Άμα μιλάμε για καρφωτες προκων, οκ, αν μιλάμε για κάποιον που έχει πολύτιμη εμπειρία και γνώση, ναι τον πληρώνεις για να ξύνει τα αρχιδια του. Ακριβώς το ίδιο γίνεται και στον ιδιωτικό τομέα. Όταν δε γίνεται, τρώνε οι συμβουλευτικές με 10 μασελες. (Έχω δουλέψει σε συμβουλευτική)Thor έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:06Αναλογα με τις αναγκες.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑14 Ιουν 2021, 20:09Δηλαδή η ΕΑΒ αφήνει τους εργαζόμενους να φύγουν λόγω μικρών μισθών, και μετά τους ξαναφέρνουν μέσω λαμίας χρυσοπληρώνοντας τους. Μακρόπνοος σχεδιασμός.
Αν υπαρχει δουλεια,παιρνει εξτρα χερια,αν δεν εχει,τι να τους κανει;
Κραταει ενα μινιμουμ μονιμο προσωπικο και αναλογα τις αναγκες το αυγατιζει.
Αναφερει ο Βλασης στην απαντηση του για τα Φ16 οτι,η εταιρεια τα ειχε για τελειωμενα μεχρι που ξαφνικα η αγορα απαίτησε αναβαθμιση στην εκδοση βαιπερ.
Ετσι ειναι η αγορα,τι να κανουμε,να εχουμε λεφουσια απο δημοσιους υπαλληλους να καθονται και να ξυνουν τ'αρχιδια τους;
Δικιο μονο θα δωσω στον συνδικαληστη οσον αφορα το μισθολογιο.
Δεν νοειται εξειδικευμενος εργατης σε τοσο νευραλγικο τομεα και να παιρνει 800€!
''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 42946
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Μα,εχει 1500 να ξυνουν τ'αρχιδια τους.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:13Άμα μιλάμε για καρφωτες προκων, οκ, αν μιλάμε για κάποιον που έχει πολύτιμη εμπειρία και γνώση, ναι τον πληρώνεις για να ξύνει τα αρχιδια του. Ακριβώς το ίδιο γίνεται και στον ιδιωτικό τομέα. Όταν δε γίνεται, τρώνε οι συμβουλευτικές με 10 μασελες. (Έχω δουλέψει σε συμβουλευτική)Thor έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:06Αναλογα με τις αναγκες.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑14 Ιουν 2021, 20:09Δηλαδή η ΕΑΒ αφήνει τους εργαζόμενους να φύγουν λόγω μικρών μισθών, και μετά τους ξαναφέρνουν μέσω λαμίας χρυσοπληρώνοντας τους. Μακρόπνοος σχεδιασμός.
Αν υπαρχει δουλεια,παιρνει εξτρα χερια,αν δεν εχει,τι να τους κανει;
Κραταει ενα μινιμουμ μονιμο προσωπικο και αναλογα τις αναγκες το αυγατιζει.
Αναφερει ο Βλασης στην απαντηση του για τα Φ16 οτι,η εταιρεια τα ειχε για τελειωμενα μεχρι που ξαφνικα η αγορα απαίτησε αναβαθμιση στην εκδοση βαιπερ.
Ετσι ειναι η αγορα,τι να κανουμε,να εχουμε λεφουσια απο δημοσιους υπαλληλους να καθονται και να ξυνουν τ'αρχιδια τους;
Δικιο μονο θα δωσω στον συνδικαληστη οσον αφορα το μισθολογιο.
Δεν νοειται εξειδικευμενος εργατης σε τοσο νευραλγικο τομεα και να παιρνει 800€!
Ποσοι πρεπει να ειναι κατα τη γνωμη σου;
Δεν εννοω τωρα που υπαρχει εργο αλλα,τα προηγουμενα χρονια.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Ναι, ακριβώς ίδια φάση με τον ιδιωτικό τομέα είναι η ΕΑΒ. Λέει ο πρόεδρας του Σωματείου:Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:13Άμα μιλάμε για καρφωτες προκων, οκ, αν μιλάμε για κάποιον που έχει πολύτιμη εμπειρία και γνώση, ναι τον πληρώνεις για να ξύνει τα αρχιδια του. Ακριβώς το ίδιο γίνεται και στον ιδιωτικό τομέα. Όταν δε γίνεται, τρώνε οι συμβουλευτικές με 10 μασελες. (Έχω δουλέψει σε συμβουλευτική)Thor έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:06Αναλογα με τις αναγκες.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑14 Ιουν 2021, 20:09Δηλαδή η ΕΑΒ αφήνει τους εργαζόμενους να φύγουν λόγω μικρών μισθών, και μετά τους ξαναφέρνουν μέσω λαμίας χρυσοπληρώνοντας τους. Μακρόπνοος σχεδιασμός.
Αν υπαρχει δουλεια,παιρνει εξτρα χερια,αν δεν εχει,τι να τους κανει;
Κραταει ενα μινιμουμ μονιμο προσωπικο και αναλογα τις αναγκες το αυγατιζει.
Αναφερει ο Βλασης στην απαντηση του για τα Φ16 οτι,η εταιρεια τα ειχε για τελειωμενα μεχρι που ξαφνικα η αγορα απαίτησε αναβαθμιση στην εκδοση βαιπερ.
Ετσι ειναι η αγορα,τι να κανουμε,να εχουμε λεφουσια απο δημοσιους υπαλληλους να καθονται και να ξυνουν τ'αρχιδια τους;
Δικιο μονο θα δωσω στον συνδικαληστη οσον αφορα το μισθολογιο.
Δεν νοειται εξειδικευμενος εργατης σε τοσο νευραλγικο τομεα και να παιρνει 800€!
Πόσο πιθανό σου φαίνεται να ήταν πράγματι άχρηστοι οι ειδικοί που έστειλε η ίδια η κατασκευάστρια εταιρία σε σχέση με τα τίμια λαϊκά μαστόρια της ΕΑΒ και να μην πρόκειται απλώς για τον γνωστό και χιλιοτραγουδισμένο αγώνα των συνδικαλόσκυλων να βολέψουν υμέτερους (που προφανώς δεν ήταν αυτοί που προσλήφθηκαν μετά με εργολάβο την Apella); Δηλαδή και να μην ξέρεις τι παίζει με τα ΕΑΒ (που εγώ δυστυχώς έχω την ατυχία να ξέρω), δεν μπορείς να μυρίσεις από χιλιόμετρα το καφριλίκι των Σταμουλοκολλάδων όταν το συναντάς;Ζήτησε παράλληλα, εάν είναι δυνατό να φέρει η Lockheed Martin έμπειρο προσωπικό δικό της, μέχρι να μπει η γραμμή παραγωγής σε σειρά και ολοκληρωθούν και οι απαραίτητες εκπαιδεύσεις, ώστε να ικανοποιηθεί το χρονοδιάγραμμα.
Η LM ανταποκρίθηκε με την προώθηση στο πρόγραμμα 12 εργαζόμενων της από Αμερική, οι οποίοι δυστυχώς αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων και του επιπέδου του προσωπικού της ΕΑΒ!
Συγκεκριμένα, προέκυψαν ποιοτικά ζητήματα και λόγο των επανειλημμένων αστοχιών, έχει ήδη ζητηθεί από την διοίκηση τής ΕΑΒ να αποχωρήσουν.
''That's not what your fucking job is. You are bullshiting people, you are acting as a propagandist. It's not 'mostly peaceful' when a car is on fire''. Joe Rogan
-
- Δημοσιεύσεις: 16969
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Ποιος ο λογος να ανοιχτει νημα για τους σκερβελεδες ΔΥ της ΕΑΒ;
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Ρε ποιος τους γαμάει και αυτούς, το ζήτημα εδώ είναι το αξιόμαχο της ΠΑ, δηλαδή η εθνική ασφάλεια.stergiosbik έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:32Ποιος ο λογος να ανοιχτει νημα για τους σκερβελεδες ΔΥ της ΕΑΒ;
''That's not what your fucking job is. You are bullshiting people, you are acting as a propagandist. It's not 'mostly peaceful' when a car is on fire''. Joe Rogan
-
- Δημοσιεύσεις: 16969
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Αυτονοητο το οτι η ΠΑ εχει προβλημα.Scouser έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:34Ρε ποιος τους γαμάει και αυτούς, το ζήτημα εδώ είναι το αξιόμαχο της ΠΑ, δηλαδή η εθνική ασφάλεια.stergiosbik έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:32Ποιος ο λογος να ανοιχτει νημα για τους σκερβελεδες ΔΥ της ΕΑΒ;
Φιλος μηχανικος στην ΠΑ μου ελεγε οτι την ιδια μερα που εμπαινε το πρωτο F-16 για αναβαθμιση σε Viper,οι σκερβελεδες εκαναν διαμαρτυρια κλεινοντας το υποστεγο με αποτελεσμα να μην μπορει το αεροσκαφος να μπει μεσα για να ξεκινησουν οι εργασιες!
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 42946
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Δεν πιστεύω ότι τα άτομα είναι άχρηστα. Απλά αναφέρθηκα σε αυτό που γράφει ότι πολλοί της Apella είναι πρώην της ΕΑΒ.Scouser έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:27Ναι, ακριβώς ίδια φάση με τον ιδιωτικό τομέα είναι η ΕΑΒ. Λέει ο πρόεδρας του Σωματείου:Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:13Άμα μιλάμε για καρφωτες προκων, οκ, αν μιλάμε για κάποιον που έχει πολύτιμη εμπειρία και γνώση, ναι τον πληρώνεις για να ξύνει τα αρχιδια του. Ακριβώς το ίδιο γίνεται και στον ιδιωτικό τομέα. Όταν δε γίνεται, τρώνε οι συμβουλευτικές με 10 μασελες. (Έχω δουλέψει σε συμβουλευτική)Thor έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:06
Αναλογα με τις αναγκες.
Αν υπαρχει δουλεια,παιρνει εξτρα χερια,αν δεν εχει,τι να τους κανει;
Κραταει ενα μινιμουμ μονιμο προσωπικο και αναλογα τις αναγκες το αυγατιζει.
Αναφερει ο Βλασης στην απαντηση του για τα Φ16 οτι,η εταιρεια τα ειχε για τελειωμενα μεχρι που ξαφνικα η αγορα απαίτησε αναβαθμιση στην εκδοση βαιπερ.
Ετσι ειναι η αγορα,τι να κανουμε,να εχουμε λεφουσια απο δημοσιους υπαλληλους να καθονται και να ξυνουν τ'αρχιδια τους;
Δικιο μονο θα δωσω στον συνδικαληστη οσον αφορα το μισθολογιο.
Δεν νοειται εξειδικευμενος εργατης σε τοσο νευραλγικο τομεα και να παιρνει 800€!Πόσο πιθανό σου φαίνεται να ήταν πράγματι άχρηστοι οι ειδικοί που έστειλε η ίδια η κατασκευάστρια εταιρία σε σχέση με τα τίμια λαϊκά μαστόρια της ΕΑΒ και να μην πρόκειται απλώς για τον γνωστό και χιλιοτραγουδισμένο αγώνα των συνδικαλόσκυλων να βολέψουν υμέτερους (που προφανώς δεν ήταν αυτοί που προσλήφθηκαν μετά με εργολάβο την Apella); Δηλαδή και να μην ξέρεις τι παίζει με τα ΕΑΒ (που εγώ δυστυχώς έχω την ατυχία να ξέρω), δεν μπορείς να μυρίσεις από χιλιόμετρα το καφριλίκι των Σταμουλοκολλάδων όταν το συναντάς;Ζήτησε παράλληλα, εάν είναι δυνατό να φέρει η Lockheed Martin έμπειρο προσωπικό δικό της, μέχρι να μπει η γραμμή παραγωγής σε σειρά και ολοκληρωθούν και οι απαραίτητες εκπαιδεύσεις, ώστε να ικανοποιηθεί το χρονοδιάγραμμα.
Η LM ανταποκρίθηκε με την προώθηση στο πρόγραμμα 12 εργαζόμενων της από Αμερική, οι οποίοι δυστυχώς αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων και του επιπέδου του προσωπικού της ΕΑΒ!
Συγκεκριμένα, προέκυψαν ποιοτικά ζητήματα και λόγο των επανειλημμένων αστοχιών, έχει ήδη ζητηθεί από την διοίκηση τής ΕΑΒ να αποχωρήσουν.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
οι οποιοι θα περάσουν εκπαιδευση
παίρνει δηλαδή εκτακτο προσωπικο που θα το εκπαιδευσει,
γιατί πολυ απλά δεν εκπαιδευει το υπάρχον;
παίρνει δηλαδή εκτακτο προσωπικο που θα το εκπαιδευσει,
γιατί πολυ απλά δεν εκπαιδευει το υπάρχον;
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Το ζ'ητημα είναι για ποιο λόγο εσύ ταυτίζεσαι με τις ανα΄γκες της αγοράς και όχι με τις ανα΄γκες των εργαζομένων.Thor έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:06Αναλογα με τις αναγκες.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑14 Ιουν 2021, 20:09Δηλαδή η ΕΑΒ αφήνει τους εργαζόμενους να φύγουν λόγω μικρών μισθών, και μετά τους ξαναφέρνουν μέσω λαμίας χρυσοπληρώνοντας τους. Μακρόπνοος σχεδιασμός.
Αν υπαρχει δουλεια,παιρνει εξτρα χερια,αν δεν εχει,τι να τους κανει;
Κραταει ενα μινιμουμ μονιμο προσωπικο και αναλογα τις αναγκες το αυγατιζει.
Αναφερει ο Βλασης στην απαντηση του για τα Φ16 οτι,η εταιρεια τα ειχε για τελειωμενα μεχρι που ξαφνικα η αγορα απαίτησε αναβαθμιση στην εκδοση βαιπερ.
Ετσι ειναι η αγορα,τι να κανουμε,να εχουμε λεφουσια απο δημοσιους υπαλληλους να καθονται και να ξυνουν τ'αρχιδια τους;
Δικιο μονο θα δωσω στον συνδικαληστη οσον αφορα το μισθολογιο.
Δεν νοειται εξειδικευμενος εργατης σε τοσο νευραλγικο τομεα και να παιρνει 800€!
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Γιατι το υπαρχον ειναι ηδη εκπαιδευμενο.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Αρα μπορεί να βγάλει την δουλειά
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Εδω ειναι η προβληματικη θεαση σου.Fluffy έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 16:39Το ζ'ητημα είναι για ποιο λόγο εσύ ταυτίζεσαι με τις ανα΄γκες της αγοράς και όχι με τις ανα΄γκες των εργαζομένων.Thor έγραψε: ↑15 Ιουν 2021, 13:06Αναλογα με τις αναγκες.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑14 Ιουν 2021, 20:09Δηλαδή η ΕΑΒ αφήνει τους εργαζόμενους να φύγουν λόγω μικρών μισθών, και μετά τους ξαναφέρνουν μέσω λαμίας χρυσοπληρώνοντας τους. Μακρόπνοος σχεδιασμός.
Αν υπαρχει δουλεια,παιρνει εξτρα χερια,αν δεν εχει,τι να τους κανει;
Κραταει ενα μινιμουμ μονιμο προσωπικο και αναλογα τις αναγκες το αυγατιζει.
Αναφερει ο Βλασης στην απαντηση του για τα Φ16 οτι,η εταιρεια τα ειχε για τελειωμενα μεχρι που ξαφνικα η αγορα απαίτησε αναβαθμιση στην εκδοση βαιπερ.
Ετσι ειναι η αγορα,τι να κανουμε,να εχουμε λεφουσια απο δημοσιους υπαλληλους να καθονται και να ξυνουν τ'αρχιδια τους;
Δικιο μονο θα δωσω στον συνδικαληστη οσον αφορα το μισθολογιο.
Δεν νοειται εξειδικευμενος εργατης σε τοσο νευραλγικο τομεα και να παιρνει 800€!
Οτι ταυτιζεσαι με καποια πλευρα.
Αυτο που πρεπει να κανει ενας υγειως σκεπτομενος πολιτης ειναι,να αφουγκραστει και τις δυο πλευρες χωρις να ταυτιζεται με καποια και να παρει θεση για τα δικαια αιτηματα και των δυο πλευρων ωστε,να υπαρχει τριπλο οφελος.
Και για τους εργαζομενους και για την εταιρεια και για τη χωρα.
Γι'αυτο τονισα πιο πανω οτι τα 800€ ειναι αστειος μισθος για τοσο εξειδικευμενο εργατη.
Οπως επισης οτι,οι παραλογισμοι των συνδικαλιστων ειναι καταστροφικοι για ολους.
Εγω προσωπικα θελω οι συνδικαλιστες να εμφανιζονται οταν υπαρχει πραγματικα αναγκη κι οχι οταν τους το επιβαλει η κομματικη τους ταυτοτητα.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Μεχρι πριν λιγο καιρο που η δουλεια ηταν λιγοτερη.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
https://doureios.com/epistoli-tis-apell ... menon-eav/
Επιστολή της APELLA για την παρέμβαση του Σωματείου Εργαζομένων ΕΑΒ.
Σήμερα αναμένεται η απόφαση της Δικαιοσύνης, μετά την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων από την διοίκηση της ΕΑΒ εναντίον της απόφασης του Σωματείου Εργαζομένων της εταιρείας να απαγορεύσει την είσοδο στελεχών της εταιρείας Apella που προσέλαβε η Lockheed Martin για την επιτάχυνση του έργου κατασκευής συγκροτημάτων F-16.
Σχετικώς με την υπόθεση, περί της οποίας λάβαμε και δημοσιεύσαμε σχετική επιστολή από τον Πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων ΕΑΒ, ακολούθησε και επιστολή από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Apella, την οποία επίσης δημοσιεύουμε, προς ενημέρωση του κοινού.
Κύριε Βλάσση,
Αναφορικά με την δημοσίευση της επιστολής του Προέδρου του Σωματείου Εργαζομένων της ΕΑΒ στις 14 Ιουνίου και την εύστοχη άμεση απάντησή σας θα ήθελα να προσθέσω τα εξής προς ενημέρωση όλων των ενδιαφερομένων.
Η ΑΠΕΛΛΑ ιδρύθηκε το 1987 λειτουργεί δε από το 1998 ως πιστοποιημένο, από την European Aviation Safety Agency (EASA), κέντρο συντήρησης αεροπορικού υλικού και αεροσκαφών, υποστηρίζοντας σε τακτική βάση το πτητικό έργο όλων των ελληνικών αερογραμμών όπως της Aegean, Olympic Air, Sky Express, και πολλών άλλων καθώς και τις εφοδιαστικές ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεών μας μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών.
Για να υποστηρίξει το πελατολόγιό της η εταιρεία, σήμερα, απασχολεί στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της προσωπικό 75 ατόμων, ΟΛΑ με συμβάσεις αορίστου χρόνου εκ των οποίων τα 57 αποτελούν παραγωγικό προσωπικό. Από τα 75 άτομα του προσωπικού μας, 10 προέρχονται από τις τάξεις της Πολεμικής μας Αεροπορίας (9 από τα οποία προσληφθήκαν το 2020 για να υποστηρίξουν την Lockheed Martin στην αναβάθμιση των F-16 μας σε F-16 Viper) ενώ 4 συνάδελφοι έχουν υπηρετήσει σε διάφορες διευθυντικές και παραγωγικές θέσεις στην ΕΑΒ.
Η ΑΠΕΛΛΑ έχει, μέχρι σήμερα, εκτελέσει και πιστοποιήσει, ως οργανισμός EASA Part-145, συντηρήσεις και επισκευές σε περισσότερα από 60.000 αεροπορικά απάρτια όπως τροχούς, φρένα, μπαταρίες, πεπιεσμένες φιάλες, έχει εκτελέσει και πιστοποιήσει μη καταστροφικούς ελέγχους (NDT), δομικές επισκευές, και βαφές συνολικά σε πάνω από 150 αεροσκάφη και βασισμένη στο Αεροδιαστημικό Πρότυπο Ποιότητας AS-9100 κατασκευάζει ειδικά εργαλεία, ιδιοκατασκευές, και ικριώματα τα οποία εξάγει και στο εξωτερικό. Επίσης, ως υπεργολάβος της ΕΑΒ από το 2011 μέχρι το 2018, η ΑΠΕΛΛΑ έχει εκτελέσει έργο συναρμολόγησης των Cargo Door του μεταγωγικού αεροσκάφους C-27J, συντήρησης και επισκευής των ακροφύσιων του κινητήρα SNECMA M-53 των αεροσκαφών Mirage-2000, και βαφής αεροσκαφών της ΠΑ και των απαρτίων F-16 και C-130 που κατασκευάζονται από την ΕΑΒ για λογαριασμό της Lockheed Martin, όλα μετά από τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνιστικών διαδικασιών εκ μέρους της ΕΑΒ.
Έχοντας ζημωθεί από επαγγελματική εμπειρία και τεχνογνωσία δεκαετιών, η εταιρεία μας λειτουργεί πλέον με ώριμο Σύστημα Ποιότητας βασισμένο σε παγκοσμίως αναγνωρισμένα βιομηχανικά πρότυπα. Πάνω σε αυτό το Σύστημα Ποιότητας αξιολογηθήκε από την Lockheed Martin το 2018 και πιστοποιήθηκε ως ένας εκ των Εγκεκριμένων Προμηθευτών της (Approved Vendor). Το 2019, η Lockheed Martin, μετά από διαγωνιστική διαδικασία, επέλεξε την ΑΠΕΛΛΑ ως πάροχο Τεχνικής Υποστήριξης για την αναβάθμιση των F-16 της ΠΑ μας σε F-16 Viper, μειώνοντας έτσι αρκετά το συνολικό κόστος του προγράμματος αναβάθμισης και επενδύοντας παράλληλα στην ανάπτυξη του εγχώριου δικτύου των συνεργατών της. Η διαγωνιστική διαδικασία και επιλογή της ΑΠΕΛΛΑ ολοκληρώθηκε με υποδειγματική διακρατική διαφάνεια αποδεικνύοντας την ενέργεια, χρόνο, και προσοχή που αφιερώνει η Lockheed Martin στην αξιολόγηση και επιλογή των συνεργατών της, όπως άλλωστε έχει πράξει διαχρονικά και με την ΕΑΒ.
Θεωρούμε εαυτούς υπερήφανους που βρισκόμαστε σε θέση να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη αυτού του δικτύου στην Ελλάδα γιατί εκτιμούμε πως ένα αξιόπιστο, παραγωγικό και ανταγωνιστικό δίκτυο συνεργατών της παγκοσμίως καταξιωμένης κατασκευάστριας εταιρείας αμυντικού υλικού αποτελεί πόλο έλξης περαιτέρω σημαντικών υποστηρικτικών έργων στην χώρα μας (όπως το κατασκευαστικό έργο των F-16 και C-130 που έχει αναλάβει η ΕΑΒ) προς όφελος ολόκληρης της εγχώριας οικονομίας. Η φιλοσοφία αυτή της Lockheed Martin συμβαδίζει πλήρως και με την πίστη μας ότι η Ελλάδα κερδίζει έχοντας μία δυνατή και παραγωγική ΕΑΒ, ως μία από τις ναυαρχίδες της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας πλαισιωμένη από πιστοποιημένους και καταξιωμένους συνεργάτες που υποστηρίζουν την αποστολή της. Η ΑΠΕΛΛΑ έχει τοποθετηθεί δημοσίως επανειλημμένως επί τούτου, ως μέλος τόσο του ΣΕΚΠΥ όσο και του ΕΛΕΑΑ.
Για τον λόγο αυτό δεχθήκαμε από την Lockheed Martin την εξάμηνη ανάθεση του έργου υποστήριξης της παραγωγής των απαρτίων του F-16 στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ, συνδράμοντας άμεσα την γραμμή παραγωγής της τελευταίας και παρέχοντας έτσι τον αναγκαίο χρόνο ώστε να απορροφήσει, εκπαιδεύσει, και τοποθετήσει τους νέους εργαζόμενους που τώρα προσλαμβάνει, διασφαλίζοντας την παραμονή του εν λόγω προγράμματος στην ΕΑΒ και στην Ελλάδα.
Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω ότι τόσο ως συνεργάτης της ΕΑΒ, όσο και ως συνεργάτης της Lockheed Martin, έχουμε από κοινού εργαστεί με το παραγωγικό προσωπικό της ΕΑΒ με τρόπο άψογο και συμμεριζόμαστε τις αγωνίες τους στην δύσκολη περίοδο που όλοι διανύουμε. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία, οι εργαζόμενοι της ΕΑΒ αγαπούν την εταιρεία τους, υπηρετούν με αφοσίωση τα συμφέροντά της και προσπαθούν μέσα από την παροχή των υπηρεσιών τους να την δουν να μεγαλουργεί. Για αυτό το λόγο θεωρούμε ότι η τακτική του Σωματείου να στοχοποιήσει την εταιρεία μας και τους εργαζομένους της, προσβάλλοντάς μας χυδαία, με ανακρίβειες, ψέμματα και απειλές, δεν αντικατοπτρίζει την μέχρι τώρα αγαστή συνεργασία μας και την εκτίμηση των εργαζομένων της ΕΑΒ προς το πρόσωπό μας. Ανεξαρτήτως δε τυχόν άλλων σκοπιμοτήτων, το σίγουρο είναι πως τέτοιες συμπεριφορές δεν προάγουν τα συμφέροντα ούτε της ΕΑΒ, ούτε των εργαζομένων της, αντίθετα υποβαθμίζουν την εικόνα ολόκληρης της χώρας μας.
Νίκος Κοντογιάννης PhD
CEO
Επιστολή της APELLA για την παρέμβαση του Σωματείου Εργαζομένων ΕΑΒ.
Σήμερα αναμένεται η απόφαση της Δικαιοσύνης, μετά την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων από την διοίκηση της ΕΑΒ εναντίον της απόφασης του Σωματείου Εργαζομένων της εταιρείας να απαγορεύσει την είσοδο στελεχών της εταιρείας Apella που προσέλαβε η Lockheed Martin για την επιτάχυνση του έργου κατασκευής συγκροτημάτων F-16.
Σχετικώς με την υπόθεση, περί της οποίας λάβαμε και δημοσιεύσαμε σχετική επιστολή από τον Πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων ΕΑΒ, ακολούθησε και επιστολή από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Apella, την οποία επίσης δημοσιεύουμε, προς ενημέρωση του κοινού.
Κύριε Βλάσση,
Αναφορικά με την δημοσίευση της επιστολής του Προέδρου του Σωματείου Εργαζομένων της ΕΑΒ στις 14 Ιουνίου και την εύστοχη άμεση απάντησή σας θα ήθελα να προσθέσω τα εξής προς ενημέρωση όλων των ενδιαφερομένων.
Η ΑΠΕΛΛΑ ιδρύθηκε το 1987 λειτουργεί δε από το 1998 ως πιστοποιημένο, από την European Aviation Safety Agency (EASA), κέντρο συντήρησης αεροπορικού υλικού και αεροσκαφών, υποστηρίζοντας σε τακτική βάση το πτητικό έργο όλων των ελληνικών αερογραμμών όπως της Aegean, Olympic Air, Sky Express, και πολλών άλλων καθώς και τις εφοδιαστικές ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεών μας μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών.
Για να υποστηρίξει το πελατολόγιό της η εταιρεία, σήμερα, απασχολεί στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της προσωπικό 75 ατόμων, ΟΛΑ με συμβάσεις αορίστου χρόνου εκ των οποίων τα 57 αποτελούν παραγωγικό προσωπικό. Από τα 75 άτομα του προσωπικού μας, 10 προέρχονται από τις τάξεις της Πολεμικής μας Αεροπορίας (9 από τα οποία προσληφθήκαν το 2020 για να υποστηρίξουν την Lockheed Martin στην αναβάθμιση των F-16 μας σε F-16 Viper) ενώ 4 συνάδελφοι έχουν υπηρετήσει σε διάφορες διευθυντικές και παραγωγικές θέσεις στην ΕΑΒ.
Η ΑΠΕΛΛΑ έχει, μέχρι σήμερα, εκτελέσει και πιστοποιήσει, ως οργανισμός EASA Part-145, συντηρήσεις και επισκευές σε περισσότερα από 60.000 αεροπορικά απάρτια όπως τροχούς, φρένα, μπαταρίες, πεπιεσμένες φιάλες, έχει εκτελέσει και πιστοποιήσει μη καταστροφικούς ελέγχους (NDT), δομικές επισκευές, και βαφές συνολικά σε πάνω από 150 αεροσκάφη και βασισμένη στο Αεροδιαστημικό Πρότυπο Ποιότητας AS-9100 κατασκευάζει ειδικά εργαλεία, ιδιοκατασκευές, και ικριώματα τα οποία εξάγει και στο εξωτερικό. Επίσης, ως υπεργολάβος της ΕΑΒ από το 2011 μέχρι το 2018, η ΑΠΕΛΛΑ έχει εκτελέσει έργο συναρμολόγησης των Cargo Door του μεταγωγικού αεροσκάφους C-27J, συντήρησης και επισκευής των ακροφύσιων του κινητήρα SNECMA M-53 των αεροσκαφών Mirage-2000, και βαφής αεροσκαφών της ΠΑ και των απαρτίων F-16 και C-130 που κατασκευάζονται από την ΕΑΒ για λογαριασμό της Lockheed Martin, όλα μετά από τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνιστικών διαδικασιών εκ μέρους της ΕΑΒ.
Έχοντας ζημωθεί από επαγγελματική εμπειρία και τεχνογνωσία δεκαετιών, η εταιρεία μας λειτουργεί πλέον με ώριμο Σύστημα Ποιότητας βασισμένο σε παγκοσμίως αναγνωρισμένα βιομηχανικά πρότυπα. Πάνω σε αυτό το Σύστημα Ποιότητας αξιολογηθήκε από την Lockheed Martin το 2018 και πιστοποιήθηκε ως ένας εκ των Εγκεκριμένων Προμηθευτών της (Approved Vendor). Το 2019, η Lockheed Martin, μετά από διαγωνιστική διαδικασία, επέλεξε την ΑΠΕΛΛΑ ως πάροχο Τεχνικής Υποστήριξης για την αναβάθμιση των F-16 της ΠΑ μας σε F-16 Viper, μειώνοντας έτσι αρκετά το συνολικό κόστος του προγράμματος αναβάθμισης και επενδύοντας παράλληλα στην ανάπτυξη του εγχώριου δικτύου των συνεργατών της. Η διαγωνιστική διαδικασία και επιλογή της ΑΠΕΛΛΑ ολοκληρώθηκε με υποδειγματική διακρατική διαφάνεια αποδεικνύοντας την ενέργεια, χρόνο, και προσοχή που αφιερώνει η Lockheed Martin στην αξιολόγηση και επιλογή των συνεργατών της, όπως άλλωστε έχει πράξει διαχρονικά και με την ΕΑΒ.
Θεωρούμε εαυτούς υπερήφανους που βρισκόμαστε σε θέση να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη αυτού του δικτύου στην Ελλάδα γιατί εκτιμούμε πως ένα αξιόπιστο, παραγωγικό και ανταγωνιστικό δίκτυο συνεργατών της παγκοσμίως καταξιωμένης κατασκευάστριας εταιρείας αμυντικού υλικού αποτελεί πόλο έλξης περαιτέρω σημαντικών υποστηρικτικών έργων στην χώρα μας (όπως το κατασκευαστικό έργο των F-16 και C-130 που έχει αναλάβει η ΕΑΒ) προς όφελος ολόκληρης της εγχώριας οικονομίας. Η φιλοσοφία αυτή της Lockheed Martin συμβαδίζει πλήρως και με την πίστη μας ότι η Ελλάδα κερδίζει έχοντας μία δυνατή και παραγωγική ΕΑΒ, ως μία από τις ναυαρχίδες της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας πλαισιωμένη από πιστοποιημένους και καταξιωμένους συνεργάτες που υποστηρίζουν την αποστολή της. Η ΑΠΕΛΛΑ έχει τοποθετηθεί δημοσίως επανειλημμένως επί τούτου, ως μέλος τόσο του ΣΕΚΠΥ όσο και του ΕΛΕΑΑ.
Για τον λόγο αυτό δεχθήκαμε από την Lockheed Martin την εξάμηνη ανάθεση του έργου υποστήριξης της παραγωγής των απαρτίων του F-16 στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ, συνδράμοντας άμεσα την γραμμή παραγωγής της τελευταίας και παρέχοντας έτσι τον αναγκαίο χρόνο ώστε να απορροφήσει, εκπαιδεύσει, και τοποθετήσει τους νέους εργαζόμενους που τώρα προσλαμβάνει, διασφαλίζοντας την παραμονή του εν λόγω προγράμματος στην ΕΑΒ και στην Ελλάδα.
Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω ότι τόσο ως συνεργάτης της ΕΑΒ, όσο και ως συνεργάτης της Lockheed Martin, έχουμε από κοινού εργαστεί με το παραγωγικό προσωπικό της ΕΑΒ με τρόπο άψογο και συμμεριζόμαστε τις αγωνίες τους στην δύσκολη περίοδο που όλοι διανύουμε. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία, οι εργαζόμενοι της ΕΑΒ αγαπούν την εταιρεία τους, υπηρετούν με αφοσίωση τα συμφέροντά της και προσπαθούν μέσα από την παροχή των υπηρεσιών τους να την δουν να μεγαλουργεί. Για αυτό το λόγο θεωρούμε ότι η τακτική του Σωματείου να στοχοποιήσει την εταιρεία μας και τους εργαζομένους της, προσβάλλοντάς μας χυδαία, με ανακρίβειες, ψέμματα και απειλές, δεν αντικατοπτρίζει την μέχρι τώρα αγαστή συνεργασία μας και την εκτίμηση των εργαζομένων της ΕΑΒ προς το πρόσωπό μας. Ανεξαρτήτως δε τυχόν άλλων σκοπιμοτήτων, το σίγουρο είναι πως τέτοιες συμπεριφορές δεν προάγουν τα συμφέροντα ούτε της ΕΑΒ, ούτε των εργαζομένων της, αντίθετα υποβαθμίζουν την εικόνα ολόκληρης της χώρας μας.
Νίκος Κοντογιάννης PhD
CEO
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: ''Αναπάντεχο'' πρόβλημα στην κατασκευή συγκροτημάτων F-16 από την ΕΑΒ
Νομίζω είναι αποκαλυπτικό
μεγάλη έγνοια για κέρδος την άμυνα της χώρας
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Η Φλόριντα λύνει το πρόβλημα της αριστεράς στην εκπαίδευση
από Σενέκας » 29 Ιούλ 2023, 12:35 » σε Κοινωνικά θέματα - 5 Απαντήσεις
- 258 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
29 Ιούλ 2023, 12:52
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η κοινωνική κατασκευή του γένους
από έργο_μακέτο » 28 Φεβ 2023, 16:32 » σε Σχέσεις, Έρωτας & Σεξουαλικότητα - 35 Απαντήσεις
- 1180 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από axilmar
10 Μαρ 2023, 16:15
-
-
- 4 Απαντήσεις
- 426 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nick
11 Φεβ 2023, 19:19
-
- 0 Απαντήσεις
- 80 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Jafar
31 Μαρ 2024, 01:09