Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Δημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2024, 10:23
Όχι δεν είναι, αν και θα 'πρεπε.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
σωστα, δειχνει το ποσοστο ανοητων.Alex Amsterdam έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 09:48
Σοβαροτατο νημα
Δειχνει οτι περιπου οι μισοι πχορουμιτες πιστευουν οτι στοιχειοθετειται κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο για Καραμανλη.
α, δηλαδη δεν εχεις κανενα παραδειγμα.Αρίστος έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 10:19
Ζακ Σιρακ, πρωθυπουργος και πρωην προεδρος της Γαλλιας: 2 χρονια φυλακιση.
Σαρκοζι: 3 χρονια καταδικη, εκτισε τον ενα χρονο σε κατ' οικον περιορισμο.
Μπερλουσκονι: 4 χρονια καταδικη, εκτισε τον ενα χρονο κατ' οικον η με κοινωνικη εργασια.
Τζουλιο Αντρεοτι: καταδικαστηκε σε φυλακη αλλα στη συνεχεια η αποφαση κατεπεσε.
Ζοσέ Σόκρατες, προεδρος Πορτογαλιας για διαφθορα.
Παβλο Λαζαρενκο, πρωθυπουργος Ουκρανιας για διαφθορα.
Γιουλια Τιμοσενκο: πρωθυπουργινα Ουκρανιας για διαφθορα.
Νικολα Γκρουεσφσκι: προεδρος Σκοπιων για ξεπλυμα χρηματος.
Ραμιζ Αλια, προεδρος Αλβανιας: 8 χρονια φυλακιση, αργοτερα μειωθηκε η ποινη.
Παρε κι ενα Ισραηλινο πρωθυπουργο: Εχουντ Ολμερτ: 18 μηνες φυλακιση.
Παρε και προεδρους του ΔΝΤ: Ροδριγο Ρατο και Στρος Καν
Να δουμε και τον προεδρο της Hellenic Train: Το 2017 καταδικάστηκε πρωτοδίκως σε 4 χρόνια και 2 μήνες φυλάκισης και τρία χρόνια μετά, το 2020 αθωώθηκε στο Εφετείο, λίγους μήνες πριν αναλάβει τη Hellenic Train.
https://www.star.gr/eidiseis/ellada/617 ... -dwrodokia
.
Ζαιοι παντου ΝΔες ή οχιΠΑΣΟΚ για Τέμπη: Ζητά μετρατοπή της εξεταστικής σε προανακριτική
Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που μετέχουν στην εξεταστική επιτροπή θεωρούν αδύνατη την έκδοση ολοκληρωμένου πορίσματος, καθώς «ούτε το σύνολο της δικογραφίας παραλάβαμε, ούτε ουσιώδεις μάρτυρες εξετάσθηκαν»
Αυτή υπήρξε από την αρχή η επιδίωξη της κυβερνητικής πλειοψηφίας», σημειώνουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.
Τονίζουν επίσης ότι «η κυβερνητική επιλογή για συγκάλυψη, μέσω μη ουσιαστικής διερεύνησης της υπόθεσης και ιδίως του ενδεχομένου ύπαρξης ποινικών ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα, δεν είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτή, όχι από μόνο από το ΠΑΣΟΚ, αλλά πρωτίστως από την κοινωνία, η οποία απαιτεί να χυθεί φως στην υπόθεση και να αποδοθούν ευθύνες όσο ψηλά και να βρίσκονται αυτές».
Σύμφωνα με τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, επιβάλλεται περαιτέρω ποινική διερεύνηση της υπόθεσης για τους δύο αρμόδιους υπουργούς Μεταφορών και Υποδομών των κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ και Νέας Δημοκρατίας,
«οι οποίοι φέρουν την ευθύνη για τη μη ολοκλήρωση των εργασιών της επίδικης σύμβασης 717/2014, η οποία τελεί σε άμεση αιτιώδη συνάφεια με το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών [..]
Εχει ήδη προκύψει ότι εάν το σύστημα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης είχε παραδοθεί μέσα στην αποκλειστική προθεσμία, που η σύμβαση είχε προβλέψει και σε κάθε περίπτωση λειτουργούσε στις 28/2/2023, το δυστύχημα μετά βεβαιότητας δεν θα συνέβαινε, καθώς η χρήση και λειτουργία όλων των εν λόγω συστημάτων θα απέτρεπε τη σύγκρουση, ακινητοποιώντας τις αμαξοστοιχίες είτε μέσω του συστήματος ETCS, είτε ταυτόχρονα μέσω της λειτουργίας της τηλεδιοίκησης ΚΕΚ Λάρισας, της αμφίδρομης σηματοδότησης της γραμμής και του συστήματος GSMR».
Για τις ευθύνες που καταλογίζουν στον Κ. Καραμανλή, όπως αναφέρουν, «θα πρέπει να επισημανθεί ότι οι εναντίον του αποχρώσες ενδείξεις ενοχής ενισχύονται από τα εξής αντικειμενικά δεδομένα:
– Τη συνειδητή αγνόηση του πορίσματος της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.
– Τη σύμβαση με την Hellenic Train, που κατέθεσε ο συγκεκριμένος Υπουργός με δική του ευθύνη και πρωτοβουλία και η οποία ψηφίστηκε τον Ιούλιο του 2022 αποκλειστικά και μόνο από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.
Σύμφωνα με τα ανωτέρω ο τότε υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, αγνοώντας προκλητικά την απόφαση του Δ.Σ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ του Νοεμβρίου του 2020 και ενεργώντας εις βάρος των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου και υπέρ των συμφερόντων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετέπειτα Hellenic Train, κατά παράβαση της σχετικής ευρωπαϊκής νομοθεσίας και ιδίως της διάταξης του άρθρου 4§4 του Κανονισμού (ΕΚ) 1370/2007, μείωσε τις υποχρεώσεις επενδύσεων της τελευταίας σε τροχαίο υλικό και υποδομές από 645 εκ. ευρώ σε μόλις 77 εκ ευρώ, επεκτείνοντας παράλληλα τις υποχρεώσεις επιδότησης της Hellenic Train από το ελληνικό Δημόσιο για πέντε ακόμα χρόνια.
– Ο τότε υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, δεν θέσπισε Εθνικούς Κανόνες Ασφαλείας ως όφειλε βάσει των Οδηγιών 2016/798 και 2016/797, ούτε έλαβε μέτρα ασφαλείας με τη θέσπιση Νέων Εθνικών Κανόνων Ασφαλείας (άρθρο 60 Ν. 4632/2019).
– Το γεγονός ότι όχι απλά δεν κήρυξε έκπτωτο τον ανάδοχο της σύμβασης για τις τεράστιες καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου, αλλά προέβη σε αδικαιολόγητη αποζημίωση ύψους 2.767.782,93 ευρώ για θετικές ζημιές.
– Τη συνειδητή αγνόηση των έγγραφων προειδοποιήσεων του συνδικαλιστικού οργάνου των Μηχανοδηγών».
Αναφορικά με τις ευθύνες του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Σπίρτζη, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ σημειώνουν ότι «και εκείνος δεν κήρυξε έκπτωτο τον ανάδοχο της σύμβασης για τις τεράστιες καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου ως όφειλε και επέλεξε να αγνοήσει τις προειδοποιήσεις για τα υπαρκτά ζητήματα ασφαλείας στον σιδηρόδρομο».
Δεν έχει καμμία σχέση η εξεταστική με την έρευνα του εισαγγελέα.Εάν ο εισαγγελέας βρεί στοιχεία ενοχής για τον Καραμανλή ή άλλον υπουργό θα απαγγείλει κατηγορίες βάσει του νόμου ευθύνης υπουργών και θα στείλει τον φάκελλο στη βουλή για να συγκροτηθεί προανακριτική επιτροπή που θα παραπέμψει ή όχι τους υπουργούς στη δικαιοσύνη.zteo έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 09:50Να ρωτήσω κάτι ποιο ουσιώδες εάν ο εισαγγελέας που κάνει την έρευνα ζητήσει την παραπομπή του γόνου,ενώ υπάρχει η (( επίσημη έρευνα)) της (( βουλής)) ότι ο γόνος δεν έχει καμία ποινική ευθύνη τι γίνεται τότε?
Μπορεί να κάνει έρευνα για τον γόνο η μόλις πέσει πάνω στο όνομα του πρέπει να στείλει για έρευνα τον φάκελο στην βουλή?
https://www.kathimerini.gr/politics/562 ... nakritiki/Γαληνός έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 14:21
– Τη συνειδητή αγνόηση του πορίσματος της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.
– Τη σύμβαση με την Hellenic Train, που κατέθεσε ο συγκεκριμένος Υπουργός με δική του ευθύνη και πρωτοβουλία και η οποία ψηφίστηκε τον Ιούλιο του 2022 αποκλειστικά και μόνο από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.
Σύμφωνα με τα ανωτέρω ο τότε υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, αγνοώντας προκλητικά την απόφαση του Δ.Σ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ του Νοεμβρίου του 2020 και ενεργώντας εις βάρος των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου και υπέρ των συμφερόντων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετέπειτα Hellenic Train, κατά παράβαση της σχετικής ευρωπαϊκής νομοθεσίας και ιδίως της διάταξης του άρθρου 4§4 του Κανονισμού (ΕΚ) 1370/2007, μείωσε τις υποχρεώσεις επενδύσεων της τελευταίας σε τροχαίο υλικό και υποδομές από 645 εκ. ευρώ σε μόλις 77 εκ ευρώ, επεκτείνοντας παράλληλα τις υποχρεώσεις επιδότησης της Hellenic Train από το ελληνικό Δημόσιο για πέντε ακόμα χρόνια.
– Ο τότε υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, δεν θέσπισε Εθνικούς Κανόνες Ασφαλείας ως όφειλε βάσει των Οδηγιών 2016/798 και 2016/797, ούτε έλαβε μέτρα ασφαλείας με τη θέσπιση Νέων Εθνικών Κανόνων Ασφαλείας (άρθρο 60 Ν. 4632/2019).
– Το γεγονός ότι όχι απλά δεν κήρυξε έκπτωτο τον ανάδοχο της σύμβασης για τις τεράστιες καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου, αλλά προέβη σε αδικαιολόγητη αποζημίωση ύψους 2.767.782,93 ευρώ για θετικές ζημιές.
– Τη συνειδητή αγνόηση των έγγραφων προειδοποιήσεων του συνδικαλιστικού οργάνου των Μηχανοδηγών».
Αναφορικά με τις ευθύνες του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Σπίρτζη, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ σημειώνουν ότι «και εκείνος δεν κήρυξε έκπτωτο τον ανάδοχο της σύμβασης για τις τεράστιες καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου ως όφειλε και επέλεξε να αγνοήσει τις προειδοποιήσεις για τα υπαρκτά ζητήματα ασφαλείας στον σιδηρόδρομο».
Δηλαδή ζητάνε να παραπεμφθεί γιατί δεν κήρυξε έκπτωτο τον ανάδοχο της σύμβασης,πράγμα το οποίο σημαίνει προφανώς ότι ΔΕΝ θα υπήρχε καμμία τηλεδιοίκηση αφού θα σταματούσε η εκτέλεση της σύμβασης.Alex Amsterdam έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 16:01ναφορικά με τις ευθύνες του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Σπίρτζη, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ σημειώνουν ότι «και εκείνος δεν κήρυξε έκπτωτο τον ανάδοχο της σύμβασης για τις τεράστιες καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου ως όφειλε και επέλεξε να αγνοήσει τις προειδοποιήσεις για τα υπαρκτά ζητήματα ασφαλείας στον σιδηρόδρομο»
Μα δεν ειναι φοβεροι;πατησιωτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 16:20Δηλαδή ζητάνε να παραπεμφθεί γιατί δεν κήρυξε έκπτωτο τον ανάδοχο της σύμβασης,πράγμα το οποίο σημαίνει προφανώς ότι ΔΕΝ θα υπήρχε καμμία τηλεδιοίκηση αφού θα σταματούσε η εκτέλεση της σύμβασης.
Τότε γιατί τις κάνουμε αυτές τις εξεταστικές, αφού κατ' εσένα δεν έχουν καμία απολύτως επιρροή στο τι θα γίνει;πατησιωτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 15:52Δεν έχει καμμία σχέση η εξεταστική με την έρευνα του εισαγγελέα.Εάν ο εισαγγελέας βρεί στοιχεία ενοχής για τον Καραμανλή ή άλλον υπουργό θα απαγγείλει κατηγορίες βάσει του νόμου ευθύνης υπουργών και θα στείλει τον φάκελλο στη βουλή για να συγκροτηθεί προανακριτική επιτροπή που θα παραπέμψει ή όχι τους υπουργούς στη δικαιοσύνη.
ΕΑΝ ΤΟΤΕ αρνηθεί να το κάνει αυτό η βουλή τότε θα μπορούν να φωνάζουν οι αντιπολιτευόμενοι για συγκάλυψη για πολιτικούς λόγους.Τώρα φωνάζουν για συγκάλυψη και άρση ασυλίας ενώ δεν έχει ζητήσει ο εισαγγελέας παραπομπή και άρση ασυλίας.
Η Δούρου που γράφει κάποιος ότι ζήτησε η ίδια την άρση ασυλίας της,την ζήτησε επειδή προηγουμένως το ζήτησε από τη βουλή εισαγγελέας.Πιθανολογώ ότι το ίδιο θα κάνει και ο Καραμανλής αν ζητηθεί από τη δικαιοσύνη,μένει να το δούμε.Οι σημερινοί ζητούν περίπου να αυτοπαραπεμφθεί ο Καραμανλής χωρίς να το έχει ζητήσει εισαγγελέας.
Αν είναι να παίζουμε θέατρο, ας τις καταργήσουμε να πάνε στο καλό...Το ερώτημα είναι συνολικότερο: Γιατί στην ευχή συγκροτεί η κυβερνητική πλειοψηφία αυτές τις επιτροπές; Στην προηγούμενη για τις υποκλοπές, όλοι οι εμπλεκόμενοι κρύφτηκαν πίσω από το «απόρρητο», που με μια δική τους ερμηνεία του νόμου θεσμοθέτησαν. Σε αυτή δεν εκλήθη εκ νέου για εξηγήσεις ο τότε υπουργός Μεταφορών, όταν εκ των υστέρων αποκαλύφθηκε ότι ένα χρόνο πριν από τον χαμό των παιδιών είχε επιστολή του διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που προειδοποιούσε ότι «τα προβλήματα στην υποδομή καταλήγουν σε συνεχώς μεταβαλλόμενες βραδυπορίες και μονοδρομήσεις, καθιστώντας περισσότερο πιθανά τα ανθρώπινα λάθη με απρόβλεπτες συνέπειες» («Δημοκρατία», 14.2.2024).
That's politics.Alex Amsterdam έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 16:21Μα δεν ειναι φοβεροι;πατησιωτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 16:20Δηλαδή ζητάνε να παραπεμφθεί γιατί δεν κήρυξε έκπτωτο τον ανάδοχο της σύμβασης,πράγμα το οποίο σημαίνει προφανώς ότι ΔΕΝ θα υπήρχε καμμία τηλεδιοίκηση αφού θα σταματούσε η εκτέλεση της σύμβασης.
και πως τα καταφερατε ρε θυρια και μεχρι τον σεπτέμβρη υλοποιήθηκε τελικά η σύμβαση; 5 μήνες χρειάστηκανπατησιωτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 16:27That's politics.Alex Amsterdam έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 16:21Μα δεν ειναι φοβεροι;πατησιωτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 16:20Δηλαδή ζητάνε να παραπεμφθεί γιατί δεν κήρυξε έκπτωτο τον ανάδοχο της σύμβασης,πράγμα το οποίο σημαίνει προφανώς ότι ΔΕΝ θα υπήρχε καμμία τηλεδιοίκηση αφού θα σταματούσε η εκτέλεση της σύμβασης.
H Eυρωπαία εισαγγελέας παρεμπιπτόντως που ζητάει ευθύνες από Σπίρτζη και Καραμανλή ζητάει ευθύνες γιατί δεν δαπανήθηκαν σωστά τα χρήματα της ΕΕ και όχι για το ατύχημα φυσικά.Και καλά ο Καραμανλής ένας δικηγόρος είναι.Ο Σπίρτζης που είναι όχι απλώς μηχανικός αλλά πρόεδρος του ΤΕΕ γιατί δεν κατάφερε να τη βγάλει τη σύμβαση,αναρωτιέται κανείς με γνωριμίες προσωπικές με όλες τις μεγάλες τεχνικές εταιρίες στην Ελλάδα;
Γιατί δεν έβγαινε είναι η προφανής απάντηση.Ο Σπίρτζης βέβαια ήταν ΠΑΣΟΚ και πήγε στον ΣΥΡΙΖΑ όταν κατέρρευσε το ΠΑΣΟΚ λόγω του μνημονίου για να επωφεληθεί και να γίνει υπουργός.Η εκδίκηση του Ανδρουλάκη.
Γιατί αν δεν γίνονταν θα υπήρχε πολύ μεγαλύτερη κατακραυγή ότι κάτι μας κρύβουν και δεν ασχολείται με τους σιδηροδρόμους η βουλή.masterridley έγραψε: ↑12 Μαρ 2024, 16:22Τότε γιατί τις κάνουμε αυτές τις εξεταστικές, αφού κατ' εσένα δεν έχουν καμία απολύτως επιρροή στο τι θα γίνει;