Σελίδα 1 από 1

Συνήγορος του καταναλωτή

Δημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2021, 19:25
από wooded glade
Η Aegean μου έφαγε πέρσι το καλοκαίρι ένα κατοστάρι.
Είχαμε κλείσει εισιτήρια με το αεροπλάνο, αλλά δεν τα είχα κλείσει ο ίδιος.
Εγώ βασικά ήθελα να πάμε με το πλοίο, οι άλλοι με το αεροπλάνο και τα έκλεισαν τα εισιτήρια την ώρα που έλειπα.
Ένας οικογενειακός φίλος που θα ταξίδευε παρέα τα έκλεισε χρησιμοποιώντας την κάρτα μου και απ' ότι φαίνεται έκανε λάθος και στο κουτάκι ονοματεπώνυμο έβαλε ένα "llllksksj klllt" αντί για το δικό μου.
Δεν το πρόσεξα και πάω στο αεροδρόμιο να μπω στο αεροπλάνο και δεν με δέχονται και με υποχρεώνουν να κόψω καινούριο εισιτήριο !
Ο άλλος ορκίζεται ότι δεν έκανε λάθος και ότι το σύστημα τόβαλε το "llllksksj klllt" λόγω bug.
Όπως και να έχει δεν ήταν τίμιο και έκανα αναφορά στο συνήγορο του καταναλωτή, 1η Οκτωβρίου 2020.
Πήγε Μάρτιος, απάντηση δεν ερχόταν και εν τω μεταξύ έμαθα ότι ο συνήγορος έκλεισε τα γραφεία του λόγω covid.
Μετά από μανούβρα έμαθα ότι δουλεύουν με τηλεργασία και κατάφερα να τους αποστείλω με email ένα ερώτημα για την πορεία της υποθέσεως. Μου απάντησαν ότι παρελήφθη το αίτημα αλλά και πάλι απάντηση δεν έρχεται, είτε απορριπτική είτε θετική. Τι παίζει ;