκκλησιας κρατους

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 01:34
από Saturn
Σύμφωνα με την επικρατούσα θρησκεία, αυτό ακριβώς σημαίνει

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 04:02
από Jimmy81
vagabondo έγραψε:
15 Σεπ 2023, 10:16
Αποσπασματικά γιατί δεν υπάρχει χρόνος στην βουλή για ανάπτυξη. Σε άλλα βίντεο το αναπτύσσει και εξηγεί πως για να διδάξει τον ηρωισμό θα μπορούσε να πάρει παράδειγμα από έναν ήρωα άνθρωπο.
Θα μπορούσε να μειώσει τις περιπτώσεις και να αναπτύξει καλύτερα λίγες από αυτές ώστε να είναι πιο διαφωτιστικός. Διότι αν είναι να πεις πολλά με τόση συνοπτικότητα τότε κανείς δεν καταλαβαίνει τι γράφεις και ο λόγος σου στερείται ουσίας.
vagabondo έγραψε:
15 Σεπ 2023, 10:16
Υπάρχουν άπειρες θεατρικές παραστάσεις και ρόλοι που θα μπορούσαν να υποδυθούν τα παιδιά, γιατί να βάλει δαιμόνια;
Να εξηγήσει πρώτα το context. Τι ρόλους παίzουν τα δαιμόνια στο έργο; Ποιοι είναι οι άλλοι ρόλοι στο συγκεριμένο έργο; Ποια η κατάληξή του; Δίνονται διαφορετικοί ρόλοι σε άλλα σχολικά βιβλία; Με όλα αυτά τα θέματα ανοιχτά, δεν είναι δυνατόν να κριθεί αρνητικά το βιβλίο.
vagabondo έγραψε:
15 Σεπ 2023, 10:16
Όσο αφορά τον ελληνοϊταλικό πόλεμο, έχω γράψει και πριν. Θα μπορούσαν να χεστούν κυριολεκτικά τα παιδιά από τον φόβο και να στέλνει η μαμά τον σύζυγο να σηκώσει χρήματα από την τράπεζα για να αγοράσει κωλόχαρτα. Θα μπορούσε να περιγράψει το κλάσιμο, το ρέψιμο και άλλες φυσικές λειτουργίες και γύρω-γύρω πόλεμος. Εδώ όμως μιλάμε για σχολικό βιβλίο (και όχι περιοδικό ποικίλης ύλης όπως λέει στο τέλος) και ειδική θεματική ενότητα, δηλαδή το συγκεκριμένο μάθημα βρίσκεται στην αρχή του βιβλίου και το περνάνε κοντά στην 28 Οκτωβρίου. Άλλο είναι το πόιντ της ημέρας, όχι ο φόβος. Τέλος, δεν κρίνει τα κείμενα αυτά καθαυτά, αλλά την εισαγωγή τους στα σχολικά βιβλία.
Τα "πόιντ" μπορεί να είναι πολλά και πρέπει ο μαθητής να μαθει να σκέφτεται και να παρακινείται να μελετά κι άλλα βιβλία. Επίσης υπάρχουν πιο ηρωικές περιγραφές σε άλλο σχολικό βιβλίο ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τη συμβολή του δασκάλου.

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 04:06
από Jimmy81
Saturn έγραψε:
16 Σεπ 2023, 01:34
Σύμφωνα με την επικρατούσα θρησκεία, αυτό ακριβώς σημαίνει
Πουθενά στο άρθρο 16 για την παιδεία που έφερες δεν λέει για "ορθοδοξία" όσον αφορά την αποστολή της παιδείας. Δεν θα μπορούσε να το λέει άλλωστε για ευνόητους λόγους.

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 11:43
από Saturn
Για την "αγωγή των Ελλήνων" κάνει λόγο η παράγραφος του Συντάγματος και οι Έλληνες στην πλειοψηφία τους είναι ΧΟ, "Eπικρατούσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Eκκλησίας του Xριστού", στην προμετωπίδα δε, του Συντάγματος, ορκίζονται στην Αγία Τριάδα, οπότε στα σχολεία το μάθημα των θρησκευτικών -συμφώνως και ακολούθως με το Σύνταγμα-έχει ομολογιακό χαρακτήρα, αλλιώς θα μου πεις εσύ ποιάς θρησκείας ΟΦΕΙΛΕΙ, σύμφωνα με το Σύνταγμα, το Κράτος να αναπτύξει την συνείδηση.

Πριν βιαστείς να μου απαντήσεις, σύμφωνα με τα παραπάνω, δεν επιτρέπεται βάσει Συντάγματος, να κωλύεται η καλλιέργεια της θρησκευτικής συνείδησης των Ελλήνων, να υποβιβάζεται ή να διαστρέφεται.

Όποιος δεν θέλει να ακολουθήσει την Ορθόδοξη Χριστιανική θρησκεία, θα πάρει αναγκαστικά τουλάχιστον την γνώση οτι η θρησκεία των Ελλήνων είναι η ΧΟ, και από εκεί και πέρα, του δίνεται η δυνατότητα να πάρει απαλλαγή μαθήματος, όχι όμως να παρακωλύσει την διαδικασία της εκπαιδευτικής πρακτικής

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 11:47
από Beria
Τινί τρόπω κωλυεται η καλλιέργεια της θρησκευτικής συνείδησης στην Ελλάδα;

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 11:50
από Σενέκας
Beria έγραψε:
16 Σεπ 2023, 11:47
Τινί τρόπω κωλυεται η καλλιέργεια της θρησκευτικής συνείδησης στην Ελλάδα;
επειδή έχει μια φωτογραφία απο τον άρχοντα των δαχτυλιδιών σε ένα βιβλίο του δημοτικού, σύμφωνα με τον αξιότιμο αρχηγό κόμματος". Α, και επειδή σε ένα άλλο απόσπασμα σε βιβλίο του δημοτικού, κάνουν αναφορά σε ένα παιδάκι εβραϊκής καταγωγής. Αυτό το κομμάτι το ανέδειξε, αλλά δεν το σχολίασε λεπτομερώς. Αναρωτιέμαι τι τον προβλημάτισε στο συγκεκριμένο :p2:

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 11:54
από Saturn
Εγώ δεν ξέρω, ρωτήστε τον Νατσιό που ειναι θεολόγος
Αλλά, wait, αυτόν τον εξοστρακίσαμε με ένα "κυριε βουλευτά" και πέσαμε στην ανάγκη της Δόμνας για συμπαράσταση

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 11:57
από ΓΑΛΗ
Beria έγραψε:
16 Σεπ 2023, 11:47
Τινί τρόπω κωλυεται η καλλιέργεια της θρησκευτικής συνείδησης στην Ελλάδα;
Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Όσοι ψάχνονται στην "καλλιέργεια" της πολιτικής ή θρησκευτικής άποψης στα βιβλία του δημοτικού, σημαίνει ότι εκεί βάζουν και το οριστικό τέρμα.

Ό,τι έμαθαν, έμαθαν. Τέρμα. :lol:

Απλώς κάποιοι αφελείς θεωρούν ότι τα ίδια ακριβώς πιστεύουν/έμαθαν και οι υπόλοιποι και μένουν σ' αυτό το σχολικό επίπεδο άποψης. :lol:

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 11:58
από Σέλευκας
Beria έγραψε:
16 Σεπ 2023, 11:47
Τινί τρόπω κωλυεται η καλλιέργεια της θρησκευτικής συνείδησης στην Ελλάδα;
Αν δεν υπάρχει τέτοια καλλιέργεια;

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 13:43
από student
Saturn έγραψε:
15 Σεπ 2023, 20:12
Κι εγώ κάπου έχω ενστάσεις για τις υπερβολικά ήρεμες φωνές αλλά από την άλλη, ίσως, κατα κάποιον περίεργο τρόπο και για κάποιον περίεργο λόγο, να χρειάζεται να γίνει -και-έτσι
:102:
Ίσως να μην είναι καθόλου περίεργος ούτε ο λόγος για να γίνει κι έτσι...

Η πραότητα και η ταπεινότητα περιστασιακά προκαλούν μέγιστη ταχύτητα παραληρήματος εν πνεύματι παραφροσύνης... και ακομα είμαστε στην αρχή

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 13:45
από Saturn
student έγραψε:
16 Σεπ 2023, 13:43
Saturn έγραψε:
15 Σεπ 2023, 20:12
Κι εγώ κάπου έχω ενστάσεις για τις υπερβολικά ήρεμες φωνές αλλά από την άλλη, ίσως, κατα κάποιον περίεργο τρόπο και για κάποιον περίεργο λόγο, να χρειάζεται να γίνει -και-έτσι
:102:
Ίσως να μην είναι καθόλου περίεργος ούτε ο λόγος για να γίνει κι έτσι...

Η πραότητα και η ταπεινότητα περιστασιακά προκαλούν μέγιστη ταχύτητα παραληρήματος εν πνεύματι παραφροσύνης... και ακομα είμαστε στην αρχή
κάπως -και-έτσι το εννοούσα, με την ψιλοειρωνία

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 13:59
από Isildur
Golden Age έγραψε:
15 Σεπ 2023, 21:42
Σενέκας έγραψε:
15 Σεπ 2023, 21:21
Κομπλεξικός 60ρης παλαιοημερολογίτης δάσκαλος που ονειρεύεται να αναστήσει το βυζάντιο και έχει κάνει καριέρα στον ακροδεξιό χώρο καίγοντας βιβλία επειδή ψάχνει για αποσπάσματα που δεν του αρέσουν. Τι βάζουμε στη βουλή ρε πούστη
Πότε έκαψε βιβλία; Επίσης, έχω την εντύπωση ότι είναι με το νέο ημερολόγιο.
Και να είναι ο ίδιος (δεν το ξέρω), σίγουρα δεν είναι πάρα πολλοί ψηφοφόροι του, όπως επίσης και αυτοί που τον προώθησαν όσο δεν πάει.

Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 14:03
από Isildur
Σενέκας έγραψε:
16 Σεπ 2023, 11:50
Beria έγραψε:
16 Σεπ 2023, 11:47
Τινί τρόπω κωλυεται η καλλιέργεια της θρησκευτικής συνείδησης στην Ελλάδα;
επειδή έχει μια φωτογραφία απο τον άρχοντα των δαχτυλιδιών σε ένα βιβλίο του δημοτικού, σύμφωνα με τον αξιότιμο αρχηγό κόμματος". Α, και επειδή σε ένα άλλο απόσπασμα σε βιβλίο του δημοτικού, κάνουν αναφορά σε ένα παιδάκι εβραϊκής καταγωγής. Αυτό το κομμάτι το ανέδειξε, αλλά δεν το σχολίασε λεπτομερώς. Αναρωτιέμαι τι τον προβλημάτισε στο συγκεκριμένο :p2:
:lol: