τεν τεν έγραψε: ↑01 Οκτ 2020, 22:45
Hector Buas έγραψε: ↑01 Οκτ 2020, 22:38
EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑01 Οκτ 2020, 22:35
Λογικο το αίτημα για τους 15 μαθητές ανα τμήμα. Τα αλλα ειναι επιπέδου στρογγυλή τυρόπιτα
Δηλαδή ζητάνε περίπου να διπλασιαστούν τα σχολικά συγκροτήματα σε μηδενικό χρόνο και αυτό είναι λογικό?
Θα συμφωνήσω ότι είναι το μοναδικό λογικό αίτημα.
Αυτό έπρεπε να γίνει και η μάσκα να λειτουργεί επικουρικά.
Θα μπορούσε να γίνει με πρωινή/απογευματινή βάρδια
Αυτό που δεν λαμβάνουν υπ' όψη τους όλοι όσοι προτείνουν την λύση των πρωϊνών-απογευματινών βαρδιών είναι οι υπόλοιπες εκπαιδευτικές δραστηριότητες στις οποίες πρέπει να συμμετέχει ενα παιδί που πάει σχολείο. Δηλάδή ξένες γλώσσες, αθλητισμός, μουσικά σχολεία, φροντιστήρια κτλ. Όλα αυτά θα έπρεπε να αναδιοργανωθούν προκειμένου να "λειτουργήσει" μια τέτοια "λύση".
Μπορεί κανείς βέβαια να ισχυρισθεί πως αυτές είναι δευτερεύουσες δραστηριότητες, αλλά αυτό δεν ισχύει. Πολλές από αυτές βέβαια υπάρχουν κυρίως λόγω της ολοκληρωτικής αποτυχίας της δημόσιας εκπαίδευσης να παρέχει αξιοπρεπές επίπεδο εκπαίδευσης. Όπως π.χ. τα φροντιστήρια που καλύπτουν τα κενά στην διδασκαλία σημαντικών μαθημάτων, στα οποία έχουν αποτύθει παταγωδώς οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί. Π.χ. ακόμη και εδώ μέσα "κυκλοφορούν" καθηγητές του δημοσίου που έχουν οι ίδιοι σοβαρές ελλείψεις στο γνωστικό τους αντικείμενο. Πως αυτοί θα μπορέσουν να διδάξουν τα παιδιά;
Και φυσικά η λειτουργία των σχολείων με βάρδιες δεν είναι τελικά η σωστή "λύση". Οι καλύτερες ώρες για να εκπαιδευτεί κανείς είναι οι πρωινές.
Μια νομίζω εξαιρετική λύση είναι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω υπολογιστή. Δεν αναφέρομαι αυτό που γίνεται σήμερα αλλά σε μία λύση που έχει προέλθει από τις απαιτήσεις επαγγελματικής εκπαίδευσης. Θα μπορούσαν π.χ. οι μαθητές να παρακολουθούν προσχεδιασμένα μαθήματα στα απαιτούμενων γωστικών αντικειμένων μέσω πλατφόρμας πολυμέσων. Όχι από τους καθηγητές τους, όπως γίενται σήμερα, αλλά από εξειδικεύμενους εκπαιδευτές που θα τους αντικαταστήσουν και θα κάνουν προκαθορισμένα μαθήματα μέσω διαδικτύου.
Τέτοιες πλατφόρμες υπάρχουν ήδη στην επαγγελματική εκπαίδευση με πάρα πολύ καλά αποτελέσματα (π.χ.
TalentLMS). Με μία σχετικά μικρή προσαρμογή θα μπορούσαν να εφαρμοστούν οπουδήποτε. Αυτό θα "εξαφάνιζε" και τις "εκπαιδευτικές αδυναμίες" των καθηγητών που όλοι γνωρίζουμε σήμερα.