Και στην Ελλάδα πουλιούνται διπλωματικές εργασίες, αυτό σημαίνει κάτι;Μετανάστρια έγραψε: ↑15 Ιουν 2019, 01:02Δεν τη γνωρίζω την κυρία αλλά ότι οι Σορβόνες και τα Χάρβαρντ δεν πουλάνε πτυχία... πόσο πιο κακομοίρης βαλκάνιος αγαπητέ;ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑14 Ιουν 2019, 23:44Τί να κλάσουν οι σορβόνες και τα χάρβαρντ, άμα δεν έχεις καραφλομαλλιά συριζολέκτορα με στριφτό σάμσον και λεκέ από σατζίκι στο τι σερτ να σου κάνει εργαστήρια;
Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 27048
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Τύποι έχει κουράσει το παραμυθάκι με τα ανύπαρκτα ελ αει τα οποία ως γραμμές παραγωγής συριζολεκτόρων και αδιόριστών εκπαιδευτικών είναι εξαφανισμένα σε όλες τις διεθνείς κατατάξεις. Και μη φέρει κανείς τίποτα άκυρες περιπτώσεις διακρίσεων πάλι. Αυτές συντελούνται παρά την κατάσταση στα εν λόγω χαμειτυπεία, όχι εξ αιτίας της
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
1. To Χαρβαρντ ειναι ως εκπαιδευτικο ιδρυμα σαφως καλυτερο απο το πανεπιστημιο της Κομοτηνης αλλα για το ελληνικο δικαιο σαφως ειναι καλυτερο της Κομοτηνης γιατι πολυ απλα στο Χαρβαρντ δεν υπαρχει καν.
2. Νομικη σπουδασε στο Χαρβαρντ και στη Σοβρονη και οχι gender studies ή πολιτικες επιστημες ή κατι παρομοιο παπατζιδικο που το τελειωνουν με αριστα οι γονοι.Για να το τελειωσε με αριστα σημαινει οτι αξιζει.
3. Το αν περασε ή οχι στις πανελληνιες δεν το ξερουμε.Μπορει να μην εδωσε καν , μπορει να περασε Κομοτηνη και να μην ηθελε να παει κλπ κλπ κλπ.
4. Αν δεν ηταν γονος δεν θα ηταν βουλευτης επικρατειας στη νδ σε αυτην την ηλικια ανεξαρτητως των προσοντων της.
Απο τα βιντεο που ειδα μου μοιαζει προσγειωμενη και οργανωτικη.
2. Νομικη σπουδασε στο Χαρβαρντ και στη Σοβρονη και οχι gender studies ή πολιτικες επιστημες ή κατι παρομοιο παπατζιδικο που το τελειωνουν με αριστα οι γονοι.Για να το τελειωσε με αριστα σημαινει οτι αξιζει.
3. Το αν περασε ή οχι στις πανελληνιες δεν το ξερουμε.Μπορει να μην εδωσε καν , μπορει να περασε Κομοτηνη και να μην ηθελε να παει κλπ κλπ κλπ.
4. Αν δεν ηταν γονος δεν θα ηταν βουλευτης επικρατειας στη νδ σε αυτην την ηλικια ανεξαρτητως των προσοντων της.
Απο τα βιντεο που ειδα μου μοιαζει προσγειωμενη και οργανωτικη.
- perseus
- Δημοσιεύσεις: 15265
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
- Phorum.gr user: Perseus
- Τοποθεσία: Ιωαννινα
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Και το παραμυθακι των ελληνων που παιρνουν διπλωματα απο εκει το εχουμε δει ,ο ενας πιο μαλακας απο τον αλλον
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 27048
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Α, είναι και αριστούχα! Δεν το ήξερα, αλλά δεν μου κάνει και εντύπωση
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Γράφει στο alfavita.gr η Νίκη Κεραμέως, βουλευτής Επικρατείας, υπεύθυνη του τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ
Για τη Νέα Δημοκρατία, η πιο σημαντική επένδυση για τη χώρα, με πραγματικά μακροπρόθεσμα οφέλη είναι η επένδυση στην Παιδεία. Θεωρούμε ότι η βασική αποστολή που οφείλει να επιτελεί ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα είναι να εξοπλίζει τους νέους με πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες και να δημιουργεί ευκαιρίες για προσωπική και εργασιακή ανέλιξη. Στην πραγματικότητα, η Παιδεία αποτελεί τον πιο αποτελεσματικό μηχανισμό κοινωνικής κινητικότητας.
Τον περασμένο Νοέμβριο παρουσιάσαμε το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για την Παιδεία, που εισάγει μια συνολική και σε βάθος μεταρρύθμιση, με θαρραλέες αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματος. Μία μεταρρύθμιση, την οποία, θα εφαρμόσουμε απαρέγκλιτα με γνώμονα το συμφέρον των λειτουργών της εκπαίδευσης, των μαθητών και φοιτητών και τους γονέων τους, εφόσον ο ελληνικός λαός μας εμπιστευτεί τη διακυβέρνηση της χώρας. Το πρόγραμμά μας περιλαμβάνει τις εξής, ενδεικτικές, παρεμβάσεις ανά βαθμίδα εκπαίδευσης:
Στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ξεκινώντας τη μεταρρύθμισή μας από τη βάση της πυραμίδας προς τα πάνω, θα δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Το δημόσιο σχολείο απελευθερώνεται από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό του Υπουργείου Παιδείας σε επίπεδο οργανωτικό και διοικητικό, αλλά και σε επίπεδο παιδαγωγικό. Ο εκπαιδευτικός αποκτά μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας, προκειμένου να εμπλουτίζει τις μεθόδους και τα μέσα διδασκαλίας, αλλά και να διαμορφώνει εκπαιδευτικές δραστηριότητες με βάση τις ανάγκες των μαθητών.
Στο σύγχρονο δημόσιο σχολείο, το οποίο συνιστά δημιουργική κυψέλη γνώσης και καινοτομίας, δίνεται έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων (soft skills), π.χ. δημιουργικότητα, προσαρμοστικότητα, κριτική σκέψη – επίλυση προβλημάτων, ομαδική δουλειά, και ψηφιακών δεξιοτήτων (digital skills), π.χ. ψηφιακή χρήση, ψηφιακή επικοινωνία, ψηφιακή ασφάλεια, ψηφιακή συναισθηματική νοημοσύνη, ψηφιακά δικαιώματα, με διττή στόχευση αφενός τη βέλτιστη αξιοποίηση της γνώσης, αφετέρου τη βελτίωση της προσαρμοστικότητας των νέων σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Στην ίδια κατεύθυνση, το πρόγραμμα σπουδών εμπλουτίζεται με νέες εκπαιδευτικές θεματικές, όπως επιχειρηματικότητα, συμπεριφορά οδικής κυκλοφορίας, εθελοντισμός, πρόληψη, αντίδραση και προφύλαξη στις φυσικές καταστροφές, αλλά και ενισχύουμε την εκμάθηση ξένων γλωσσών και γνώσεων πληροφορικής παρέχοντας μεταξύ άλλων τη δυνατότητα πιστοποίησης των γνώσεων εντός του σχολείου.
Έχοντας εντοπίσει τη μεγαλύτερη, ίσως, παθογένεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος που είναι το χάσμα μεταξύ εκπαιδευτικής διαδικασίας και αναγκών της αγοράς εργασίας, καθιερώνουμε τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό από το Γυμνάσιο, ώστε να αναδεικνύονται οι κλίσεις και οι δεξιότητες όλων των παιδιών. Επιπλέον, εστιάζουμε στο θεσμό της «άσκησης» σε επιχειρήσεις, ώστε οι μαθητές να εξοικειώνονται με την πραγματική οικονομία, και να επιλέγουν το αντικείμενο σπουδών τους με μεγαλύτερη σιγουριά.
Πιστεύοντας βαθιά στην παροχή ίσων ευκαιριών για όλους, δημιουργούμε ένα Πρότυπο και ένα Πειραματικό σχολείο σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα, φροντίζοντας παράλληλα το εργασιακό καθεστώς των εργαζόμενων σε αυτά. Αντίστοιχα, ιδρύονται και Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια σε αντιπροσωπευτικές περιοχές, τα οποία θα συνεργάζονται με επιχειρήσεις του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
Ως προς το σύστημα εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση, η Νέα Δημοκρατία δεν σκοπεύει να αιφνιδιάσει κανέναν. Η δική μας λογική είναι ότι πριν από οποιαδήποτε αλλαγή, χρειάζεται λεπτομερής - πρωτίστως στρατηγικός - σχεδιασμός, χρειάζεται να έχει προηγηθεί ουσιαστικός διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, να έχουν υποβληθεί υλοποιήσιμες προτάσεις και, φυσικά, ένα μεταβατικό στάδιο προσαρμογής. Ως εκ τούτου, το ισχύον σύστημα εισαγωγής δεν θα αλλάξει συθέμελα για τους μαθητές που ετοιμάζονται να ξεκινήσουν την γ’ Λυκείου. Ωστόσο, θα προβούμε σε βελτιωτικές κινήσεις, στην προσπάθειά μας να καταστήσουμε πιο λειτουργικό το ισχύον σύστημα που χαρακτηρίζεται από πλήθος στρεβλώσεων.
Για εμάς, κεντρική προτεραιότητα παραμένει η ανάκτηση του αυτόνομου παιδαγωγικού ρόλου του Λυκείου. Σε αυτό το πλαίσιο, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην απόκτηση Εθνικού Απολυτηρίου, στο οποίο θα οδηγεί η επιτυχής ολοκλήρωση του Λυκείου. Για τον προσδιορισμό του βαθμού του Εθνικού Απολυτηρίου θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί και των 3 τάξεων του Λυκείου με ειδικό συντελεστή ανά τάξη. Παράλληλα, σε αυτή τη διαδικασία, και για την επίτευξη μεγαλύτερου βαθμού αντικειμενικότητας, θα αξιοποιηθεί ο ανανεωμένος και βελτιωμένος θεσμός της Τράπεζας Θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας, κατά τη διεξαγωγή των γραπτών προαγωγικών εξετάσεων από τάξη σε τάξη, για όλες τις τάξεις του Λυκείου.
Στην ανώτατη εκπαίδευση, τα Ιδρύματα γίνονται πραγματικά αυτόνομα και αυτοδιοικούμενα. Σ’ αυτό το πλαίσιο, συνδιαμορφώνουν τη βάση εισαγωγής στις Σχολές, αλλά και ορίζουν τον αριθμό των εισακτέων, βάσει των πραγματικών δυνατοτήτων τους. Επιπλέον, καθιερώνεται ανώτατο χρονικό όριο ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών, πλην αιτιολογημένων εξαιρέσεων.
Τα Ιδρύματα απελευθερώνονται από τον ασφυκτικό έλεγχο του Υπουργείου, γίνονται εξωστρεφή και ανταγωνιστικά. Προς αυτή την κατεύθυνση, διευρύνεται η δυνατότητα δημιουργίας ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων, εξορθολογίζεται το ισχύον περιοριστικό θεσμικό πλαίσιο για τα μεταπτυχιακά προγράμματα και καθιερώνεται ένα εσωτερικό πρόγραμμα κινητικότητας για φοιτητές μεταξύ ελληνικών Πανεπιστημίων, στα πρότυπα του Erasmus.
Η κρατική χρηματοδότηση προς τα Ιδρύματα θα γίνεται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων και δεικτών, και, σε ένα βαθμό, θα συνδέεται με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης. Επιπλέον της κρατικής χρηματοδότησης, τα Ιδρύματα ενθαρρύνονται προς την προσέλκυση νέων πόρων, για παράδειγμα μέσω της αξιοποίησης σχημάτων ΣΔΙΤ ή των εσόδων από επιχειρήσεις έντασης γνώσης (spin-off).
Προκειμένου να ενισχύσουμε την ακαδημαϊκή έρευνα, προχωρούμε σε απλοποίηση του δυσκίνητου και βαριά γραφειοκρατικού πλαισίου λειτουργίας των ΕΛΚΕ. Στόχος μας είναι η δραστική επιτάχυνση της διαδικασίας προμηθειών και διοικητικών ενεργειών που υποστηρίζουν τα ερευνητικά προγράμματα, χωρίς ωστόσο να παραβιάζονται οι κανόνες διαφάνειας και λογοδοσίας.
Τέλος, η διασφάλιση ενός ασφαλούς ακαδημαϊκού περιβάλλοντος είναι βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη του Πανεπιστημίου. Προς τούτο, προχωρούμε στην κατάργηση του ασύλου. Οι δημόσιες αρχές θα μπορούν να επεμβαίνουν αυτεπαγγέλτως για κάθε αξιόποινη πράξη που λαμβάνει χώρα στα Ιδρύματα, και θα αποδίδονται πειθαρχικές ευθύνες στις Πρυτανικές Αρχές για τη μη έγκαιρη κλήση και ενημέρωση των αρμοδίων δημοσίων οργάνων.
Σε μία εποχή ραγδαίων αλλαγών, κυρίως ως αποτέλεσμα της τεχνολογικής ανάπτυξης, η Παιδεία συνιστά κεντρικό πυλώνα ανάπτυξης και καταλύτη για το παραγωγικό μοντέλο που έχει ανάγκη η χώρα για να βγει από το τέλμα. Ένα παραγωγικό μοντέλο με βασικά χαρακτηριστικά τη δημιουργία, την εξωστρέφεια και την καινοτομία. Το πρόγραμμά μας για την μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος έχει αυτά τα χαρακτηριστικά.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/2906 ... poroyme-na
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Ο περδέους σπουδασε στο Πανεπιστήμιο της Ζωής©. Για αυτό θέλει - απαιτέι μάλλον - άμεση διαγραφή του επονείδιστου και απεχθους χρεους.
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
- perseus
- Δημοσιεύσεις: 15265
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
- Phorum.gr user: Perseus
- Τοποθεσία: Ιωαννινα
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Σκεφτειτε ποσο μαλακες ειναι οι νεοδημοκρατες που εβαλαν υπευθυνη παιδειας καποια που δεν εχει καμμια σχεση με την ελληνικη πραγματικοτητα
- perseus
- Δημοσιεύσεις: 15265
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
- Phorum.gr user: Perseus
- Τοποθεσία: Ιωαννινα
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Κολλεγιο Αθηνών πηγε αλλο ενα νεοδημοκρατικο ζωο
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Μιλάμε για κριτική, όχι αστεία. Την έχετε αποδομήσει για τα καλά...
- perseus
- Δημοσιεύσεις: 15265
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
- Phorum.gr user: Perseus
- Τοποθεσία: Ιωαννινα
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Re: Προσκεκλημένη στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ η Κα Κεραμέως
Η όλη φάση μου θυμίζει την παλιά συνέντευξη Πιτσαγιόλο.
Όταν τον ρώτησαν αν, πέραν του Χάρβαρντ, έχει δουλέψει πουθενά πριν γίνει βουλευτής, απάντησε ότι είχε ανοίξει μια πιτσαρία που έσκισε.
Νταξ, εδώ έχουμε περιπτώσεις ατόμων που σχολιάζουν πράγματα που δεν γνωρίζουν καν αν υπάρχουν. Το τερμάτισε πάλι η Πχορουμάρα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Λέσχη Αλλόκοτων Επαγγελμάτων [Τσέστερτον]
από neon imposter » 05 Νοέμ 2022, 15:18 » σε Κοινωνικά θέματα - 5 Απαντήσεις
- 322 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από neon imposter
06 Νοέμ 2022, 13:15
-
-
- 63 Απαντήσεις
- 1688 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kotas
08 Δεκ 2022, 14:40
-
- 19 Απαντήσεις
- 702 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από plouf
10 Μάιος 2023, 16:04
-
-
Νέα δημοσίευση Ειναι η Κεραμεως η Πισπιρίγκου της δημοσιας παιδειας?
από πήζον bot » 12 Ιούλ 2022, 21:43 » σε Εσωτερική Πολιτική - 75 Απαντήσεις
- 1853 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σέλευκας
22 Νοέμ 2022, 12:07
-