Pedro έγραψε: ↑25 Ιούλ 2019, 08:21
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑25 Ιούλ 2019, 08:12
Pedro έγραψε: ↑25 Ιούλ 2019, 08:04
Καταλαβαινεις οτι αυτοι που σπανε τζαμαριες απο τραπεζες οι αναγκασμενοι να εργαζονται 7ημερα για ψιχουλα; Γνωριζεις οτι υπαρχει κοσμος που δουλευει σεζον 6 μηνες για ψιχουλα; Ακους καθολου περιπτωσεις που δεν πληρωνουν δεδουλεμενα ή απαιτουν να επιστρεψουν υπαλληλοι το δωρο χριστουγεννων στους εργοδοτες; Απο αυτα τα περισσοτερα καταγγελονται αλλα η δικη γινεται μετα απο 300 χρονια κατοπιν εορτης,για αυτη τη δικαιοσυνη μιλαμε; Για αυτη δημοκρατια συζηταμε; Που η ζυγαρια γερνει προς την πλευρα των αφεντικων; Λυπαμαι αλλα δεν εμαθα πουθενα οτι ετσι λειτουργει η δημοκρατια. Πιστευα οτι εμεις ως δημος αποφασιζουμε.
Είναι σχεδόν κωμική η ταύτιση των ρουβίκωνων με τον δήμο. Για πολλούς λόγους.
Επ' ευκαιρία ποιο ακριβώς είναι το επάγγελμα του Καλαϊτζίδη;
Δεν ξερω εαν το εχεις παρατηρησει.. με εσενα δεν ασχολουμαι. Γιατι εσενα σου κοβει και συνειδητα εχεις επιλεξει αυτη τη θεση,αντε οι αλλοι ειναι λιγο πολυ στοκοι.
Αλλα θα σε απαντησω γιατι εχω καλη διαθεση σημερα. Στα παπαρια μου εαν ο καλαιτζιδης δουλευει η οχι. Σημασια εχει η ωμη πραγματικοτητα και το λεω ξεκαθαρα.
ειναι αναγκασμενοι να εργαζονται 7ημερα για ψιχουλα
Ενας απο τους λογους που εφυγα ηταν να μην αναγκαστω να δουλεψω για ψιχουλα σε μια διεφθαρμενη χωρα με αθλιες συνθηκες εργασιας και προσεχως 7 μερες. Πιστεψε με θα εδινα μαχη για να αλλαξει κατι και δεν θα καθομουν στο καναπεδακι βολεμενος. Επειδη ειμαι ανετος και εχω την περιουσια μου αδιαφορωντας για τον διπλανο,εμενα και για τα παιδια μου μελλοντικα.
Επισης επειδη ξερω οτι εισαι γατα,προσεχεις τι γραφω καλα και καταλαβαινεις τι ακριβως εννοω για τις περιπτωσεις ρουβ και χα που λεμε με τον αινιαν.
Ελπιζω να μην τα ξανα πουμε.
Μα επειδή καταλαβαίνω τι εννοείς, έχω απορίες.
Θεωρώ ότι η "υπερασπιστική" σου γραμμή έχει κενά σημεία που δεν συνδέονται μεταξύ τους.
Κι αυτό, το αναφέρω ως μία γενικότερη άποψη και όχι ως προσωπική αιχμή.
Εννοώ, ότι από τη στιγμή που συνδέεις την αδικία που υπάρχει στις εργασιακές σχέσεις στην Ελλάδα (λόγω οικονομικών συνθηκών αλλά ΚΑΙ εργοδοτικής νοοτροπίας, πράγμα που ισχύει) με τις δράσεις του Ρουβίκωνα για να δικαιολογήσεις τις ενέργειες που δεν έχουν άμεση σχέση με τα εργασιακά αλλά με μια ιδεολογία που θέλει κατάλυση του κράτους σε όλα τα επίπεδα, σαφώς και θα πρέπει να λάβεις υπ' όψιν και το τι ακριβώς κάνει ο κάθε αντιεξουσιαστής για να ζήσει.
Γιατί επιχειρείς (συνειδητά ή όχι) να ταυτίσεις όλους τους αντιεξουσιαστές με την ρομαντική εικόνα των συντρόφων του Ρομπέν που μάχονται ολημερίς κι ολονυχτίς για το δίκιο του εργάτη.
Ξέρεις πολύ καλά ότι ΔΕΝ είναι έτσι. Κανείς δεν έχει πρόβλημα όταν βλέπει να ευτελίζεται δημοσίως ένας λειτουργός που εκμεταλλεύεται τον ρόλο του, εκβιάζοντας άρρωστους ανθρώπους. Κανείς.
Το πρόβλημα είναι ότι επίσης κανείς από αυτούς που δικαιολογούν τους ρουβίκωνες όταν στοχοποιούν, απειλούν ή βιαιοπραγούν εναντίον "αδίκων", βλέπει θετικά τις αξιολογήσεις των δημοσίων λειτουργών ή και ιδιωτών, δίνοντας μονίμως ειρωνική και απορριπτική έννοια στην "αριστεία". Κι αυτό δεν γίνεται μόνον επειδή δεν έχουν εμπιστοσύνη στους αξιολογητές (η μόνιμη δικαιολογία) αλλά γιατί πραγματικά δεν γουστάρουν κάποιο σαφές μέτρο στα ηθικά σημεία αναφοράς του... δήμου.
Οπότε, καλό θα είναι αγαπητέ μου να κρατάς μια στοιχειώδη ισορροπία στα συγκρίσιμα στοιχεία, γιατί ακόμη κι εσύ για τους αντιεξουσιαστές ένας κυρπαντελής είσαι. Όπως και οι περισσότεροι πνευματικοί κηδεμόνες των αντιεξουσιαστών εδώ μέσα.
Και ναι, εμένα με νοιάζει ποιος είναι αυτός που δέχεται το χαστούκι (και ναι, πιστεύω ότι το αξίζει) αλλά με νοιάζει να ξέρω και ποιος είναι ο δολιοφθορεύς των πολιτιστικών και πολιτισμικών στοιχείων της πολιτείας. Γιατί αν είναι το ίδιο πρόσωπο (το αναφέρω με τη γενική έννοια) τότε πιστεύω ακράδαντα ότι χρησιμοποιεί το χαστούκι στον γιατρό, τις επιθέσεις στην Athens voice και το ενδιαφέρον για τα εργατικά δικαιώματα ως όχημα/πρόσχημα για την έκφραση της δικής του καταστροφικής του τάσης και μιας προσωπικής δικαίωσης. Αυτό δεν είναι προάσπιση του δήμου αλλά φτύσιμο στο δήμο.