karadeniz1 έγραψε:1.δεν ειναι δικοι σας προγονοι οι ελληνες, δικοι μας ειναι
αρα εξεταζουμε κατα ποσο οι δικοι μας προγονοι(ελληνες) ειχαν δικιο που εσφαξαν τους δικους σας(ασιατες ταξικους αδερφους σας)
2.οι περσες μας λετε καταραμενους...σιγα τα ωα...εσεις ηρθατε πρωτοι στην ελλαδα .και μεις μπορουμε να πουμε χιλια δυο για τα στιφη σας... ο στρατος του μεγαλεξανδρου δεν ηταν στιφη ηταν τακτικος και καλα σας εκανε οτι κιαν σας εκανε....
3.και η τυρος και οι μαλλοι και ινδικοι ελεφαντες συμετειχαν στην εκστρατεια σας εναντιον της ελλαδας. τα λεει ο ηροδοτος.ανοιξε και κανα βιβλιο...
4.παλι τα ιδια. εμεις οι ελληνες ημασταν οι αμυνομενοι και οχι εσεις οι ασιατες
ο πολεμος του αλεξανδρου ηταν αμυντικος εναντι των δικων σας συνεχων επιθεσεων που κρατησαν 200 χρονια περιπου....αντεπιθεση λεγεται ... αρα παλι ξεφτιλιστηκες σε ολα φιλελεφτ...παιξτο θυμα τωρα...
Παραβλέπω τους αυθαίρετους οπαδικούς διαχωρισμούς σε "δικούς μας" και "δικούς σας" προγόνους.Ας πάμε στα πιο ουσιαστικά.
-Το μόνο που μπορεί να δικαιολογήσει ένας σώφρων νους είναι η αντιμετώπιση του εχθρικού στρατού (είτε στο ανοιχτό πεδίο είτε υπό μορφή πολιορκίας). Δεν υπάρχει δίκαιο στο να σφάζεις άμαχους κατοίκους πόλεων, αιχμαλώτους, να εξανδραποδίζεις γυναικόπαιδα και να ισοπεδώνεις ολόκληρες πόλεις όταν έχεις ήδη νικήσει, πράγματα δηλαδή που έκαναν και οι Έλληνες στην εκστρατεία του Αλέξανδρου.
-Θύμισέ μου επειδή βαριέμαι να ψάχνω το απόσπασμα που αναφέρεται στους Μαλλούς.
-Για να σταματηθεί η περσική απειλή αρκούσε να πληγεί καίρια ο περσικός μηχανισμός που κινητοποιεί τις εκστρατείες και αξιοποιεί ξένα στρατεύματα. Εφόσον αυτό έγινε με την κατάλυση του Περσικού κράτους οι σφαγές και ισοπεδώσεις πόλεων αργότερα στην Ινδία δεν δικαιολογούνται ως "αμυντικός πόλεμος" ούτε βεβαίως οι μελλοντικές εκστρατείες που ετοίμαζε ο Αλέξανδρος στην Αραβία και στη βόρεια Αφρική.
-Οι σχέσεις με τους Πέρσες ήταν πιο πολύπλοκες. Υπήρχαν ελληνικές πόλεις που συνεργάζονταν με τους Πέρσες παρά τις παλιότερες περσικές εισβολές απλά επειδή τα τσέπωναν και συμμαχούσαν μαζί τους εναντίον άλλων ελληνικών πόλεων. Και οι Πέρσες άλλαζαν στρατόπεδα υποστηρίζοντας πότε τη μια ελληνική παράταξη και πότε την άλλη. Ακόμα και η εκστρατεία του Αλέξανδρου έγινε αφού πρώτα επιβλήθηκε στους άλλους Ελληνες. Στη θεωρία δηλαδή μπορεί να υπήρχε μια "ιδεολογία" εναντίον των Περσών, στην πράξη όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά.
-Ακόμα κι αν δεχτούμε την εκστρατεία του Αλέξανδρου ως αμυντική μετά θα παρέμενε κατακτητής και εξουσιαστής ξένων λαών και χωρών. Ήδη στη σύντομη διάρκεια της εκστρατείας του είχαν σημειωθεί εξεργέρσεις εναντίον της μακεδονικής εξουσίας. Δεν ήταν μια εκστρατεία απλά για να διαλύσει τον βασικό εχθρό της Ελλάδας και να γυρίσει στα πάτρια εδάφη, αλλά να επιβάλλει την εξουσία του Αλέξανδρου σε ξένους λαούς και περιοχές (πέρα από τη μεγάλη λαφυραγωγία). Ότι έκαναν δηλαδή όλες οι αυτοκρατορίες της ιστορίας και δεν υπάρχει "ηθική" δικαιολογία σε αυτό.
-Πολύ πριν τους Περσικούς πολέμους οι Έλληνες είχαν διώξει άλλους λαούς από τη Μικρά Ασία και την ίδια την Ελλάδα όπου αναφέρονται να κατοικούσαν προηγουμένως. Έβαλα ήδη τα χωρία για την επέκταση των Μακεδόνων στη Μακεδονία εις βάρος ξένων λαών και των Ιώνων στη Μικρά Ασία. Αναφέρονται παρόμοιες περιπτώσεις διωξίματος ξένων λαών από την Αρκαδία(Σχολ. Απολ. Ρόδ.IV 26. V.244), τη Θεσσαλία (Στράβων, Θ, 22/Διόδωρος Σικελιώτης, 5.61), την Αττική (Ηρόδοτος ΣΤ.137), την Αιτωλία (Στράβων, Θ, 3.11), διάφορα νησιά του Αιγαίου(Ηρόδοτος, Α.171). Ήταν και αυτές οι επεκτάσεις "δίκαιες" και "αμυντικές"? Οι ελληνικές επεκτάσεις δικαιολογούνται αλλά όταν τα τούρκικα φύλα επεκτάθηκαν από την κοιτίδα τους εις βάρος άλλων λαών πρέπει να επικρίνονται?
karadeniz1 έγραψε:ειμαι σιγουρος οτι αν ζουσες το 41 που μπηκαν οι γερμανοι κατακτητες θαλεγες τα ιδια
και εμεις οι ελληνες σφαξαμε τους ινδους αρα εχουν δικιο οι γερμανοι που μας σφαζουν τωρα
τα ιδια θα λες και αυριο οταν μπουν οι τουρκοι
και μεις τους σφαξαμε στην τριπολιτσα αρα καλα μας κανουν...ολα αυτα μη μου πεις οτι δεν δειχνουν μισος ρατσισμο και εχθροπαθεια κατα των ελληνων με προφαση ταχα μου μια υπερβατικη αντικειμενικοτητα επιπεδου κολλημενου κνιτη και αγραμματου τσιπρα...
Αντίθετα εγώ λέω ότι δεν δικαιολογούνται οι σφαγές αμάχων όποιος κι αν είναι επιτιθέμενος. Δεν είναι τόσο δύσκολο να το αντιληφθείς.