Δεν κατόρθωσαν να επιδείξουν τις ικανότητες των κομμουνιστών που εξαθλιωσαν και χρεοκόπησαν μια χώρα τίγκα στο πετρέλαιο και στο φυσικό αέριο νε τις ηλίθιες και απάνθρωπες μαρξιστικές μαλακιες τους
Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
-
- Δημοσιεύσεις: 24900
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Ναι στην χώρα μας λειτουργούν καλύτερα οι υπηρεσίες που δεν ανήκουν στο δημόσιο και αυτό ισχύει πάνω κάτω σε όλες τις χώρεςaxilmar έγραψε: ↑11 Φεβ 2022, 11:24Και αρα το ζητουμενο δεν ειναι το κατα ποσο ειναι ολα κρατικα ή ιδιωτικα αλλα το πως λειτουργει η χωρα μας.Δημοκράτης έγραψε: ↑09 Φεβ 2022, 17:04η τραινιτάλια είναι κρατική αλλά δεν ανήκει στο ελληνικό δημόσιο. Δεν πάει ο κάθε ένας να διορίσει τους κομματικούς τους πελάτες, δεν ρυθμίζει το πως λειτουργεί ο οργανισμός με βάση το πολιτικό κόστος κτλaxilmar έγραψε: ↑09 Φεβ 2022, 16:39Ο ιδιωτικος τομεας μπορει να εχει αποτελεσματα μονο εκει που υπαρχει μεγαλη προσφορα και πολλαπλες επιλογες. Τα τραινα ειναι εκει που ειναι, γραμμες αλλες δεν μπορουν να γινουν, οποτε ανταγωνισμος και καλυτερη προσφορα ειναι αδυνατον να υπαρξει.
Αλλωστε η Trenitalia κρατικη ειναι.
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Δεν ισχυει αυτο. Εξαρταται απο τις υπηρεσιες. Πχ στο εξωτερικο ειχαν σε αρκετες χωρες θεμα με την ιδιωτικη υδρευση η οποια ξαναπερασε στα χερια του κρατους.Δημοκράτης έγραψε: ↑11 Φεβ 2022, 11:41Ναι στην χώρα μας λειτουργούν καλύτερα οι υπηρεσίες που δεν ανήκουν στο δημόσιο και αυτό ισχύει πάνω κάτω σε όλες τις χώρεςaxilmar έγραψε: ↑11 Φεβ 2022, 11:24Και αρα το ζητουμενο δεν ειναι το κατα ποσο ειναι ολα κρατικα ή ιδιωτικα αλλα το πως λειτουργει η χωρα μας.Δημοκράτης έγραψε: ↑09 Φεβ 2022, 17:04
η τραινιτάλια είναι κρατική αλλά δεν ανήκει στο ελληνικό δημόσιο. Δεν πάει ο κάθε ένας να διορίσει τους κομματικούς τους πελάτες, δεν ρυθμίζει το πως λειτουργεί ο οργανισμός με βάση το πολιτικό κόστος κτλ
Πολλες φορες οι ιδιωτες, επειδη το κυριο κριτηριο τους ειναι το κερδος, ειτε δεν κανουν τις απαραιτητες επενδυσεις ειτε κοστολογουν πολυ ψηλα τις υπηρεσιες τους, με αποτελεσμα την δημιουργια κοινωνικων προβληματων.
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
«Από το κακό στο χειρότερο η ακτοπλοΐα στα νησιά του Αιγαίου», τονίζει το Παλλεσβιακό Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο, καθώς, όπως σημειώνει, «τη στιγμή που τα εισιτήρια και τα ναύλα συνεχώς αυξάνουν, η κατάσταση στην ακτοπλοΐα επιδεινώνεται σε βάρος επιβατών και επαγγελματιών αφού μένουν πραγματικά "ξεκρέμαστοι" λόγω του ότι δεν έχουν δρομολογηθεί πλοία, τόσο επιβατικά όσο και οχηματαγωγά, για να καλύψουν τις ανάγκες του νησιού της Λέσβου».
Επισημαίνει ότι «για άλλη μια φορά οι πραγματικές ανάγκες του λαού για φτηνά, συχνά δρομολόγια με ασφαλή πλοία μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα αφού προέχει η στήριξη των εφοπλιστών, οι οποίοι έχοντας το ελεύθερο δρομολογούν σε όποια γραμμή θέλουν τα πλοία τους με γνώμονα το κέρδος τους».
Όπως αναφέρει, «οι κυβερνήσεις και τα κόμματα που ενδιαφέρονται πώς θα διασφαλίσουν τα κέρδη των εφοπλιστών υποκρίνονται όταν λένε ότι κατανοούν τα προβλήματα των νησιωτών και των εργαζομένων. Οι όποιες υποσχέσεις τους έχουν αποδειχτεί ότι είναι ψεύτικες και παραπλανητικές».
Καταλήγοντας, υπογραμμίζει: «Εδώ και τώρα με ευθύνη της κυβέρνησης και του υπουργείου να δοθεί λύση στο πρόβλημα των νησιωτών με τη δρομολόγηση πλοίων για τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων με ασφαλή τρόπο, για να αποφευχθούν προβλήματα επιβίωσης εργαζομένων, αγροτών, επαγγελματιών και συνολικά των κατοίκων του νησιού».
https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi ... oy-aigaioy
Επισημαίνει ότι «για άλλη μια φορά οι πραγματικές ανάγκες του λαού για φτηνά, συχνά δρομολόγια με ασφαλή πλοία μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα αφού προέχει η στήριξη των εφοπλιστών, οι οποίοι έχοντας το ελεύθερο δρομολογούν σε όποια γραμμή θέλουν τα πλοία τους με γνώμονα το κέρδος τους».
Όπως αναφέρει, «οι κυβερνήσεις και τα κόμματα που ενδιαφέρονται πώς θα διασφαλίσουν τα κέρδη των εφοπλιστών υποκρίνονται όταν λένε ότι κατανοούν τα προβλήματα των νησιωτών και των εργαζομένων. Οι όποιες υποσχέσεις τους έχουν αποδειχτεί ότι είναι ψεύτικες και παραπλανητικές».
Καταλήγοντας, υπογραμμίζει: «Εδώ και τώρα με ευθύνη της κυβέρνησης και του υπουργείου να δοθεί λύση στο πρόβλημα των νησιωτών με τη δρομολόγηση πλοίων για τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων με ασφαλή τρόπο, για να αποφευχθούν προβλήματα επιβίωσης εργαζομένων, αγροτών, επαγγελματιών και συνολικά των κατοίκων του νησιού».
https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi ... oy-aigaioy
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Ο ιδιωτικός τομέας έχει δείγματα υψηλής ανικανότητας σε διαφορες κοινωνικές αναάγκες. Μάλιστα ακόμα και σε αυτές που καλύπτει υπάρχει ανισομέρια. ¨οσο περισσότερο κέρδος βγάζει θα καλύψει τις ανάγκες, όταν όμως το κέρδος (για την ακρίβεια το ποσοστό κέρδους) δεν είναι ικανοποιητικό γαμιέται η κοινωνία. Δεν μπορεί να το προσπεράσει αυτό.
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
επι κομθουνισμου στη μαμα ρωσσια παντως - λειτουργουσε αψογα κ εξυπηρετουσε υποδειγματικα τις μετακινησεις ο υπερσιβηρικος
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 8530
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Δεν είναι βλάβη. Μπορεί να σταμάτησαν για σουβλακια στη Λιβαδειά όπως έκαναν παλια τα Κτελ.Ασημενιο βελος και κουρεφεξαλα ρε μαλακα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Frappezitis την 31 Ιούλ 2022, 07:11, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι ισραηλινοι.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10310
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
H Eλλάδα είναι το πρόβλημα, όχι ο ιδιωτικός ή δημόσιος τομέας, υπάρχουν αλλού εταιρίες και ιδιωτικές και δημόσιες που λειτουργούν μια χαρά. Στην Ελλάδα στη δημόσια εταιρία διορίζουμε κομματόσκυλα, κολλητάρια και ψηφοφόρους και στην ιδιωτική εταιρία βύσματα, και όλα τα ανηψάκια και τις γκόμενες του αφεντικού, και τις γαμάμε και τις δύο εταιρίες εξίσου.
Εδώ και στο ποδόσφαιρο ακόμα με βύσμα και συμφέροντα επιλέγονται οι παίχτες, απ'τις μικρές ηλικίες ακόμα. Έλα μωρέ άμα τους βάλεις εμφάνιση νάϊκ και εξάταπα παπούτσια και τα δύο παιδάκια ίδια είναι, βάλε το δικό μου να παίξει. Ε δεν είναι ρε φίλε ίδια, τι να κάνουμε, γι'αυτό ακόμα και η Ισλανδία βγάζει ταλέντα και η Ελλάδα όχι.
Εδώ και στο ποδόσφαιρο ακόμα με βύσμα και συμφέροντα επιλέγονται οι παίχτες, απ'τις μικρές ηλικίες ακόμα. Έλα μωρέ άμα τους βάλεις εμφάνιση νάϊκ και εξάταπα παπούτσια και τα δύο παιδάκια ίδια είναι, βάλε το δικό μου να παίξει. Ε δεν είναι ρε φίλε ίδια, τι να κάνουμε, γι'αυτό ακόμα και η Ισλανδία βγάζει ταλέντα και η Ελλάδα όχι.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Δεν έχουν face control αυτοί οι τύποι των τραίνων;Frappezitis έγραψε: ↑30 Ιούλ 2022, 21:43Δεν είναι βλάβη. Μπορεί να σταμάτησαν για σουβλακια στη Λιβαδειά όπως έκαναν παλια τα Κτελ.Ασημενιο βελος και κουρεφεξαλα ρε μαλακα
Πώς άφησαν να περάσουν ο κύριος με τα σανδάλια και η νεαρή με την παντόφλα; Μήπως σταμάτησε το τραίνο για να τους κατεβάσουν ;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
κιαλλο επισόδιο
Χάος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Βλάβες σε 3 τρένα
Χάος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Βλάβες σε 3 τρένα
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 8530
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι ισραηλινοι.
- Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
- Δημοσιεύσεις: 1026
- Εγγραφή: 04 Φεβ 2022, 18:19
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
γλυτώσατε; χαχαχαχαχαχαχαχαΈνοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑08 Φεβ 2022, 22:08
Πάλι καλά που αυτοί που αναφέρεις νίκησαν, και γλιτώσαμε από τα χάλια τύπου όασθ, που ήταν και χειρότερα τότε. Ο κάθε βλαχοδεξιος έπαιρνε το λεωφορείο του και έκανε ότι γούσταρε. Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
για τσέκαρε πόσο επιδότηση έπαιρνε ο οασθ σαν ιδιωτικός και πόσο παίρνει τώρα σαν δημόσιος;
Βούτυρα-Έλαια-Λίπη
-
- Δημοσιεύσεις: 23059
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Εμ, αφού όντως πρέπει ως δημόσιο να μεριμνάς για να έχουν περιοχές αστική συγκοινωνία που δεν συμφέρει την ιδιωτική πρωτοβουλία, τότε το έχεις δημόσιο και τέλος. Όλα αυτά με τις επιδοτήσεις που παίρνουν ιδιώτες για υπηρεσίες του κώλου που προσφέρουν, είναι τρελές δεξιές απατεωνιες. Και συνεχίζεται αυτό το βιολί, βλέπε εταιρίες σεκιούριτι ,καθαρισμού και τους διαπλεκόμενους μαφιόζους τους.Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος έγραψε: ↑03 Μαρ 2024, 09:46γλυτώσατε; χαχαχαχαχαχαχαχαΈνοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑08 Φεβ 2022, 22:08
Πάλι καλά που αυτοί που αναφέρεις νίκησαν, και γλιτώσαμε από τα χάλια τύπου όασθ, που ήταν και χειρότερα τότε. Ο κάθε βλαχοδεξιος έπαιρνε το λεωφορείο του και έκανε ότι γούσταρε. Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
για τσέκαρε πόσο επιδότηση έπαιρνε ο οασθ σαν ιδιωτικός και πόσο παίρνει τώρα σαν δημόσιος;
- Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
- Δημοσιεύσεις: 1026
- Εγγραφή: 04 Φεβ 2022, 18:19
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
εεμ οχι;Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑03 Μαρ 2024, 10:02
Εμ, αφού όντως πρέπει ως δημόσιο να μεριμνάς για να έχουν περιοχές αστική συγκοινωνία που δεν συμφέρει την ιδιωτική πρωτοβουλία, τότε το έχεις δημόσιο και τέλος. Όλα αυτά με τις επιδοτήσεις που παίρνουν ιδιώτες για υπηρεσίες του κώλου που προσφέρουν, είναι τρελές δεξιές απατεωνιες. Και συνεχίζεται αυτό το βιολί, βλέπε εταιρίες σεκιούριτι ,καθαρισμού και τους διαπλεκόμενους μαφιόζους τους.
Τους προορισμούς, καθώς και την τιμή του εισιτηρίου, τα επέβαλε το κράτος.
Θυμάστε το ντόρο που είχαν ξεκινήσει γιατί τα εκδοτικά μηχανήματα του κακού ιδιώτη δεν έδιναν ρέστα;
Ε και τώρα δεν δίνουν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος την 03 Μαρ 2024, 10:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Βούτυρα-Έλαια-Λίπη
-
- Δημοσιεύσεις: 21286
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις
Μάγκα μου, ο ΟΑΣΘ κρατικοποιήθηκε επειδή χρεοκόπησε. Είχε μείνει με λιγότερο από 230 ενεργά λεωφορεία και αυτά σε κακή κατάσταση και τους οδηγούς σε επίσχεση εργασίας. Και όλα αυτά ώστε να καλυφθούν οι μαζικές συγκοινωνίες στην πόλη.Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος έγραψε: ↑03 Μαρ 2024, 10:37εεμ οχι;Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑03 Μαρ 2024, 10:02
Εμ, αφού όντως πρέπει ως δημόσιο να μεριμνάς για να έχουν περιοχές αστική συγκοινωνία που δεν συμφέρει την ιδιωτική πρωτοβουλία, τότε το έχεις δημόσιο και τέλος. Όλα αυτά με τις επιδοτήσεις που παίρνουν ιδιώτες για υπηρεσίες του κώλου που προσφέρουν, είναι τρελές δεξιές απατεωνιες. Και συνεχίζεται αυτό το βιολί, βλέπε εταιρίες σεκιούριτι ,καθαρισμού και τους διαπλεκόμενους μαφιόζους τους.
Τους προορισμούς, καθώς και το κόστος του εισιτηρίου, τους επέβαλε το κράτος.
Θυμάστε το ντόρο που είχαν ξεκινήσει γιατί τα εκδοτικά μηχανήματα του κακού ιδιώτη δεν έδιναν ρέστα;
Ε και τώρα δεν δίνουν.
Τόσο γαμάτα ήταν επί ιδιωτικού ΟΑΣΘ.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Ζαίοι και τομέας υγείας
από Otto Weininger » 23 Σεπ 2022, 19:35 » σε Εσωτερική Πολιτική - 7 Απαντήσεις
- 275 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Υδράργυρος
23 Σεπ 2022, 21:00
-
-
- 2 Απαντήσεις
- 350 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης
13 Αύγ 2022, 12:40
-
-
Νέα δημοσίευση Μπορις Γιελτσιν: Ανικανος η προδοτης?
από Στρακαστρουκας » 04 Οκτ 2023, 16:12 » σε Ιστορία - 9 Απαντήσεις
- 374 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από southern
05 Οκτ 2023, 13:34
-
-
-
Νέα δημοσίευση Mπακογιαννης:Ανίκανος πέρα από κάθε φαντασία
από La Bourgeoisie » 26 Νοέμ 2022, 07:43 » σε Εσωτερική Πολιτική - 187 Απαντήσεις
- 5598 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
06 Αύγ 2023, 19:03
-