Cecily Anne έγραψε: ↑18 Σεπ 2021, 14:07
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑18 Σεπ 2021, 14:03
Καμμία σχέση με τη χαρτούρα, προθεσμίες και διασταυρώσεις που απαιτούνται για τα ελληνάκια, που όντως μπορεί να κολλήσουν σε κάποιο θέμα του taxis ή οποιαδήποτε γραφειοκρατική παπαριά ακόμη και για τον ταχυδρομικό κώδικα, για αμφότερους τους κηδεμόνες.
A sorry, νόμιζα ότι η διαδικασία είναι κοινή, διότι ο ανιψιός μου έχει ένα Ιταλάκι στην τάξη και έκανε την ίδια διαδικασία με μας, είχα πάει να τους βοηθήσω με τα ιταλο-ελληνικά, προφανώς τίθεται θέμα ΕΕ και ζητάνε τα ίδια από το Ιταλάκι.
Σχωρεμένη.
Προφανώς το Ιταλάκι, όπως και τα Ελληνάκια δεν έχουν την ίδια χαλαρή δυνατότητα πρόσβασης.
Το αναφέρει ξεκάθαρα το άρθρο 72.
Άρθρο 72
Πρόσβαση των ανήλικων υπηκόων τρίτων χωρών στην εκπαίδευση
1.Ανήλικοι υπήκοοι τρίτων χωρών, που διαμένουν στην Ελληνική Επικράτεια, υπάγονται στην υποχρεωτική σχολική φοίτηση, όπως και οι ημεδαποί.
2.Οι ανήλικοι υπήκοοι τρίτων χωρών, που φοιτούν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, έχουν, χωρίς περιορισμούς, πρόσβαση στις δραστηριότητες της σχολικής ή εκπαιδευτικής κοινότητας.
3.Για την εγγραφή ανήλικων υπηκόων τρίτων χωρών στα δημόσια σχολεία απαιτούνται τα αντίστοιχα με τα προβλεπόμενα για τους ημεδαπούς δικαιολογητικά. Κατ’ εξαίρεση, με ελλιπή δικαιολογητικά μπορεί να εγγράφονται στα δημόσια σχολεία και τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών, εφόσον:
α. Προστατεύονται από το ελληνικό κράτος με την ιδιότητα του πρόσφυγα και όσων τελούν υπό την προστασία της Ύπατης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών.
β. Προέρχονται από περιοχές, στις οποίες επικρατεί έκρυθμη κατάσταση.
γ. Έχουν υποβάλει αίτηση για τη χορήγηση ασύλου.
δ. Είναι υπήκοοι τρίτων χωρών που διαμένουν στην Ελλάδα, ακόμη και αν δεν έχει ρυθμισθεί η νόμιμη διαμονή τους σε αυτήν.
4.Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων μπορεί να καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις αναγνώρισης τίτλων σπουδών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που αποκτήθηκαν στη Χώρα προέλευσης και οι προϋποθέσεις κατάταξης σε βαθμίδες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, καθώς και εγγραφής μαθητών, οι οποίοι είναι υπήκοοι τρίτων χωρών, στα δημόσια σχολεία. Με όμοια απόφαση μπορεί να ρυθμίζονται θέματα προαιρετικής διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας και πολιτισμού εκεί όπου υπάρχει ικανός αριθμός μαθητών που ενδιαφέρονται, στο πλαίσιο των ενισχυτικών δράσεων του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και να καθορίζονται η εργασιακή σχέση και τα προσόντα των εκπαιδευτικών που θα διδάσκουν τη μητρική γλώσσα και τα στοιχεία πολιτισμού της Χώρας προέλευσής τους.
5.Υπήκοοι τρίτων χωρών, που έχουν αποφοιτήσει από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, έχουν πρόσβαση στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση, υπό τους αυτούς όρους και προϋποθέσεις, όπως και οι ημεδαποί.
Και ακριβώς γι' αυτό λέω ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ξεχωριστά τμήματα προπαρασκευής για τα ανήλικα αλλοδαπάκια, αν τα αλλοδαπάκια είναι περισσότερα στην τάξη, τα ελληνάκια θα ακολουθούν υποχρεωτικά το μούλτι κούλτι σύστημα, ώστε να ενσωματωθούν αυτά στο πρότζεκτ και όχι τα αλλοδαπάκια.