Re: Ανδροκτονια ή δεν τρεχει τιποτα ;
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιούλ 2021, 00:06
Χάο.
Μας έλειψες ρε!
Μας έλειψες ρε!
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Δεν παίζει. κυρίως γιατί δεν είσαι από αυτούς που δεν παίρνουν χαμπάρι. Μιλάμε γι αυτήν τη σεξιστική κοινωνία που ζεις κι βλέπεις.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑22 Ιούλ 2021, 00:04ναιΧαοτικός έγραψε: ↑22 Ιούλ 2021, 00:04Τώρα αυτό είναι μπεσαλίδικη απάντηση;ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑22 Ιούλ 2021, 00:02
σε αυτόν που η Ελλάδα έχει γυναίκα ΠτΔ, η ευρωπαϊκή επιτροπή γυναίκα πρόεδρο, η Γερμανία γυναίκα καγκελάριο, οι ΗΠΑ γυναίκα αντιπρόεδρο και πάει λέγοντας
αχ έμφυλες διακρίσεις μου
Αντί να γράφεις σε επίπεδο Β Γυμνασίου, μαζί με τον άλλο, γράφεις σαν Γ' Δημοτικού.
μπραβο ρε φιλε, ωραιο και νηφαλιο ποστ!Jimmy81 έγραψε: ↑22 Ιούλ 2021, 04:12Μιας και αναφέρθηκε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας σε σχέση με τις έμφυλες διακρίσεις, έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς μια τέτοια διάκριση υπήρχε ακόμα και στον ίδιο το θεσμό μέχρι πριν 20+ χρόνια. Στο Σύνταγμα της Ελλάδας της αναθεώρησης του 1986 υπάρχει η εξής διατύπωση σχετικά με τις προϋποθέσεις για την εκλογή ΠτΔ (άρθρο 31).
Η ελληνική καταγωγή μετρούσε μόνο από την πλευρά του πατέρα. Αντίθετα στην συνταγματική αναθεώρηση του 2001 προστίθεται και η καταγωγή από την πλευρά της μητέρας.
https://www.hellenicparliament.gr/Vouli ... rticle-33/
Πρόεδρος της Δημοκρατίας μπορεί να εκλεγεί όποιος είναι Έλληνας πολίτης πριν από πέντε τουλάχιστον έτη, έχει από πατέρα ή μητέρα ελληνική καταγωγή, έχει συμπληρώσει το τεσσαρακοστό έτος της ηλικίας του και έχει τη νόμιμη ικανότητα του εκλέγειν.
Έτσι γίνεται ένα βήμα παραπέρα για την ισότητα των φύλων όπως σωστά αναλύουν και οι νομικοί μας.
http://www.greeklaws.com/pubs/uploads/2628.pdf
(σελ. 23)
Τώρα, αν κάναμε μια συζήτηση για τις έμφυλες διακρίσεις το 2000, λογικά πολλοί από εδώ δεν θα δέχονταν την ύπαρξή τους στον πολιτισμένο δυτικό κόσμο. Αφού και τότε υπήρχαν γυναίκες παντού, στον αθλητισμό, στην πολιτική, σε ποικίλα επαγγέλματα κλπ.... για ποιες έμφυλες διακρίσεις θα μιλούσαμε πέρα από το "διαβολικό" Ισλάμ; Κι όμως με πιο προσεκτικό ψάξιμο θα μπορούσαμε να βρούμε αθέατες λεπτομέρειες που συντηρούσαν τις διακρίσεις. Και μάλιστα μέσα στους ίδιους τους νόμους κρατών και όχι μόνο στο ιδιωτικό και κοινωνικό περιβάλλον.
Δυστυχώς ακόμα υπάρχουν τέτοιες διακρίσεις κατά του γυναικείου φύλου. Στον δυτικό κόσμο έχουν μειωθεί σημαντικά, αλλά όχι καθολικά. Ορισμένες μπορεί να είναι καλά καμουφλαρισμένες. Τις βλέπουμε καθημερινώς μέσα από στερεοτυπικές αντιλήψεις και υποτιμητικές συμπεριφορές. Στο γραφείο που ο άλλος δεν "θέλει να προσλάβει γυναίκα επειδή μπορεί να γεννήσει". Στο φιλικό περιβάλλον όπου η "γυναίκα του τάδε δεν είναι καλή νοικοκυρά". Στο οικογενειακό περιβάλλον όπου άλλοι κανόνες ισχύουν για την ελευθερία διασκέδασης των αγοριών και άλλοί για τα κορίτσια. Ακόμα και σε κρατικές δομές όπου ακόμα και σήμερα σε ένα δικαστήριο μπορεί να ακουστεί η ερώτηση "τι φορούσες" σε υποθέσεις βιασμών γυναικών, λες και έχει κάποια σχέση με το συμβάν. Μπορεί σήμερα οι διακρίσεις αυτές να περνούν απαρατήρητες, όμως είναι πάντα εκεί. Ας μην εθελοτυφλούμε. Η σημαντική πρόοδος σε ένα πρόβλημα δεν ισοδυναμεί με την επίλυσή του.
Το τι φορούσες δεν παίζει να ακουστεί σε δική, από εκεί και πέρα τι ακριβώς σε προβληματίζει στο να χαρακτηρίζει κάποιος μια μη καλή νοικοκυρά ως μη καλή νοικοκυρα:ναι κάποια μπορεί να είναι καλή νοικοκυριά, τεμπελιά ή δεν ξέρω γω τι άλλο. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ούτε ένας νόμος που να είναι κατά της γυναίκας και φυσικά προφανώς και μια επιχείρηση όταν προσλαμβάνει κάποιον θα σκεφτεί και την γέννα γιατί πολύ απλά για την επιχείρηση υπάρχει κόστος.Jimmy81 έγραψε: ↑22 Ιούλ 2021, 04:12Μιας και αναφέρθηκε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας σε σχέση με τις έμφυλες διακρίσεις, έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς μια τέτοια διάκριση υπήρχε ακόμα και στον ίδιο το θεσμό μέχρι πριν 20+ χρόνια. Στο Σύνταγμα της Ελλάδας της αναθεώρησης του 1986 υπάρχει η εξής διατύπωση σχετικά με τις προϋποθέσεις για την εκλογή ΠτΔ (άρθρο 31).
Η ελληνική καταγωγή μετρούσε μόνο από την πλευρά του πατέρα. Αντίθετα στην συνταγματική αναθεώρηση του 2001 προστίθεται και η καταγωγή από την πλευρά της μητέρας.
https://www.hellenicparliament.gr/Vouli ... rticle-33/
Πρόεδρος της Δημοκρατίας μπορεί να εκλεγεί όποιος είναι Έλληνας πολίτης πριν από πέντε τουλάχιστον έτη, έχει από πατέρα ή μητέρα ελληνική καταγωγή, έχει συμπληρώσει το τεσσαρακοστό έτος της ηλικίας του και έχει τη νόμιμη ικανότητα του εκλέγειν.
Έτσι γίνεται ένα βήμα παραπέρα για την ισότητα των φύλων όπως σωστά αναλύουν και οι νομικοί μας.
http://www.greeklaws.com/pubs/uploads/2628.pdf
(σελ. 23)
Τώρα, αν κάναμε μια συζήτηση για τις έμφυλες διακρίσεις το 2000, λογικά πολλοί από εδώ δεν θα δέχονταν την ύπαρξή τους στον πολιτισμένο δυτικό κόσμο. Αφού και τότε υπήρχαν γυναίκες παντού, στον αθλητισμό, στην πολιτική, σε ποικίλα επαγγέλματα κλπ.... για ποιες έμφυλες διακρίσεις θα μιλούσαμε πέρα από το "διαβολικό" Ισλάμ; Κι όμως με πιο προσεκτικό ψάξιμο θα μπορούσαμε να βρούμε αθέατες λεπτομέρειες που συντηρούσαν τις διακρίσεις. Και μάλιστα μέσα στους ίδιους τους νόμους κρατών και όχι μόνο στο ιδιωτικό και κοινωνικό περιβάλλον.
Δυστυχώς ακόμα υπάρχουν τέτοιες διακρίσεις κατά του γυναικείου φύλου. Στον δυτικό κόσμο έχουν μειωθεί σημαντικά, αλλά όχι καθολικά. Ορισμένες μπορεί να είναι καλά καμουφλαρισμένες. Τις βλέπουμε καθημερινώς μέσα από στερεοτυπικές αντιλήψεις και υποτιμητικές συμπεριφορές. Στο γραφείο που ο άλλος δεν "θέλει να προσλάβει γυναίκα επειδή μπορεί να γεννήσει". Στο φιλικό περιβάλλον όπου η "γυναίκα του τάδε δεν είναι καλή νοικοκυρά". Στο οικογενειακό περιβάλλον όπου άλλοι κανόνες ισχύουν για την ελευθερία διασκέδασης των αγοριών και άλλοί για τα κορίτσια. Ακόμα και σε κρατικές δομές όπου ακόμα και σήμερα σε ένα δικαστήριο μπορεί να ακουστεί η ερώτηση "τι φορούσες" σε υποθέσεις βιασμών γυναικών, λες και έχει κάποια σχέση με το συμβάν. Μπορεί σήμερα οι διακρίσεις αυτές να περνούν απαρατήρητες, όμως είναι πάντα εκεί. Ας μην εθελοτυφλούμε. Η σημαντική πρόοδος σε ένα πρόβλημα δεν ισοδυναμεί με την επίλυσή του.
Η αναφορά στα ρούχα έχει ακουστεί σε δικαστήρια διάφορων χωρών (Ινδία, Ιρλανδία, Περού κλπ) και αν είναι ακριβές το άρθρο που έβαλα προηγουμένως ακούστηκε και στην Ελλάδα το 2018. Άλλες φορές το ρωτάνε και οι αστυνομικοί σε σχετικές καταγγελίες. Μιλάμε για χάλι δηλαδή.Δημοκράτης έγραψε:Το τι φορούσες δεν παίζει να ακουστεί σε δική, από εκεί και πέρα τι ακριβώς σε προβληματίζει στο να χαρακτηρίζει κάποιος μια μη καλή νοικοκυρά ως μη καλή νοικοκυρα:ναι κάποια μπορεί να είναι καλή νοικοκυριά, τεμπελιά ή δεν ξέρω γω τι άλλο.
Στην Ελλάδα μπορεί να μην υπάρχει σήμερα. Σε άλλες χώρες υπάρχουν ή υπήρχαν μέχρι πρόσφατα και τροποποιήθηκαν αλλά με "κενά" και "παραθυράκια".Δημοκράτης έγραψε:Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ούτε ένας νόμος που να είναι κατά της γυναίκας και φυσικά προφανώς και μια επιχείρηση όταν προσλαμβάνει κάποιον θα σκεφτεί και την γέννα γιατί πολύ απλά για την επιχείρηση υπάρχει κόστος.
Σου έχω αναφέρει πόσα γεγονότα στη σειρά παίχτηκαν για να θεωρείται γυναικοκτονία και για την άλλη υπόθεση δεν γνωρίζουμε τίποτα μόνο ότι ήταν ψυχακι η δολοφόνος. Που κι αυτό θα το κρίνει το δικαστήριο. Επίσης είπα ότι δεν έχω θέμα να αναγνωριστεί ως ανδροκτονία αν είναι όντως τέτοια. Εσείς αφριζετε με την γυναικοκτονία και οι λόγοι είναι προφανέστατοι.under έγραψε: ↑21 Ιούλ 2021, 23:33Απαντηση γτπ.Naida έγραψε: ↑21 Ιούλ 2021, 22:24Όχι δεν είναι απλά ένας ψυχακιας σκότωσε την κοπέλα του. Είναι ένας αντρας που ξυλοκόπησε και πέταξε από τα βραχια την σύντροφο του και την άφησε να πνιγεί. Κρύφτηκε ένα 24ωρο και όταν τον βρήκαν είπε ότι είχαν συχνούς τσακωμούς, τον ειρωνευοταν και τον πρόσβαλε και έκανε λάθος στο GPS γιατί ασχολιόταν με τα μνμτα της. Ολα αυτά τα ξέραμε πριν μάθουμε ότι λένε ότι είχε θέμα ψυχικό.under έγραψε: ↑21 Ιούλ 2021, 22:08Εσυ τι περισσοτερες πληροφοριες ειχες για το φονικο της Φολεγανδρου ;
Ενας ψυχοπαθης μαλωσε με την κοπελα του και την σκοτωσε.
Ομως εκει,επειδη αυτη ειναι η κασετουλα που σου εχουν βαλει,μας επρηζες τον πουτσο για γυναικοκτονια.
Τωρα θες λεπτομερειες και να το ξαναδουμε,να το εξετασουμε καλυτερα κλπ κλπ.
Γυναικακι κανονικο.
Ομως ο άντρας απλα τυγχάνει να έπαιρνε και αγωγή ψυχιατρική. Το ότι ήταν ψυχακιας βοήθησε στο να γινει δολοφόνος. Τα χαρακτηριστικά της δολοφονίας όμως είναι γυναικοκτονία. Επίσης για το αν όντως είναι ψυχακιας θα το κρίνει το δικαστήριο.
Για την περίπτωση του ηλικιωμένου θυματος το μόνο που μου είπες είναι ότι είναι ψυχακιας η γυναίκα. Θα μπορούσε να είχε σκοτώσει οποιονδήποτε δηλαδή. Αν προκύψουν και αλλοι λόγοι εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να την αναγνωρίσω ως ανδροκτονία.
Η 74χρονη προσπαθησε να κρυψει τα ιχνη του στραγγαλισμου και ο 30χρονος της Φολεγανδρου θα μπορουσε επισης να εχει σκοτωσει τον οποιοδηποτε ακριβως επειδη ειχε και αυτος ψυχολογικα προβληματα.
Μα πραγματικα δεν ντρεπεσαι καθολου να ξεφτιλιζεσαι ετσι ;
Δεν είπα το αντίθετο. Μια ψυχική διαταραχή μπορεί να είναι άπειρα επικίνδυνη, μπορεί και όχι. Οι δολοφόνοι με ψυχικές διαταραχές κρίνονται από το δικαστήριο. Αν πχ ένας με ψυχική διαταραχή πάει και σκοτωσει 5 Χ. Ο και φωνάζει αλαχ ακμπαρ θα πούμε αααα είχε ψυχική διαταραχή; σαφώς και όχι. Η δολοφονία θα έχει ρατσιστικά χαρακτηριστικά ανεξαρτήτως του αν ο δολοφόνος θα έχει και ψυχική διαταραχή.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑21 Ιούλ 2021, 23:34
Αυτό που πρέπει να αντιληφθείς είναι ότι υπάρχει σοβαρή διαφορά μεταξύ των μικρής ή μεγάλων ψυχικής διαταραχής που μπορεί να έχει ο καθένας μας αλλά ΔΕΝ έχει διαγνωσθεί και της τεκμηριωμένης από γιατρό ψυχικής διαταραχής ΠΡΙΝ το οποιοδήποτε έγκλημα.
Μπορεί η μη διαγνωσμένη διαταραχή να είναι χειρότερη ή πιο επικίνδυνη. Αλλά η διαγνωσμένη διαταραχή ΠΑΝΤΑ μετράει στο δικαστήριο, είναι αμιγώς γραφειοκρατική διαδικασία. Αυτό σαφώς και δεν συνεπάγεται αθώωση αλλά είναι πάντα σοβαρό χαρτί στα χέρια του οποιουδήποτε συνήγορου, αν έχει ως στόχο να μην πάει ο πελάτης του στη φυλακή αλλά σε ψυχιατρείο. Και στο ψυχιατρείο δεν παίζουν οι ίδιοι κανόνες. Εννοώ ότι μπορεί να μείνει μέσα στο ψυχιατρείο περισσότερα χρόνια απ' όσα θα έμενε ως κρατούμενος φυλακής και την ευθύνη της εξόδου του την έχουν αυτοί που αποφασίζουν την έξοδο του και όχι ο κανένας των ευεργετικών νόμων.
Στα αναφορικά με τις εμμονές "μας" με τις γυναίκες ουδέν σχόλιο, πίστευε ό,τι θέλεις.
Οι ανοησίες δεν μ' επηρεάζουν, από όποιο φύλο και να εκφέρονται.
Αν είχες κάνει ένα κόπο να διαβάσεις τον επίσημο ορισμό της γυναικοκτονιας, θα διαπιστώνες ότι δεν ήταν στο περιστατικό της Φολέγανδρου αλλά ούτε και στα Γλυκά Νερά.