Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 18059
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot » 18 Μάιος 2019, 08:25

Ήταν γελοιος, εγινε ρομπα.
απλο



Άβαταρ μέλους
Πρετεντέρης
Δημοσιεύσεις: 11689
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:13
Phorum.gr user: Φωτιά στα τόπια
Τοποθεσία: Μακεδονία ξακουστή

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρετεντέρης » 18 Μάιος 2019, 08:33

πήζον bot έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:15
το ντιενέι της παράταξης

Χιούμορ κάνει, αλλά οι ζαίοι εκπέμπετε σε άλλες συχνότητες.
Ο χρήστης που γκρέμισε τον Τσιπρισμό.

Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 18059
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot » 18 Μάιος 2019, 08:35

Πρετεντέρης έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:33
πήζον bot έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:15
το ντιενέι της παράταξης
Χιούμορ κάνει, αλλά οι ζαίοι εκπέμπετε σε άλλες συχνότητες.
:e045:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος πήζον bot την 18 Μάιος 2019, 08:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Πρετεντέρης
Δημοσιεύσεις: 11689
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:13
Phorum.gr user: Φωτιά στα τόπια
Τοποθεσία: Μακεδονία ξακουστή

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρετεντέρης » 18 Μάιος 2019, 08:35

πήζον bot έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:22
Πιο γαλερα δεν εχει υπαρξει η τρουθ ποτε. Θα τη μνημονευουν την εποχη κουλη 10ετιες

Μιλάει για τον Παπαστράτο συγκεκριμένα όπου όλα αυτά έγιναν.

Πήκστε. :D
Ο χρήστης που γκρέμισε τον Τσιπρισμό.

Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 18059
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot » 18 Μάιος 2019, 08:38

Πρετεντέρης έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:35
πήζον bot έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:22
Πιο γαλερα δεν εχει υπαρξει η τρουθ ποτε. Θα τη μνημονευουν την εποχη κουλη 10ετιες
Μιλάει για τον Παπαστράτο συγκεκριμένα όπου όλα αυτά έγιναν.

Πήκστε. :D
χει χοπ. χει χοπ, χει χοπ


Άβαταρ μέλους
Πρετεντέρης
Δημοσιεύσεις: 11689
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:13
Phorum.gr user: Φωτιά στα τόπια
Τοποθεσία: Μακεδονία ξακουστή

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρετεντέρης » 18 Μάιος 2019, 08:46

πήζον bot έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:38
Πρετεντέρης έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:35
πήζον bot έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:22
Πιο γαλερα δεν εχει υπαρξει η τρουθ ποτε. Θα τη μνημονευουν την εποχη κουλη 10ετιες
Μιλάει για τον Παπαστράτο συγκεκριμένα όπου όλα αυτά έγιναν.

Πήκστε. :D
χει χοπ. χει χοπ, χει χοπ

Ακόμα προσπαθείτε ρε; :smt005: Η μονταζιέρα δουλεύει υπερωρίες... :a040::a040:
Χατζηδάκης: Η κυβέρνηση υπέγραψε σύμβαση για επταήμερη εργασία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κάνει λόγο για «κακόγουστο θέατρο εναντίον του Κυρ. Μητσοτάκη»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ14:47 • 14/05/2019
Χατζηδάκης: Η κυβέρνηση υπέγραψε σύμβαση για επταήμερη εργασία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 2018-2020 που υπεγράφη στις 15.11.2018 από τον Χρήστο Σπίρτζη και εγκρίθηκε από την Έφη Αχτσιόγλου, η οποία προβλέπει επταήμερη εργασία των μηχανοδηγών, κατέθεσε ο Κωστής Χατζηδάκης ώστε «να καταδείξει την υποκρισία της κυβέρνησης που κατακεραυνώνει τον Κυρ. Μητσοτάκη ότι δήθεν μίλησε για επταήμερο εργασίας».
:a040::a040:

Στον απόηχο του θέματος που άνοιξε μετά την συνέντευξη του προέδρου της ΝΔ, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ έκανε λόγο για «τραγελαφικό θέμα, που μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ γελοιοποιεί» και εξέφρασε την ελπίδα να λήξει εδώ «από την στιγμή που αποκαλύφθηκε ότι συμβάσεις, που επιτρέπουν την επταήμερη εργασία, υπογράφηκαν επί των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ με δύο μόνο, από τα δεκάδες παραδείγματα, την κλαδική σύμβαση στον Τουρισμό και την ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Η συγκεκριμένη σύμβαση, που κατέθεσε στα πρακτικά ο κ. Χατζηδάκης, στο σημείο για τη «διευθέτηση χρόνου εργασίας μηχανοδηγών» αναφέρεται ότι «οι μηχανοδηγοί δύνανται να εργαστούν πέραν του πενθημέρου για δύο επιπλέον μέρες (επτά συνεχόμενες μέρες)». :a040::a040:

«Πανηγυρίζετε για το επταήμερο διότι υποτίθεται ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης - ο μόνος πολιτικός στον κόσμο, θέλει να βάλει όλους τους εργαζόμενους να δουλεύουν 365 μέρες το χρόνο και αποδεικνύεται ότι ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στην περίπτωση Παπαστράτος τελικώς πρώτος ο κ. Τσίπρας που τον κατακεραύνωσε είχε επισκεφτεί από το 2017 τον Παπαστράτο και είχε επαινέσει το εργασιακό καθεστώς και η κ. Αχτσιόγλου είχε αποδεχθεί τη σύμβαση, που επίσης τον κατακεραύνωσε. :a040::a040: Ή μήπως δεν αποδείχθηκε;» είπε ο Κωστής Χατζηδάκης απευθυνόμενος προς τα κυβερνητικά έδρανα.

https://www.newsbeast.gr/politiki/arthr ... n-trainose
Ο χρήστης που γκρέμισε τον Τσιπρισμό.

Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 18059
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot » 18 Μάιος 2019, 08:48

ο ανθρωποδιωχτης


Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 18059
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot » 18 Μάιος 2019, 08:53

Πρετεντέρης έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:46
πήζον bot έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:38
Πρετεντέρης έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:35


Μιλάει για τον Παπαστράτο συγκεκριμένα όπου όλα αυτά έγιναν.

Πήκστε. :D
χει χοπ. χει χοπ, χει χοπ
Ακόμα προσπαθείτε ρε; :smt005: Η μονταζιέρα δουλεύει υπερωρίες... :a040::a040:
Χατζηδάκης: Η κυβέρνηση υπέγραψε σύμβαση για επταήμερη εργασία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κάνει λόγο για «κακόγουστο θέατρο εναντίον του Κυρ. Μητσοτάκη»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ14:47 • 14/05/2019
Χατζηδάκης: Η κυβέρνηση υπέγραψε σύμβαση για επταήμερη εργασία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 2018-2020 που υπεγράφη στις 15.11.2018 από τον Χρήστο Σπίρτζη και εγκρίθηκε από την Έφη Αχτσιόγλου, η οποία προβλέπει επταήμερη εργασία των μηχανοδηγών, κατέθεσε ο Κωστής Χατζηδάκης ώστε «να καταδείξει την υποκρισία της κυβέρνησης που κατακεραυνώνει τον Κυρ. Μητσοτάκη ότι δήθεν μίλησε για επταήμερο εργασίας».
:a040::a040:

Στον απόηχο του θέματος που άνοιξε μετά την συνέντευξη του προέδρου της ΝΔ, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ έκανε λόγο για «τραγελαφικό θέμα, που μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ γελοιοποιεί» και εξέφρασε την ελπίδα να λήξει εδώ «από την στιγμή που αποκαλύφθηκε ότι συμβάσεις, που επιτρέπουν την επταήμερη εργασία, υπογράφηκαν επί των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ με δύο μόνο, από τα δεκάδες παραδείγματα, την κλαδική σύμβαση στον Τουρισμό και την ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Η συγκεκριμένη σύμβαση, που κατέθεσε στα πρακτικά ο κ. Χατζηδάκης, στο σημείο για τη «διευθέτηση χρόνου εργασίας μηχανοδηγών» αναφέρεται ότι «οι μηχανοδηγοί δύνανται να εργαστούν πέραν του πενθημέρου για δύο επιπλέον μέρες (επτά συνεχόμενες μέρες)». :a040::a040:

«Πανηγυρίζετε για το επταήμερο διότι υποτίθεται ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης - ο μόνος πολιτικός στον κόσμο, θέλει να βάλει όλους τους εργαζόμενους να δουλεύουν 365 μέρες το χρόνο και αποδεικνύεται ότι ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στην περίπτωση Παπαστράτος τελικώς πρώτος ο κ. Τσίπρας που τον κατακεραύνωσε είχε επισκεφτεί από το 2017 τον Παπαστράτο και είχε επαινέσει το εργασιακό καθεστώς και η κ. Αχτσιόγλου είχε αποδεχθεί τη σύμβαση, που επίσης τον κατακεραύνωσε. :a040::a040: Ή μήπως δεν αποδείχθηκε;» είπε ο Κωστής Χατζηδάκης απευθυνόμενος προς τα κυβερνητικά έδρανα.

https://www.newsbeast.gr/politiki/arthr ... n-trainose
Με πραγματική έκπληξη και απορία, παρακολούθησα σήμερα την τοποθέτηση του Αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Χατζηδάκη και διάβασα άρθρο του Ριζοσπάστη, για το άρθρο 6 της επιχειρησιακής ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ιδιωτικής επιχείρησης πλέον, ΣΣΕ που υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2018, αλλά που η πρόβλεψη του επίμαχου άρθρου είχε συμφωνηθεί νωρίτερα, τον Δεκέμβριο του 2017.

Ο κ. Χατζηδάκης θέλοντας προφανώς να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για τις δηλώσεις του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Κυριάκου Μητσοτάκη για το επταήμερο, που δικαιολογημένα έχουν προκαλέσει ανησυχία στους εργαζόμενους, παρουσίασε παραπλανητικά στην Ελληνική Βουλή, την ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως συμφωνία εργαζομένων- εργοδοτών για εργασία στο επταήμερο (!!!) διαβάζοντας επιλεκτικά μόνο την 4η παράγραφο του άρθρου 6 της ΣΣΕ, κοινοποιώντας μόνο μια από τις πολλές σελίδεςτης απόλυτα πετυχημένης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Είμαι λοιπόν υποχρεωμένος να θυμίσω στον κ. Χατζηδάκη τα γεγονότα ξεκαθαρίζοντας το τοπίο, αν και είμαι βέβαιος ότι τα γνωρίζει καθώς διετέλεσε Υπουργός Μεταφορών πολλές φορές στο παρελθόν.

Είναι γνωστό στο Πανελλήνιο ότι προσλήψεις μηχανοδηγών είχαν να πραγματοποιηθούν στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο από το 1984.Το 2010 , 120 πιστοποιημένοι μηχανοδηγοί μετατάχθηκαν στο Δημόσιο, στα πλαίσια του Νόμου 3891,- που ψήφισε το ΠΑΣΟΚ και αν δεν κάνω λάθος και επί της αρχής ΚΑΙ η ΝΔ-, για την «δήθεν» εξυγίανση των σιδηροδρόμων, εξυγίανση που οδήγησε στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Σεπτέμβριο του 2017. Αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής επιλογής, σε συνδυασμό με την έλλειψη προσλήψεων, ήταν η τεράστια έλλειψη μηχανοδηγών στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, που έθετε σε κίνδυνο την λειτουργία του ως κοινωνικό μέσο που μεταφέρει κυρίως τα λεγόμενα λαϊκά στρώματα.
Είναι γνωστό ότι για την εκπαίδευση και πιστοποίηση ενός μηχανοδηγού απαιτούνται 12 μήνες, με βάση την Κοινοτική Οδηγία που ενσωματώθηκε στην Ελληνική Νομοθεσία το 2011 (Νόμος 3911). Ωστόσο ΠΟΤΕ το Ελληνικό Κράτος και παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες μας, ακόμα και με την προκήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων, δεν προέβη στις απαραίτητες προσλήψεις μηχανοδηγών. Προτιμούσε να μετατάσσει απόλυτα εξειδικευμένο προσωπικό όπως οι μηχανοδηγοί, σε άσχετες με το αντικείμενο μας, θέσεις εργασίας, για να εξυπηρετηθεί το σχέδιο διάλυσης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.
Στα πλαίσια του σχεδιασμού αυτού, το Μάρτιο του 2012 και προκειμένου να αντιμετωπίσει την κατάσταση με την έλλειψη μηχανοδηγών, η Ελληνική Πολιτεία με την ψήφιση του νέου Κανονισμού Εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΦΕΚ 697 Μάρτιος 2012) επί Υπουργίας κ. Βορίδη, στο άρθρο 29 προέβλεψε ότι “To Προσωπικό όταν καλείται, είναι υποχρεωμένο να παρέχει τις υπηρεσίες του κατά τις μέρες ανάπαυσης κτλπ» φωτογραφίζοντας στην ουσία τους μηχανοδηγούς και καταστρατηγώντας κάθε έννοια του εργατικού Δικαίου. Με τον τρόπο αυτό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ – υπό δημόσια κατοχή τότε- υποχρέωνε τους μηχανοδηγούς σε συνεχόμενη εργασία ακόμα και 30 ημερών (!!!) για να καλυφθούν τα κενά σε προσωπικό έλξης, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις στην υγεία και την προσωπική και οικογενειακή μας ζωή.
Τον Ιούνιο του 2017, μήνες πριν την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Σωματείο Μηχανοδηγών προσέφυγε στο Υπουργείο Εργασίας για το θέμα της έλλειψης μηχανοδηγών και της μη χορήγησης αναπαύσεων και κανονικών αδειών καθώς η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο, αφού και το ΤΑΙΠΕΔ κάτοχος του 100% των μετοχών της απο το 2013, δεν επέτρεπε επίσης τις προσλήψεις καθώς η εταιρεία βρισκόταν στο τελικό στάδιο πριν την πώληση της . Ήδη και από τις αρχές του 2015 σε εκκρεμότητα βρίσκονταν χιλιάδες μέρες ανεκτέλεστων κανονικών αδειών και αναπαύσεων μηχανοδηγών. Το Υπουργείο Εργασίας άμεσα προσκάλεσε Τριμερή –υπό την επίβλεψη του Γ.Γ. κ. Νεφελούδη– στην οποία κάλεσε τα 2 μέρη να βρουν λύση, απειλώντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με σοβαρά πρόστιμα (και όχι μόνο) σε περίπτωση μη συμμόρφωσης .
Στα πλαίσια της τριμερούς, υπό την στενή επίβλεψη του Υπουργείου Εργασίας, συμφωνήθηκε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι άμεσα θα προκηρυχτούν 100 προσλήψεις νέων μηχανοδηγών (έχουν ήδη πραγματοποιηθεί οι 77 ενώ αυτές τις μέρες ολοκληρώνονται άλλες 20 προσλήψεις).Στην 2η παράγραφο του άρθρου 6 της ΣΣΕ, συμφωνήθηκε ότι όσοι μηχανοδηγοί αιτούνται τις αναπαύσεις τους θα τις λαμβάνουν και θα εργάζονται όπως προβλέπει ο Νόμος, ΠΕΝΘΗΜΕΡΟ. Το Σωματείο των μηχανοδηγών με τον τρόπο αυτό ΑΝΕΤΡΕΨΕ την αντεργατική πρόβλεψη του άρθρου 29 του Κανονισμού Εργασίας, ενώ στην 1η παράγραφο του άρθρου 6 της ΣΣΕ τα 2 μέρη δεσμεύονται ΡΗΤΑ για την εξάλειψη της υπερεργασίας και της υπερωριακής απασχόλησης. Δηλαδή όχι μόνο συμφωνούμε το πενθήμερο με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά σε αυτό ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ.
Παράλληλα στην παράγραφο 10 του επίμαχου άρθρου, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μηχανοδηγοί συμφώνησαν ότι ο μέγιστος ημερήσιος χρόνος μηχανοδήγησης από ένα μηχανοδηγό ορίζεται σε 5 ώρες και 30 λεπτά, με διάλειμμά 30 λεπτών που προσμετράτε στον ημερήσιο χρόνο εργασίας, πρόβλεψη που αργότερα ΟΡΘΑ έγινε Νόμος από την Ελληνική Κυβέρνηση (άρθρο 24 – Νόμος 4599) ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ τους μηχανοδηγούς από κάθε εργοδοτική αυθαιρεσία στην Ελληνική Επικράτεια. Στην ίδια ΣΣΕ ανατράπηκαν και άλλες αντεργατικές ρυθμίσεις που είχαν επιβληθεί στους μηχανοδηγούς είτε με τον Νόμο 3891 είτε με μνημονιακές οδηγίες που φωτογράφιζαν τον κλάδο μας (Έδρα του μηχανοδηγού….. είναι η μηχανή-2013!!!) θέλοντας να απορυθμίσουν το περιβάλλον εργασίας μας.
Από που και ως που λοιπόν ο κ. Χατζηδάκης έβγαλε το συμπέρασμα ότι η επιχειρησιακή ΣΣΕ παραβιάζει το πενθήμερο και οδηγεί στο επταήμερο και την παρουσιάζει στους εκπροσώπους του Ελληνικού Κοινοβουλίου και την κοινή γνώμη με αυτόν τον τρόπο;

Είναι προφανές ότι στα πλαίσια της προεκλογικής εκστρατείας των πολιτικών δυνάμεων, πολλά θα ακουστούν και ακόμα περσότερα θα γραφτούν προκειμένου να καλυφθούν άστοχες τοποθετήσεις πολιτικών, όπως αυτή του κ. Μητσοτάκη για το επταήμερο.

Ωστόσο στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης ΜΟΝΟ ως παράδειγμα και αναφορά προς μίμηση για τα κεκτημένα των εργαζομένων , έπειτα από τις μάχες που δώσαμε τα τελευταία χρόνια.

Αξιοπρεπείς βασικοί μισθοί (750 – 1850 Ευρώ), οικογενειακά επιδόματα (50 Ευρω για κάθε παιδί, 100 για τους έγγαμους), αναγνώριση ΟΛΩΝ των τίτλων σπουδών και επιπλέον αμοιβή για αυτούς , θεσμικές κατακτήσεις, προστασία έναντι των απολύσεων, προστασία των συναδέλφων με προβλήματα υγείας λόγω της φύσης της εργασίας μας, ακόμα και επιβράβευση των τέκνων των εργαζόμενων που αριστεύουν στην δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση, κανένας διαχωρισμός νέων –παλαιών εργαζομένων (όπως ίσχυε μέχρι πρόσφατα με τον απαράδεκτο υποκατώτατο μισθό για τους νέους κάτω των 25 ετών στην χώρα μας).

Και φυσικά αυτά –και πολλά άλλα- δεν χαρίστηκαν στους μηχανοδηγούς αλλά προήλθαν από τις ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις και την δυναμική ενός ανεξάρτητου συνδικαλιστικού φορέα – Σωματείο Μηχανοδηγών- που πολλές φορές στο παρελθόν κατηγορήθηκε για την «συντεχνιακή» του λογική, επειδή διεκδικούσε και διεκδικεί τα αυτονόητα σε αυτήν την χώρα.

Το πρόβλημα της έλλειψης μηχανοδηγών, απόρροια πολιτικών που ασκήθηκαν στην χώρα επί δεκαετίες και στόχο είχαν την απαξίωση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, δεν λύνεται από την μία μέρα στην άλλη. Ούτε μαγικά ραβδιά υπάρχουν, ούτε μηχανοδηγοί μπορούν να κλωνοποιηθούν σε μια νύχτα.

Και φυσικά οι μηχανοδηγοί δεν θα συνηγορούσαν ποτέ στο κλείσιμο του Ελληνικού Σιδηροδρόμου κύριε Χατζηδάκη και κύριοι του Ριζοσπάστη για να πληρώσει ο Ελληνικός Λαός, το επιβατικό κοινό και η Ελληνική Οικονομία τις στρεβλώσεις λανθασμένων πολιτικών επιλογών.


δε φτιαχνεις κι ενα καφεδακι, το γνωστο?

Άβαταρ μέλους
Πρετεντέρης
Δημοσιεύσεις: 11689
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:13
Phorum.gr user: Φωτιά στα τόπια
Τοποθεσία: Μακεδονία ξακουστή

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρετεντέρης » 18 Μάιος 2019, 09:10

πήζον bot έγραψε:
18 Μάιος 2019, 08:53

Με πραγματική έκπληξη και απορία, παρακολούθησα σήμερα την τοποθέτηση του Αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Χατζηδάκη και διάβασα άρθρο του Ριζοσπάστη, για το άρθρο 6 της επιχειρησιακής ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ιδιωτικής επιχείρησης πλέον, ΣΣΕ που υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2018, αλλά που η πρόβλεψη του επίμαχου άρθρου είχε συμφωνηθεί νωρίτερα, τον Δεκέμβριο του 2017.

Ο κ. Χατζηδάκης θέλοντας προφανώς να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για τις δηλώσεις του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Κυριάκου Μητσοτάκη για το επταήμερο, που δικαιολογημένα έχουν προκαλέσει ανησυχία στους εργαζόμενους, παρουσίασε παραπλανητικά στην Ελληνική Βουλή, την ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως συμφωνία εργαζομένων- εργοδοτών για εργασία στο επταήμερο (!!!) διαβάζοντας επιλεκτικά μόνο την 4η παράγραφο του άρθρου 6 της ΣΣΕ, κοινοποιώντας μόνο μια από τις πολλές σελίδεςτης απόλυτα πετυχημένης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Είμαι λοιπόν υποχρεωμένος να θυμίσω στον κ. Χατζηδάκη τα γεγονότα ξεκαθαρίζοντας το τοπίο, αν και είμαι βέβαιος ότι τα γνωρίζει καθώς διετέλεσε Υπουργός Μεταφορών πολλές φορές στο παρελθόν.

Είναι γνωστό στο Πανελλήνιο ότι προσλήψεις μηχανοδηγών είχαν να πραγματοποιηθούν στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο από το 1984.Το 2010 , 120 πιστοποιημένοι μηχανοδηγοί μετατάχθηκαν στο Δημόσιο, στα πλαίσια του Νόμου 3891,- που ψήφισε το ΠΑΣΟΚ και αν δεν κάνω λάθος και επί της αρχής ΚΑΙ η ΝΔ-, για την «δήθεν» εξυγίανση των σιδηροδρόμων, εξυγίανση που οδήγησε στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Σεπτέμβριο του 2017. Αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής επιλογής, σε συνδυασμό με την έλλειψη προσλήψεων, ήταν η τεράστια έλλειψη μηχανοδηγών στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, που έθετε σε κίνδυνο την λειτουργία του ως κοινωνικό μέσο που μεταφέρει κυρίως τα λεγόμενα λαϊκά στρώματα.
Είναι γνωστό ότι για την εκπαίδευση και πιστοποίηση ενός μηχανοδηγού απαιτούνται 12 μήνες, με βάση την Κοινοτική Οδηγία που ενσωματώθηκε στην Ελληνική Νομοθεσία το 2011 (Νόμος 3911). Ωστόσο ΠΟΤΕ το Ελληνικό Κράτος και παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες μας, ακόμα και με την προκήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων, δεν προέβη στις απαραίτητες προσλήψεις μηχανοδηγών. Προτιμούσε να μετατάσσει απόλυτα εξειδικευμένο προσωπικό όπως οι μηχανοδηγοί, σε άσχετες με το αντικείμενο μας, θέσεις εργασίας, για να εξυπηρετηθεί το σχέδιο διάλυσης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.
Στα πλαίσια του σχεδιασμού αυτού, το Μάρτιο του 2012 και προκειμένου να αντιμετωπίσει την κατάσταση με την έλλειψη μηχανοδηγών, η Ελληνική Πολιτεία με την ψήφιση του νέου Κανονισμού Εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΦΕΚ 697 Μάρτιος 2012) επί Υπουργίας κ. Βορίδη, στο άρθρο 29 προέβλεψε ότι “To Προσωπικό όταν καλείται, είναι υποχρεωμένο να παρέχει τις υπηρεσίες του κατά τις μέρες ανάπαυσης κτλπ» φωτογραφίζοντας στην ουσία τους μηχανοδηγούς και καταστρατηγώντας κάθε έννοια του εργατικού Δικαίου. Με τον τρόπο αυτό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ – υπό δημόσια κατοχή τότε- υποχρέωνε τους μηχανοδηγούς σε συνεχόμενη εργασία ακόμα και 30 ημερών (!!!) για να καλυφθούν τα κενά σε προσωπικό έλξης, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις στην υγεία και την προσωπική και οικογενειακή μας ζωή.
Τον Ιούνιο του 2017, μήνες πριν την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Σωματείο Μηχανοδηγών προσέφυγε στο Υπουργείο Εργασίας για το θέμα της έλλειψης μηχανοδηγών και της μη χορήγησης αναπαύσεων και κανονικών αδειών καθώς η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο, αφού και το ΤΑΙΠΕΔ κάτοχος του 100% των μετοχών της απο το 2013, δεν επέτρεπε επίσης τις προσλήψεις καθώς η εταιρεία βρισκόταν στο τελικό στάδιο πριν την πώληση της . Ήδη και από τις αρχές του 2015 σε εκκρεμότητα βρίσκονταν χιλιάδες μέρες ανεκτέλεστων κανονικών αδειών και αναπαύσεων μηχανοδηγών. Το Υπουργείο Εργασίας άμεσα προσκάλεσε Τριμερή –υπό την επίβλεψη του Γ.Γ. κ. Νεφελούδη– στην οποία κάλεσε τα 2 μέρη να βρουν λύση, απειλώντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με σοβαρά πρόστιμα (και όχι μόνο) σε περίπτωση μη συμμόρφωσης .
Στα πλαίσια της τριμερούς, υπό την στενή επίβλεψη του Υπουργείου Εργασίας, συμφωνήθηκε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι άμεσα θα προκηρυχτούν 100 προσλήψεις νέων μηχανοδηγών (έχουν ήδη πραγματοποιηθεί οι 77 ενώ αυτές τις μέρες ολοκληρώνονται άλλες 20 προσλήψεις).Στην 2η παράγραφο του άρθρου 6 της ΣΣΕ, συμφωνήθηκε ότι όσοι μηχανοδηγοί αιτούνται τις αναπαύσεις τους θα τις λαμβάνουν και θα εργάζονται όπως προβλέπει ο Νόμος, ΠΕΝΘΗΜΕΡΟ. Το Σωματείο των μηχανοδηγών με τον τρόπο αυτό ΑΝΕΤΡΕΨΕ την αντεργατική πρόβλεψη του άρθρου 29 του Κανονισμού Εργασίας, ενώ στην 1η παράγραφο του άρθρου 6 της ΣΣΕ τα 2 μέρη δεσμεύονται ΡΗΤΑ για την εξάλειψη της υπερεργασίας και της υπερωριακής απασχόλησης. Δηλαδή όχι μόνο συμφωνούμε το πενθήμερο με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά σε αυτό ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ.
Παράλληλα στην παράγραφο 10 του επίμαχου άρθρου, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μηχανοδηγοί συμφώνησαν ότι ο μέγιστος ημερήσιος χρόνος μηχανοδήγησης από ένα μηχανοδηγό ορίζεται σε 5 ώρες και 30 λεπτά, με διάλειμμά 30 λεπτών που προσμετράτε στον ημερήσιο χρόνο εργασίας, πρόβλεψη που αργότερα ΟΡΘΑ έγινε Νόμος από την Ελληνική Κυβέρνηση (άρθρο 24 – Νόμος 4599) ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ τους μηχανοδηγούς από κάθε εργοδοτική αυθαιρεσία στην Ελληνική Επικράτεια. Στην ίδια ΣΣΕ ανατράπηκαν και άλλες αντεργατικές ρυθμίσεις που είχαν επιβληθεί στους μηχανοδηγούς είτε με τον Νόμο 3891 είτε με μνημονιακές οδηγίες που φωτογράφιζαν τον κλάδο μας (Έδρα του μηχανοδηγού….. είναι η μηχανή-2013!!!) θέλοντας να απορυθμίσουν το περιβάλλον εργασίας μας.
Από που και ως που λοιπόν ο κ. Χατζηδάκης έβγαλε το συμπέρασμα ότι η επιχειρησιακή ΣΣΕ παραβιάζει το πενθήμερο και οδηγεί στο επταήμερο και την παρουσιάζει στους εκπροσώπους του Ελληνικού Κοινοβουλίου και την κοινή γνώμη με αυτόν τον τρόπο;

Είναι προφανές ότι στα πλαίσια της προεκλογικής εκστρατείας των πολιτικών δυνάμεων, πολλά θα ακουστούν και ακόμα περσότερα θα γραφτούν προκειμένου να καλυφθούν άστοχες τοποθετήσεις πολιτικών, όπως αυτή του κ. Μητσοτάκη για το επταήμερο.

Ωστόσο στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης ΜΟΝΟ ως παράδειγμα και αναφορά προς μίμηση για τα κεκτημένα των εργαζομένων , έπειτα από τις μάχες που δώσαμε τα τελευταία χρόνια.

Αξιοπρεπείς βασικοί μισθοί (750 – 1850 Ευρώ), οικογενειακά επιδόματα (50 Ευρω για κάθε παιδί, 100 για τους έγγαμους), αναγνώριση ΟΛΩΝ των τίτλων σπουδών και επιπλέον αμοιβή για αυτούς , θεσμικές κατακτήσεις, προστασία έναντι των απολύσεων, προστασία των συναδέλφων με προβλήματα υγείας λόγω της φύσης της εργασίας μας, ακόμα και επιβράβευση των τέκνων των εργαζόμενων που αριστεύουν στην δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση, κανένας διαχωρισμός νέων –παλαιών εργαζομένων (όπως ίσχυε μέχρι πρόσφατα με τον απαράδεκτο υποκατώτατο μισθό για τους νέους κάτω των 25 ετών στην χώρα μας).

Και φυσικά αυτά –και πολλά άλλα- δεν χαρίστηκαν στους μηχανοδηγούς αλλά προήλθαν από τις ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις και την δυναμική ενός ανεξάρτητου συνδικαλιστικού φορέα – Σωματείο Μηχανοδηγών- που πολλές φορές στο παρελθόν κατηγορήθηκε για την «συντεχνιακή» του λογική, επειδή διεκδικούσε και διεκδικεί τα αυτονόητα σε αυτήν την χώρα.

Το πρόβλημα της έλλειψης μηχανοδηγών, απόρροια πολιτικών που ασκήθηκαν στην χώρα επί δεκαετίες και στόχο είχαν την απαξίωση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, δεν λύνεται από την μία μέρα στην άλλη. Ούτε μαγικά ραβδιά υπάρχουν, ούτε μηχανοδηγοί μπορούν να κλωνοποιηθούν σε μια νύχτα.

Και φυσικά οι μηχανοδηγοί δεν θα συνηγορούσαν ποτέ στο κλείσιμο του Ελληνικού Σιδηροδρόμου κύριε Χατζηδάκη και κύριοι του Ριζοσπάστη για να πληρώσει ο Ελληνικός Λαός, το επιβατικό κοινό και η Ελληνική Οικονομία τις στρεβλώσεις λανθασμένων πολιτικών επιλογών.


δε φτιαχνεις κι ενα καφεδακι, το γνωστο?

Είναι χαρακτηριστικό οτι σε αυτό που εσύ παρέθεσες, η Αχτσιόγλου δε διαψεύδει τον Χατζηδάκη, αλλά δικαιολογείται ότι δεν υπάρχουν μηχανοδηγοί.Ο Ριζοσπάστης όμως σας ξεβρακώνει από τα αρισετρά:
Εξίσου χαρακτηριστικό είναι και το παράδειγμα των μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου στην Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, που υπεγράφη τον περασμένο Νοέμβρη, η οποία έχει διετή διάρκεια (24/10/2018 έως 23/10/2020) και ήδη βρίσκεται σε πλήρη ισχύ, περιλαμβάνεται ο όρος όχι για 7 αλλά για 9 μέρες συνεχόμενης εργασίας! Συγκεκριμένα, στο άρθρο 6 της Σύμβασης, παράγραφος 4 αναφέρεται:

«Λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών... οι μηχανοδηγοί δύνανται να εργαστούν πέραν του πενθημέρου για 2 επιπλέον ημέρες (7 συνεχόμενες μέρες) και θα λαμβάνουν το ήμισυ τουλάχιστον των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση. Οταν προκύπτει υπηρεσιακή ανάγκη (λήψη θερινών αδειών...) επιτρέπεται να εργάζονται πέραν του πενθημέρου για άλλες 4 μέρες (μέγιστο μέχρι 9 συνεχόμενες μέρες) :smt005::smt005: και να λαμβάνουν το ήμισυ των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση».

Η συγκεκριμένη ΣΣΕ, που προβλέπει καραμπινάτο 9ήμερο, υπεβλήθη κανονικά στο υπουργείο Εργασίας (ΣΕΠΕ) και αναρτήθηκε στο πληροφοριακό σύστημα «Εργάνη», χωρίς βέβαια να «ανοίξει μύτη»! Οπως σημειώνει ο Πέτρος Παναγούλιας, εκ μέρους της παράταξης της ΔΕΣΚ, η οποία την κατήγγειλε από την πρώτη στιγμή, «η επαίσχυντη αυτή σύμβαση υπεγράφη από δύο σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου την πλειοψηφία έχουν παρατάξεις που πρόσκεινται στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Εγινε μάλιστα αποδεκτή από την ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, παρά τις έντονες καταγγελίες άλλων σωματείων του ΟΣΕ, καθώς παραβίαζε και τη ΣΣΕ την κλαδική» :a040::a040:.

https://www.rizospastis.gr/story.do?id=10330898


Και οι κομμουνιστές συνοδοιπόροι του Κούλη; :a040::a040:
Ο χρήστης που γκρέμισε τον Τσιπρισμό.

Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 18059
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot » 18 Μάιος 2019, 09:12

ελα πεθανες, αυριο παλι. καφε τωρα

Άβαταρ μέλους
Πρετεντέρης
Δημοσιεύσεις: 11689
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:13
Phorum.gr user: Φωτιά στα τόπια
Τοποθεσία: Μακεδονία ξακουστή

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρετεντέρης » 18 Μάιος 2019, 09:14

πήζον bot έγραψε:
18 Μάιος 2019, 09:12
ελα πεθανες, αυριο παλι. καφε τωρα
Βρε ρούφα, λέμε, τα συντρόφια σε ξεβράκωσαν.

Και πιάσε ένα φρέντο εσπρέσσο γλυκό. :D
Ο χρήστης που γκρέμισε τον Τσιπρισμό.

Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 18059
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Για ένα πουκάμισο αδειανό, για έναν Κούλη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot » 18 Μάιος 2019, 09:15

οποιος διαβασε καταλαβε ποσο ρομπα εγινες για 1000στη φορα. ας προσεχες


Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών