Re: 1 στα 3 οχήματα το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητο
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2020, 22:28
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Σήμερα το πρόβλημα με τις μπαταρίες είναι ότι οι σπάνιες γαίες, που χρειάζονται για την κατασκευή τους, είναι αποκλειστικότητα της Κίνας και της Βραζιλίας.paul25 έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:19Θα δειξει αν θα μειωθουν οι τιμες των ηλεκτροκινητων στο μελλον, αλλα αν γινει αυτο μαλλον θα ειναι σε αρκετα μακρινο οριζοντα. Ο Ελον το παλευει να το κανει φθηνοτερο, θελει να κατασκευαζει αυτος τις μπαταριες και οχι outsourcing, υποτιθεται πως το outsourcing ηταν για φθηνοτερο κοστος, τωρα γιατι αν γυρισει σε παλιο σχεδιασμο παραγωγης το θεωρει καλυτερο δεν ξερω.Nandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:12Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.Awesomatic έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:03Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ
Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
τι εννοεί σκούτερ ο ποιητής ; Σε όλα τα σκούτερ έχουνε και πετάλια και κυκλοφορούν σαν ηλεκτρικά ποδήλατα ..
Εκεί είχαν κάποιο δίκιο, αν το παρκάριζες πάνω από ξερά χόρτα, πήγαινες γυρεύοντας!gassim έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:28Θυμάσαι που λέγανε οτι θα παίρνει φωτιά;Nandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:12Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.Awesomatic έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:03Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ
Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
το ειδα σε ενα επεισόδιο του sopranos και λεω τους μαλάκες τι σκεφτήκανε......Nandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:33Εκεί είχαν κάποιο δίκιο, αν το παρκάριζες πάνω από ξερά χόρτα, πήγαινες γυρεύοντας!gassim έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:28Θυμάσαι που λέγανε οτι θα παίρνει φωτιά;Nandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:12
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Θυμάμαι από τα 1.00άρια ή 1.200άρια πήγαμε στα 1.500 ή 1.600 και είχαν αυξηθεί τα ατυχήματα!
Ναι αλλά τα καταλυτικά ήρθαν στα καλύτερα οικονομικά χρόνια της χώρας. Και βασικά ένα καλό ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ακόμα είναι από τα πρώτα καταλυτικά του τότε... Τώρα 20χιλιαρα για αλλαγή δεν παίζουν όπως έπαιζαν μέχρι το 2006.Nandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:12Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.Awesomatic έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:03Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ
Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Δεν θα πάω νυχτιάτικα να τραβάω φώτος στο γκαράζ. Ότι γράφω είναι αλήθεια.
Ναι! Ειναι δυσκολο να εξαχθουν, αυτο ενδεχομενως δεν ξερω ποσο περιοριζει σε ποσοτητα παραγωγης (ακομα και αν ενα μερος καλυπτεται απο την ανακυκλωση), επισης δεν ξερουμε αν μπορουν να κατασκευαστουν αποδοτικες μπαταριες με αλλα χημικα στοιχεια, ενδεχομενως να μην υπαρχουν αλλα να καλυπτουν το κενο απο τον περιοδικο πινακα, επομενως δεν ξερω πως μπορει να γιγαντωθει η παραγωγη αν υπαρχουν τετοιοι περιορισμοι (αν υπαρχουν βεβαια).Nandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:29Σήμερα το πρόβλημα με τις μπαταρίες είναι ότι οι σπάνιες γαίες, που χρειάζονται για την κατασκευή τους, είναι αποκλειστικότητα της Κίνας και της Βραζιλίας.paul25 έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:19Θα δειξει αν θα μειωθουν οι τιμες των ηλεκτροκινητων στο μελλον, αλλα αν γινει αυτο μαλλον θα ειναι σε αρκετα μακρινο οριζοντα. Ο Ελον το παλευει να το κανει φθηνοτερο, θελει να κατασκευαζει αυτος τις μπαταριες και οχι outsourcing, υποτιθεται πως το outsourcing ηταν για φθηνοτερο κοστος, τωρα γιατι αν γυρισει σε παλιο σχεδιασμο παραγωγης το θεωρει καλυτερο δεν ξερω.Nandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:12
Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Αύριο η σε 10 ή 20 χρόνια δεν γνωρίζουμε πόσο θα αλλάξουν τα πράγματα.
Υπάρχουν πολλοί που θα τα σκάσουν επειδή είναι μόδα.Awesomatic έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:39Ναι αλλά τα καταλυτικά ήρθαν στα καλύτερα οικονομικά χρόνια της χώρας. Και βασικά ένα καλό ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ακόμα είναι από τα πρώτα καταλυτικά του τότε... Τώρα 20χιλιαρα για αλλαγή δεν παίζουν όπως έπαιζαν μέχρι το 2006.Nandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:12Θυμάμαι το τί έγινε όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά.Awesomatic έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:03Α και ΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ
Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τόσο πολύ ώστε ακόμα και λίγα ηλεκτρικά να είναι μεγάλο ποσοστό. Αν είναι έτσι όμως να το ξέρουμε, μην πετάμε λεφτά σε (συμβατικά) αυτοκίνητα και μετά έρθουν και τα φορολογήσουν για να τα βγάλουν εκτός αγοράς.
Όλοι οι έχοντες αλλότρια συμφέροντα, πχ πωλητές μεταχειρισμένων κλπ, μας είχαν ψοφήσει στις παπαριές για συχνή αλλαγή του "πανάκριβου" καταλύτη και ότι άλλο θυμάστε.
Το Χόντα του '91 το έστειλα για καρφίτσες το 2010 και ο καταλύτης του ήταν τζιτζί!
Γι αυτό λέω ότι ο μόνος τρόπος για να βγουν τα ποσοστά είναι να πετάξουν εκτός αγοράς τα περισσότερα αυτοκίνητα που σημαίνει ότι όσοι δεν μπορούν να βρουν το 20χιλιαρο θα μείνουν χωρίς αυτοκίνητο.
Για την υπεροχή των ηλεκτρικών τα έχουμε πει και στο άλλο. Εννοείται ότι για μένα είναι το επόμενο μεγάλο άλμα, αντίστοιχο με την μετάβαση από τα άλογα στη μηχανή εσωτερικής καύσης. Το μέλλον της αυτοκίνησης (αυτοοδηγούμενα) χρειάζεται την ηλεκτρική επανάσταση πρώτα.
Η κάρτα καυσαερίων που μου έβγαζε το ΚΤΕΟ χωρίς λάδωμα, σημαίνει κάτι;
εγω ρωταω μια φορτοση ποσα χλμ βγαζει. αμα λες για διαρκια ζωης αλλαζει το πραμαNandros έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 22:48Δεν θα πάω νυχτιάτικα να τραβάω φώτος στο γκαράζ. Ότι γράφω είναι αλήθεια.
Στο παλιό ο Ερμής αμφισβήτησε το ρεκόρ κατανάλωσης 3,9 χλμ/λίτρο σε σύνολο 720χ χλμ (με 1 ταξίδι Κόρινθος-Αθήνα-Κόρινθος) και όταν είδε την φώτο το βούλωσε.
Η μέση κατανάλωση σε ταξίδι είναι 5-5,5 και στο χωριό 4-4,5.
70.000 χλμ σε 10 χρόνια είναι λίγα.
Όταν το αγόρασα το '20 έκανα 14.000 χλμ τον πρώτο χρόνο και άλλα 10.000 τον 2ο.
Τώρα που είμαι συνταξιούχος κάνω σέρβις για να μην ξυνίσουν τα λάδια.
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕΠ-2016 1.500 ΧΛΜ 5,37 lit/100 klm
80,60 λίτρα = 114,00 ευρώ.
ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΒΡΟΣ 2019.
καταναλωση 134,5 Λ - 5,0-5,5 l/100 klm
ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΟΤΡΩΝΑΣ
48,7 ΕΥΡΏ βενζίνα
.