Αυτό το pdf μέχρι την σελίδα 38 είναι ένα κακό promotion για πέταμα. Κάποια στατιστικά της τροχαίας από την επίδραση του lockdown. Δυο γραμμές το τι έχει γίνει σε άλλες χώρες, χωρίς να βγαίνει κάποιο συμπέρασμα, μάλλον για τις εντυπώσεις.
Από κει και πέρα όλα τα θετικά πρόσημα που υποστηρίζει αυτή η μελέτη, αν και εντυπωσιακά, βασίζονται στο σενάριο της μείωσης χρήσης ΙΧ και αύξησης μετακίνησης με ΜΜΜ, κατά 7%. Ακόμα κι έτσι βέβαια στην Πανεπιστημίου που γίνεται η μεγαλύτερη συζήτηση έχεις αρνητικό πρόσημο επιπέδου εξυπηρέτησης (-15%) και αύξηση χρόνου διέλευσης (-20%). Αν δεν λειτουργήσει το σενάριο να αλλάξει μέσο μετακίνησης το 7% των πολιτών, στο κέντρο της Αθήνας, το ήδη μποτιλιαρισμένο, θα μειωθεί η ταχύτητα διέλευσης 11%.