1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Σταθαρας
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: 26 Μαρ 2020, 20:20

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σταθαρας » 05 Ιουν 2020, 22:28

Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:24
Σταθαρας έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:17
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:06

Έχω το Prius από το 2010 και η μπαταρία του είναι τζιτζί! :g030:

Το diesel ξέχασε το. Στην Ευρώπη δεν πιάνουν πια το όρια για τους ρύπους και σταματά η κατασκευή τους.
ποσα χιλιομτρα βγαζγ;
70.000 χλμ. Στα 185 μπαίνει ο κόφτης.
μηως λες 70 χιλιομετρα; γιατι 70000 χλμ εχεις γυρισει τη γη καναδυο φορες παληκαρι μου.
Για ότι έχω αλλά και ΔΕΝ έχω, ευχαριστώ τον δημιουργό μου, Θεό και Κύριο, Ιησού Χριστό.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 18192
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 05 Ιουν 2020, 22:29

paul25 έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:19
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Awesomatic έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:03
Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ

Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Θα δειξει αν θα μειωθουν οι τιμες των ηλεκτροκινητων στο μελλον, αλλα αν γινει αυτο μαλλον θα ειναι σε αρκετα μακρινο οριζοντα. Ο Ελον το παλευει να το κανει φθηνοτερο, θελει να κατασκευαζει αυτος τις μπαταριες και οχι outsourcing, υποτιθεται πως το outsourcing ηταν για φθηνοτερο κοστος, τωρα γιατι αν γυρισει σε παλιο σχεδιασμο παραγωγης το θεωρει καλυτερο δεν ξερω.
Σήμερα το πρόβλημα με τις μπαταρίες είναι ότι οι σπάνιες γαίες, που χρειάζονται για την κατασκευή τους, είναι αποκλειστικότητα της Κίνας και της Βραζιλίας.
Αύριο η σε 10 ή 20 χρόνια δεν γνωρίζουμε πόσο θα αλλάξουν τα πράγματα.
Highlander έγραψε:
07 Μάιος 2020, 16:29
Όταν θα διογκωθούν ακόμα περισσότερο οι μειονότητες και θα πειστούν περισσότεροι να πανε να ψηφίσουν..
Η HALILΕΓΓΥΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ.

Athos
Δημοσιεύσεις: 4044
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 17:30
Phorum.gr user: Athos

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athos » 05 Ιουν 2020, 22:30

georgebi έγραψε:
05 Ιουν 2020, 14:18
* 5,000 € ενίσχυση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο και 1,000 ευρώ για φορτιστή.
* 20% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα σκούτερ.
* 40% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα ηλεκτρικά ποδήλατα.
* Bonus απόσυρσης 1,000 ευρώ για αυτοκίνητο και 400 ευρώ για μηχανή
τι εννοεί σκούτερ ο ποιητής ; Σε όλα τα σκούτερ έχουνε και πετάλια και κυκλοφορούν σαν ηλεκτρικά ποδήλατα ..
Εκτός αν εννοούν τα πατίνια..
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 2350
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 05 Ιουν 2020, 22:31

Athos έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:30
georgebi έγραψε:
05 Ιουν 2020, 14:18
* 5,000 € ενίσχυση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο και 1,000 ευρώ για φορτιστή.
* 20% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα σκούτερ.
* 40% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα ηλεκτρικά ποδήλατα.
* Bonus απόσυρσης 1,000 ευρώ για αυτοκίνητο και 400 ευρώ για μηχανή
τι εννοεί σκούτερ ο ποιητής ; Σε όλα τα σκούτερ έχουνε και πετάλια και κυκλοφορούν σαν ηλεκτρικά ποδήλατα ..
Εκτός αν εννοούν τα πατίνια..
υπαρχουν και ηλεκτρικά σκούτερ χωρίς πετάλια.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 18192
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 05 Ιουν 2020, 22:33

gassim έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:28
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Awesomatic έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:03
Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ

Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Θυμάσαι που λέγανε οτι θα παίρνει φωτιά;
Εκεί είχαν κάποιο δίκιο, αν το παρκάριζες πάνω από ξερά χόρτα, πήγαινες γυρεύοντας! :g030:
Θυμάμαι από τα 1.00άρια ή 1.200άρια πήγαμε στα 1.500 ή 1.600 και είχαν αυξηθεί τα ατυχήματα!
Highlander έγραψε:
07 Μάιος 2020, 16:29
Όταν θα διογκωθούν ακόμα περισσότερο οι μειονότητες και θα πειστούν περισσότεροι να πανε να ψηφίσουν..
Η HALILΕΓΓΥΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 2350
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 05 Ιουν 2020, 22:34

Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:33
gassim έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:28
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12

Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Θυμάσαι που λέγανε οτι θα παίρνει φωτιά;
Εκεί είχαν κάποιο δίκιο, αν το παρκάριζες πάνω από ξερά χόρτα, πήγαινες γυρεύοντας! :g030:
Θυμάμαι από τα 1.00άρια ή 1.200άρια πήγαμε στα 1.500 ή 1.600 και είχαν αυξηθεί τα ατυχήματα!
το ειδα σε ενα επεισόδιο του sopranos και λεω τους μαλάκες τι σκεφτήκανε......

Awesomatic
Δημοσιεύσεις: 2119
Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
Phorum.gr user: Awesomatic

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Awesomatic » 05 Ιουν 2020, 22:39

Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Awesomatic έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:03
Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ

Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Ναι αλλά τα καταλυτικά ήρθαν στα καλύτερα οικονομικά χρόνια της χώρας. Και βασικά ένα καλό ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ακόμα είναι από τα πρώτα καταλυτικά του τότε... Τώρα 20χιλιαρα για αλλαγή δεν παίζουν όπως έπαιζαν μέχρι το 2006.

Γι αυτό λέω ότι ο μόνος τρόπος για να βγουν τα ποσοστά είναι να πετάξουν εκτός αγοράς τα περισσότερα αυτοκίνητα που σημαίνει ότι όσοι δεν μπορούν να βρουν το 20χιλιαρο θα μείνουν χωρίς αυτοκίνητο.

Για την υπεροχή των ηλεκτρικών τα έχουμε πει και στο άλλο. Εννοείται ότι για μένα είναι το επόμενο μεγάλο άλμα, αντίστοιχο με την μετάβαση από τα άλογα στη μηχανή εσωτερικής καύσης. Το μέλλον της αυτοκίνησης (αυτοοδηγούμενα) χρειάζεται την ηλεκτρική επανάσταση πρώτα.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."

Athos
Δημοσιεύσεις: 4044
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 17:30
Phorum.gr user: Athos

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athos » 05 Ιουν 2020, 22:40

Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
ρε άρχοντα, αυτοί οι προβληματισμοί ήταν για τους μικροαστούληδες ..
(τζιτζί αποκλείεται, αλλά και τι έγινε..)
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας

Άβαταρ μέλους
taliban
Δημοσιεύσεις: 4461
Εγγραφή: 26 Ιουν 2018, 13:28
Τοποθεσία: Άμπου Ντάμπι

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taliban » 05 Ιουν 2020, 22:43

Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 21:59
taliban έγραψε:
05 Ιουν 2020, 20:29
Πως γίνεται η ανακύκλωση σε αυτά?
Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τονέ βγάλαμε!
Γίνεται πάντως εψαξα λίγο

https://auto.howstuffworks.com/can-elec ... cycled.htm

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 18192
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 05 Ιουν 2020, 22:48

Σταθαρας έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:28
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:24
Σταθαρας έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:17


ποσα χιλιομτρα βγαζγ;
70.000 χλμ. Στα 185 μπαίνει ο κόφτης.
μηως λες 70 χιλιομετρα; γιατι 70000 χλμ εχεις γυρισει τη γη καναδυο φορες παληκαρι μου.
Δεν θα πάω νυχτιάτικα να τραβάω φώτος στο γκαράζ. Ότι γράφω είναι αλήθεια.

Στο παλιό ο Ερμής αμφισβήτησε το ρεκόρ κατανάλωσης 3,9 χλμ/λίτρο σε σύνολο 720χ χλμ (με 1 ταξίδι Κόρινθος-Αθήνα-Κόρινθος) και όταν είδε την φώτο το βούλωσε.

Η μέση κατανάλωση σε ταξίδι είναι 5-5,5 και στο χωριό 4-4,5.

70.000 χλμ σε 10 χρόνια είναι λίγα.
Όταν το αγόρασα το '20 έκανα 14.000 χλμ τον πρώτο χρόνο και άλλα 10.000 τον 2ο.
Τώρα που είμαι συνταξιούχος κάνω σέρβις για να μην ξυνίσουν τα λάδια.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕΠ-2016 1.500 ΧΛΜ 5,37 lit/100 klm
80,60 λίτρα = 114,00 ευρώ.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΒΡΟΣ 2019.
καταναλωση 134,5 Λ - 5,0-5,5 l/100 klm

ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΟΤΡΩΝΑΣ
48,7 ΕΥΡΏ βενζίνα
.
Highlander έγραψε:
07 Μάιος 2020, 16:29
Όταν θα διογκωθούν ακόμα περισσότερο οι μειονότητες και θα πειστούν περισσότεροι να πανε να ψηφίσουν..
Η HALILΕΓΓΥΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ.

Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 4881
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 » 05 Ιουν 2020, 22:50

Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:29
paul25 έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:19
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12

Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Θα δειξει αν θα μειωθουν οι τιμες των ηλεκτροκινητων στο μελλον, αλλα αν γινει αυτο μαλλον θα ειναι σε αρκετα μακρινο οριζοντα. Ο Ελον το παλευει να το κανει φθηνοτερο, θελει να κατασκευαζει αυτος τις μπαταριες και οχι outsourcing, υποτιθεται πως το outsourcing ηταν για φθηνοτερο κοστος, τωρα γιατι αν γυρισει σε παλιο σχεδιασμο παραγωγης το θεωρει καλυτερο δεν ξερω.
Σήμερα το πρόβλημα με τις μπαταρίες είναι ότι οι σπάνιες γαίες, που χρειάζονται για την κατασκευή τους, είναι αποκλειστικότητα της Κίνας και της Βραζιλίας.
Αύριο η σε 10 ή 20 χρόνια δεν γνωρίζουμε πόσο θα αλλάξουν τα πράγματα.
Ναι! Ειναι δυσκολο να εξαχθουν, αυτο ενδεχομενως δεν ξερω ποσο περιοριζει σε ποσοτητα παραγωγης (ακομα και αν ενα μερος καλυπτεται απο την ανακυκλωση), επισης δεν ξερουμε αν μπορουν να κατασκευαστουν αποδοτικες μπαταριες με αλλα χημικα στοιχεια, ενδεχομενως να μην υπαρχουν αλλα να καλυπτουν το κενο απο τον περιοδικο πινακα, επομενως δεν ξερω πως μπορει να γιγαντωθει η παραγωγη αν υπαρχουν τετοιοι περιορισμοι (αν υπαρχουν βεβαια).
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 18192
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 05 Ιουν 2020, 22:51

Athos έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:30
georgebi έγραψε:
05 Ιουν 2020, 14:18
* 5,000 € ενίσχυση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο και 1,000 ευρώ για φορτιστή.
* 20% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα σκούτερ.
* 40% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα ηλεκτρικά ποδήλατα.
* Bonus απόσυρσης 1,000 ευρώ για αυτοκίνητο και 400 ευρώ για μηχανή
τι εννοεί σκούτερ ο ποιητής ; Σε όλα τα σκούτερ έχουνε και πετάλια και κυκλοφορούν σαν ηλεκτρικά ποδήλατα ..
Εκτός αν εννοούν τα πατίνια..
Εικόνα

Στις βέσπες και τα καινούργια παπάκια κάνεις πεντάλ;
Highlander έγραψε:
07 Μάιος 2020, 16:29
Όταν θα διογκωθούν ακόμα περισσότερο οι μειονότητες και θα πειστούν περισσότεροι να πανε να ψηφίσουν..
Η HALILΕΓΓΥΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 18192
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 05 Ιουν 2020, 22:55

Awesomatic έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:39
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Awesomatic έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:03
Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ

Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Ναι αλλά τα καταλυτικά ήρθαν στα καλύτερα οικονομικά χρόνια της χώρας. Και βασικά ένα καλό ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ακόμα είναι από τα πρώτα καταλυτικά του τότε... Τώρα 20χιλιαρα για αλλαγή δεν παίζουν όπως έπαιζαν μέχρι το 2006.

Γι αυτό λέω ότι ο μόνος τρόπος για να βγουν τα ποσοστά είναι να πετάξουν εκτός αγοράς τα περισσότερα αυτοκίνητα που σημαίνει ότι όσοι δεν μπορούν να βρουν το 20χιλιαρο θα μείνουν χωρίς αυτοκίνητο.

Για την υπεροχή των ηλεκτρικών τα έχουμε πει και στο άλλο. Εννοείται ότι για μένα είναι το επόμενο μεγάλο άλμα, αντίστοιχο με την μετάβαση από τα άλογα στη μηχανή εσωτερικής καύσης. Το μέλλον της αυτοκίνησης (αυτοοδηγούμενα) χρειάζεται την ηλεκτρική επανάσταση πρώτα.
Υπάρχουν πολλοί που θα τα σκάσουν επειδή είναι μόδα.
Όπως με τα καινούργια κινητά που όλοι τρέχουν να τα αγοράσουν, ακόμα και αν δεν τα έχουν πραγματικά ανάγκη.
Highlander έγραψε:
07 Μάιος 2020, 16:29
Όταν θα διογκωθούν ακόμα περισσότερο οι μειονότητες και θα πειστούν περισσότεροι να πανε να ψηφίσουν..
Η HALILΕΓΓΥΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 18192
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 05 Ιουν 2020, 22:56

Athos έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:40
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
ρε άρχοντα, αυτοί οι προβληματισμοί ήταν για τους μικροαστούληδες ..
(τζιτζί αποκλείεται, αλλά και τι έγινε..)
Η κάρτα καυσαερίων που μου έβγαζε το ΚΤΕΟ χωρίς λάδωμα, σημαίνει κάτι; :smt017
Highlander έγραψε:
07 Μάιος 2020, 16:29
Όταν θα διογκωθούν ακόμα περισσότερο οι μειονότητες και θα πειστούν περισσότεροι να πανε να ψηφίσουν..
Η HALILΕΓΓΥΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ.

Άβαταρ μέλους
Σταθαρας
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: 26 Μαρ 2020, 20:20

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σταθαρας » 05 Ιουν 2020, 22:57

Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:48
Σταθαρας έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:28
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:24
70.000 χλμ. Στα 185 μπαίνει ο κόφτης.
μηως λες 70 χιλιομετρα; γιατι 70000 χλμ εχεις γυρισει τη γη καναδυο φορες παληκαρι μου.
Δεν θα πάω νυχτιάτικα να τραβάω φώτος στο γκαράζ. Ότι γράφω είναι αλήθεια.

Στο παλιό ο Ερμής αμφισβήτησε το ρεκόρ κατανάλωσης 3,9 χλμ/λίτρο σε σύνολο 720χ χλμ (με 1 ταξίδι Κόρινθος-Αθήνα-Κόρινθος) και όταν είδε την φώτο το βούλωσε.

Η μέση κατανάλωση σε ταξίδι είναι 5-5,5 και στο χωριό 4-4,5.

70.000 χλμ σε 10 χρόνια είναι λίγα.
Όταν το αγόρασα το '20 έκανα 14.000 χλμ τον πρώτο χρόνο και άλλα 10.000 τον 2ο.
Τώρα που είμαι συνταξιούχος κάνω σέρβις για να μην ξυνίσουν τα λάδια.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕΠ-2016 1.500 ΧΛΜ 5,37 lit/100 klm
80,60 λίτρα = 114,00 ευρώ.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΒΡΟΣ 2019.
καταναλωση 134,5 Λ - 5,0-5,5 l/100 klm

ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΟΤΡΩΝΑΣ
48,7 ΕΥΡΏ βενζίνα
.
εγω ρωταω μια φορτοση ποσα χλμ βγαζει. αμα λες για διαρκια ζωης αλλαζει το πραμα
Για ότι έχω αλλά και ΔΕΝ έχω, ευχαριστώ τον δημιουργό μου, Θεό και Κύριο, Ιησού Χριστό.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών