Σελίδα 5 από 7

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2022, 11:38
από Lord Brum
Fluffy έγραψε:
09 Φεβ 2022, 07:06
υψηλά επίπεδα ανικανότητας σχεδον σε όλους τους τομείς για τον ιδιωτικό τομέα. Οσον αφορά τις αναγκες του κόσμου, για κέρδη είν αι αρκετα ικανοί 'όμως.
Δεν κατόρθωσαν να επιδείξουν τις ικανότητες των κομμουνιστών που εξαθλιωσαν και χρεοκόπησαν μια χώρα τίγκα στο πετρέλαιο και στο φυσικό αέριο νε τις ηλίθιες και απάνθρωπες μαρξιστικές μαλακιες τους

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2022, 11:41
από Δημοκράτης
axilmar έγραψε:
11 Φεβ 2022, 11:24
Δημοκράτης έγραψε:
09 Φεβ 2022, 17:04
axilmar έγραψε:
09 Φεβ 2022, 16:39
Ο ιδιωτικος τομεας μπορει να εχει αποτελεσματα μονο εκει που υπαρχει μεγαλη προσφορα και πολλαπλες επιλογες. Τα τραινα ειναι εκει που ειναι, γραμμες αλλες δεν μπορουν να γινουν, οποτε ανταγωνισμος και καλυτερη προσφορα ειναι αδυνατον να υπαρξει.

Αλλωστε η Trenitalia κρατικη ειναι.
η τραινιτάλια είναι κρατική αλλά δεν ανήκει στο ελληνικό δημόσιο. Δεν πάει ο κάθε ένας να διορίσει τους κομματικούς τους πελάτες, δεν ρυθμίζει το πως λειτουργεί ο οργανισμός με βάση το πολιτικό κόστος κτλ
Και αρα το ζητουμενο δεν ειναι το κατα ποσο ειναι ολα κρατικα ή ιδιωτικα αλλα το πως λειτουργει η χωρα μας.
Ναι στην χώρα μας λειτουργούν καλύτερα οι υπηρεσίες που δεν ανήκουν στο δημόσιο και αυτό ισχύει πάνω κάτω σε όλες τις χώρες

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2022, 11:34
από axilmar
Δημοκράτης έγραψε:
11 Φεβ 2022, 11:41
axilmar έγραψε:
11 Φεβ 2022, 11:24
Δημοκράτης έγραψε:
09 Φεβ 2022, 17:04


η τραινιτάλια είναι κρατική αλλά δεν ανήκει στο ελληνικό δημόσιο. Δεν πάει ο κάθε ένας να διορίσει τους κομματικούς τους πελάτες, δεν ρυθμίζει το πως λειτουργεί ο οργανισμός με βάση το πολιτικό κόστος κτλ
Και αρα το ζητουμενο δεν ειναι το κατα ποσο ειναι ολα κρατικα ή ιδιωτικα αλλα το πως λειτουργει η χωρα μας.
Ναι στην χώρα μας λειτουργούν καλύτερα οι υπηρεσίες που δεν ανήκουν στο δημόσιο και αυτό ισχύει πάνω κάτω σε όλες τις χώρες
Δεν ισχυει αυτο. Εξαρταται απο τις υπηρεσιες. Πχ στο εξωτερικο ειχαν σε αρκετες χωρες θεμα με την ιδιωτικη υδρευση η οποια ξαναπερασε στα χερια του κρατους.

Πολλες φορες οι ιδιωτες, επειδη το κυριο κριτηριο τους ειναι το κερδος, ειτε δεν κανουν τις απαραιτητες επενδυσεις ειτε κοστολογουν πολυ ψηλα τις υπηρεσιες τους, με αποτελεσμα την δημιουργια κοινωνικων προβληματων.

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2022, 10:56
από Fluffy
«Από το κακό στο χειρότερο η ακτοπλοΐα στα νησιά του Αιγαίου», τονίζει το Παλλεσβιακό Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο, καθώς, όπως σημειώνει, «τη στιγμή που τα εισιτήρια και τα ναύλα συνεχώς αυξάνουν, η κατάσταση στην ακτοπλοΐα επιδεινώνεται σε βάρος επιβατών και επαγγελματιών αφού μένουν πραγματικά "ξεκρέμαστοι" λόγω του ότι δεν έχουν δρομολογηθεί πλοία, τόσο επιβατικά όσο και οχηματαγωγά, για να καλύψουν τις ανάγκες του νησιού της Λέσβου».

Επισημαίνει ότι «για άλλη μια φορά οι πραγματικές ανάγκες του λαού για φτηνά, συχνά δρομολόγια με ασφαλή πλοία μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα αφού προέχει η στήριξη των εφοπλιστών, οι οποίοι έχοντας το ελεύθερο δρομολογούν σε όποια γραμμή θέλουν τα πλοία τους με γνώμονα το κέρδος τους».

Όπως αναφέρει, «οι κυβερνήσεις και τα κόμματα που ενδιαφέρονται πώς θα διασφαλίσουν τα κέρδη των εφοπλιστών υποκρίνονται όταν λένε ότι κατανοούν τα προβλήματα των νησιωτών και των εργαζομένων. Οι όποιες υποσχέσεις τους έχουν αποδειχτεί ότι είναι ψεύτικες και παραπλανητικές».

Καταλήγοντας, υπογραμμίζει: «Εδώ και τώρα με ευθύνη της κυβέρνησης και του υπουργείου να δοθεί λύση στο πρόβλημα των νησιωτών με τη δρομολόγηση πλοίων για τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων με ασφαλή τρόπο, για να αποφευχθούν προβλήματα επιβίωσης εργαζομένων, αγροτών, επαγγελματιών και συνολικά των κατοίκων του νησιού».

https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi ... oy-aigaioy

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2022, 11:00
από Fluffy
Ο ιδιωτικός τομέας έχει δείγματα υψηλής ανικανότητας σε διαφορες κοινωνικές αναάγκες. Μάλιστα ακόμα και σε αυτές που καλύπτει υπάρχει ανισομέρια. ¨οσο περισσότερο κέρδος βγάζει θα καλύψει τις ανάγκες, όταν όμως το κέρδος (για την ακρίβεια το ποσοστό κέρδους) δεν είναι ικανοποιητικό γαμιέται η κοινωνία. Δεν μπορεί να το προσπεράσει αυτό.

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2022, 11:10
από Αγις
επι κομθουνισμου στη μαμα ρωσσια παντως - λειτουργουσε αψογα κ εξυπηρετουσε υποδειγματικα τις μετακινησεις ο υπερσιβηρικος

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2022, 21:43
από Frappezitis
Δεν είναι βλάβη. Μπορεί να σταμάτησαν για σουβλακια στη Λιβαδειά όπως έκαναν παλια τα Κτελ.Ασημενιο βελος και κουρεφεξαλα ρε μαλακα

Εικόνα

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2022, 05:33
από Chilloutbuddy
H Eλλάδα είναι το πρόβλημα, όχι ο ιδιωτικός ή δημόσιος τομέας, υπάρχουν αλλού εταιρίες και ιδιωτικές και δημόσιες που λειτουργούν μια χαρά. Στην Ελλάδα στη δημόσια εταιρία διορίζουμε κομματόσκυλα, κολλητάρια και ψηφοφόρους και στην ιδιωτική εταιρία βύσματα, και όλα τα ανηψάκια και τις γκόμενες του αφεντικού, και τις γαμάμε και τις δύο εταιρίες εξίσου.

Εδώ και στο ποδόσφαιρο ακόμα με βύσμα και συμφέροντα επιλέγονται οι παίχτες, απ'τις μικρές ηλικίες ακόμα. Έλα μωρέ άμα τους βάλεις εμφάνιση νάϊκ και εξάταπα παπούτσια και τα δύο παιδάκια ίδια είναι, βάλε το δικό μου να παίξει. Ε δεν είναι ρε φίλε ίδια, τι να κάνουμε, γι'αυτό ακόμα και η Ισλανδία βγάζει ταλέντα και η Ελλάδα όχι.

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2022, 08:58
από Feindflug
Frappezitis έγραψε:
30 Ιούλ 2022, 21:43
Δεν είναι βλάβη. Μπορεί να σταμάτησαν για σουβλακια στη Λιβαδειά όπως έκαναν παλια τα Κτελ.Ασημενιο βελος και κουρεφεξαλα ρε μαλακα

Εικόνα
Δεν έχουν face control αυτοί οι τύποι των τραίνων;

Πώς άφησαν να περάσουν ο κύριος με τα σανδάλια και η νεαρή με την παντόφλα; Μήπως σταμάτησε το τραίνο για να τους κατεβάσουν ;

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2022, 18:08
από Fluffy
κιαλλο επισόδιο

Χάος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Βλάβες σε 3 τρένα

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2024, 09:27
από Frappezitis

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2024, 09:46
από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε:
08 Φεβ 2022, 22:08


Πάλι καλά που αυτοί που αναφέρεις νίκησαν, και γλιτώσαμε από τα χάλια τύπου όασθ, που ήταν και χειρότερα τότε. Ο κάθε βλαχοδεξιος έπαιρνε το λεωφορείο του και έκανε ότι γούσταρε. Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
γλυτώσατε; χαχαχαχαχαχαχαχα
για τσέκαρε πόσο επιδότηση έπαιρνε ο οασθ σαν ιδιωτικός και πόσο παίρνει τώρα σαν δημόσιος;

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2024, 10:02
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος έγραψε:
03 Μαρ 2024, 09:46
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε:
08 Φεβ 2022, 22:08


Πάλι καλά που αυτοί που αναφέρεις νίκησαν, και γλιτώσαμε από τα χάλια τύπου όασθ, που ήταν και χειρότερα τότε. Ο κάθε βλαχοδεξιος έπαιρνε το λεωφορείο του και έκανε ότι γούσταρε. Ακόμα γελάει ο κόσμος με τις γελοίες ιδιωτικοποίησεις του.μητσοτακη.
γλυτώσατε; χαχαχαχαχαχαχαχα
για τσέκαρε πόσο επιδότηση έπαιρνε ο οασθ σαν ιδιωτικός και πόσο παίρνει τώρα σαν δημόσιος;
Εμ, αφού όντως πρέπει ως δημόσιο να μεριμνάς για να έχουν περιοχές αστική συγκοινωνία που δεν συμφέρει την ιδιωτική πρωτοβουλία, τότε το έχεις δημόσιο και τέλος. Όλα αυτά με τις επιδοτήσεις που παίρνουν ιδιώτες για υπηρεσίες του κώλου που προσφέρουν, είναι τρελές δεξιές απατεωνιες. Και συνεχίζεται αυτό το βιολί, βλέπε εταιρίες σεκιούριτι ,καθαρισμού και τους διαπλεκόμενους μαφιόζους τους.

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2024, 10:37
από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε:
03 Μαρ 2024, 10:02

Εμ, αφού όντως πρέπει ως δημόσιο να μεριμνάς για να έχουν περιοχές αστική συγκοινωνία που δεν συμφέρει την ιδιωτική πρωτοβουλία, τότε το έχεις δημόσιο και τέλος. Όλα αυτά με τις επιδοτήσεις που παίρνουν ιδιώτες για υπηρεσίες του κώλου που προσφέρουν, είναι τρελές δεξιές απατεωνιες. Και συνεχίζεται αυτό το βιολί, βλέπε εταιρίες σεκιούριτι ,καθαρισμού και τους διαπλεκόμενους μαφιόζους τους.
εεμ οχι;
Τους προορισμούς, καθώς και την τιμή του εισιτηρίου, τα επέβαλε το κράτος.
Θυμάστε το ντόρο που είχαν ξεκινήσει γιατί τα εκδοτικά μηχανήματα του κακού ιδιώτη δεν έδιναν ρέστα;
Ε και τώρα δεν δίνουν.

Re: Ανίκανος να εξυπηρετήσει ο ιδιωτικός τομέας τις μετακινήσεις

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2024, 10:41
από Εμπεδοκλής
Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος έγραψε:
03 Μαρ 2024, 10:37
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε:
03 Μαρ 2024, 10:02

Εμ, αφού όντως πρέπει ως δημόσιο να μεριμνάς για να έχουν περιοχές αστική συγκοινωνία που δεν συμφέρει την ιδιωτική πρωτοβουλία, τότε το έχεις δημόσιο και τέλος. Όλα αυτά με τις επιδοτήσεις που παίρνουν ιδιώτες για υπηρεσίες του κώλου που προσφέρουν, είναι τρελές δεξιές απατεωνιες. Και συνεχίζεται αυτό το βιολί, βλέπε εταιρίες σεκιούριτι ,καθαρισμού και τους διαπλεκόμενους μαφιόζους τους.
εεμ οχι;
Τους προορισμούς, καθώς και το κόστος του εισιτηρίου, τους επέβαλε το κράτος.
Θυμάστε το ντόρο που είχαν ξεκινήσει γιατί τα εκδοτικά μηχανήματα του κακού ιδιώτη δεν έδιναν ρέστα;
Ε και τώρα δεν δίνουν.
Μάγκα μου, ο ΟΑΣΘ κρατικοποιήθηκε επειδή χρεοκόπησε. Είχε μείνει με λιγότερο από 230 ενεργά λεωφορεία και αυτά σε κακή κατάσταση και τους οδηγούς σε επίσχεση εργασίας. Και όλα αυτά ώστε να καλυφθούν οι μαζικές συγκοινωνίες στην πόλη.
Τόσο γαμάτα ήταν επί ιδιωτικού ΟΑΣΘ.