Σελίδα 9 από 12

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:28
από Σταθαρας
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:24
Σταθαρας έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:17
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:06

Έχω το Prius από το 2010 και η μπαταρία του είναι τζιτζί! :g030:

Το diesel ξέχασε το. Στην Ευρώπη δεν πιάνουν πια το όρια για τους ρύπους και σταματά η κατασκευή τους.
ποσα χιλιομτρα βγαζγ;
70.000 χλμ. Στα 185 μπαίνει ο κόφτης.
μηως λες 70 χιλιομετρα; γιατι 70000 χλμ εχεις γυρισει τη γη καναδυο φορες παληκαρι μου.

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:29
από Nandros
paul25 έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:19
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Awesomatic έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:03
Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ

Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Θα δειξει αν θα μειωθουν οι τιμες των ηλεκτροκινητων στο μελλον, αλλα αν γινει αυτο μαλλον θα ειναι σε αρκετα μακρινο οριζοντα. Ο Ελον το παλευει να το κανει φθηνοτερο, θελει να κατασκευαζει αυτος τις μπαταριες και οχι outsourcing, υποτιθεται πως το outsourcing ηταν για φθηνοτερο κοστος, τωρα γιατι αν γυρισει σε παλιο σχεδιασμο παραγωγης το θεωρει καλυτερο δεν ξερω.
Σήμερα το πρόβλημα με τις μπαταρίες είναι ότι οι σπάνιες γαίες, που χρειάζονται για την κατασκευή τους, είναι αποκλειστικότητα της Κίνας και της Βραζιλίας.
Αύριο η σε 10 ή 20 χρόνια δεν γνωρίζουμε πόσο θα αλλάξουν τα πράγματα.

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:30
από Athos
georgebi έγραψε:
05 Ιουν 2020, 14:18
* 5,000 € ενίσχυση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο και 1,000 ευρώ για φορτιστή.
* 20% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα σκούτερ.
* 40% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα ηλεκτρικά ποδήλατα.
* Bonus απόσυρσης 1,000 ευρώ για αυτοκίνητο και 400 ευρώ για μηχανή
τι εννοεί σκούτερ ο ποιητής ; Σε όλα τα σκούτερ έχουνε και πετάλια και κυκλοφορούν σαν ηλεκτρικά ποδήλατα ..
Εκτός αν εννοούν τα πατίνια..

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:31
από gassim
Athos έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:30
georgebi έγραψε:
05 Ιουν 2020, 14:18
* 5,000 € ενίσχυση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο και 1,000 ευρώ για φορτιστή.
* 20% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα σκούτερ.
* 40% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα ηλεκτρικά ποδήλατα.
* Bonus απόσυρσης 1,000 ευρώ για αυτοκίνητο και 400 ευρώ για μηχανή
τι εννοεί σκούτερ ο ποιητής ; Σε όλα τα σκούτερ έχουνε και πετάλια και κυκλοφορούν σαν ηλεκτρικά ποδήλατα ..
Εκτός αν εννοούν τα πατίνια..
υπαρχουν και ηλεκτρικά σκούτερ χωρίς πετάλια.

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:33
από Nandros
gassim έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:28
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Awesomatic έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:03
Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ

Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Θυμάσαι που λέγανε οτι θα παίρνει φωτιά;
Εκεί είχαν κάποιο δίκιο, αν το παρκάριζες πάνω από ξερά χόρτα, πήγαινες γυρεύοντας! :g030:
Θυμάμαι από τα 1.00άρια ή 1.200άρια πήγαμε στα 1.500 ή 1.600 και είχαν αυξηθεί τα ατυχήματα!

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:34
από gassim
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:33
gassim έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:28
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12

Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Θυμάσαι που λέγανε οτι θα παίρνει φωτιά;
Εκεί είχαν κάποιο δίκιο, αν το παρκάριζες πάνω από ξερά χόρτα, πήγαινες γυρεύοντας! :g030:
Θυμάμαι από τα 1.00άρια ή 1.200άρια πήγαμε στα 1.500 ή 1.600 και είχαν αυξηθεί τα ατυχήματα!
το ειδα σε ενα επεισόδιο του sopranos και λεω τους μαλάκες τι σκεφτήκανε......

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:39
από Awesomatic
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Awesomatic έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:03
Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ

Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Ναι αλλά τα καταλυτικά ήρθαν στα καλύτερα οικονομικά χρόνια της χώρας. Και βασικά ένα καλό ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ακόμα είναι από τα πρώτα καταλυτικά του τότε... Τώρα 20χιλιαρα για αλλαγή δεν παίζουν όπως έπαιζαν μέχρι το 2006.

Γι αυτό λέω ότι ο μόνος τρόπος για να βγουν τα ποσοστά είναι να πετάξουν εκτός αγοράς τα περισσότερα αυτοκίνητα που σημαίνει ότι όσοι δεν μπορούν να βρουν το 20χιλιαρο θα μείνουν χωρίς αυτοκίνητο.

Για την υπεροχή των ηλεκτρικών τα έχουμε πει και στο άλλο. Εννοείται ότι για μένα είναι το επόμενο μεγάλο άλμα, αντίστοιχο με την μετάβαση από τα άλογα στη μηχανή εσωτερικής καύσης. Το μέλλον της αυτοκίνησης (αυτοοδηγούμενα) χρειάζεται την ηλεκτρική επανάσταση πρώτα.

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:40
από Athos
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
ρε άρχοντα, αυτοί οι προβληματισμοί ήταν για τους μικροαστούληδες ..
(τζιτζί αποκλείεται, αλλά και τι έγινε..)

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:43
από taliban
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 21:59
taliban έγραψε:
05 Ιουν 2020, 20:29
Πως γίνεται η ανακύκλωση σε αυτά?
Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τονέ βγάλαμε!
Γίνεται πάντως εψαξα λίγο

https://auto.howstuffworks.com/can-elec ... cycled.htm

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:48
από Nandros
Σταθαρας έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:28
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:24
Σταθαρας έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:17


ποσα χιλιομτρα βγαζγ;
70.000 χλμ. Στα 185 μπαίνει ο κόφτης.
μηως λες 70 χιλιομετρα; γιατι 70000 χλμ εχεις γυρισει τη γη καναδυο φορες παληκαρι μου.
Δεν θα πάω νυχτιάτικα να τραβάω φώτος στο γκαράζ. Ότι γράφω είναι αλήθεια.

Στο παλιό ο Ερμής αμφισβήτησε το ρεκόρ κατανάλωσης 3,9 χλμ/λίτρο σε σύνολο 720χ χλμ (με 1 ταξίδι Κόρινθος-Αθήνα-Κόρινθος) και όταν είδε την φώτο το βούλωσε.

Η μέση κατανάλωση σε ταξίδι είναι 5-5,5 και στο χωριό 4-4,5.

70.000 χλμ σε 10 χρόνια είναι λίγα.
Όταν το αγόρασα το '20 έκανα 14.000 χλμ τον πρώτο χρόνο και άλλα 10.000 τον 2ο.
Τώρα που είμαι συνταξιούχος κάνω σέρβις για να μην ξυνίσουν τα λάδια.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕΠ-2016 1.500 ΧΛΜ 5,37 lit/100 klm
80,60 λίτρα = 114,00 ευρώ.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΒΡΟΣ 2019.
καταναλωση 134,5 Λ - 5,0-5,5 l/100 klm

ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΟΤΡΩΝΑΣ
48,7 ΕΥΡΏ βενζίνα
.

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:50
από paul25
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:29
paul25 έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:19
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12

Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Θα δειξει αν θα μειωθουν οι τιμες των ηλεκτροκινητων στο μελλον, αλλα αν γινει αυτο μαλλον θα ειναι σε αρκετα μακρινο οριζοντα. Ο Ελον το παλευει να το κανει φθηνοτερο, θελει να κατασκευαζει αυτος τις μπαταριες και οχι outsourcing, υποτιθεται πως το outsourcing ηταν για φθηνοτερο κοστος, τωρα γιατι αν γυρισει σε παλιο σχεδιασμο παραγωγης το θεωρει καλυτερο δεν ξερω.
Σήμερα το πρόβλημα με τις μπαταρίες είναι ότι οι σπάνιες γαίες, που χρειάζονται για την κατασκευή τους, είναι αποκλειστικότητα της Κίνας και της Βραζιλίας.
Αύριο η σε 10 ή 20 χρόνια δεν γνωρίζουμε πόσο θα αλλάξουν τα πράγματα.
Ναι! Ειναι δυσκολο να εξαχθουν, αυτο ενδεχομενως δεν ξερω ποσο περιοριζει σε ποσοτητα παραγωγης (ακομα και αν ενα μερος καλυπτεται απο την ανακυκλωση), επισης δεν ξερουμε αν μπορουν να κατασκευαστουν αποδοτικες μπαταριες με αλλα χημικα στοιχεια, ενδεχομενως να μην υπαρχουν αλλα να καλυπτουν το κενο απο τον περιοδικο πινακα, επομενως δεν ξερω πως μπορει να γιγαντωθει η παραγωγη αν υπαρχουν τετοιοι περιορισμοι (αν υπαρχουν βεβαια).

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:51
από Nandros
Athos έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:30
georgebi έγραψε:
05 Ιουν 2020, 14:18
* 5,000 € ενίσχυση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο και 1,000 ευρώ για φορτιστή.
* 20% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα σκούτερ.
* 40% ενίσχυση και μέχρι 800 ευρώ για τα ηλεκτρικά ποδήλατα.
* Bonus απόσυρσης 1,000 ευρώ για αυτοκίνητο και 400 ευρώ για μηχανή
τι εννοεί σκούτερ ο ποιητής ; Σε όλα τα σκούτερ έχουνε και πετάλια και κυκλοφορούν σαν ηλεκτρικά ποδήλατα ..
Εκτός αν εννοούν τα πατίνια..
Εικόνα

Στις βέσπες και τα καινούργια παπάκια κάνεις πεντάλ;

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:55
από Nandros
Awesomatic έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:39
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Awesomatic έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:03
Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ

Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.

Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Ναι αλλά τα καταλυτικά ήρθαν στα καλύτερα οικονομικά χρόνια της χώρας. Και βασικά ένα καλό ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ακόμα είναι από τα πρώτα καταλυτικά του τότε... Τώρα 20χιλιαρα για αλλαγή δεν παίζουν όπως έπαιζαν μέχρι το 2006.

Γι αυτό λέω ότι ο μόνος τρόπος για να βγουν τα ποσοστά είναι να πετάξουν εκτός αγοράς τα περισσότερα αυτοκίνητα που σημαίνει ότι όσοι δεν μπορούν να βρουν το 20χιλιαρο θα μείνουν χωρίς αυτοκίνητο.

Για την υπεροχή των ηλεκτρικών τα έχουμε πει και στο άλλο. Εννοείται ότι για μένα είναι το επόμενο μεγάλο άλμα, αντίστοιχο με την μετάβαση από τα άλογα στη μηχανή εσωτερικής καύσης. Το μέλλον της αυτοκίνησης (αυτοοδηγούμενα) χρειάζεται την ηλεκτρική επανάσταση πρώτα.
Υπάρχουν πολλοί που θα τα σκάσουν επειδή είναι μόδα.
Όπως με τα καινούργια κινητά που όλοι τρέχουν να τα αγοράσουν, ακόμα και αν δεν τα έχουν πραγματικά ανάγκη.

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:56
από Nandros
Athos έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:40
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:12
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
ρε άρχοντα, αυτοί οι προβληματισμοί ήταν για τους μικροαστούληδες ..
(τζιτζί αποκλείεται, αλλά και τι έγινε..)
Η κάρτα καυσαερίων που μου έβγαζε το ΚΤΕΟ χωρίς λάδωμα, σημαίνει κάτι; :smt017

Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:57
από Σταθαρας
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:48
Σταθαρας έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:28
Nandros έγραψε:
05 Ιουν 2020, 22:24
70.000 χλμ. Στα 185 μπαίνει ο κόφτης.
μηως λες 70 χιλιομετρα; γιατι 70000 χλμ εχεις γυρισει τη γη καναδυο φορες παληκαρι μου.
Δεν θα πάω νυχτιάτικα να τραβάω φώτος στο γκαράζ. Ότι γράφω είναι αλήθεια.

Στο παλιό ο Ερμής αμφισβήτησε το ρεκόρ κατανάλωσης 3,9 χλμ/λίτρο σε σύνολο 720χ χλμ (με 1 ταξίδι Κόρινθος-Αθήνα-Κόρινθος) και όταν είδε την φώτο το βούλωσε.

Η μέση κατανάλωση σε ταξίδι είναι 5-5,5 και στο χωριό 4-4,5.

70.000 χλμ σε 10 χρόνια είναι λίγα.
Όταν το αγόρασα το '20 έκανα 14.000 χλμ τον πρώτο χρόνο και άλλα 10.000 τον 2ο.
Τώρα που είμαι συνταξιούχος κάνω σέρβις για να μην ξυνίσουν τα λάδια.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕΠ-2016 1.500 ΧΛΜ 5,37 lit/100 klm
80,60 λίτρα = 114,00 ευρώ.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΒΡΟΣ 2019.
καταναλωση 134,5 Λ - 5,0-5,5 l/100 klm

ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΟΤΡΩΝΑΣ
48,7 ΕΥΡΏ βενζίνα
.
εγω ρωταω μια φορτοση ποσα χλμ βγαζει. αμα λες για διαρκια ζωης αλλαζει το πραμα