Κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητα η μάστιγα του ΤσιπροΜητσοτακισμου

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 34844
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 24 Νοέμ 2020, 21:40

Fluffy έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:36
γιατι, έχει καμία σημασία νομίζεις;
το δίλλημα κρατικο ή ιδιωτικό είναι επιφάνεια που κρύβει την ουσία.
H oυσία είναι πως διοικείται,εάν υπάρχουν περίσσιοι υπάλληλοι,τι μισθούς παίρνουν,τι συνδικαλισμό έχουν και πολλά άλλα.Τι έκαναν οι Γερμανοί στον ΟΤΕ και έγινε σούπερ κερδοφόρος;εβαλαν ιδιωτικό μάνατζμεντ.
Η ιστορία των ΔΕΚΟ στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης είναι τραγωδία.

Άβαταρ μέλους
Fluffy
Δημοσιεύσεις: 21735
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2019, 08:54

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Fluffy » 24 Νοέμ 2020, 21:41

gassim έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:37
Fluffy έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:30
ο κρατικος προυπολογισμος προβλέπει Fluffy @ Αθεράπευτος ιός είναι ο καπιταλισμός -600εκατομμυρια για την υγεία του 2021

τι θελω να πω με αυτό, γίνονται πολιτικές επιλογές σε κάθε αποφαση της κυβερνησης. Για να γυρίσω στο θέμα μας, η κυβέρνηση δεν διαλεγει να έχει ενα μεσο μεταφορας του κοσμου, ούτε φυσικα διαλεγει να την στηρίξει για αισθητικους λογους ή επειδη είναι ευγενικες οι αεροσυνοδοι. Διαλέγει να στηρίξει το κεφάλαιο γιατί έχει φύρα. Αν ήθελε να κρατήσει τις αερομεταφορες θα τις επίτασε για να καλύψει τις αναγκες του κόσμου. Επομένως είναι δολιος εκβιασμός το τι θα γίνουν οι αερομεταφορες.
Δηλαδή η επίταξη θα κόστιζε λιγότερο απο 120 μύρια.
Πόσα πιροσκί τρώτε το βράδυ και βλέπετε τέτοια όνειρα με σταλινο επιτάξεις;
ναι όμως θα κρατουσαμε τις θέσεις εργασιας.

Άβαταρ μέλους
Fluffy
Δημοσιεύσεις: 21735
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2019, 08:54

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Fluffy » 24 Νοέμ 2020, 21:42

πατησιωτης έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:40
Fluffy έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:36
γιατι, έχει καμία σημασία νομίζεις;
το δίλλημα κρατικο ή ιδιωτικό είναι επιφάνεια που κρύβει την ουσία.
H oυσία είναι πως διοικείται,εάν υπάρχουν περίσσιοι υπάλληλοι,τι μισθούς παίρνουν,τι συνδικαλισμό έχουν και πολλά άλλα.Τι έκαναν οι Γερμανοί στον ΟΤΕ και έγινε σούπερ κερδοφόρος;εβαλαν ιδιωτικό μάνατζμεντ.
Η ιστορία των ΔΕΚΟ στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης είναι τραγωδία.
τελικα ποιο είναι το κριτήριο, μέχρι τώρα λεγατε πως ειναι οι θεσεις εργασιας, η ευγένια και να μην μπουν οι τουρκοι.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7724
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 24 Νοέμ 2020, 21:42

Fluffy έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:41
gassim έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:37
Fluffy έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:30
ο κρατικος προυπολογισμος προβλέπει Fluffy @ Αθεράπευτος ιός είναι ο καπιταλισμός -600εκατομμυρια για την υγεία του 2021

τι θελω να πω με αυτό, γίνονται πολιτικές επιλογές σε κάθε αποφαση της κυβερνησης. Για να γυρίσω στο θέμα μας, η κυβέρνηση δεν διαλεγει να έχει ενα μεσο μεταφορας του κοσμου, ούτε φυσικα διαλεγει να την στηρίξει για αισθητικους λογους ή επειδη είναι ευγενικες οι αεροσυνοδοι. Διαλέγει να στηρίξει το κεφάλαιο γιατί έχει φύρα. Αν ήθελε να κρατήσει τις αερομεταφορες θα τις επίτασε για να καλύψει τις αναγκες του κόσμου. Επομένως είναι δολιος εκβιασμός το τι θα γίνουν οι αερομεταφορες.
Δηλαδή η επίταξη θα κόστιζε λιγότερο απο 120 μύρια.
Πόσα πιροσκί τρώτε το βράδυ και βλέπετε τέτοια όνειρα με σταλινο επιτάξεις;
ναι όμως θα κρατουσαμε τις θέσεις εργασιας.
Γιατί απολύθηκε κανείς απο την aegean ?

Άβαταρ μέλους
Fluffy
Δημοσιεύσεις: 21735
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2019, 08:54

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Fluffy » 24 Νοέμ 2020, 21:45

gassim έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:42
Fluffy έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:41
gassim έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:37


Δηλαδή η επίταξη θα κόστιζε λιγότερο απο 120 μύρια.
Πόσα πιροσκί τρώτε το βράδυ και βλέπετε τέτοια όνειρα με σταλινο επιτάξεις;
ναι όμως θα κρατουσαμε τις θέσεις εργασιας.
Γιατί απολύθηκε κανείς απο την aegean ?
εκβιαζει όμως αν δεν παρει λεφτα θα απολυσει
επισης ρίξε μια ματια στην γερμανικη λουφτχανσα, απολυθηκε κανενας; :lol:
και σε παρακαλω δες τις αρχικες τοποθετησεις για να μην επαναλλαμβανομαστε

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 24 Νοέμ 2020, 23:52

Oι κρατικοποιήσεις αρκετές φορές συνέβησαν γιατί πολύ απλά το κράτος είχε καταστεί μεγαλομέτοχος ιδιωτικών επιχειρήσεων μέσα από το χρηματοπιστωτικό σύστημα.
Κοινώς πλΕρωνε και δάνειζε, μετοχοποιούσε χρέη ή έκανε αυξήσεις μετοχικών κεφαλαίων.

Επιπλέον η κρατικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας έγινε γιατί δεν γινόταν αλλιώς, το ίδιο και της αστικής συγκοινωνίας.
Οι αστικές συγκοινωνίες κατά κανόνα ήταν ζημιογόνες. Τα ΕΚΤΕΛ π.χ., δηλαδή τα λεωφορεία Αθήνα-Πειραιά είχαν πριν την διαδικασία κρατικοποιήσεως έλλειμμα 320 εκατομμύρια δραχμές(1976).
Αν δεν απατώμαι μπορεί να μην ήταν ζημιογόνος ο ΗΛΠΑΠ(τρόλει).
Επιπλέον οι συνταγματάρχες είχαν καταργήσει το όριο ζωής των λεωφορείων!
Αυτό μάλιστα ήταν και εκ νέου αίτημα τους όταν ο Παπαληγούρας ως αρμόδιος υπουργός έβαλε όριο την δεκαπενταετία.
Πολλά οχήματα αρμοδίως χαρακτηρίζονταν σαράβαλα ενώ οι μεγάλες ουρές ήταν καθημερινότητα.
Ακόμα ζητούσαν αδρή επιδότηση οι λεωφορειούχοι.
Το ότι μετά οικονομικά χειροτέρευσε η κατάσταση είναι μία άλλη ιστορία.

Να τονιστεί πως τις περισσότερες κρατικοποιήσεις τις έκανε η Νέα Δημοκρατία:Το ΠΑΣΟΚ αποδείχθηκε ανεπαρκές στο σώσιμο βιομηχανιών και όχι στο κλείσιμο τους. Όχι όμως στις προθέσεις του και άλλωστε παρέμεινε βιομηχανία.
Μάλιστα σε περιπτώσεις όπως π.χ. η Goodyear έδωσε γη και ύδωρ για να παραμείνει η επιχείρηση, αν χρειαστεί θα επανέλθω σε αυτό.119(!) δημόσιες επιχειρήσεις κρατικοποίησε ο Καραμανλής το 1974-81 και άφησε και άλλες να είναι σχεδόν στο κλείσιμο.
Σε μία νύχτα κιόλας εκδίωξε τον Ανδρεάδη από τις επιχειρήσεις του ο οποίος αργότερα δικαιώθηκε δικαστικώς. Ούτε η αριστερά ή ο Ανδρέας δεν θα εδύνατο να πλειοδοτήσουν σε κάτι τέτοιο.Έχουμε κρατικοποιήσεις 1974-81 ως εξής:

1.Εμπορική Τράπεζα: Η Εμπορική Τράπεζα υπήχθη στη διοίκηση του Ανδρεάδη το 1952..

2. Ιονική – Λαϊκή Τράπεζα: Η Ιονική – Λαϊκή Τράπεζα εξαγοράσθηκε από τον Στρατή Ανδρεάδη το 1958.

3. Τράπεζα Πειραιώς: Εντάχθηκε στον όμιλο Ανδρεάδη το 1962.

4. Τράπεζα Αττικής: Εντάχθηκε στον όμιλο της Εμπορικής Τράπεζας το 1964.

5. Τράπεζα Επενδύσεων: Η Τράπεζα Επενδύσεων ιδρύθηκε το 1963 από το συγκρότημα της Εμπορικής Τράπεζας και με συμμετοχή ορισμένων από τις μεγαλύτερες τράπεζες του εξωτερικού.

6. «Ιονική» Ασφαλιστική: Ιδρύθηκε το 1939 και υπήχθη στον όμιλο Ανδρεάδη το 1958..

7. «Ο Φοίνιξ»: Ιδρύθηκε το 1928. Το 1942 η πλειοψηφία των μετοχών περιήλθε στην Εμπορική Τράπεζα και από το 1952 στη διοίκησή της από τον καθηγητή Στρατή Ανδρεάδη..

8. «ΓενικαίΑσφάλειαι Ελλάδος»: Ιδρύθηκε το 1917 και περιελήφθη στον όμιλο Ανδρεάδη από το 1962..

9. Βιομηχανία Φωσφορικών Λιπασμάτων: Ύστερα από διαγωνισμό που προκήρυξε το 1961 ο (τότε) Οργανισμός Βιομηχανικής Αναπτύξεως, η Εμπορική Τράπεζα και η Ιονική – Λαϊκή Τράπεζα ίδρυσαν την εταιρεία αυτή.

10. «Ελληνική Βιομηχανία Χυμών και Κονσερβών»: Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1962 από την Εμπορική Τράπεζα και την Ιονική – Λαϊκή Τράπεζα με σκοπό την αξιοποίηση της πλούσιας σε εσπεριδοειδή παραγωγής της χώρας μας και μάλιστα των νομών Κορινθίας, Αιγιαλείας, Ηλείας, Αχαΐας, Μεσσηνίας και της επαρχίας Τροιζηνίας.

11. Ελληνική Βιομηχανία Σάκων και Ειδών εκ Πλαστικής Ύλης: Το 1965 οι ασφαλιστικές εταιρείες «Φοίνιξ», «Ιονική» και «ΓενικαίΑσφάλειαι της Ελλάδος» ίδρυσαν την εταιρεία αυτή, με σκοπό την παραγωγή πλαστικών σάκων συσκευασίας χημικών λιπασμάτων.

12. «Ναυπηγεία Ελευσίνος»: Η εταιρεία αυτή ιδρύθηκε το 1962 από την Εμπορική Τράπεζα και την Ιονική – Λαϊκή Τράπεζα.

13. Χίλτον: Από πολύ νωρίς, η δραστηριότητα του Ανδρεάδη επεκτάθηκε και στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με την ίδρυση το 1963 της εταιρείας «Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Ιονική». Η νέα εταιρεία κατόρθωσε να ανεγείρει, να εξοπλίσει και να αποπερατώσει το «AthensHilton» εντός μιας τριετίας και να το παραδώσει προς λειτουργία το Μάρτιο του 1963.

14. Το Διυλιστήριο «ΣΤΡΑΝ»: Ο Ανδρεάδης προσπάθησε μετά το 1968 να επεκταθεί και στο χώρο των καυσίμων, με την ίδρυση του διυλιστηρίου αυτού. Η προσπάθεια αυτή για πολλούς λόγους, που έχει αναφέρει σε σχετικό έντυπο ο ίδιος ο Ανδρεάδης απέτυχε(στις 27 Νοεμβρίου του 1973 η τότε «κυβέρνησις» αυθαιρέτως απαγόρευσε τη συνέχιση των έργων ανέγερσης του διυλιστηρίου ΣΤΡΑΝ).

15. Την ίδια εποχή, το 1975, έγινε κρατικοποίηση και των Ελληνικών Ηλεκτρικών (Σιδηροδρόμων (ΕΗΣ), εταιρείας δηλαδή που διοικούσε επί 25 χρόνια ο Ανδρεάδης, και το 1976 ιδρύθηκαν οι Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών – Πειραιώς (ΗΣΑΠ).

Το 1977, συγχωνεύθηκαν ο Εθνικός Οργανισμός Ελληνικής Χειροτεχνίας (ΕΟΕΧ) και το Κέντρο Βιοτεχνικής Αναπτύξεως (ΚΕΒΑ) σε κοινό οργανισμό, τον Ελληνικό Οργανισμό Μικρομεσαίων Μεταποιητικών Επιχειρήσεων και Χειροτεχνίας (ΕΟΜΜΕΧ).

Την ίδια χρονιά, το 1977, ιδρύθηκε ο Οργανισμός Προωθήσεως Εξαγωγών (ΟΠΕ).

Το 1979, ιδρύθηκε η Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου (ΚΕΔ) για την … αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου!

Ασφαλιστική ΕΤΕΒΑ

Δαφνίλα Τουριστική

Ολυμπιάς ΑΕ Τουρισμός – Ξενοδοχεία

Ανώνυμος Ελληνική Εταιρεία Αναπτύξεως Εξαγωγών – HEDCO

Ελληνική Βιομηχανική Εταιρεία Αξιοποιήσεως Ενεργειακών Πόρων.

Ελληνική Βιομηχανία Ζαχάρεως

(Οι ακόλουθες 14 κρατικές επιχειρήσεις, οι οποίες δεν ανήκαν όλες στον τομέα της … βιομηχανίας, ελέγχονταν από την ΕΤΒΑ)

Γενική Βιομηχανία Κρέατος

Βιομηχανία Αζωτούχων Λιπασμάτων

Γενική Εταιρεία Μελετών, Ερευνών και Εκμεταλλεύσεων (πολύ … διαφωτιστικό!)

Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων Χαρτοφυλακίου

Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου

Ελληνικές Εξαγωγές

Ελληνική Βιομηχανία Αμμωνίας

Μεταλλεία Αμιάντου Β. Ελλάδος

Ελληνικός Αμίαντος

Ελληνικά Μάρμαρα

Κλωστήρια Φιλιατρών

Ίσαρης – Βασιλειάδης

Ελληνική Βιομηχανία Κρέατος
Ελληνική Βιομηχανία Ηλεκτρονικών

https://new-deal.gr/%CE%B7-%CE%BB%CE%B5 ... %84%CE%B9/
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 24 Νοέμ 2020, 23:53

Άλλος ένας αιώνιος μύθος ανατράπηκε στη βάση του αλλά έρχονται και οι σαφείς λεπτομέρειες, κατά πολύ βέβαια άγνωστες.


Ο Ωνάσης πρώτα πήρε 100 εκατομμύρια δραχμές ως δάνειο από την προδικτατορική κυβέρνηση Καραμανλή επιτυγχάνοντας και αναθεώρηση της σύμβασης σε 10 σημεία.
Μετά, πήρε άλλο ένα δάνειο 100 εκατομμυρίων δραχμών επί εποχής Γεωργίου Παπανδρέου, επιτυγχάνοντας αναθεώρηση της σύμβασης σε άλλα 27 σημεία.
Στην περίοδο των Απριλιανών πέτυχε νέο δάνειο ύψους 160 εκατομμυρίων δραχμών και αναθεώρηση της σύμβασης σε 40 σημεία.
Πως τα επετύγχανε όλα αυτά?
Απειλούσε με αποχώρηση διότι δεν τα έβγαζε πέρα,ενώ με τους συνταγματάρχες υποσχέθηκε και επενδύσεις 800 εκατομμυρίων δολαρίων ώστε να καταφέρει μια τέτοια συμφωνία.
Φυσικά ουδέποτε έγιναν ή ήταν να γίνουν όπως και πολλά άλλα που δεν είναι της παρούσης.


1)Σύμφωνα με το άρθρο 1 της σύμβασης:
Αποκλειστική εκμετάλλευση όλων των υπό ελληνική σημαία αεροπορικών μεταφορών εσωτερικού και εξωτερικού,για επιβάτες,εμπορεύματα και γενικώς οποιασδήποτε φύσεως φορτία.

2)Σύμφωνα με το άρθρο 2 της σύμβασης:
Προνομιακή εξυπηρέτηση στο ελληνικό έδαφος όλων των ξένων αεροσκαφών που προσγειώνονται σε ελληνικούς αερολιμένες

3)Σύμφωνα με το άρθρο 3 της σύμβασης:
Αποκλειστική μεταφορά του αεροπορικού ταχυδρομείου εσωτερικού και εξωτερικού για τις ημέρες που έχει πτήση η εταιρεία.

4)Σύμφωνα με το άρθρο 7 της σύμβασης:
Ο ανάδοχος μέχρι την ημερομηνία αποκτήσεως των ιδιόκτητων αεροσκαφών του δικαιούται να χρησιμοποιεί για την εκμετάλλευση των προνομίων του αεροσκάφη μισθωμένα ή ναυλωμένα άνευ πληρώματος.Τέτοια μισθωμένα ή ναυλωμένα αεροσκάφη θα δικαιούται να χρησιμοποιεί ο ανάδοχος «κατ’απόλυτον κρίσιν αυτού» και μετά την απόκτηση των ιδιοκτήτων αεροσκαφών επί πλέον τούτων και εκ παραλλήλου προς αυτά με τον όρο ότι τα μισθώματα και οι ναύλοι δεν θα είναι ανώτερα απ’αυτά που ισχύουν στη διεθνή αγορά.

Παρατήρηση:Κάνοντας χρήση του παραπάνω άρθρο μπορούσε η εταιρεία να παραδώσει στο δημόσιο 4 Μπόιγκ 707 για τα οποία μάλιστα είχε λάβει προκαταβολή προς πώληση τους,ένα Μπόιγκ 727 και 7 ιαπωνικά ελικοφόρα.
Τα υπόλοιπα 17 αεροπλάνα εκ των 29 ήσαν μισθωμένα/ναυλωμένα,δηλαδή όχι μόνον δεν ανήκαν στην Ολυμπιακή Αεροπορία αλλα μπορούσε η ιδιοκτήτρια εταιρεία να τα διαγράψει από τα ελληνικά νηολόγια χωρίς την έγκριση του ελληνικού δημοσίου

5)Σύμφωνα με το άρθρο 14 της σύμβασης:
Για την χρησιμοποίηση οποιουδήποτε αερολιμένος ή αεροδρομίου στην Ελλάδα,η Ολυμπιακή Αεροπορία απαλλάσσεται της καταβολής τελών προσγειώσεως καθώς και των τελών παραμονής αεροσκαφών στο ύπαιθρο.

Παρατήρηση:Για το παραπάνω είχαν διαμαρτυρηθεί οι άλλες εταιρείες για άνιση μεταχείριση υπέρ της Ολυμπιακής Αεροπορίας.



6)Σύμφωνα με το άρθρο 15 της σύμβασης:
Η συχνότητα των δρομολογίων των αλλοδαπών αεροπορικών εταιρειών εγκρίνεται μόνο εφ’όσον έχει εξασφαλισθεί ίση αντίστοιχη δυνατότητα εκμεταλλεύσεως και για την Ολυμπιακή Αεροπορία.Προ πάσης εγκρίσεως το Δημόσιο απαραιτήτως ζητά την γνώμη της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

7)Σύμφωνα επίσης με το άρθρο 15 της σύμβασης:
Ο αριθμός των επιβατών που μεταφέρονται με πτήσεις τσάρτερ δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20% του συνόλου των μεταφερθέντων ετησίως επιβατών προς αμφότερες τις κατευθύνσεις.

Παρατήρηση:Την τριετία 1971-1973 η Ολυμπιακή εισέπραξε γύρω στα 312 εκατομμύρια δραχμές ως αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο για τους αφιχθέντες επιβάτες με τσάρτερς των ξένων εταιρειών,χωρίς προφανώς να έχουν προσφέρει σε αυτούς κάποια υπηρεσία


Ανάμεσα σε πολλά άλλα παραθέσαμε ορισμένα άρθρα τα οποία περιλαμβάνονταν στην αρχική σύμβαση αλλα και την τροποποιημένη του 1962.
Το 1966 επι κυβερνήσεως αποστατών έγιναν νέες τροποποιήσεις προς ενίσχυση ή κατοχύρωση των προυπαρχόντων προνομίων.


Πρώτον:
Παρατάθηκε η σύμβαση μέχρι το 2006(δηλαδή 40ετής)

Δεύτερον:
Περιορίστηκε το χρονικό διάστημα της λειτουργίας μετα την καταγγελία της σύμβασης από 2 χρόνια σε 6 μήνες

Τρίτον:
Εάν η καταγγελία της σύμβασης γινόταν από την εταιρεία τότε το οφειλόμενο ποσό από το ελληνικό δημόσιο μειωνόταν κατά 1,5 εκατομμύριο ένεκα συμφωνημένης ποινικής ρήτρας και αν η οφειλή του δημοσίου υπολειπόταν αυτού του ποσού τότε η εταιρεία θα κατέβαλλε τη διαφορά.


Την εποχή του δικτατορικού καθεστώτος υπήρξαν οι εξής αλλαγές/προσθήκες ανάμεσα στις οποίες και οι παρακάτω:

Πρώτον:
Καταργήθηκαν τα άρθρα σχετικά με την διαμόρφωση του κανονισμού προσωπικού σύμφωνα με τα διεθνή δεδομένα

Δεύτερον:
Παρήχθη τι δικαίωμα για εγκατάσταση υπηρεσίας με ελικόπτερα ή ελαφριά αεροσκάφη παρά την πιο συμφέρουσα προσφορά άλλου επιχειρηματία


Τρίτον:
Το άρθρο 15 περί των αποζημίωσεων από τις εταιρείες τσάρτερ τροποποιήθηκε με πρόσθετο όφελος για την Ολυμπιακή Αεροπορία


Τέταρτον:
Δεν υποχρεωνόταν η εταρεία στην προμήθεια εγχώριων προϊόντων

Πέμπτον:
Διευκολύνετο η εταιρεία περί επιτάξεως ενώ επιβάλλετο στο δημόσιο η καταβολή αποζημιώσεως

Έκτον:
Τα κόμιστρα των εσωτερικών γραμμών υπολογίζονταν σύμφωνα με τον μέσο όρο του χιλιουμετρικού κομίστρου της Ιταλίας και της Ισπανίας μειωμένου κατά 10%.Αν υπήρχε υστέρηση έναντι αυτού τότε προεβλέπετο η εξίσωση των τιμολογίων

Έβδομον:
Τα αεροσκάφη απαλλάσονταν από κάθε επίταξη αδιαφόρως οιασδήποτε διατάξεως
εκάστοτε ισχύοντος νόμου





Το 1973 η Ολυμπιακή αεροπορία εμφάνιζε ζημίες 144 εκατομμυρίων δραχμών ενώ οι περισσότερες ξένες αεροπορικές εταιρίες είχαν κέρδη.
Το θέμα όμως είναι πως η Ολυμπιακή είχε συντελεστή πληρότητας πολύ ανώτερο από αρκετές ευρωπαϊκές και αμερικάνικές εταιρείες και χαμηλότερο κατ'αναλογίαν μισθολογικό κόστος ενώ είχε αυξηθεί η επιβατική κίνηση άνω του 10% και σημειώθηκε αύξηση 18% στα εμπορεύματα στις αποσκευές και στο υπερβαρος τους.
Επίσης,οι ξένες αεροπορικές εταιρείες που είχαν ζημίες,τις όφειλαν σε λόγους άσχετους με την πετρελαϊκή κρίση,όπως μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις του προσωπικού τους.
Τον Δεκέμβριο του 1974 καταγγέλθηκε η σύμβαση από πλευράς Ωνάση. Σε αυτό έπαιξε μεγάλο ρόλο η πετρελαϊκή κρίση με αποτέλεσμα την άνοδο της τιμής των καυσίμων.
Βασικό αίτημα της Ολυμπιακής ήταν η μείωση της τιμής των καυσίμων σε 23 σέντς που οδηγούσε σε ετήσια επιδότηση από το κράτος 1 δις δραχμών και ενώ π.χ. το 1973 είχε λάβει άλλο 1 δις δραχμές.Δηλαδή σύνολο 2 δις δραχμές.



Το 1976 ο αρμόδιος υπουργός της δεξιάς Νέας Δημοκρατίας ανακοίνωσε ότι ο Ωνάσης χρέωνε την Ολυμπιακή με τεράστια ποσά που αποτελούσαν προσωπικές,οικογενειακές και δαπάνες άλλων εταιρειών του.
Π.χ. για τα προσωπικά τηλεπικοινωνιακά του τέλη ο Ωνάσης χρέωνε την Ολυμπιακή με 5 εκατομμύρια δολάρια.
Χαρακτηριστικά είχε αναφέρει ο υπουργός ότι του είχε έρθει 2 μέρες(πριν την ομιλία),λογαριασμός 25 χιλιάδων γαλλικών φράγκων για τηλεφωνήματα της Χριστίνας Ωναση απο ξενοδοχείο του Μόντε Κάρλο.

Επίσης, απολύθηκε ο γαμπρός του Παπαδόπουλου που εργαζόταν στην εταιρεία ενώ καταργήθηκαν και οι 70 πολυτελής Μερσεντές οι οποίες χρησιμοποιούνταν απο την προηγούμενη διοίκηση.
Τέλος, το 51% των μετοχών της εταιρείας ανήκε σε παναμέζικη εταιρεία κάτι που ήταν παράνομο και ο Παπαληγούρας το θεώρησε βαρύ πταίσμα του αναδόχου.


Γη και ύδωρ δόθηκε στον Ωνάση. Τα πάντα όλα δίνονταν με το αζημίωτο, αποικιοκρατικές συμβάσεις και πρακτικές προκαλώντας και τη δυσαρέσκεια ανταγωνιστών. Την ώρα της κρίσης, η μαγκιά, το επιχειρηματικό δαιμόνιο ντε πάει διακοπές και ζητείται η βοήθεια του κράτους με το αζημίωτο πάλι παρά το προστατευμένο περιβάλλον ενάντια στον ανταγωνισμό και ουσιαστικά πιο σκληρό εργασιακό καθεστώς θεσμικά σε αντίθεση με άλλες ανταγωνίστριες εταιρείες.
Πρώτοι δε θα έπρεπε να εξεγείρονται οι οπαδοί της ελεύθερης αγοράς.

Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.


ΥΓ. Παρόμοια η κατάσταση και στις αστικές συγκοινωνίες της εποχής ιδίως λεωφορεία Αθήνα-Πειραιά.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 34844
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 25 Νοέμ 2020, 00:07

Αρχέλαος έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 23:52
Επιπλέον η κρατικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας έγινε γιατί δεν γινόταν αλλιώς
Μπορούσε να κάνει διαγωνισμό και να την πουλήσει σε όποιον έδινε την καλύτερη προσφορά.

jimdenin
Δημοσιεύσεις: 3048
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 13:57

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jimdenin » 25 Νοέμ 2020, 00:10

Οι κρατικοποιήσεις των λεγομένων προβληματικών έγιναν κυρίως για ένα λόγο. Αυτός αφορά την ανεργία. Δεν υπήρχε καμία διάθεση η πρόθεση για την εξυγίανση τους και την συνέχιση των δραστηριοτήτων τους. Απλά η κρατικοποίηση γινόταν γιατί μόνο έτσι μπορούσε να καλυφθεί το πρόβλημα της ανεργίας για τους εργαζόμενους αυτών των εταιρειών.

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 24550
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 25 Νοέμ 2020, 10:01

Αρχέλαος έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 23:53
Άλλος ένας αιώνιος μύθος ανατράπηκε στη βάση του αλλά έρχονται και οι σαφείς λεπτομέρειες, κατά πολύ βέβαια άγνωστες.


Ο Ωνάσης πρώτα πήρε 100 εκατομμύρια δραχμές ως δάνειο από την προδικτατορική κυβέρνηση Καραμανλή επιτυγχάνοντας και αναθεώρηση της σύμβασης σε 10 σημεία.
Μετά, πήρε άλλο ένα δάνειο 100 εκατομμυρίων δραχμών επί εποχής Γεωργίου Παπανδρέου, επιτυγχάνοντας αναθεώρηση της σύμβασης σε άλλα 27 σημεία.
Στην περίοδο των Απριλιανών πέτυχε νέο δάνειο ύψους 160 εκατομμυρίων δραχμών και αναθεώρηση της σύμβασης σε 40 σημεία.
Πως τα επετύγχανε όλα αυτά?
Απειλούσε με αποχώρηση διότι δεν τα έβγαζε πέρα,ενώ με τους συνταγματάρχες υποσχέθηκε και επενδύσεις 800 εκατομμυρίων δολαρίων ώστε να καταφέρει μια τέτοια συμφωνία.
Φυσικά ουδέποτε έγιναν ή ήταν να γίνουν όπως και πολλά άλλα που δεν είναι της παρούσης.


1)Σύμφωνα με το άρθρο 1 της σύμβασης:
Αποκλειστική εκμετάλλευση όλων των υπό ελληνική σημαία αεροπορικών μεταφορών εσωτερικού και εξωτερικού,για επιβάτες,εμπορεύματα και γενικώς οποιασδήποτε φύσεως φορτία.

2)Σύμφωνα με το άρθρο 2 της σύμβασης:
Προνομιακή εξυπηρέτηση στο ελληνικό έδαφος όλων των ξένων αεροσκαφών που προσγειώνονται σε ελληνικούς αερολιμένες

3)Σύμφωνα με το άρθρο 3 της σύμβασης:
Αποκλειστική μεταφορά του αεροπορικού ταχυδρομείου εσωτερικού και εξωτερικού για τις ημέρες που έχει πτήση η εταιρεία.

4)Σύμφωνα με το άρθρο 7 της σύμβασης:
Ο ανάδοχος μέχρι την ημερομηνία αποκτήσεως των ιδιόκτητων αεροσκαφών του δικαιούται να χρησιμοποιεί για την εκμετάλλευση των προνομίων του αεροσκάφη μισθωμένα ή ναυλωμένα άνευ πληρώματος.Τέτοια μισθωμένα ή ναυλωμένα αεροσκάφη θα δικαιούται να χρησιμοποιεί ο ανάδοχος «κατ’απόλυτον κρίσιν αυτού» και μετά την απόκτηση των ιδιοκτήτων αεροσκαφών επί πλέον τούτων και εκ παραλλήλου προς αυτά με τον όρο ότι τα μισθώματα και οι ναύλοι δεν θα είναι ανώτερα απ’αυτά που ισχύουν στη διεθνή αγορά.

Παρατήρηση:Κάνοντας χρήση του παραπάνω άρθρο μπορούσε η εταιρεία να παραδώσει στο δημόσιο 4 Μπόιγκ 707 για τα οποία μάλιστα είχε λάβει προκαταβολή προς πώληση τους,ένα Μπόιγκ 727 και 7 ιαπωνικά ελικοφόρα.
Τα υπόλοιπα 17 αεροπλάνα εκ των 29 ήσαν μισθωμένα/ναυλωμένα,δηλαδή όχι μόνον δεν ανήκαν στην Ολυμπιακή Αεροπορία αλλα μπορούσε η ιδιοκτήτρια εταιρεία να τα διαγράψει από τα ελληνικά νηολόγια χωρίς την έγκριση του ελληνικού δημοσίου

5)Σύμφωνα με το άρθρο 14 της σύμβασης:
Για την χρησιμοποίηση οποιουδήποτε αερολιμένος ή αεροδρομίου στην Ελλάδα,η Ολυμπιακή Αεροπορία απαλλάσσεται της καταβολής τελών προσγειώσεως καθώς και των τελών παραμονής αεροσκαφών στο ύπαιθρο.

Παρατήρηση:Για το παραπάνω είχαν διαμαρτυρηθεί οι άλλες εταιρείες για άνιση μεταχείριση υπέρ της Ολυμπιακής Αεροπορίας.



6)Σύμφωνα με το άρθρο 15 της σύμβασης:
Η συχνότητα των δρομολογίων των αλλοδαπών αεροπορικών εταιρειών εγκρίνεται μόνο εφ’όσον έχει εξασφαλισθεί ίση αντίστοιχη δυνατότητα εκμεταλλεύσεως και για την Ολυμπιακή Αεροπορία.Προ πάσης εγκρίσεως το Δημόσιο απαραιτήτως ζητά την γνώμη της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

7)Σύμφωνα επίσης με το άρθρο 15 της σύμβασης:
Ο αριθμός των επιβατών που μεταφέρονται με πτήσεις τσάρτερ δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20% του συνόλου των μεταφερθέντων ετησίως επιβατών προς αμφότερες τις κατευθύνσεις.

Παρατήρηση:Την τριετία 1971-1973 η Ολυμπιακή εισέπραξε γύρω στα 312 εκατομμύρια δραχμές ως αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο για τους αφιχθέντες επιβάτες με τσάρτερς των ξένων εταιρειών,χωρίς προφανώς να έχουν προσφέρει σε αυτούς κάποια υπηρεσία


Ανάμεσα σε πολλά άλλα παραθέσαμε ορισμένα άρθρα τα οποία περιλαμβάνονταν στην αρχική σύμβαση αλλα και την τροποποιημένη του 1962.
Το 1966 επι κυβερνήσεως αποστατών έγιναν νέες τροποποιήσεις προς ενίσχυση ή κατοχύρωση των προυπαρχόντων προνομίων.


Πρώτον:
Παρατάθηκε η σύμβαση μέχρι το 2006(δηλαδή 40ετής)

Δεύτερον:
Περιορίστηκε το χρονικό διάστημα της λειτουργίας μετα την καταγγελία της σύμβασης από 2 χρόνια σε 6 μήνες

Τρίτον:
Εάν η καταγγελία της σύμβασης γινόταν από την εταιρεία τότε το οφειλόμενο ποσό από το ελληνικό δημόσιο μειωνόταν κατά 1,5 εκατομμύριο ένεκα συμφωνημένης ποινικής ρήτρας και αν η οφειλή του δημοσίου υπολειπόταν αυτού του ποσού τότε η εταιρεία θα κατέβαλλε τη διαφορά.


Την εποχή του δικτατορικού καθεστώτος υπήρξαν οι εξής αλλαγές/προσθήκες ανάμεσα στις οποίες και οι παρακάτω:

Πρώτον:
Καταργήθηκαν τα άρθρα σχετικά με την διαμόρφωση του κανονισμού προσωπικού σύμφωνα με τα διεθνή δεδομένα

Δεύτερον:
Παρήχθη τι δικαίωμα για εγκατάσταση υπηρεσίας με ελικόπτερα ή ελαφριά αεροσκάφη παρά την πιο συμφέρουσα προσφορά άλλου επιχειρηματία


Τρίτον:
Το άρθρο 15 περί των αποζημίωσεων από τις εταιρείες τσάρτερ τροποποιήθηκε με πρόσθετο όφελος για την Ολυμπιακή Αεροπορία


Τέταρτον:
Δεν υποχρεωνόταν η εταρεία στην προμήθεια εγχώριων προϊόντων

Πέμπτον:
Διευκολύνετο η εταιρεία περί επιτάξεως ενώ επιβάλλετο στο δημόσιο η καταβολή αποζημιώσεως

Έκτον:
Τα κόμιστρα των εσωτερικών γραμμών υπολογίζονταν σύμφωνα με τον μέσο όρο του χιλιουμετρικού κομίστρου της Ιταλίας και της Ισπανίας μειωμένου κατά 10%.Αν υπήρχε υστέρηση έναντι αυτού τότε προεβλέπετο η εξίσωση των τιμολογίων

Έβδομον:
Τα αεροσκάφη απαλλάσονταν από κάθε επίταξη αδιαφόρως οιασδήποτε διατάξεως
εκάστοτε ισχύοντος νόμου





Το 1973 η Ολυμπιακή αεροπορία εμφάνιζε ζημίες 144 εκατομμυρίων δραχμών ενώ οι περισσότερες ξένες αεροπορικές εταιρίες είχαν κέρδη.
Το θέμα όμως είναι πως η Ολυμπιακή είχε συντελεστή πληρότητας πολύ ανώτερο από αρκετές ευρωπαϊκές και αμερικάνικές εταιρείες και χαμηλότερο κατ'αναλογίαν μισθολογικό κόστος ενώ είχε αυξηθεί η επιβατική κίνηση άνω του 10% και σημειώθηκε αύξηση 18% στα εμπορεύματα στις αποσκευές και στο υπερβαρος τους.
Επίσης,οι ξένες αεροπορικές εταιρείες που είχαν ζημίες,τις όφειλαν σε λόγους άσχετους με την πετρελαϊκή κρίση,όπως μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις του προσωπικού τους.
Τον Δεκέμβριο του 1974 καταγγέλθηκε η σύμβαση από πλευράς Ωνάση. Σε αυτό έπαιξε μεγάλο ρόλο η πετρελαϊκή κρίση με αποτέλεσμα την άνοδο της τιμής των καυσίμων.
Βασικό αίτημα της Ολυμπιακής ήταν η μείωση της τιμής των καυσίμων σε 23 σέντς που οδηγούσε σε ετήσια επιδότηση από το κράτος 1 δις δραχμών και ενώ π.χ. το 1973 είχε λάβει άλλο 1 δις δραχμές.Δηλαδή σύνολο 2 δις δραχμές.



Το 1976 ο αρμόδιος υπουργός της δεξιάς Νέας Δημοκρατίας ανακοίνωσε ότι ο Ωνάσης χρέωνε την Ολυμπιακή με τεράστια ποσά που αποτελούσαν προσωπικές,οικογενειακές και δαπάνες άλλων εταιρειών του.
Π.χ. για τα προσωπικά τηλεπικοινωνιακά του τέλη ο Ωνάσης χρέωνε την Ολυμπιακή με 5 εκατομμύρια δολάρια.
Χαρακτηριστικά είχε αναφέρει ο υπουργός ότι του είχε έρθει 2 μέρες(πριν την ομιλία),λογαριασμός 25 χιλιάδων γαλλικών φράγκων για τηλεφωνήματα της Χριστίνας Ωναση απο ξενοδοχείο του Μόντε Κάρλο.

Επίσης, απολύθηκε ο γαμπρός του Παπαδόπουλου που εργαζόταν στην εταιρεία ενώ καταργήθηκαν και οι 70 πολυτελής Μερσεντές οι οποίες χρησιμοποιούνταν απο την προηγούμενη διοίκηση.
Τέλος, το 51% των μετοχών της εταιρείας ανήκε σε παναμέζικη εταιρεία κάτι που ήταν παράνομο και ο Παπαληγούρας το θεώρησε βαρύ πταίσμα του αναδόχου.


Γη και ύδωρ δόθηκε στον Ωνάση. Τα πάντα όλα δίνονταν με το αζημίωτο, αποικιοκρατικές συμβάσεις και πρακτικές προκαλώντας και τη δυσαρέσκεια ανταγωνιστών. Την ώρα της κρίσης, η μαγκιά, το επιχειρηματικό δαιμόνιο ντε πάει διακοπές και ζητείται η βοήθεια του κράτους με το αζημίωτο πάλι παρά το προστατευμένο περιβάλλον ενάντια στον ανταγωνισμό και ουσιαστικά πιο σκληρό εργασιακό καθεστώς θεσμικά σε αντίθεση με άλλες ανταγωνίστριες εταιρείες.
Πρώτοι δε θα έπρεπε να εξεγείρονται οι οπαδοί της ελεύθερης αγοράς.

Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.


ΥΓ. Παρόμοια η κατάσταση και στις αστικές συγκοινωνίες της εποχής ιδίως λεωφορεία Αθήνα-Πειραιά.
Χρειαζόταν να πεις απλα ότι οι Έλληνες θυμούνται με νοσταλγία το 60 όταν "η μικρή Ολυμπιακή του μεγάλου Ωνάση μας έκανε περήφανους στους αιθέρες".

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42957
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 25 Νοέμ 2020, 10:33

Leporello έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:31
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 18:53
Αν δε θελουν να κλεισει η aegean (ουτε εγω θελω) ας αγορασει το κρατος μετοχες/ ποσοστο με τα 120 εκ. Η' ας βρει εναν τροπο να μη χαθουν αυτα τα λεφτα σε βαθος χρονου. Μαζι στη χασουρα και μονη στα κερδη?
Μα περί αυτού πρόκειται. Δεν θα δοθεί δώρο στην Аegean αλλά Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου. Μάλιστα, υποχρεώνονται οι τωρινοί μέτοχοι να εισφέρουν άλλα 60 εκατομμύρια στην ΑΜΚ. Γι'αυτό άλλωστε έπεσε χθες η μετοχή στο ΧΑΑ κατά 9%.
Δίκαιο μου ακούγεται εμένα.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 39720
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης » 25 Νοέμ 2020, 10:34

cronny capitalism ονομαζεται :102:
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα

axilmar
Δημοσιεύσεις: 8370
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar » 25 Νοέμ 2020, 11:00

Το θεμα της χρηματοδοτησης μιας εταιρειας κατω απο τετοιες συνθηκες θα πρεπει να θεωρειται υπο το πρισμα του υψους της ζημιας που θα κανει στην Ελληνικη οικονομια εαν πτωχευσει. Δλδ αμα πτωχευσει, τι συνεπειες θα εχει για την Ελληνικη οικονομια αυτο; καταρχας θα πληγει ο τουρισμος, αλλα σιγουρα θα βρεθουν αλλες εταιρειες να καλυψουν το κενο.

Επισης απο την ηθικη πλευρα του ζητηματος, θα επρεπε, αντι να βαλουμε εμεις οι πολιτες τα χρηματα μας, να βαλουν οι ιδιοκτητες βαθια το χερι στην τσεπη.

Οποτε προσωπικα δεν πειθομαι οτι αυτη η κινηση ειναι σωστη...

Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15265
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus » 25 Νοέμ 2020, 11:03

Dwarven Blacksmith έγραψε:
25 Νοέμ 2020, 10:33
Leporello έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:31
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 18:53
Αν δε θελουν να κλεισει η aegean (ουτε εγω θελω) ας αγορασει το κρατος μετοχες/ ποσοστο με τα 120 εκ. Η' ας βρει εναν τροπο να μη χαθουν αυτα τα λεφτα σε βαθος χρονου. Μαζι στη χασουρα και μονη στα κερδη?
Μα περί αυτού πρόκειται. Δεν θα δοθεί δώρο στην Аegean αλλά Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου. Μάλιστα, υποχρεώνονται οι τωρινοί μέτοχοι να εισφέρουν άλλα 60 εκατομμύρια στην ΑΜΚ. Γι'αυτό άλλωστε έπεσε χθες η μετοχή στο ΧΑΑ κατά 9%.
Δίκαιο μου ακούγεται εμένα.
Γιατι να μην σου ακουγεται δικιο σαμπως εσύ θα τα πληρωσεις

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42957
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Λεφτόδεντρα για τις αεροπορικές εταιρείες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 25 Νοέμ 2020, 11:04

perseus έγραψε:
25 Νοέμ 2020, 11:03
Dwarven Blacksmith έγραψε:
25 Νοέμ 2020, 10:33
Leporello έγραψε:
24 Νοέμ 2020, 21:31
Μα περί αυτού πρόκειται. Δεν θα δοθεί δώρο στην Аegean αλλά Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου. Μάλιστα, υποχρεώνονται οι τωρινοί μέτοχοι να εισφέρουν άλλα 60 εκατομμύρια στην ΑΜΚ. Γι'αυτό άλλωστε έπεσε χθες η μετοχή στο ΧΑΑ κατά 9%.
Δίκαιο μου ακούγεται εμένα.
Γιατι να μην σου ακουγεται δικιο σαμπως εσύ θα τα πληρωσεις
Προφανώς. Δεν είμαι μπούμερ παράσιτο μόνο να εισπράττω.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών