Εντέλλεσθε..

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Γενιά της Αγαμίας
Δημοσιεύσεις: 2482
Εγγραφή: 26 Δεκ 2020, 21:39

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γενιά της Αγαμίας » 02 Μαρ 2021, 15:56

Λεγεών έγραψε:
01 Μαρ 2021, 13:35
Να θυμήσουμε εδώ ότι ο Στύγιος έχει πετάξει μία φορά και με αεροπλάνο.
πρώτη θέση ή οικονομική, πύτε;

Άβαταρ μέλους
nrg
Δημοσιεύσεις: 4070
Εγγραφή: 31 Ιαν 2019, 20:53

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nrg » 03 Μαρ 2021, 02:11

ST48410 έγραψε:
02 Μαρ 2021, 15:37
nrg έγραψε:
02 Μαρ 2021, 14:54
Νομίζω ότι υπερβάλλεις. Άντε λοιπόν να πούμε ότι στα μαθηματικά και την φυσική δεν θα πάνε καλά οι μαθητές δημοτικού εξαιτίας τέτοιων λαθών. Στα βιβλία της γλώσσας της Ιστορίας, της γεωγραφίας κλπ μαθημάτων που δεν γίνονται πράξεις τέτοιου τύπου τι δικαιολογία υπάρχει;

Επαναλαμβάνω ότι δεν ισχυρίζομαι πως είναι άριστα ή δεν επιδέχονται βελτιώσεων. Αλλά δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι εκεί. Και οι λίγοι εκπαιδευτικοί που ξέρω ανεβάζουν αβέρτα φωτοτυπίες από έξτρα υλικό στο e-class. Δεν νομίζω να υπάρχει θέμα καθώς το υλικό είναι αναρτημένο και μένει εκεί.

Επίσης ας λάβουμε υπόψη ότι αυτό το υλικό δεν φτιάχτηκε για να διδαχθεί άνευ δασκάλου. Άλλα είναι τα ουσιαστικά προβλήματα κατά τη γνώμη μου.

Ιστορία Γ τάξη δημοτικού. Μιλάμε για ένα παιδάκι.

Εικόνα

Μέσα σε 6 γραμμές 3 άγνωστες λέξεις.
Τι είναι βωμός; ναός; θυσία;


Γεωγραφία Ε τάξης
.
Η πρώτη γεωγραφία που πιάνουν τα παιδιά στα χέρια τους.
Και ο χάρτης που έχει είναι για τα σκουπίδια.

Εικόνα

Άντε βάλε ένα παιδί, να ψάχνει σε έναν τέτοιο χάρτη να βρει τηνΑθήνα, την Ρόδο και τον Βόλο.
ΑΝ διαβάζονται αυτά στο εκτυπωμένο βιβλίο-σκουπίδι.
Στο χάρτη-σκουπίδι που είναι η Θεσσαλονίκη;


Σχήμα από το Κυπριακό βιβλίο και το αντίστοιχο από το Ελ-σκουπίδι.

Εικόνα

Εικόνα

Ποιο είναι το Κυπριακό και ποιο το σκουπίδι;
Δεν είναι και δύσκολο έτσι;


Το Ελ-σκουπίδι ούτε αριθμούς έχει στις ζυγαριές. Από κάτω με ψιλά και ακατάληπτα γράμματα μία περιγραφή που αμφιβάλω αν κάποιος άσχετος, μπορεί να την καταλάβει. Πόσο μάλλον ένα παιδί. Στο Κυπριακό με μία ματιά καταλαβαίνεις τι γίνεται.

Εικόνα

Εικόνα



Για την Αρχή του Αρχιμήδη τα Κυπριακό έχει ένθετο και περιγράφει πώς προέκυψε και το περίφημο "Εύρηκα". Ωραία ευκαιρία ακόμα και για το τεμπέλη δάσκαλο να κάνει κουβέντα και παράλληλα τα παιδιά να μάθουν.
Το Ελ-σκουπίδι... ΤΙΠΟΤΑ. Για τον Αρχιμήδη μιλάμε και όχι για κάποιον "βάρβαρο"...

Εικόνα

Αυτό που θέλω να τονίσω είναι το εξής απλό.

Ένα καλό βιβλίο αναγκάζει και τον κακό τον δάσκαλο να διδάξει τα παραδείγματα και να βάλει παρόμοιες ασκήσεις.
Ένα καλό βιβλίο μαθαίνει στον μαθητή να διαβάζει και μόνος του, πράγμα που είναι το Α και το Ω.
Όπου "κακός" δάσκαλος μπορεί να είναι και ένας φιλότιμος φουκράς, χωρίς μεταδοτικότητα. Και όχι κάποιος που μπαίνει στην τάξη για να περάσει η ώρα του.

Ένα κακό βιβλίο, το κακό τον δάσκαλο τον χαντακώνει, μαζί με τα παιδιά.
Ο καλός θα δώσει φωτοτυπίες, πράγμα που είναι τρανή απόδειξη ότι το βιβλίο είναι σκουπίδι.

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 03 Μαρ 2021, 16:10

Για τις πρόσφατες αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμιας εκπαίδευση Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έθεσε εκ νέου τις ενστάσεις του σχετικά με τις αλλαγές που νομοθετήθηκαν (ΕΒΕ, διπλό μηχανογραφικό κλπ). Η κ. Κεραμέως δήλωσε ότι δε μπορεί να περνά σε ΑΕΙ μαθητής που έχει γράψει 1/20. Στην ερώτηση γιατί μπορεί ο ίδιος μαθητής να φοιτήσει σε κολέγιο και να έχει ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους αποφοίτους ΑΕΙ, δεν απάντησε…
Πηγή άρθρου: ΟΛΜΕ: Τι είπε η Υπουργός για αξιολόγηση, προσλήψεις, αιρετούς, παράβολο, τράπεζα θεμάτων | fresh-education

http://www.fresh-education.gr/%CE%BF%CE ... %83%CE%B7/
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Άβαταρ μέλους
Κόκκορας
Δημοσιεύσεις: 18289
Εγγραφή: 03 Ιουν 2018, 17:20
Phorum.gr user: Κόκορας
Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα Πόλις

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κόκκορας » 03 Μαρ 2021, 16:14


Who is The 4th man
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 4465
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Who is The 4th man » 03 Μαρ 2021, 23:17

Ασέβαστος έγραψε:
01 Μαρ 2021, 09:50
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε:
28 Φεβ 2021, 08:24
Επίσης
Προσωπικό μου συμπεράσματα είναι ότι εάν η παιδεία στην Ελλάδα πάψει να είναι δημόσια και γίνει ιδιωτική η πλειοψηφία των ελλήνων πολιτών θα αφήσει τα παιδιά τους αγράμματα
Επίσης εάν γίνει και η υγεία ιδιωτική θα πεθαίνει ο μισός πληθυσμός στους δρόμους από ασθένειες
η παιδεια στην ελλαδα, ειναι ιδιωτικη.

αμα δεν τα σταξεις σε φροντιστηριο, παιδεια δεν εχει.
ωραία οί μαθητές κατ/νσης φεύγουν από μας με 17-18-19 καί κανα δυό με 20,σε
Μαθ-φυσική-χημεία,καί πηγαίνοντας σε φροντ παίρνουν απο 02 έως 04 ή 05 στις
πανελλ εκτός κάποιων εξαιρέσεων ανα λυκειο πού πιάνουν 14 έως 15 με 16 καί πολυ
ελαχίστων εξαιρέσεων πού θα γραψουν απο 17.5 έως 18.5 με 19.....και αυτό πώς το
βλέπεις,τουλάχιστον περίπου 30 χρόνια στη πιάτσα αυτή την εικόνα έχω καί θά στην
εξηγήσω πολύ απλά,κατ'αρχήν πρέπει να λάβουμε υπ'όψι ότι σε κάθε σχεδιασμό πού
γίνεται στήν εκπαίδευση παίζει τό περίφημο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ(=ψηφάκια) είτε έχει
να κάνει με μαθητές είτε με γονείς είτε με φροντιστηριακά κυκλώματα είτε με
εκπαιδευτικούς κλπ.
πάνε λοιπόν μαθητές τής Γ'Λυκ(ορισμένοι απο τό καλοκαίρι) στα φροντιστήρια,εκ τών
οποίων τό μεγαλύτερο ποσοστό έχει πολύ χαμηλή υποδομή(θα σου πώ για τα θετικά πού
είναι τό αντικείμενό μου)...με υποδομή επιπέδου ούτε καν Γ'Γυμνασίου(..έφθασαν στη
Γ'Λυκ απλα εύκολα όπως εχω εξηγήσει),αρχίζει λοιπόν ό φροντιστής νά τούς δίνει κάποιες
εργασίες για νά καλύψει τά κενά τίς οποίες εργασίες δεν μπορούν ούτε καν να τις
κοιτάξουν καί έρχονται σε μάς να τούς δείξουμε(στα διαλλείματα ή στα κενα) απλά διότι
πρέπει ό γονέας να πληροφορηθεί ότι πάνε καλά τα παιδιά ενώ απ'την άλλη θεωρεί ό
μαθητής ότι τό να πηγαίνει στο φροντ θά είναι μέσα στο πνεύμα τών εξετάσεων καί όλο
αυτό λειτουργεί σαν παράδοση ή έχει μια θεση στό "κοινωνικό γίγνεσθαι",εγώ δε θα κάτσω
να τού δείξω κάποια πράγματα,πού χαμπάρι δεν παίρνει,απλά γιατί τόν έχω στή κατ/νση
καί είναι κι'αυτός ένας καλος λόγος για να μη με πρήζει όπως στη 2α ή 1η λυκ.
είναι λοιπόν και ένα κοινωνικό γεγονός νά πάνε το απόγευμα στο φροντ φρέσκοι
ρετουσαρισμένοι σε ένα προσεγμένο περιβάλον πού θα τούς φερει σε επικοινωνία καί με
άλλους μαθητες/τριες...και εκεί δεν έχει διαλυμένες πόρτες διαλυμενα παραθυρα...
..λεω τώρα εγω....καί όλο αυτό του δημιουργεί τη εντύπωση ότι είναι στο πνεύμα τών
πανελλαδικών,μονο όμως πώς πρέπει να σού πώ ότι τα μαθήματα στα φροντ είναι γύρω από
θεματολογία-μεθοδολογία πού καταλήγει σε Ασκησομανία καί δεν έχουν νά κάνουν με
διδασκαλία μαθήματος πχ Μαθ/κων,Φυσικής,Χημείας δηλ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ,έχει σχεση με
θεματολογία-μεθοδολογία με αποκορύφωμα την ΑΣΚΗΣΟΜΑΝΙΑ σε βαθμό παράκρουσης καί δεν
το λέω για πλάκα,έχω δεί επεισόδια μαθητών καί συναδέλφων.
μέσα σε μιά τάξη 10 με 15 μαθητών δουλεύει ό φροντιστής με 2 ή 3 ή 4 Σαϊνια πού πιάνουν
κάποια πράματα ενώ οί υπόλοιποι "υποβάλονται" ότι κάτι τρέχει καί ότι "είμαστε ίν" κατι
πού δεν απέχει πολύ απ'το γεγονός ότι οί αλυσιδες των φροντ κυκλωμάτων έχουν πρόσβαση
στή μορφή καί στη ποιότητα τών θεμάτων δηλ πού θα δοθεί βαρύτητα,τώρα για τή μεγαλη
πλειονότητα τών μαθητών με νοοτροπία τζόκερ σε γραφείο στοιχημάτων άν πέσει θέμα πού
τό διδάχθηκε με μιά ελαφρά παραλαγή σε κάποιο ερώτημα δεν πρόκειται να τό αντιμετωπίσει
ούτε κι'άν ή γη γυρίσει ανάποδα......
αυτά στα λέω για να σου δείξω απλά ότι αυτά πού γράφεις είναι μπαρμπούτσαλα καί δεν
έχουν καμία σχεση με τη πραγματικότητα.


ΥΓ εννοείται ότι δεν αναφερόμαστε σε καταστάσεις λόγω covid-19.

επίσης πολλές φορές μαθητές έχουν διαμαρτυρηθεί σε δ/ντες καί συμβούλους ότι ό καθηγητής τρέχει
σαν τον πστ κάνοντας ασκήσεις χωρίς να εξηγεί την θεωρία όπως καί πολλές φορές οί
σύμβουλοι όταν είδαν "φροντ βοηθήματα",πχ μπάρλα,παπαδακη,σαβάλα κλπ,έγιναν άγριες σκηνές
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον

Άβαταρ μέλους
lafkiotis
Δημοσιεύσεις: 4447
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 01:08

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από lafkiotis » 03 Μαρ 2021, 23:21

Αρχέλαος έγραψε:
03 Μαρ 2021, 16:10
Για τις πρόσφατες αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμιας εκπαίδευση Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έθεσε εκ νέου τις ενστάσεις του σχετικά με τις αλλαγές που νομοθετήθηκαν (ΕΒΕ, διπλό μηχανογραφικό κλπ). Η κ. Κεραμέως δήλωσε ότι δε μπορεί να περνά σε ΑΕΙ μαθητής που έχει γράψει 1/20. Στην ερώτηση γιατί μπορεί ο ίδιος μαθητής να φοιτήσει σε κολέγιο και να έχει ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους αποφοίτους ΑΕΙ, δεν απάντησε…
Πηγή άρθρου: ΟΛΜΕ: Τι είπε η Υπουργός για αξιολόγηση, προσλήψεις, αιρετούς, παράβολο, τράπεζα θεμάτων | fresh-education

http://www.fresh-education.gr/%CE%BF%CE ... %83%CE%B7/
Διοτι στο ΑΕΙ θα πληρωνω εγω και εσυ τον καθε αχριστοανικανο. Στα κολλεγια θα τον πληρωνει ο πατερας του. Αυτο ειναι το δικαιο και το σωστο.

Ας παει να γινει αγροτης να μαζευει ελιες.
"Να πάτε να πνιγείτε. Δεν κάνετε ούτε για χαρτιά υγείας στον Ρέντη."

"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"

Who is The 4th man
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 4465
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Who is The 4th man » 03 Μαρ 2021, 23:48

Who is The 4th man έγραψε:
03 Μαρ 2021, 23:17
Ασέβαστος έγραψε:
01 Μαρ 2021, 09:50
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε:
28 Φεβ 2021, 08:24
Επίσης
Προσωπικό μου συμπεράσματα είναι ότι εάν η παιδεία στην Ελλάδα πάψει να είναι δημόσια και γίνει ιδιωτική η πλειοψηφία των ελλήνων πολιτών θα αφήσει τα παιδιά τους αγράμματα
Επίσης εάν γίνει και η υγεία ιδιωτική θα πεθαίνει ο μισός πληθυσμός στους δρόμους από ασθένειες
η παιδεια στην ελλαδα, ειναι ιδιωτικη.

αμα δεν τα σταξεις σε φροντιστηριο, παιδεια δεν εχει.
ωραία οί μαθητές κατ/νσης φεύγουν από μας με 17-18-19 καί κανα δυό με 20,σε
Μαθ-φυσική-χημεία,καί πηγαίνοντας σε φροντ παίρνουν απο 02 έως 04 ή 05 στις
πανελλ εκτός κάποιων εξαιρέσεων ανα λυκειο πού πιάνουν 14 έως 15 με 16 καί πολυ
ελαχίστων εξαιρέσεων πού θα γραψουν απο 17.5 έως 18.5 με 19.....και αυτό πώς το
βλέπεις,τουλάχιστον περίπου 30 χρόνια στη πιάτσα αυτή την εικόνα έχω καί θά στην
εξηγήσω πολύ απλά,κατ'αρχήν πρέπει να λάβουμε υπ'όψι ότι σε κάθε σχεδιασμό πού
γίνεται στήν εκπαίδευση παίζει τό περίφημο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ(=ψηφάκια) είτε έχει
να κάνει με μαθητές είτε με γονείς είτε με φροντιστηριακά κυκλώματα είτε με
εκπαιδευτικούς κλπ.
πάνε λοιπόν μαθητές τής Γ'Λυκ(ορισμένοι απο τό καλοκαίρι) στα φροντιστήρια,εκ τών
οποίων τό μεγαλύτερο ποσοστό έχει πολύ χαμηλή υποδομή(θα σου πώ για τα θετικά πού
είναι τό αντικείμενό μου)...με υποδομή επιπέδου ούτε καν Γ'Γυμνασίου(..έφθασαν στη
Γ'Λυκ απλα εύκολα όπως εχω εξηγήσει),αρχίζει λοιπόν ό φροντιστής νά τούς δίνει κάποιες
εργασίες για νά καλύψει τά κενά τίς οποίες εργασίες δεν μπορούν ούτε καν να τις
κοιτάξουν καί έρχονται σε μάς να τούς δείξουμε(στα διαλλείματα ή στα κενα) απλά διότι
πρέπει ό γονέας να πληροφορηθεί ότι πάνε καλά τα παιδιά ενώ απ'την άλλη θεωρεί ό
μαθητής ότι τό να πηγαίνει στο φροντ θά είναι μέσα στο πνεύμα τών εξετάσεων καί όλο
αυτό λειτουργεί σαν παράδοση ή έχει μια θεση στό "κοινωνικό γίγνεσθαι",εγώ δε θα κάτσω
να τού δείξω κάποια πράγματα,πού χαμπάρι δεν παίρνει,απλά γιατί τόν έχω στή κατ/νση
καί είναι κι'αυτός ένας καλος λόγος για να μη με πρήζει όπως στη 2α ή 1η λυκ.
είναι λοιπόν και ένα κοινωνικό γεγονός νά πάνε το απόγευμα στο φροντ φρέσκοι
ρετουσαρισμένοι σε ένα προσεγμένο περιβάλον πού θα τούς φερει σε επικοινωνία καί με
άλλους μαθητες/τριες...και εκεί δεν έχει διαλυμένες πόρτες διαλυμενα παραθυρα...
..λεω τώρα εγω....καί όλο αυτό του δημιουργεί τη εντύπωση ότι είναι στο πνεύμα τών
πανελλαδικών,μονο όμως πώς πρέπει να σού πώ ότι τα μαθήματα στα φροντ είναι γύρω από
θεματολογία-μεθοδολογία πού καταλήγει σε Ασκησομανία καί δεν έχουν νά κάνουν με
διδασκαλία μαθήματος πχ Μαθ/κων,Φυσικής,Χημείας δηλ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ,έχει σχεση με
θεματολογία-μεθοδολογία με αποκορύφωμα την ΑΣΚΗΣΟΜΑΝΙΑ σε βαθμό παράκρουσης καί δεν
το λέω για πλάκα,έχω δεί επεισόδια μαθητών καί συναδέλφων.
μέσα σε μιά τάξη 10 με 15 μαθητών δουλεύει ό φροντιστής με 2 ή 3 ή 4 Σαϊνια πού πιάνουν
κάποια πράματα ενώ οί υπόλοιποι "υποβάλονται" ότι κάτι τρέχει καί ότι "είμαστε ίν" κατι
πού δεν απέχει πολύ απ'το γεγονός ότι οί αλυσιδες των φροντ κυκλωμάτων έχουν πρόσβαση
στή μορφή καί στη ποιότητα τών θεμάτων δηλ πού θα δοθεί βαρύτητα,τώρα για τή μεγαλη
πλειονότητα τών μαθητών με νοοτροπία τζόκερ σε γραφείο στοιχημάτων άν πέσει θέμα πού
τό διδάχθηκε με μιά ελαφρά παραλαγή σε κάποιο ερώτημα δεν πρόκειται να τό αντιμετωπίσει
ούτε κι'άν ή γη γυρίσει ανάποδα......
αυτά στα λέω για να σου δείξω απλά ότι αυτά πού γράφεις είναι μπαρμπούτσαλα καί δεν
έχουν καμία σχεση με τη πραγματικότητα.


ΥΓ εννοείται ότι δεν αναφερόμαστε σε καταστάσεις λόγω covid-19.

επίσης πολλές φορές μαθητές έχουν διαμαρτυρηθεί σε δ/ντες καί συμβούλους ότι ό καθηγητής τρέχει
σαν τον πστ κάνοντας ασκήσεις χωρίς να εξηγεί την θεωρία όπως καί πολλές φορές οί
σύμβουλοι όταν είδαν "φροντ βοηθήματα",πχ μπάρλα,παπαδακη,σαβάλα κλπ,έγιναν άγριες σκηνές
ό μόνος πού προσπάθησε κάτι να φτιάξει στο εκπαιδευτικό σύστημα ήταν ό Αντώνης Τρίτσης με τά
πολυκλαδικά λύκεια όπου εκεί θά έπιανε κι'αυτόν πού θέλει να γίνει υφαντουργός,υδραυλικός,χειριστής Η/Υ,
,βοηθος λογιστού,γραμματεας,ξυλουργός κλπ κλπ καί θα τόν ενέτασε στο εκπ συστημα κάνοντας καί
κάποια μαθήματα απαραίτητα καί προσαρμοσμένα στο τομέα του.
τώρα αυτός πού θα καταλήξει ηλεκτροτεχνίτης ή φαναρτζής ή μάγειρας ή λογιστής ή ιχθυοτρόφος
πρέπει νά διαδαχθεί στοιχεία διαφ-ολοκληρωτικού λογισμού :wall:
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32643
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 04 Μαρ 2021, 09:09

Who is The 4th man έγραψε:
03 Μαρ 2021, 23:17
Ασέβαστος έγραψε:
01 Μαρ 2021, 09:50
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε:
28 Φεβ 2021, 08:24
Επίσης
Προσωπικό μου συμπεράσματα είναι ότι εάν η παιδεία στην Ελλάδα πάψει να είναι δημόσια και γίνει ιδιωτική η πλειοψηφία των ελλήνων πολιτών θα αφήσει τα παιδιά τους αγράμματα
Επίσης εάν γίνει και η υγεία ιδιωτική θα πεθαίνει ο μισός πληθυσμός στους δρόμους από ασθένειες
η παιδεια στην ελλαδα, ειναι ιδιωτικη.

αμα δεν τα σταξεις σε φροντιστηριο, παιδεια δεν εχει.
ωραία οί μαθητές κατ/νσης φεύγουν από μας με 17-18-19 καί κανα δυό με 20,σε
Μαθ-φυσική-χημεία,καί πηγαίνοντας σε φροντ παίρνουν απο 02 έως 04 ή 05 στις
πανελλ εκτός κάποιων εξαιρέσεων ανα λυκειο πού πιάνουν 14 έως 15 με 16 καί πολυ
ελαχίστων εξαιρέσεων πού θα γραψουν απο 17.5 έως 18.5 με 19.....και αυτό πώς το
βλέπεις,τουλάχιστον περίπου 30 χρόνια στη πιάτσα αυτή την εικόνα έχω καί θά στην
εξηγήσω πολύ απλά,κατ'αρχήν πρέπει να λάβουμε υπ'όψι ότι σε κάθε σχεδιασμό πού
γίνεται στήν εκπαίδευση παίζει τό περίφημο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ(=ψηφάκια) είτε έχει
να κάνει με μαθητές είτε με γονείς είτε με φροντιστηριακά κυκλώματα είτε με
εκπαιδευτικούς κλπ.
πάνε λοιπόν μαθητές τής Γ'Λυκ(ορισμένοι απο τό καλοκαίρι) στα φροντιστήρια,εκ τών
οποίων τό μεγαλύτερο ποσοστό έχει πολύ χαμηλή υποδομή(θα σου πώ για τα θετικά πού
είναι τό αντικείμενό μου)...με υποδομή επιπέδου ούτε καν Γ'Γυμνασίου(..έφθασαν στη
Γ'Λυκ απλα εύκολα όπως εχω εξηγήσει),αρχίζει λοιπόν ό φροντιστής νά τούς δίνει κάποιες
εργασίες για νά καλύψει τά κενά τίς οποίες εργασίες δεν μπορούν ούτε καν να τις
κοιτάξουν καί έρχονται σε μάς να τούς δείξουμε(στα διαλλείματα ή στα κενα) απλά διότι
πρέπει ό γονέας να πληροφορηθεί ότι πάνε καλά τα παιδιά ενώ απ'την άλλη θεωρεί ό
μαθητής ότι τό να πηγαίνει στο φροντ θά είναι μέσα στο πνεύμα τών εξετάσεων καί όλο
αυτό λειτουργεί σαν παράδοση ή έχει μια θεση στό "κοινωνικό γίγνεσθαι",εγώ δε θα κάτσω
να τού δείξω κάποια πράγματα,πού χαμπάρι δεν παίρνει,απλά γιατί τόν έχω στή κατ/νση
καί είναι κι'αυτός ένας καλος λόγος για να μη με πρήζει όπως στη 2α ή 1η λυκ.
είναι λοιπόν και ένα κοινωνικό γεγονός νά πάνε το απόγευμα στο φροντ φρέσκοι
ρετουσαρισμένοι σε ένα προσεγμένο περιβάλον πού θα τούς φερει σε επικοινωνία καί με
άλλους μαθητες/τριες...και εκεί δεν έχει διαλυμένες πόρτες διαλυμενα παραθυρα...
..λεω τώρα εγω....καί όλο αυτό του δημιουργεί τη εντύπωση ότι είναι στο πνεύμα τών
πανελλαδικών,μονο όμως πώς πρέπει να σού πώ ότι τα μαθήματα στα φροντ είναι γύρω από
θεματολογία-μεθοδολογία πού καταλήγει σε Ασκησομανία καί δεν έχουν νά κάνουν με
διδασκαλία μαθήματος πχ Μαθ/κων,Φυσικής,Χημείας δηλ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ,έχει σχεση με
θεματολογία-μεθοδολογία με αποκορύφωμα την ΑΣΚΗΣΟΜΑΝΙΑ σε βαθμό παράκρουσης καί δεν
το λέω για πλάκα,έχω δεί επεισόδια μαθητών καί συναδέλφων.
μέσα σε μιά τάξη 10 με 15 μαθητών δουλεύει ό φροντιστής με 2 ή 3 ή 4 Σαϊνια πού πιάνουν
κάποια πράματα ενώ οί υπόλοιποι "υποβάλονται" ότι κάτι τρέχει καί ότι "είμαστε ίν" κατι
πού δεν απέχει πολύ απ'το γεγονός ότι οί αλυσιδες των φροντ κυκλωμάτων έχουν πρόσβαση
στή μορφή καί στη ποιότητα τών θεμάτων δηλ πού θα δοθεί βαρύτητα,τώρα για τή μεγαλη
πλειονότητα τών μαθητών με νοοτροπία τζόκερ σε γραφείο στοιχημάτων άν πέσει θέμα πού
τό διδάχθηκε με μιά ελαφρά παραλαγή σε κάποιο ερώτημα δεν πρόκειται να τό αντιμετωπίσει
ούτε κι'άν ή γη γυρίσει ανάποδα......
αυτά στα λέω για να σου δείξω απλά ότι αυτά πού γράφεις είναι μπαρμπούτσαλα καί δεν
έχουν καμία σχεση με τη πραγματικότητα.


ΥΓ εννοείται ότι δεν αναφερόμαστε σε καταστάσεις λόγω covid-19.

επίσης πολλές φορές μαθητές έχουν διαμαρτυρηθεί σε δ/ντες καί συμβούλους ότι ό καθηγητής τρέχει
σαν τον πστ κάνοντας ασκήσεις χωρίς να εξηγεί την θεωρία όπως καί πολλές φορές οί
σύμβουλοι όταν είδαν "φροντ βοηθήματα",πχ μπάρλα,παπαδακη,σαβάλα κλπ,έγιναν άγριες σκηνές
αν και δεν καλοκαταλαβα ολο το σεντονακι, το νοημα που βγαζω ειναι οτι στα φροντιστηρια ειναι αχρηστοι, επειδη δεν μπορουν να στρωσουν μαθητες που τους εχουν αφησει (πολυ) πισω οι αχρηστοι καθηγητες του δημοσιου, που ξερουν μονο να μοιραζουν βαθμους, και οχι γνωση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32643
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 04 Μαρ 2021, 09:14

Who is The 4th man έγραψε:
03 Μαρ 2021, 23:48

ό μόνος πού προσπάθησε κάτι να φτιάξει στο εκπαιδευτικό σύστημα ήταν ό Αντώνης Τρίτσης με τά
πολυκλαδικά λύκεια όπου εκεί θά έπιανε κι'αυτόν πού θέλει να γίνει υφαντουργός,υδραυλικός,χειριστής Η/Υ,
,βοηθος λογιστού,γραμματεας,ξυλουργός κλπ κλπ καί θα τόν ενέτασε στο εκπ συστημα κάνοντας καί
κάποια μαθήματα απαραίτητα καί προσαρμοσμένα στο τομέα του.
τώρα αυτός πού θα καταλήξει ηλεκτροτεχνίτης ή φαναρτζής ή μάγειρας ή λογιστής ή ιχθυοτρόφος
πρέπει νά διαδαχθεί στοιχεία διαφ-ολοκληρωτικού λογισμού :wall:
σωστο αυτο, και με εσωσε, προσωπικα.

αν αναγκαζομουν να παρακολουθησω αρχαια ελληνικα, θα ημουν ακομη στην πρωτη λυκειου. ευτυχως που υπηρξε το πολυκλαδικο με δυνατοτητα επιλογης αληθινης μορφωσης αντι για νεκρη γλωσσα. αλλιως θα επαιζα τεχνικο, που ηταν κομματακι μπουρδελλα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 07 Μαρ 2021, 20:46

Σήμερα το ethnos.gr,δίνει το λόγο σε τέσσερις εκπαιδευτικούς από σχολεία σε Θήβα, Βόλο, Αλεξανδρούπολη και Αχαΐα προκειμένου να περιγράψουν τη δύσκολη καθημερινότητα, που βιώνουν εδώ και περίπου ένα χρόνο.
Η καθημερινή ζωή των εκπαιδευτικών εν μέσω πανδημίας

Αποστολία Μπέκα, προϊσταμένη στο 4ο νηπιαγωγείο Ν. Ιωνίας Βόλου:

Πάω στο σχολείο στις 8 το πρωί και τελειώνω τα διδακτικά καθήκοντα στις 1.15. Μετά αρχίζει ένας τεράστιος αγώνας για θέματα του σχολείου, όπως οικονομικά, τεχνικά, συζητήσεις με γονείς, απαντήσεις σε email,έγγραφα που πρέπει να συνταχτούν και να σταλούν. Μετά τηλεδιασκέψεις με προϊστάμενους, συναδέλφους, υπηρεσίες του υπουργείου και άλλα πολλά. Όλοι δίνουν εντολές και μας λένε κόψε το κεφάλι σου. Έχω φτιάξει ένα πρότυπο σχολείο και έχω κουραστεί γι΄ αυτό αλλά κανείς από το υπουργείο δεν νοιάζεται. Ζητούν διαρκώς…πασαλείμματα και κάθε μέρα τα πράγματα γίνονται όλο και δυσκολότερα. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί, που λένε δεν αντέχω θέλω να φύγω τώρα. Πρέπει να κάνουμε τον δάσκαλο, τον τραπεζοκόμο για τα παιδιά και τον ψυχολόγο για τους γονείς και τους μαθητές μας. Τρέχουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ και η διοίκηση δίνει μόνο εντολές. Έχουμε εξοντωθεί. Μόνο οι γονείς είναι δίπλα μας αυτό το διάστημα γιατί καταλαβαίνουν τον αγώνα και την αγωνία μας.
Αποστολία Μπέκα

Κώστας Πετκόπουλος, αναπληρωτής δάσκαλος στο 4ο δημοτικό σχολείο της Θήβας:

Όλοι έχουμε αναρωτηθεί σχετικά με το πώς έχει επηρεάσει η πανδημία τις ζωές μας, πόσο έτοιμοι ήμασταν ή πώς τελικά αντιμετωπίζουμε όλο αυτό που συμβαίνει. Εμείς, οι εκπαιδευτικοί, από τη δική μας πλευρά, δίνουμε το δικό μας καθημερινό αγώνα στην εκπαίδευση. Βεβαίως και πετύχαμε απέναντι σ' αυτή την πρόκληση. Όμως, το κόστος – πέρα από την οικονομική του έννοια- τόσο για εμάς, όσο και για την ίδια την εκπαίδευση είναι μεγάλο. Μια απλή περιγραφή της δικής μας καθημερινότητας, ημών των εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβάνει σίγουρα τις ατέλειωτες ώρες τηλε-εργασίας μιας τυπικής ημέρας. Ένας εκπαιδευτικός σήμερα δουλεύει το πρωί ή το μεσημέρι με τηλεκπαίδευση (ή δια ζώσης, εναλλάξ). Συνεχώς επικοινωνεί με το Διευθυντή του σχολείου του, με τον ίδιο τρόπο. Στην ίδια μέρα προστίθεται η τηλεδιάσκεψη του Συλλόγου Διδασκόντων για ενημέρωση, σχολιασμό, ανατροφοδότηση και επίλυση των θεμάτων που ανακύπτουν.

Σε όλες αυτές τις ώρες, ας υπολογίσουμε και τις τηλεδιασκέψεις με τον Συντονιστή της κάθε περιφέρειας. Όλα αυτά, φυσικά, με δική του αυτο-επιμόρφωση για τη βελτίωση του παραγόμενου εκπαιδευτικού του έργου. Άλλωστε, είναι -ιδιαίτερα στους επαγγελματίες της εκπαίδευσης- πολύ συχνό το φαινόμενο των μεταπτυχιακών σπουδών. Μέσω τηλε-εκπαίδευσης κι αυτές. Ταυτόχρονα, καλούμαστε να εφαρμόσουμε άμεσα και επιτυχώς νέες εγκυκλίους, προσαρμοσμένες κάθε φορά σε μια νέα πραγματικότητα. Αυτή είναι η κατάσταση στα σχολεία μας σήμερα. Αυτή είναι η καθημερινότητα των εκπαιδευτικών. Η περίοδος αυτή για την εκπαίδευση αποτελεί, χωρίς αμφιβολία, τη μεγαλύτερη πρόκληση των τελευταίων δεκαετιών. Εμείς, με πλήρη επίγνωση αυτής της κρισιμότητας, υποσχεθήκαμε στην κοινωνία να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Το πετυχαίνουμε καθημερινά. Η εκπαίδευση στη χώρα μας, από την πλευρά μας, στηρίζεται στις δικές μας καθημερινές μικρές ή μεγάλες υπερβάσεις. Σε αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο, ο δάσκαλος, ο εκπαιδευτικός, η εκπαίδευση, χρειαζόμαστε την Πολιτεία αρωγό και την κοινωνία δίπλα μας. Θα μείνει αδιάφορη απέναντι σε ό,τι πολυτιμότερο έχει; Και αυτό δεν είναι άλλο από τα παιδιά της. Από τους μαθητές και τους Δασκάλους τους.
Κώστας Πετκόπουλος (εκπαιδευτικός)

Μαντώ Νίκου , δασκάλα στο 9ο δημοτικό σχολείο Αλεξανδρούπολης:

Βιώνουμε μια πρωτόγνωρη σχολική πραγματικότητα και ζούμε σε μια διαρκή αγωνία. Όταν το σχολείο λειτουργεί δια ζώσης τρέχουμε πίσω από τα παιδιά. Μη βγάλουν τη μάσκα, να κρατούν τις αποστάσεις να μην παίζουν όλα μαζί να έρχονται και να φεύγουν με ασφάλεια. Μετά έχουμε να εφαρμόσουμε τις δεκάδες εγκυκλίους, που μας έρχονται και τις απανωτές τηλεδιασκέψεις. Είμαστε 35 εκπαιδευτικοί και πρέπει διαρκώς να μιλάμε μεταξύ μας και με τον διευθυντή για την αξιολόγηση για τον εσωτερικό κανονισμό των σχολείων, για τα επιμορφωτικά σεμινάρια, για τις δράσεις του σχολείου, για τις απανωτές εγκυκλίους που πρέπει να εφαρμόσουμε κ.α . Έχουμε 295 παιδιά να προσέξουμε και να βοηθήσουμε και εμείς διαρκώς αναγκαζόμαστε να τους κάνουμε παρατηρήσεις για τις μάσκες για την επαφή μεταξύ τους κλπ. Ούτε ένα περίπατο δεν τα έχουμε πάει ή μια εκδρομή κάτι το οποίο μας το ζητάνε με λαχτάρα. Πολλά έχουν και προβλήματα μέσα στα σπίτια τους και εμείς πρέπει να τα στηρίξουμε.
Μαντώ Νίκου (εκπαιδευτικός)

Κωνσταντίνος Χριστόπουλος, διευθυντής στο δημοτικό σχολείο Σαγέικων Αχαίας:

Το σχολείο μας έχει 224 παιδιά όλα Ρομά και είμαστε 24 δάσκαλοι. Οι συνθήκες, που ζουν τα παιδιά είναι τριτοκοσμικές και 24 δάσκαλοι προσπαθούμε να τα βγάλουμε πέρα όσο καλύτερα γίνεται .Με την τηλεκπαίδευση η κατάσταση χειροτέρεψε ακόμη περισσότερο. Οι μαθητές δεν μπορούσαν να συμμετέχουν καθώς δεν έχουν εξοπλισμό και παλεύουμε να μη χάνουν τα μαθήματα με όποιο άλλο τρόπο μπορούσαμε. Έχουμε καθημερινά να λύσουμε απίστευτα προβλήματα με τα παιδιά και τις οικογένειες και μαζί δεκάδες υποχρεώσεις που μας έχουν επιβληθεί. Οι ώρες που ξοδεύουμε είναι πάρα πολλές και πάλι δεν προλαβαίνουμε
Αποστολία Μπέκα, προϊσταμένη στο 4ο νηπιαγωγείο Ν. Ιωνίας Βόλου.
Κωνσταντίνος Χριστόπουλος (εκπαιδευτικός)



Πάω στο σχολείο στις 8 το πρωί και τελειώνω τα διδακτικά καθήκοντα στις 1.15. Μετά αρχίζει ένας τεράστιος αγώνας για θέματα του σχολείου όπως οικονομικά, τεχνικά, συζητήσεις με γονείς , απαντήσεις σε email,έγγραφα που πρέπει να συνταχτούν και να σταλούν. Μετά τηλεδιασκέψεις με προϊστάμενους, συναδέλφους υπηρεσίες του υπουργείου και άλλα πολλά. Όλοι δίνουν εντολές και μας λένε κόψε το κεφάλι σου. Έχω φτιάξει ένα πρότυπο σχολείο και έχω κουραστεί γι΄ αυτό αλλά κανείς από το υπουργείο δεν νοιάζεται. Ζητούν διαρκώς…πασαλείμματα και κάθε μέρα τα πράγματα γίνονται όλο και δυσκολότερα. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που λένε δεν αντέχω θέλω να φύγω τώρα. Πρέπει να κάνουμε τον δάσκαλο, τον τραπεζοκόμο για τα παιδιά και τον ψυχολόγο για τους γονείς και τους μαθητές μας. Τρέχουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ και η διοίκηση δίνει μόνο εντολές. Έχουμε εξοντωθεί .Μόνο οι γονείς είναι δίπλα μας αυτό το διάστημα γιατί καταλαβαίνουν τον αγώνα και την αγωνία μας.

https://www.ethnos.gr/ellada/148675_ith ... aideytikon
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Άβαταρ μέλους
Ναύτης
Δημοσιεύσεις: 13332
Εγγραφή: 12 Φεβ 2021, 10:50

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ναύτης » 08 Μαρ 2021, 08:55

Στύγιος Χώσε! :giggle:

(τι είναι οι "προγραμματισμένες παρατηρήσεις διδασκαλίας"; )

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32643
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 08 Μαρ 2021, 09:46

Αρχέλαος έγραψε:
07 Μαρ 2021, 20:46
Σήμερα το ethnos.gr,δίνει το λόγο σε τέσσερις εκπαιδευτικούς από σχολεία σε Θήβα, Βόλο, Αλεξανδρούπολη και Αχαΐα προκειμένου να περιγράψουν τη δύσκολη καθημερινότητα, που βιώνουν εδώ και περίπου ένα χρόνο.
Η καθημερινή ζωή των εκπαιδευτικών εν μέσω πανδημίας

Αποστολία Μπέκα, προϊσταμένη στο 4ο νηπιαγωγείο Ν. Ιωνίας Βόλου:

Πάω στο σχολείο στις 8 το πρωί και τελειώνω τα διδακτικά καθήκοντα στις 1.15. Μετά αρχίζει ένας τεράστιος αγώνας για θέματα του σχολείου, όπως οικονομικά, τεχνικά, συζητήσεις με γονείς, απαντήσεις σε email,έγγραφα που πρέπει να συνταχτούν και να σταλούν. Μετά τηλεδιασκέψεις με προϊστάμενους, συναδέλφους, υπηρεσίες του υπουργείου και άλλα πολλά. Όλοι δίνουν εντολές και μας λένε κόψε το κεφάλι σου. Έχω φτιάξει ένα πρότυπο σχολείο και έχω κουραστεί γι΄ αυτό αλλά κανείς από το υπουργείο δεν νοιάζεται. Ζητούν διαρκώς…πασαλείμματα και κάθε μέρα τα πράγματα γίνονται όλο και δυσκολότερα. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί, που λένε δεν αντέχω θέλω να φύγω τώρα. Πρέπει να κάνουμε τον δάσκαλο, τον τραπεζοκόμο για τα παιδιά και τον ψυχολόγο για τους γονείς και τους μαθητές μας. Τρέχουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ και η διοίκηση δίνει μόνο εντολές. Έχουμε εξοντωθεί. Μόνο οι γονείς είναι δίπλα μας αυτό το διάστημα γιατί καταλαβαίνουν τον αγώνα και την αγωνία μας.
Αποστολία Μπέκα

Κώστας Πετκόπουλος, αναπληρωτής δάσκαλος στο 4ο δημοτικό σχολείο της Θήβας:

Όλοι έχουμε αναρωτηθεί σχετικά με το πώς έχει επηρεάσει η πανδημία τις ζωές μας, πόσο έτοιμοι ήμασταν ή πώς τελικά αντιμετωπίζουμε όλο αυτό που συμβαίνει. Εμείς, οι εκπαιδευτικοί, από τη δική μας πλευρά, δίνουμε το δικό μας καθημερινό αγώνα στην εκπαίδευση. Βεβαίως και πετύχαμε απέναντι σ' αυτή την πρόκληση. Όμως, το κόστος – πέρα από την οικονομική του έννοια- τόσο για εμάς, όσο και για την ίδια την εκπαίδευση είναι μεγάλο. Μια απλή περιγραφή της δικής μας καθημερινότητας, ημών των εκπαιδευτικών, συμπεριλαμβάνει σίγουρα τις ατέλειωτες ώρες τηλε-εργασίας μιας τυπικής ημέρας. Ένας εκπαιδευτικός σήμερα δουλεύει το πρωί ή το μεσημέρι με τηλεκπαίδευση (ή δια ζώσης, εναλλάξ). Συνεχώς επικοινωνεί με το Διευθυντή του σχολείου του, με τον ίδιο τρόπο. Στην ίδια μέρα προστίθεται η τηλεδιάσκεψη του Συλλόγου Διδασκόντων για ενημέρωση, σχολιασμό, ανατροφοδότηση και επίλυση των θεμάτων που ανακύπτουν.

Σε όλες αυτές τις ώρες, ας υπολογίσουμε και τις τηλεδιασκέψεις με τον Συντονιστή της κάθε περιφέρειας. Όλα αυτά, φυσικά, με δική του αυτο-επιμόρφωση για τη βελτίωση του παραγόμενου εκπαιδευτικού του έργου. Άλλωστε, είναι -ιδιαίτερα στους επαγγελματίες της εκπαίδευσης- πολύ συχνό το φαινόμενο των μεταπτυχιακών σπουδών. Μέσω τηλε-εκπαίδευσης κι αυτές. Ταυτόχρονα, καλούμαστε να εφαρμόσουμε άμεσα και επιτυχώς νέες εγκυκλίους, προσαρμοσμένες κάθε φορά σε μια νέα πραγματικότητα. Αυτή είναι η κατάσταση στα σχολεία μας σήμερα. Αυτή είναι η καθημερινότητα των εκπαιδευτικών. Η περίοδος αυτή για την εκπαίδευση αποτελεί, χωρίς αμφιβολία, τη μεγαλύτερη πρόκληση των τελευταίων δεκαετιών. Εμείς, με πλήρη επίγνωση αυτής της κρισιμότητας, υποσχεθήκαμε στην κοινωνία να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Το πετυχαίνουμε καθημερινά. Η εκπαίδευση στη χώρα μας, από την πλευρά μας, στηρίζεται στις δικές μας καθημερινές μικρές ή μεγάλες υπερβάσεις. Σε αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο, ο δάσκαλος, ο εκπαιδευτικός, η εκπαίδευση, χρειαζόμαστε την Πολιτεία αρωγό και την κοινωνία δίπλα μας. Θα μείνει αδιάφορη απέναντι σε ό,τι πολυτιμότερο έχει; Και αυτό δεν είναι άλλο από τα παιδιά της. Από τους μαθητές και τους Δασκάλους τους.
Κώστας Πετκόπουλος (εκπαιδευτικός)

Μαντώ Νίκου , δασκάλα στο 9ο δημοτικό σχολείο Αλεξανδρούπολης:

Βιώνουμε μια πρωτόγνωρη σχολική πραγματικότητα και ζούμε σε μια διαρκή αγωνία. Όταν το σχολείο λειτουργεί δια ζώσης τρέχουμε πίσω από τα παιδιά. Μη βγάλουν τη μάσκα, να κρατούν τις αποστάσεις να μην παίζουν όλα μαζί να έρχονται και να φεύγουν με ασφάλεια. Μετά έχουμε να εφαρμόσουμε τις δεκάδες εγκυκλίους, που μας έρχονται και τις απανωτές τηλεδιασκέψεις. Είμαστε 35 εκπαιδευτικοί και πρέπει διαρκώς να μιλάμε μεταξύ μας και με τον διευθυντή για την αξιολόγηση για τον εσωτερικό κανονισμό των σχολείων, για τα επιμορφωτικά σεμινάρια, για τις δράσεις του σχολείου, για τις απανωτές εγκυκλίους που πρέπει να εφαρμόσουμε κ.α . Έχουμε 295 παιδιά να προσέξουμε και να βοηθήσουμε και εμείς διαρκώς αναγκαζόμαστε να τους κάνουμε παρατηρήσεις για τις μάσκες για την επαφή μεταξύ τους κλπ. Ούτε ένα περίπατο δεν τα έχουμε πάει ή μια εκδρομή κάτι το οποίο μας το ζητάνε με λαχτάρα. Πολλά έχουν και προβλήματα μέσα στα σπίτια τους και εμείς πρέπει να τα στηρίξουμε.
Μαντώ Νίκου (εκπαιδευτικός)

Κωνσταντίνος Χριστόπουλος, διευθυντής στο δημοτικό σχολείο Σαγέικων Αχαίας:

Το σχολείο μας έχει 224 παιδιά όλα Ρομά και είμαστε 24 δάσκαλοι. Οι συνθήκες, που ζουν τα παιδιά είναι τριτοκοσμικές και 24 δάσκαλοι προσπαθούμε να τα βγάλουμε πέρα όσο καλύτερα γίνεται .Με την τηλεκπαίδευση η κατάσταση χειροτέρεψε ακόμη περισσότερο. Οι μαθητές δεν μπορούσαν να συμμετέχουν καθώς δεν έχουν εξοπλισμό και παλεύουμε να μη χάνουν τα μαθήματα με όποιο άλλο τρόπο μπορούσαμε. Έχουμε καθημερινά να λύσουμε απίστευτα προβλήματα με τα παιδιά και τις οικογένειες και μαζί δεκάδες υποχρεώσεις που μας έχουν επιβληθεί. Οι ώρες που ξοδεύουμε είναι πάρα πολλές και πάλι δεν προλαβαίνουμε
Αποστολία Μπέκα, προϊσταμένη στο 4ο νηπιαγωγείο Ν. Ιωνίας Βόλου.
Κωνσταντίνος Χριστόπουλος (εκπαιδευτικός)



Πάω στο σχολείο στις 8 το πρωί και τελειώνω τα διδακτικά καθήκοντα στις 1.15. Μετά αρχίζει ένας τεράστιος αγώνας για θέματα του σχολείου όπως οικονομικά, τεχνικά, συζητήσεις με γονείς , απαντήσεις σε email,έγγραφα που πρέπει να συνταχτούν και να σταλούν. Μετά τηλεδιασκέψεις με προϊστάμενους, συναδέλφους υπηρεσίες του υπουργείου και άλλα πολλά. Όλοι δίνουν εντολές και μας λένε κόψε το κεφάλι σου. Έχω φτιάξει ένα πρότυπο σχολείο και έχω κουραστεί γι΄ αυτό αλλά κανείς από το υπουργείο δεν νοιάζεται. Ζητούν διαρκώς…πασαλείμματα και κάθε μέρα τα πράγματα γίνονται όλο και δυσκολότερα. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που λένε δεν αντέχω θέλω να φύγω τώρα. Πρέπει να κάνουμε τον δάσκαλο, τον τραπεζοκόμο για τα παιδιά και τον ψυχολόγο για τους γονείς και τους μαθητές μας. Τρέχουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ και η διοίκηση δίνει μόνο εντολές. Έχουμε εξοντωθεί .Μόνο οι γονείς είναι δίπλα μας αυτό το διάστημα γιατί καταλαβαίνουν τον αγώνα και την αγωνία μας.

https://www.ethnos.gr/ellada/148675_ith ... aideytikon
αν υπηρχε αξιολογηση, αυτος στα σαγεικα που κανει μαθημα στα γυφτοπλα, θα επρεπε να πληρωνεται 3πλασια απο τους αλλους.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Who is The 4th man
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 4465
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Who is The 4th man » 10 Μαρ 2021, 22:28

Ασέβαστος έγραψε:
04 Μαρ 2021, 09:09
Who is The 4th man έγραψε:
03 Μαρ 2021, 23:17
Ασέβαστος έγραψε:
01 Μαρ 2021, 09:50

η παιδεια στην ελλαδα, ειναι ιδιωτικη.

αμα δεν τα σταξεις σε φροντιστηριο, παιδεια δεν εχει.
ωραία οί μαθητές κατ/νσης φεύγουν από μας με 17-18-19 καί κανα δυό με 20,σε
Μαθ-φυσική-χημεία,καί πηγαίνοντας σε φροντ παίρνουν απο 02 έως 04 ή 05 στις
πανελλ εκτός κάποιων εξαιρέσεων ανα λυκειο πού πιάνουν 14 έως 15 με 16 καί πολυ
ελαχίστων εξαιρέσεων πού θα γραψουν απο 17.5 έως 18.5 με 19.....και αυτό πώς το
βλέπεις,τουλάχιστον περίπου 30 χρόνια στη πιάτσα αυτή την εικόνα έχω καί θά στην
εξηγήσω πολύ απλά,κατ'αρχήν πρέπει να λάβουμε υπ'όψι ότι σε κάθε σχεδιασμό πού
γίνεται στήν εκπαίδευση παίζει τό περίφημο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ(=ψηφάκια) είτε έχει
να κάνει με μαθητές είτε με γονείς είτε με φροντιστηριακά κυκλώματα είτε με
εκπαιδευτικούς κλπ.
πάνε λοιπόν μαθητές τής Γ'Λυκ(ορισμένοι απο τό καλοκαίρι) στα φροντιστήρια,εκ τών
οποίων τό μεγαλύτερο ποσοστό έχει πολύ χαμηλή υποδομή(θα σου πώ για τα θετικά πού
είναι τό αντικείμενό μου)...με υποδομή επιπέδου ούτε καν Γ'Γυμνασίου(..έφθασαν στη
Γ'Λυκ απλα εύκολα όπως εχω εξηγήσει),αρχίζει λοιπόν ό φροντιστής νά τούς δίνει κάποιες
εργασίες για νά καλύψει τά κενά τίς οποίες εργασίες δεν μπορούν ούτε καν να τις
κοιτάξουν καί έρχονται σε μάς να τούς δείξουμε(στα διαλλείματα ή στα κενα) απλά διότι
πρέπει ό γονέας να πληροφορηθεί ότι πάνε καλά τα παιδιά ενώ απ'την άλλη θεωρεί ό
μαθητής ότι τό να πηγαίνει στο φροντ θά είναι μέσα στο πνεύμα τών εξετάσεων καί όλο
αυτό λειτουργεί σαν παράδοση ή έχει μια θεση στό "κοινωνικό γίγνεσθαι",εγώ δε θα κάτσω
να τού δείξω κάποια πράγματα,πού χαμπάρι δεν παίρνει,απλά γιατί τόν έχω στή κατ/νση
καί είναι κι'αυτός ένας καλος λόγος για να μη με πρήζει όπως στη 2α ή 1η λυκ.
είναι λοιπόν και ένα κοινωνικό γεγονός νά πάνε το απόγευμα στο φροντ φρέσκοι
ρετουσαρισμένοι σε ένα προσεγμένο περιβάλον πού θα τούς φερει σε επικοινωνία καί με
άλλους μαθητες/τριες...και εκεί δεν έχει διαλυμένες πόρτες διαλυμενα παραθυρα...
..λεω τώρα εγω....καί όλο αυτό του δημιουργεί τη εντύπωση ότι είναι στο πνεύμα τών
πανελλαδικών,μονο όμως πώς πρέπει να σού πώ ότι τα μαθήματα στα φροντ είναι γύρω από
θεματολογία-μεθοδολογία πού καταλήγει σε Ασκησομανία καί δεν έχουν νά κάνουν με
διδασκαλία μαθήματος πχ Μαθ/κων,Φυσικής,Χημείας δηλ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ,έχει σχεση με
θεματολογία-μεθοδολογία με αποκορύφωμα την ΑΣΚΗΣΟΜΑΝΙΑ σε βαθμό παράκρουσης καί δεν
το λέω για πλάκα,έχω δεί επεισόδια μαθητών καί συναδέλφων.
μέσα σε μιά τάξη 10 με 15 μαθητών δουλεύει ό φροντιστής με 2 ή 3 ή 4 Σαϊνια πού πιάνουν
κάποια πράματα ενώ οί υπόλοιποι "υποβάλονται" ότι κάτι τρέχει καί ότι "είμαστε ίν" κατι
πού δεν απέχει πολύ απ'το γεγονός ότι οί αλυσιδες των φροντ κυκλωμάτων έχουν πρόσβαση
στή μορφή καί στη ποιότητα τών θεμάτων δηλ πού θα δοθεί βαρύτητα,τώρα για τή μεγαλη
πλειονότητα τών μαθητών με νοοτροπία τζόκερ σε γραφείο στοιχημάτων άν πέσει θέμα πού
τό διδάχθηκε με μιά ελαφρά παραλαγή σε κάποιο ερώτημα δεν πρόκειται να τό αντιμετωπίσει
ούτε κι'άν ή γη γυρίσει ανάποδα......
αυτά στα λέω για να σου δείξω απλά ότι αυτά πού γράφεις είναι μπαρμπούτσαλα καί δεν
έχουν καμία σχεση με τη πραγματικότητα.


ΥΓ εννοείται ότι δεν αναφερόμαστε σε καταστάσεις λόγω covid-19.

επίσης πολλές φορές μαθητές έχουν διαμαρτυρηθεί σε δ/ντες καί συμβούλους ότι ό καθηγητής τρέχει
σαν τον πστ κάνοντας ασκήσεις χωρίς να εξηγεί την θεωρία όπως καί πολλές φορές οί
σύμβουλοι όταν είδαν "φροντ βοηθήματα",πχ μπάρλα,παπαδακη,σαβάλα κλπ,έγιναν άγριες σκηνές
αν και δεν καλοκαταλαβα ολο το σεντονακι, το νοημα που βγαζω ειναι οτι στα φροντιστηρια ειναι αχρηστοι, επειδη δεν μπορουν να στρωσουν μαθητες που τους εχουν αφησει (πολυ) πισω οι αχρηστοι καθηγητες του δημοσιου, που ξερουν μονο να μοιραζουν βαθμους, και οχι γνωση.
Σόρυ μη με περεξηγησεις δεν ήθελα να σε προσβάλω γιατι είσαι φιλάρας
στην εποχη τη δικιά μου(τελη δεκ60-μεσα δεκ70 μαθητης) τα φροντιστήρια πού μεσουρανούσαν
ήταν Σαβαϊδη-Κανελλου-Μανωλικίδη άντε και Κουτουμάνου,μαζεύονταν περί τα 40 μαθητές στο
τμήμα για να δουν τον σαβαϊδη να δίνει ρεσιτάλ στα μαθς και μάλιστα όπως έλεγαν,πιωμενος
έκανε το καλύτερο μάθημα.....μονο πού όταν πηγα στη ΦΜΣ στο ΑΠΘ είδα ότι μονο Μαθς δεν ήταν
αυτά πού έκαναν τότενες στα φροντ.....κάτι κολπα γυρω απ'το τριώνυμο,κατι άρρητες παραστάσεις...
.....ήταν ή εποχή πού κυριαρχούσε το ακαδημαικό συστημα του Παπανούτσου και τού Γέρου Παπανδρεου
όπου δήλωνες πχ τμήματα στά πολυτεχνεία ή ιατρικές καί τελικά ή μπίλια καθότανε ΑΣΟΕ-Πάντειο-
Ανωτατη βιομηχανικη ή σχολές ΦΜΣ.
στα τελη δεκ70 έως μεσα δεκ80 άρχισαν να βγαίνουν ορδές πτυχιούχων απ'τις παραπάνω σχολές αλλά
ιδιαίτερα απ'τις καθηγητικές σχολές ΦΜΣ-Φιλοσοφικες-Θεολογικες κλπ καί ξαφνικά βλέπουμε ότι
παράλληλα με την έντονη μαζικοποίηση στα γυμν-λυκ άρχισαν νά διδάσκονται στη β κ' γ λυκ θέματα
που τά συναντα κανείς στούς πρωτοετής ΦΜΣ όπως στοιχεία γραμμ.άλγεβρας κ' αλγεβρικών δομών,
πχ στη φυσική χρονοκυκλώματα επαγ-αυτεπαγ(όπου πρεπει να ξερει κανείς Διαφ εξισ.),καί στοιχεία
απειροστικού λογισμου,αναλυτικής γεωμ......ήταν ή περίοδος των Δεσμών πού κράτησε μέχρι τα
μεσα δεκ90,τοτες καπου στα μεσα δεκ80 εγω μαζι με ένα φιλο πρωην συμφοιτητη πιάσαμε δουλειά
στα φροντ στον ουρανοξυστη έχοντας ό καθενας κάπου 10000 ασκ-θεματα στη γκαργκάνα του καί
με έναν ανταγωνισμό πολυ πιεστικό,όταν ό συναδελφος μυρίστηκε ότι του την είχαν στησει
για τα παλιοσίδερα άρχισε να γκρεμίζει πίνακες-θρανια-καρεκλες...σηκωθήκαμε και φύγαμε..,
(ό δικός μου πήγε στην ΜΕ Εκπ όπου τα έφτιαξε με μια Δ/ντρια καί παντρευτήκανε,εγώ ξεκινησα
σαν αναπληρωτής στη πάρο).
θελω να καταλήξω ότι στο σύστημα των φροντ αλυσίδων επικρατεί πληθωρισμός πάνω σε θεματολογία
κ'μεθοδολογία για τίς πανελλαδικες καί μετράει πολύ ή βιτρίνα καί ό εντυπωσιασμός πού προκαλείται
ιδίως όταν έχουν διδαχθεί ό χαρακτήρας και ή ποιότητα τών θεματων,εδώ να πουμε ότι οι μεγαλες
φροντ αλυσίδες παντα είχαν πρόσβαση με κάποιο τρόπο(μεσω δικων τους ανθρωπων στο υπεπθ και αλλου)
στο χαρακτηρα και ποιότητα των θεμάτων,δεν ισχυρίζομαι όμως ότι δεν υπάρχουν καλοί καθηγητες
στά φροντ όπως και στη δημοσια εκπ,μπορείς να βρείς εκπαιδευτικούς πού έχουν το ταλεντο νά
καταλαβαίνουν τίς ελλείψεις πού έχει ό μαθητής όπως καί τα ψυχολογικα προβλήματα πού μπορεί
να αντιμετωπίζει(εδω το βαρος πεφτει στους εκπ της δημοσιας εκπαίδευσης),τό κακο με την
δημοσια εκπ είναι ότι τούς τσουβαλιάζουμε όλους μαζί ενω θα έπρεπε μαθητες με κοινες κλίσεις
κοινά ενδιαφέροντα,κοινα τάλαντα νά είναι μαζί χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα διδαχθούν και
βασικές εγκύκλιες γνώσεις....πχ
λύκειο με έμφαση στίς καλές τεχνες,λυκ με έμφαση οικονομικες ασχολίες,λυκ με βαρος σε
τεχνολογικούς προσανατολισμούς.....δυστυχώς είμαστε πολύ μακριά απο τετοια μοντελα
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32643
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 11 Μαρ 2021, 09:02

Who is The 4th man έγραψε:
10 Μαρ 2021, 22:28


Σόρυ μη με περεξηγησεις δεν ήθελα να σε προσβάλω γιατι είσαι φιλάρας


τό κακο με την
δημοσια εκπ είναι ότι τούς τσουβαλιάζουμε όλους μαζί ενω θα έπρεπε μαθητες με κοινες κλίσεις
κοινά ενδιαφέροντα,κοινα τάλαντα νά είναι μαζί χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα διδαχθούν και
βασικές εγκύκλιες γνώσεις....πχ
λύκειο με έμφαση στίς καλές τεχνες,λυκ με έμφαση οικονομικες ασχολίες,λυκ με βαρος σε
τεχνολογικούς προσανατολισμούς.....δυστυχώς είμαστε πολύ μακριά απο τετοια μοντελα
δεν ειδα κατι προσβλητικο :102:

αυτο σωστο.

διαλογη αναλογα με το που εχει κλιση καθε μαθητης θα επρεπε να γινεται οσο το δυνατον νωριτερα. ειναι εντελως παραλογο να διδασκεις με το ζορι διαφορικες εξισωσεις στον καλλιτεχνη, και αρχαια ελληνικα στον χημικο μηχανικο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Εντέλλεσθε..

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 17 Μαρ 2021, 15:56

Προαγωγικές, απολυτήριες εξετάσεις, παράταση διδακτικού έτους και έναρξη μαθημάτων την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη
Τα “σενάρια” που επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας
Εκτυπώσιμη μορφή
Δημοσίευση: 17/03/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Στις προθέσεις μας είναι να πραγματοποιηθούν κανονικά οι προαγωγικές, απολυτήριες εξετάσεις των μαθητών του Γυμνασίου και Λυκείου”, δήλωσε στο esos ανώτατη πηγή του υπουργείου Παιδείας και διευκρίνισε: “Ωστόσο αυτό θα εξαρτηθεί από τα επιδημιολογικά δεδομένα μεταξύ του τρίτου δεκαήμερου του Απρίλη και του πρώτου του Μάη”.

Η ίδια πηγή ξεκαθάρισε ότι εάν οι εξετάσεις πραγματοποιηθούν η Τράπεζα Θεμάτων θα εφαρμοστεί κανονικά για τους μαθητές της Α΄Λυκείου.

Ειδικότερα, τα “σενάρια” που εξετάζει το υπουργείο Παιδείας είναι δύο:

Πρώτο σενάριο

Να μην πραγματοποιηθούν φέτος. οι εξετάσεις κάτι που απεύχεται το υπουργείο Παιδείας.
Να γίνει παράταση διδακτικού έτους κατά δύο εβδομάδες, με διδασκαλία επαναλήψεων.

Επίσης στα σχέδια του υπουργείου Παιδείας είναι να ξεκινήσει το νέο διδακτικό έτος 20211-22 την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη , αντί στις 13 του ίδιου μήνα (σ.σ. 11 Σεπτεμβρίου είναι Σάββατο)

Δεύτερο σενάριο

Οι εξετάσεις να πραγματοποιηθούν οριζόντια, δια ζώσης, σε όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας , με την προϋπόθεση ότι τα επιδημιολογικά δεδομένα θα το επιτρέψουν. Θα ζητηθεί σχετική εισήγηση από την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας.
Ο προγραμματισμός είναι οι εξετάσεις να ξεκινήσουν το τρίτον δεκαήμερο του Μάη και να ολοκληρωθούν μέχρι 7 Ιουνίου.
Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν δύο εβδομάδες επαναληπτικής- υποστηρικτικής διδασκαλίας σε θέματα που κατά την κρίση των διδασκόντων οι μαθητές τους έχουν κενά.
Το υπουργείο Παιδείας θεωρεί ότι ο κάθε εκπαιδευτικός έχοντας στα χέρια του και τα αποτελέσματα των εξετάσεων των μαθητών τους θα έχει μία “σφαιρική” εικόνα για τα κενά των μαθητών , οπότε εκεί θα πρέπει να ρίξουν το βάρος της επαναληπτικής-υποστηρικτικής διδασκαλίας.
Να ξεκινήσει το νέο διδακτικό έτος 20211-22 την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη , αντί στις 13 του ίδιου μήνα (σ.σ. 11 Σεπτεμβρίου είναι Σάββατο).
Εως τις 30 Ιουνίου θα ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες:

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τα ΓΕΛ να ξεκινήσουν, όπως και πέρσι, στις 15 Ιουνίου και για τα ΕΠΑΛ, μία ημέρα μετά στις 16 Ιουνίου .

Οι οριστικές αποφάσεις

Οι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν από το υπουργείο Παιδείας αμέσως μετά το Πάσχα.

https://www.esos.gr/arthra/72072/proago ... imaton-tin
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών