Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 30 Ιουν 2020, 03:10

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 01:52
Τεκμήριο άγνοιας αυτών που έκαναν τις παρεμβάσεις.

Στο αριστερό πάνω μέρος του κύκλου βλέπεις τη στάση των λεωφορείων απέναντι από τον ηλεκτρικό. Είναι η πολυπληθέστερη στάση του λιμανιού και μάλλον και του Πειραιά ολόκληρου. Το μεγαλύτερο μέρος των ΜΜΜ που κατεβαίνουν στο λιμάνι σταματάει σε αυτήν. Στο σημείο εκείνο έχει το μικρότερο φάρδος το πεζοδρόμιο! Αποτέλεσμα. Όταν ως συνήθως έχεις 2 ή και περισσότερα λεωφορεία (ή τρόλλεϋ) να αποβιβάζουν κόσμο, προκειμένου αυτοί να τρέξουν στο φανάρι της διάβασης, πέφτουν (οι του πίσω οχήματος) πάνω σε αυτούς του μπροστινού. Για όνομα του Δία ποιος σκέφτηκε ότι έπρεπε να βάλει στάση εκεί που στενεύει το πεζοδρόμιο; Γιατί δεν έγινε μία διαπλάτυνση προς τη θάλασσα να δώσουν 2-3 μέτρα (που καταφανώς υπάρχουν) να εξυπηρετηθεί ο κόσμος; Έχω δει ανθρώπους να πέφτουν πάνω σε άλλους, συνήθως ηλικιωμένους που είναι πιο βραδυκίνητοι.

Δεύτερο λάθος και μάλιστα εγκληματικό. Δημιουργήθηκε αυτό το S στο δρόμο (αναγκαστικά) και μπήκε η διάβαση ακριβώς στη μέση του. Το πρόβλημα είναι ότι εκεί τα οχήματα έρχονται με κάποια ταχύτητα και έχουν να αντιμετωπίσουν πεζούς που δεν σέβονται το φανάρι γιατί είναι σχετικά μεγάλο (αργεί). Είναι θέμα χρόνου να έχεις τροχαίο με σοβαρό τραυματισμό (αν δε έχεις ήδη και δεν το ξέρω). Στο σημείο εκείνο δεν έχεις ορατότητα παρά μόνο την τελευταία στιγμή.

Λίγο πιο πάνω (εκτός φωτογραφίας) χάσκει η άχρηστη πλέον γέφυρα του Φασούλα. Πέρα της σπατάλης πόρων του να φτιαχθεί μια τέτοια γέφυρα που μετά από λίγα χρόνια δεν χρησιμοποιείται, μήπως θα μπορούσαν να την μετακινήσουν 10 μέτρα προς τη θάλασσα και να λύσουν το πρόβλημα αυτών που μπαίνουν και βγαίνουν στον ηλεκτρικό; Αλλά και αυτό να μην γίνεται, δεν μπορούσε η διάβαση να αποφύγει την κοιλιά του S και να πάει 10 μέτρα παρακάτω ώστε να βλέπουν οι οδηγοί τους πεζούς;

Δες τώρα πως απέναντι με μηδαμινό κόστος θα είχε γίνει η ζωή των πολιτών ευκολότερη. Έχουν μπει σε πολλές στάσεις αυτά τα αυτόματα συστήματα με φωτεινές ενδείξεις με τον υπολειπόμενο εκτιμώμενο χρόνο για την άφιξη λεωφορείου. Έχει πχ 2 τετράγωνα παρακάτω στη στάση του 20 μετά τη Αγ. Τριάδα. Και δεν έχει που (τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που πέρασα); Δεν έχει στην πλέον κομβική στάση ακριβώς έξω και επάνω από τον κόκκινο κύκλο. Εκεί που πολλοί μπορούν να εξυπηρετηθούν από 2 και 3 γραμμές. Αν ήξεραν πχ ότι αμέσως μετά το 825 έρχεται το 826 θα απέφευγαν να τιγκάρουν το πρώτο.

Έξοχη ανάλυση παρότι δεν ήξερα την κατάσταση.
Γενικότερα όσοι ξέρουν μία περιοχή καλά οδηγώντας την κιόλας έχουν βαρύνουσα γνώμη.
Το έχω διαπιστώσει από περιοχές που έχω οδηγήσει πολύ και κρίνοντας τις αντίστοιχες παρεμβάσεις που έγιναν.
«Ο νόμος, στην μεγαλοπρεπή του ισότητα, απαγορεύει και στους πλούσιους όπως και στους φτωχούς να κοιμούνται κάτω από τα γεφύρια ή στις παραλίες, να ζητιανεύουν στους δρόμους και να να κλέβουν ψωμί»

Άβαταρ μέλους
under
Δημοσιεύσεις: 11579
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:02

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από under » 30 Ιουν 2020, 08:18

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:29
Με αφορμή τη δική σου ανάρτηση ρωτάω γενικά. Τι ποσοστό ανθρώπων νομίζεται ότι παίρνει το ΙΧ του και κατεβαίνει στο κέντρο της πόλης σε ώρα αιχμής για βόλτα;
Αναρωτιέστε μήπως απλά κάνετε (πολύ πιο) δύσκολη τη ζωή ανθρώπων χωρίς εναλλακτικές; Αν κάποιος έχει αναπηρικό αμάξι και ζει στο κέντρο τι θα του πείτε; Να το πουλήσει και να κινηθεί με τα ΜΜΜ; Να πουλήσει το σπίτι του;

Συγνώμη δεν είναι λογική αυτή. Ούτε θα πρέπει να θεωρείτε λογικό ο τουρίστας ή ο επαγγελματίας που πληρώνει τρελά λεφτά να μείνει στη Μεγάλη Βρετάνια ή παραδίπλα, να μη μπορεί να βρει ταξί εκεί και να πρέπει να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ.

Υποψιάζομαι ότι τέτοιες απόψεις υποστηρίζουν άτομα που δεν χρησιμοποιούν το κέντρο ή που πηγαίνουν εκεί μόνο για βόλτα.
Οι κατοικοι εξαιρουνται των μετρων.
Κατα τα αλλα,δεν ειναι μονο οσοι πανε στο κεντρο για βολτα,ειναι και οσοι απλα βλεπουν το κεντρο ως περασμα.
Αυτοι ειναι οι περισσοτεροι και ειναι παρα πολλοι.
Γενικα υπαρχει επιβαρυνση που μπορει να αποφευχθει.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.


Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 2379
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 30 Ιουν 2020, 09:43

ST48410 έγραψε:
30 Ιουν 2020, 01:52
Τεκμήριο άγνοιας αυτών που έκαναν τις παρεμβάσεις.

Στο αριστερό πάνω μέρος του κύκλου βλέπεις τη στάση των λεωφορείων απέναντι από τον ηλεκτρικό. Είναι η πολυπληθέστερη στάση του λιμανιού και μάλλον και του Πειραιά ολόκληρου. Το μεγαλύτερο μέρος των ΜΜΜ που κατεβαίνουν στο λιμάνι σταματάει σε αυτήν. Στο σημείο εκείνο έχει το μικρότερο φάρδος το πεζοδρόμιο! Αποτέλεσμα. Όταν ως συνήθως έχεις 2 ή και περισσότερα λεωφορεία (ή τρόλλεϋ) να αποβιβάζουν κόσμο, προκειμένου αυτοί να τρέξουν στο φανάρι της διάβασης, πέφτουν (οι του πίσω οχήματος) πάνω σε αυτούς του μπροστινού. Για όνομα του Δία ποιος σκέφτηκε ότι έπρεπε να βάλει στάση εκεί που στενεύει το πεζοδρόμιο; Γιατί δεν έγινε μία διαπλάτυνση προς τη θάλασσα να δώσουν 2-3 μέτρα (που καταφανώς υπάρχουν) να εξυπηρετηθεί ο κόσμος; Έχω δει ανθρώπους να πέφτουν πάνω σε άλλους, συνήθως ηλικιωμένους που είναι πιο βραδυκίνητοι.

Δεύτερο λάθος και μάλιστα εγκληματικό. Δημιουργήθηκε αυτό το S στο δρόμο (αναγκαστικά) και μπήκε η διάβαση ακριβώς στη μέση του. Το πρόβλημα είναι ότι εκεί τα οχήματα έρχονται με κάποια ταχύτητα και έχουν να αντιμετωπίσουν πεζούς που δεν σέβονται το φανάρι γιατί είναι σχετικά μεγάλο (αργεί). Είναι θέμα χρόνου να έχεις τροχαίο με σοβαρό τραυματισμό (αν δε έχεις ήδη και δεν το ξέρω). Στο σημείο εκείνο δεν έχεις ορατότητα παρά μόνο την τελευταία στιγμή.

Λίγο πιο πάνω (εκτός φωτογραφίας) χάσκει η άχρηστη πλέον γέφυρα του Φασούλα. Πέρα της σπατάλης πόρων του να φτιαχθεί μια τέτοια γέφυρα που μετά από λίγα χρόνια δεν χρησιμοποιείται, μήπως θα μπορούσαν να την μετακινήσουν 10 μέτρα προς τη θάλασσα και να λύσουν το πρόβλημα αυτών που μπαίνουν και βγαίνουν στον ηλεκτρικό; Αλλά και αυτό να μην γίνεται, δεν μπορούσε η διάβαση να αποφύγει την κοιλιά του S και να πάει 10 μέτρα παρακάτω ώστε να βλέπουν οι οδηγοί τους πεζούς;

Δες τώρα πως απέναντι με μηδαμινό κόστος θα είχε γίνει η ζωή των πολιτών ευκολότερη. Έχουν μπει σε πολλές στάσεις αυτά τα αυτόματα συστήματα με φωτεινές ενδείξεις με τον υπολειπόμενο εκτιμώμενο χρόνο για την άφιξη λεωφορείου. Έχει πχ 2 τετράγωνα παρακάτω στη στάση του 20 μετά τη Αγ. Τριάδα. Και δεν έχει που (τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που πέρασα); Δεν έχει στην πλέον κομβική στάση ακριβώς έξω και επάνω από τον κόκκινο κύκλο. Εκεί που πολλοί μπορούν να εξυπηρετηθούν από 2 και 3 γραμμές. Αν ήξεραν πχ ότι αμέσως μετά το 825 έρχεται το 826 θα απέφευγαν να τιγκάρουν το πρώτο.
Καλα τα λες αλλα νομιζω οτι θα επρεπε να κανεις μια αναφορα στο γεγονος οτι ολο το σετ διαμορφωθηκε ετσι εξαιτιας του εργοταξιου του μετρο. Οτι δηλαδη η γεφυρα εκλεισε αναγκαστικα απο το εργοταξιο και η διαβαση τοποθετηθηκε οσο το δυνατον εγγυτερα του σταθμου του ηλεκτρικου για να εξυπηρετει οσους κατεβαινουν απο τους συρμους. Η διαβαση δεν γινεται να μετακινηθεο δεκα μετρα προς τα μανιατικα γιατι πεφτει πανω στο εργοταξιο και τις λαμαρινες και αν πηγαινε δεκα μετρα προς τογν κατευθυνση του πειραια θα ηταν πολυ κοντα στο προηγουμενο φαναρι

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 13580
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 30 Ιουν 2020, 10:02

ΓΑΛΗ έγραψε:
30 Ιουν 2020, 00:17
Dwarven Blacksmith έγραψε:
29 Ιουν 2020, 23:07
ΓΑΛΗ έγραψε:
29 Ιουν 2020, 22:47


Μα το θέμα δεν είναι το δέντρο αλλά αυτό που το περιβάλλει.

Το αστικό μπακγκράουντ, που ακριβώς το είδες; Στις πολυκατοικίες της περιοχής; :lol:

Μάλλον έχεις μπλέξει το αστικό με το μικροαστικό αλλά συμβαίνουν κι αυτά.
Ότι και καλά εσύ κατάλαβες ότι λέω το 4 και όχι το 1;
Κοντεξτ λέγεται και διαχρονικά έχεις θέμα με αυτό.

Εικόνα
Παπαριές μαρίτσαμ.

Όταν αναφέρεσαι σε "αστικό μπακγκράουντ", να υποθέσω ότι εννοείς τις "αστικές" συγκοινωνίες κλπ;

Μόνον και μόνον ο όρος "μπακγκράουντ" αφορά σε κάτι μη προσδιορίσιμο στο τεχνικό αλλά κυρίως στο πολιτισμικό/αισθητικό πεδίο.
Ωχ θεοί, είσαι απολύτως context blind. Στο context μιας εικόνας, foreground είναι τα πράγματα που βρίσκονται μπροστά και είναι ο στόχος της εστίασης, και background είναι αυτά που φαίνονται από πίσω.

Κοινώς είναι πραγματικά απίστευτο αλλά εννοώ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟΠΊΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ δε χρειάζεται τόση ανάλυση ένα 5χρονο θα το είχε καταλάβει.
Don't cry because Rome is over. Smile because it happened.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 8150
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 30 Ιουν 2020, 10:17

gassim έγραψε:
30 Ιουν 2020, 09:43
Καλα τα λες αλλα νομιζω οτι θα επρεπε να κανεις μια αναφορα στο γεγονος οτι ολο το σετ διαμορφωθηκε ετσι εξαιτιας του εργοταξιου του μετρο. Οτι δηλαδη η γεφυρα εκλεισε αναγκαστικα απο το εργοταξιο και η διαβαση τοποθετηθηκε οσο το δυνατον εγγυτερα του σταθμου του ηλεκτρικου για να εξυπηρετει οσους κατεβαινουν απο τους συρμους. Η διαβαση δεν γινεται να μετακινηθεο δεκα μετρα προς τα μανιατικα γιατι πεφτει πανω στο εργοταξιο και τις λαμαρινες και αν πηγαινε δεκα μετρα προς τογν κατευθυνση του πειραια θα ηταν πολυ κοντα στο προηγουμενο φαναρι
Ναι, για το μετρό έγιναν όλα αυτά. Έγραψα "αναγκαστικά" και θεώρησα ότι όσοι το συζητάμε έχουμε μια εικόνα της πόλης. Για τους υπόλοιπους φίλους ούτως η άλλως μπορεί να μη βγάζουν νόημα όσα αναφέρω.
Δεν ξέρω ποια θα ήταν η βέλτιστη λύση. Φαντάζομαι ένας ειδικός με σχετική πείρα θα μπορεί να σκεφτεί πολλά καλύτερα από μένα. Να γινόταν το S αυτό λίγο πιο ομαλό; Ίσως. Να δινόταν λίγο περισσότερος χώρος για όσους στέκονται στη μέση των δύο ρευμάτων; Μπορεί. Τώρα τα οχήματα περνούν ξυστά δίπλα τους.
Η αναφορά στη γέφυρα δεν είναι κατά των μηχανικών του παρόντος έργου. Λες όμως σαν πολίτης. Γιατί πλήρωσα ένα τέτοιο έργο που βγήκε άχρηστο σε μόλις λίγα χρόνια; Δεν ήξεραν ότι θα έρθει μετρό ή ήξεραν και το έφτιαξαν γιατί δεν το έλαβαν υπόψη τους;

georgebi
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 14:17

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από georgebi » 30 Ιουν 2020, 12:59

Αν δε σε ενδιαφέρει να μάθεις πως βλέπουν οι ποδηλάτες των ποδηλατοδρόμο :lol: της Πανεπιστημίου (το οποίο είναι απόλυτα κατανοητό)μην διαβάσεις το παρακάτω σεντονακι... Εικόνα
Είπα και εγώ να συμπεριλάβω στην μεγάλη Κυριακάτικη ποδηλασία μου τη Πανεπιστημίου... Ξεκινώντας από Αθήνα σχεδόν κέντρο με κατεύθυνση παραλιακή μέσω Συγγρού λογικά θα ανέβαινα την Σταδίου.. Αυτή τη φορά είπα να ανέβω την Πανεπιστημίου.. Κατ αρχή η άνοδος της σαν ποσοστό της ποδηλασίας μου ήταν μικρότερο του 1/50 άρα δεν λες πως με βοήθησε ουσιαστικά. Το θέμα είναι με βοήθησε ; Όχι ξεκάθαρα... και εξηγώ.. ανεβαίνοντας την η κίτρινη διαγράμμιση διακοπτόταν σε κάθε διασταύρωση πράγμα που μου έκανε σαφές πως προτεραιότητα σε σχέση με μένα είχε κάθε οδηγός που κατέβαινε την Πανεπιστημίου και ήθελε να στρίψει δεξιά του, πράγμα που με υποχρέωνε κάθε 150 μέτρα (στην ανηφόρα) να κοντοστέκομαι και να ελεγχω τα φλας των αυτοκινήτων που κατέβαιναν...καλά για πεζούς μες το ποδηλατοδρομο παρ όλο το πρωινό της ώρας δεν το συζητάω... Τέλος πάντων φτάνω προς τα πάνω.. περνάω τη διασταύρωση με τη Λυκαβηττού και.... παπαλα... μας τελείωσε. Τρόπος να φτάσω ποδηλατώντας στη στα φανάρια της Β.Σοφίας ωστε να συνεχίσω την πορεία μου δεν υπήρχε... Δυο επιλογές είχα, η να γυρίσω πίσω, να ανέβω την Λυκαβηττού, να βγω Ακαδημίας κλπ η να το πάρω περιπατητο απ το πεζοδρόμιο μέχρι το φανάρι και από εκεί να ξανά καβαλήσω... θα μου πεις και τι έγινε... έπαθες τίποτα; ΟΧΙ απλά σχολιάζω το γελοίο της όλης ιστορίας.. και προβληματίζομαι λίγο πως θα με αντιμετωπίζουν οι οδηγοί στη Σταδίου όταν του ενοχλώ παρ όλο που μου χει παραχωρηθεί η Πανεπιστημίου για την άνεση μου... :lol: ΣΗΜ. τη Πανεπιστημίου απ οτι βλέπετε στη φωτο την ανέβηκα με 18.5 k/h και ήταν και καλά.. οταν τη Σταδίου την ανεβαίνω για πλακα με 30...

Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 9386
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria » 30 Ιουν 2020, 15:49

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Οι κουτόφραγκοι κάνουν ανόητες παρεμβάσεις με δέντρα, ξύλινα παγκάκια και σκιές

Δεν παίρνουν μαθήματα από τον Κωστάκη που βάζει μεταλλικά καθίσματα στους 37 βαθμούς :003:

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
esu
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2018, 16:08

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από esu » 30 Ιουν 2020, 16:06

Αφού εκπονεί μελέτες mpaxalo-friendly. Από πότε ορίζουν την κοινωνική ζωή και την αστική αισθητική τα μπάχαλα; Γιατί να αποτελεί επιχείρημα κάτι τέτοιο;

nowhere
Δημοσιεύσεις: 2251
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2019, 08:56

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nowhere » 30 Ιουν 2020, 16:09

Beria έγραψε:
30 Ιουν 2020, 15:49
Δεν παίρνουν μαθήματα από τον Κωστάκη που βάζει μεταλλικά καθίσματα στους 37 βαθμούς :003:
είναι προσωρινό.στο μέλλον θα τοποθετηθούν αντιθερμικά καθίσματα με τη φάτσα του μπακογιάννη

Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 22208
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 30 Ιουν 2020, 16:19

Beria έγραψε:
30 Ιουν 2020, 15:49
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Οι κουτόφραγκοι κάνουν ανόητες παρεμβάσεις με δέντρα, ξύλινα παγκάκια και σκιές

Δεν παίρνουν μαθήματα από τον Κωστάκη που βάζει μεταλλικά καθίσματα στους 37 βαθμούς :003:

Εικόνα
Έτσι. :)

Ακόμη και στις πιο εκσυγχρονισμένες εκφράσεις της εργοστασιακής αισθητικής, αυτό που δένει τα ψυχρά υλικά όπως το μέταλλο και τα μπετά, είναι το ευλογημένο φυσικό ξύλο.

Για τα ψηφιδωτά πλακόστρωτα σε σχέση με το κεραμιδομπουρδοκόκκινο χρώμα, ουδέν σχόλιο. :)
Οι εχθροί είναι οι καλύτεροι μας φίλοι.

Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8169
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi » 30 Ιουν 2020, 17:12

Εικόνα

Μπακογιάννη 50 ευρώ το ένα ψησου :003:
These are the continuing voyages

Do you remember when we were young, adventure had no end? Those were the days my friend. But I'm not talking about that at all.
Do you remember when you marred my future with a sickly parasitic pall?

Άβαταρ μέλους
under
Δημοσιεύσεις: 11579
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:02

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από under » 30 Ιουν 2020, 17:13

Η διαφορα ειναι οτι στους κουτοφραγκους δεν υπαρχουν "παιδια" που σπανε και καταστρεφουν τη δημοσια περιουσια.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.

Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8169
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi » 30 Ιουν 2020, 17:15

Και οι ψευτοπιπεριες γι'αυτό κοστίζουν τόσο , είναι ειδικές και ψεκάζουν σπρέι , σε μπαχαλακιδες .
These are the continuing voyages

Do you remember when we were young, adventure had no end? Those were the days my friend. But I'm not talking about that at all.
Do you remember when you marred my future with a sickly parasitic pall?

nowhere
Δημοσιεύσεις: 2251
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2019, 08:56

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nowhere » 30 Ιουν 2020, 17:26

Υλικό: Γαλβανισμένος χάλυβας
Διαστάσεις: 400 x 80 x 81 εκ. (Μ x Π x Υ)
349.99 €

https://www.vidaxl.gr/e/8718475723110/v ... 0f2e15ded8

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών