Μιλάμε για ρήτρες στο κόστος των υποδομών όχι για λειτουργικά έξοδα.
Αυτά που λες κράτα τα για τον καφενέ να είσαι αρχηγός
Μιλάμε για ρήτρες στο κόστος των υποδομών όχι για λειτουργικά έξοδα.
Θέλω και εγώ να ανοίξω μια επιχείρηση που θα καλύψει το κράτος τις οποίες χασουρες. Λες να μπορέσω να έρθω σε συμφωνία με την κυβέρνηση;
άνοιξε ΜΚΟ
Η αλήθεια είναι ότι το έχω σκεφτεί πολλάκις. Δεν έχω τις κατάλληλες γνωριμίες γαμωτο
ποιους κολλητούς ρε φίλε απ την εποχή Σημίτη είναι οι δημοπρασίες
Ο καφενές σου δεν σου εκχωρήθηκε από το κράτος με βάση κάποια σύμβαση.perseus έγραψε: ↑26 Σεπ 2019, 11:58Και εγώ στον καφενε εχω εξοδα προσωπικο κλπ δεν είδα το κρατος να ερθει να μου δωσει 50 χιλιαρικα στο τέλος του χρονουChainis έγραψε: ↑25 Σεπ 2019, 15:19Ότι να ναι απ όποιον να ναι.
Οι εν λογω εταιρίες έχουν συγκεκριμένα κόστη σε προσωπικο και για την συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων με βάση τις συμβάσεις.
Αν θεωρητικά δεν περάσει κανένα αυτοκίνητο θα έχουν μηδέν έσοδα.
Αυτο το ρισκο καλύπτει η ρητρα.
Χωρίς αυτή την ρήτρα κανένας ιδιώτης δεν θα έκανε σύμβαση πέρα από τα κομμάτια Αθήνα Κορινθος, Αθήνα Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη Νέα Μουδανιά.
Ας μας πει κάποιος τι έσοδα έχει το κράτος από την εκμετάλλευση της Εγνατίας που δεν έχει εκχωρηθεί σε ιδιώτη ακόμα (απ όσο ξέρω) και οι Βορειοελλαδίτες σε τι κατάσταση είναι ο αυτοκινητόδρομος σε σχέση με αυτούς που έχουν εκχωρηθεί.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
perseus έγραψε: ↑26 Σεπ 2019, 11:58Και εγώ στον καφενε εχω εξοδα προσωπικο κλπ δεν είδα το κρατος να ερθει να μου δωσει 50 χιλιαρικα στο τέλος του χρονουChainis έγραψε: ↑25 Σεπ 2019, 15:19Ότι να ναι απ όποιον να ναι.
Οι εν λογω εταιρίες έχουν συγκεκριμένα κόστη σε προσωπικο και για την συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων με βάση τις συμβάσεις.
Αν θεωρητικά δεν περάσει κανένα αυτοκίνητο θα έχουν μηδέν έσοδα.
Αυτο το ρισκο καλύπτει η ρητρα.
Χωρίς αυτή την ρήτρα κανένας ιδιώτης δεν θα έκανε σύμβαση πέρα από τα κομμάτια Αθήνα Κορινθος, Αθήνα Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη Νέα Μουδανιά.
Ας μας πει κάποιος τι έσοδα έχει το κράτος από την εκμετάλλευση της Εγνατίας που δεν έχει εκχωρηθεί σε ιδιώτη ακόμα (απ όσο ξέρω) και οι Βορειοελλαδίτες σε τι κατάσταση είναι ο αυτοκινητόδρομος σε σχέση με αυτούς που έχουν εκχωρηθεί.
οχι, εγινε συμφωνια, η οποια περιειχε και αυτη την ρητρα.